Uporabniki so aprila zabeležili 39.562.726 prikazov. Doseg v odstotkih znaša 34,75, ocenjen dodatni doseg v tujini pa je 57.150 uporabnikov. Foto: MMC RTV SLO
Uporabniki so aprila zabeležili 39.562.726 prikazov. Doseg v odstotkih znaša 34,75, ocenjen dodatni doseg v tujini pa je 57.150 uporabnikov. Foto: MMC RTV SLO
Računalnik
Splet vsak mesec obišče več kot 1,2 milijona slovenskih potrošnikov, kar je 73 odstotkov Slovenk in Slovencev v starostni skupini od 10 do 75 let. Foto: EPA

Uporabniki so aprila zabeležili 39.562.726 prikazov. Doseg v odstotkih znaša 34,75, ocenjen dodatni doseg v tujini pa je 57.150 uporabnikov. MMC je s tem zasedel četrto mesto v aprilskem Merjenju obiskanosti spletnih strani (Moss), ki ga izvaja Slovenska oglaševalska zbornica. Na prvem mestu je spletna stran 24ur.com, na drugem siol.net, sledi pa najdi.si.

Rezultati Mossa so oblikovani na podlagi kontinuiranih tehničnih meritev obiskanosti spletnih strani s platformo GemiusTraffic, spletne ankete, ki je dostopna na sodelujočih spletnih straneh in telefonske ankete, ki ju izvaja Valicon.

Povečuje se število uporabnikov spleta med starejšimi
Moss se je vsakega pol leta izvajal do leta 2006, od aprila leta 2009 pa se podatki merijo mesečno. V tem času se je nekoliko spremenila tudi struktura spletnih uporabnikov. Med najbolj zanimivimi izsledki je treba izpostaviti spremembe v starostni strukturi spletnih uporabnikov. Četrtina vseh v starostni skupini med 60 in 75 letom namreč že uporablja internet.

Splet sicer vsak mesec obišče več kot 1,2 milijona slovenskih potrošnikov, kar je 73 odstotkov Slovenk in Slovencev v starostni skupini od 10 do 75 let. Aprila je povprečni uporabnik spleta za brskanje porabil 11 ur in tri minute in v povprečno 66 obiskih opravil 489 prikazov. 46 odstotkov spletnih obiskovalcev je žensk, 54 odstotkov pa moških. Moški na spletu preživijo povprečno 12 ur in 47 minut na mesec, ženske pa minuto manj kot devet ur.

Najpogosteje internet uporabljamo za branje novic in brskanje po drugih informacijah
Moški uporabniki interneta imajo večinoma končano srednjo šolo, med ženskami pa je ta številka 37 odstotkov. 33 odstotkov žensk, uporabnic interneta, se še šola, 24 odstotkov pa je visoko izobraženih. Najpogosteje obiskovalci internet uporabljajo za brskanje oziroma iskanje različnih informacij (66 odstotkov), za spremljanje novic (62 odstotkov), dobra tretjina na spletu posluša glasbo in gleda filme, četrtina pa ga uporablja za raziskovalno delo ali izobraževanje. Pogosto uporabniki interneta spremljajo tudi male oglase.

Sicer pa uporabnike poleg novic (78 odstotkov) na internetu zanimajo tudi informacije o glasbi ali filmih (70 odstotkov), potovanja (60 odstotkov), šport (57 odstotkov), kozmetika (56 odstotkov) in avtomobilizem (55 odstotkov).