Večina uporabnikov koristi brezplačno različico Gmaila in za njih povračilo škode seveda ne pride v poštev. Foto: MMC RTV SLO
Večina uporabnikov koristi brezplačno različico Gmaila in za njih povračilo škode seveda ne pride v poštev. Foto: MMC RTV SLO

V torek je bil za okoli dve uri in pol onemogočen dostop do priljubljenega servisa za elektronsko pošto, zaradi česar je bilo prizadetih mnogo uporabnikov po vsem svetu. Google je težave pripisal napaki pri vzdrževanju sistema in se uporabnikom opravičil za nevšečnosti.

Iz ameriškega računalniškega velikana so sporočili, da bodo poslovnim uporabnikom, ki za uporabo Gmaila plačujejo naročnino, za 15 dni podaljšali uporabo.

Poleg brezplačnega Gmaila je Google razvil tudi različico za poslovne uporabnike, ki morajo letno plačati 50 dolarjev naročnine. Ob tem se podjetje zavezuje, da bodo vsak mesec dostopen 99,9 odstotka časa, kar na letni ravni pomeni devet ur nedelovanja na leto.

Če je storitev nedostopna manj kot 95 odstotkov časa, plačljivi paket ponuja 15-letno brezplačno podaljšanje naročnine, in čeprav tega odstotka ta mesec niso dosegli, se je podjetje vseeno odločilo, da za toliko dni poslovnim uporabnikom podaljša naročnino.

G. V.