Roka na miški in tipkovnici - vse več časa. Foto: BoBo
Roka na miški in tipkovnici - vse več časa. Foto: BoBo


Število slovenskih spletnih uporabnikov se po podatkih MOSS iz leta v leto povečuje. Doseg spletnih strani, ki sodelujejo v raziskavi, se je med letoma 2009 in 2011 povečal za 11 odstotkov.

Število slovenskih spletnih uporabnikov, starih od 10 do 75 let, ki so najmanj enkrat mesečno obiskali katero koli spletno stran, ki sodeluje v raziskavi MOSS-a, je decembra 2009 znašalo 1.108.834, decembra 2011 pa se je povečalo na 1.247.873.

Slovenski spletni uporabniki so na spletu tudi bolj dejavni. Število prikazov strani se je iz leta 2009, ko so uporabniki opravili skupno 585.722.262 prikazov, v 2011 povečalo na 664.766.195. Slovenski spletni uporabnik je tako v letu 2009 opravil povprečno 528 prikazov mesečno, leta 2011 pa povprečno 533 prikazov strani mesečno.

Podatki MOSS-a kažejo, da na splet v primerjavi z letom 2009 zaidemo večkrat. Povprečno število obiskov na obiskovalca je decembra 2009 znašalo 65, decembra 2011 pa je slovenski spletni uporabnik na splet zašel 77-krat in se tam zadržal za približno eno uro in pol dlje.

Decembra 2009 je povprečen porabljen čas na obiskovalca znašal 11 ur, 27 minut in sedem sekund, decembra 2011 pa 13 ur, štiri minute in osem sekund. Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2009/2012 pa jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

MMC ostaja četrti
Na lestvici najbolj obiskanih slovenskih spletnih strani ni večjih sprememb. Na prvem mestu je še vedno 24ur.com s 739.029 različnimi obiskovalci, drugi je siol.net (523.202), tretji pa najdi.si (487.085). MMC ostaja na četrtem mestu, sledijo pa bolha.com, zadovoljna.si, zurnal24. si, itis. si, vizita.si in moskisvet.com.