V Sloveniji je najbolj priljubljen Facebook. Raziskave o tem,kateri družbeni sloji uporabljao katero omrežje, še ni. Foto: EPA
V Sloveniji je najbolj priljubljen Facebook. Raziskave o tem,kateri družbeni sloji uporabljao katero omrežje, še ni. Foto: EPA
Računalnik
Ženske so pogostejše uporabnice spletnih skupnosti kot moški. Foto: Reuters

My Space naj bi bil tako uporabljali pripadniki delavskega razreda, Facebook pa bolj izobraženi. Raziskava še pravi, da bodo premožnejši ljudje z večjo verjetnostjo našli prijatelje na Facebooku kot na MySpaceu.

Le na LinkedInu je več moških kot žensk
Za uporabnike Twitterja in LinkedIna pa je premožnost uporabnikov še bolj značilna. Skoraj 38 odstotkov uporabnikov LinkedIna na leto zasluži več kot 100.000 dolarjev. Na Facebooku je takšnih 23 odstotkov, na MySpaceu pa le 16 odstotkov.

Podatki tako kažejo, da so člani premožnejših gospodinjstev večinoma uporabniki LinkedIna, Twitterja in Facebooka. Največji delež žensk (56,69 odstotka) je na MySpaceu, ne zaostajata pa nti Facebook in Twitter. Le na LinkedInu je več moških kot žensk.

V starostni skupini do 18 do 24 let ima največ uporabnikov na MySpaceu, sledi pa Facebook. V starostni skupini od 35 do 49 let je največ uporabnikov na LinkedInu, sledita Twitter in Facebook.

V spletne skupnosti v Slovenji včlanjenih več kot 400.000 ljudi
Zgornji podatki veljajo za ZDA, kako pa je v Sloveniji? Marčevska raziskava med slovenskimi uporabniki interneta je pokazala, da ima največ slovenskih uporabnikov Facebook (okoli 230.000), sledijo Netlog z 210.000 uporabniki, MySpace s 56.000 člani. Vmes se vrine tudi MMC-jeva spletna skupnost Moj svet, ki ima več kot 70.000 uporabnikov. Večina uporabnikov spletnih skupnosti v Sloveniji je mlajših od 24 let, v spletne skupnosti pa je včlanjenih nekoliko več žensk kot moških.