Večina Slovencev do spleta dostopa prek širokopasovnih povezav. Foto: Reuters
Večina Slovencev do spleta dostopa prek širokopasovnih povezav. Foto: Reuters

Doseg vseh 118 merjenih strani v obdobju med 1. in 31. julijem 2011 je znašal 1.145.063 različnih slovenskih obiskovalcev, kažejo podatki raziskave obiska spletnih strani MOSS. Slovenski obiskovalci 118 spletnih strani, ki pokrivajo 95 odstotkov spletnega trga v Sloveniji, so v tem obdobju opravili nekaj manj kot 564 milijonov prikazov.

V prvi peterici najbolj priljubljenih strani ni večjih sprememb. Sem so se uvrstili (po vrstnem redu) 24ur.com (645.436 obiskovalcev), siol.net (459.891), najdi.si (423.883), MMC (395.070) in bolha.com (390.612). Tem sledijo še spletni portal Žurnal24, zadovoljna.si, telefonski imenik ITIS, vizita.si in avto.net. Ti spletni strani sta zamenjali mesti.

Od vseh 118 strani pa se je trend dosega (porast obiskovalcev v primerjavi s predhodnim mesecem) povečal le 24 stranem, medtem ko je drugim padel. Vendar se gibanja dosega lahko iz meseca v mesec spreminjajo.
Večinoma moški s kabelskim dostopom
Sicer pa medmrežje v Sloveniji malce več uporabljajo moški (54 odstotkov) kot ženske, največ uporabnikov pa prihaja iz starostne skupine od 15 do 39 let. Najbolj priljubljen dostop do spleta je pri Slovencih kabelsko medmrežje, ki je v zadnjih dveh letih pridobilo na številu uporabnikov (2009 – 24 odstotkov, 2011 – 29 odstotkov), sledi mu ADSL/VDSL-povezava (28 odstotkov), na tretjem oz. četrtem mestu pa sta še vedno dostop prek ISDN-modema (14 odstotkov) in navadnega modema (12 odstotkov).

Ta je v letošnjem letu celo pridobil delež uporabnikov. Podvojil se je tudi delež tistih, ki do spleta dostopajo prek prenosnega telefona (z dveh na štiri odstotke). Širokopasovno povezavo za dostop do medmrežja sicer uporablja 63 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta v starosti od 10 do 75 let.