Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Pri nas je prvič gostoval ugledni Komorni orkester Württemberg Heilbronn, ki je od ustanovitve leta 1960 med drugim posnel 500 plošč in izvedel številne koncertne nastope v prestižnih evropskih koncertnih dvoranah.
V dvorani Union v Mariboru je bil v sredo, 17. aprila, 5. koncert Orkestrskega cikla Koncertne poslovalnice Narodnega doma Maribor. Pri nas je prvič gostoval ugledni Komorni orkester Württemberg Heilbronn. Leta 1960 ga je ustanovil dirigent Jörg Faerber in ga nato vodil več kot štiri desetletja. Z orkestrom je dosegel vrsto mednarodnih uspehov, med drugim je posnel 500 plošč in izvedel številne nastope v prestižnih evropskih koncertnih dvoranah. Na koncertu v Mariboru je orkester vodil mednarodno uveljavljeni dirigent madžarskega rodu Gilbert Varga, ki je najprej študiral violino pri svojem očetu Tiborju Vargi, pozneje pa je študiral dirigiranje pri Francu Ferrari in Sergiu Celibidacheju. Bil je šef Hoferskih simfonikov, nato je vodil orkester Philharmonia Hungarica, kar deset let pa Baskovski narodni orkester v San Sebastianu.
Pester spored glasbe iz druge polovice 19. in prve polovice 20. stoletja je v prvem delu obsegal deli ruskih skladateljev: Variacije na temo Čajkovskega za godalni orkester, op. 35a, iz leta 1894 Antona Arenskega. Osrednje delo je bil priljubljeni Koncert št. 1 za klavir, trobento in godalni orkester v c-molu, op. 35, Dmitrija Šostakoviča, iz leta 1933. V tem koncertu sta nastopila uveljavljena mlajša nemška solista: pianistka Elisabeth Brauss in trobentač Simon Höfele. Pianistka Elisabeth Brauss je nase opozorila kot umetnica nove generacije BBC, ko je med letoma 2018 in 2020 izvedla vrsto koncertov po Veliki Britaniji. Trobentač Simon Höfele, ki se posebej posveča tudi sodobni glasbi, je leta 2000 prejel nagrado, ki mu je omogočila nastope z uveljavljenimi evropskimi orkestri.
V drugem delu koncerta sta s solista z orkestrom izvedla še dinamični Concertino za trobento, klavir in godalni orkester, ki ga je leta 1948 napisal francoski skladatelj André Jolivet. V zadnjem delu koncerta je Komorni orkester Württemberg Heilbronn predstavil Simfonijo št. 2 za godalni orkester in trobento švicarskega skladatelja Arthurja Honeggerja, ki jo je napisal v letih 1940 in 1941, solist z orkestrom v zadnjem stavku je bil znova trobentač Simon Höfele.
21 epizod
Predstavljamo posnetke koncertov raznovrstnih komornih zasedb umetnostne glasbe: od solističnih recitalov do komornih koncertov slovenskih zasedb in gostujočih mednarodno priznanih glasbenikov ter izbranih komornih orkestrov, ki nastopajo v Sloveniji in izvajajo zanimive in inovativne koncertne sporede komorne glasbe. Programsko se poglobimo v radijske pogovore z glasbeniki – s solisti in komornimi skupinami, predstavimo zgodovinsko pomembne glasbene teme v razvoju komorne glasbe in skladatelje, ki se posebej posvečajo komorni glasbi. Oddaja je namenjena tudi predstavitvi novih glasbenih izdaj na nosilcih zvoka s komorno glasbo ter knjižnih publikacij o komorni glasbi in napovedim odmevnejših glasbenih dogodkov, posvečenih komorni glasbi.
Pri nas je prvič gostoval ugledni Komorni orkester Württemberg Heilbronn, ki je od ustanovitve leta 1960 med drugim posnel 500 plošč in izvedel številne koncertne nastope v prestižnih evropskih koncertnih dvoranah.
V dvorani Union v Mariboru je bil v sredo, 17. aprila, 5. koncert Orkestrskega cikla Koncertne poslovalnice Narodnega doma Maribor. Pri nas je prvič gostoval ugledni Komorni orkester Württemberg Heilbronn. Leta 1960 ga je ustanovil dirigent Jörg Faerber in ga nato vodil več kot štiri desetletja. Z orkestrom je dosegel vrsto mednarodnih uspehov, med drugim je posnel 500 plošč in izvedel številne nastope v prestižnih evropskih koncertnih dvoranah. Na koncertu v Mariboru je orkester vodil mednarodno uveljavljeni dirigent madžarskega rodu Gilbert Varga, ki je najprej študiral violino pri svojem očetu Tiborju Vargi, pozneje pa je študiral dirigiranje pri Francu Ferrari in Sergiu Celibidacheju. Bil je šef Hoferskih simfonikov, nato je vodil orkester Philharmonia Hungarica, kar deset let pa Baskovski narodni orkester v San Sebastianu.
Pester spored glasbe iz druge polovice 19. in prve polovice 20. stoletja je v prvem delu obsegal deli ruskih skladateljev: Variacije na temo Čajkovskega za godalni orkester, op. 35a, iz leta 1894 Antona Arenskega. Osrednje delo je bil priljubljeni Koncert št. 1 za klavir, trobento in godalni orkester v c-molu, op. 35, Dmitrija Šostakoviča, iz leta 1933. V tem koncertu sta nastopila uveljavljena mlajša nemška solista: pianistka Elisabeth Brauss in trobentač Simon Höfele. Pianistka Elisabeth Brauss je nase opozorila kot umetnica nove generacije BBC, ko je med letoma 2018 in 2020 izvedla vrsto koncertov po Veliki Britaniji. Trobentač Simon Höfele, ki se posebej posveča tudi sodobni glasbi, je leta 2000 prejel nagrado, ki mu je omogočila nastope z uveljavljenimi evropskimi orkestri.
V drugem delu koncerta sta s solista z orkestrom izvedla še dinamični Concertino za trobento, klavir in godalni orkester, ki ga je leta 1948 napisal francoski skladatelj André Jolivet. V zadnjem delu koncerta je Komorni orkester Württemberg Heilbronn predstavil Simfonijo št. 2 za godalni orkester in trobento švicarskega skladatelja Arthurja Honeggerja, ki jo je napisal v letih 1940 in 1941, solist z orkestrom v zadnjem stavku je bil znova trobentač Simon Höfele.
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije na koncertu Višavja in nižavja pod glasbenim vodstvom Stevena Loya izvaja dela Granvilla Bantocka, Bele Bartoka in novo skladbo mladega skladatelja Alexa Hrena.
Glasbeniki so predstavili dela slovenskih skladateljev Vikorja Parme, Tomaža Sveteta, Dominika Jakšiča in avstrijskega skladatelja slovenskega rodu Huga Wolfa.
Specialist za zgodovinske instrumente s tipkami: organist in čembalist Tomaž Sevšek predstavlja ''glasbo občutenja'' iz 18. stoletja za nemški dvomanualni čembalo s 16-čeveljskim registrom in vezani klavikord.
5. koncert komornega cikla Carpe artem je posvečen glasbi iz baročnih obdobij 17. in prve polovice 18. stoletja. V Komornem studiu predstavljamo posnetke iz 11. cikla Carpe artem, ki ga izvaja društvo za komorno glasbo Amadeus v sodelovanju s Slovenskim narodnim gledališčem Maribor.
Francoski glasbeniki so prvič nastopili v Sloveniji in Mariboru ter izvedli dela Wolfganga Amadeusa Mozarta, Alfreda Schnittkeja in Edvarda Griega, gost oddaje je violinist kvarteta Gabriel Le Magadure.
Na koncertu v dvorani Union v Mariboru ju je vodil dirigent Risto Joost, s katerim so glasbeniki predstavili dve izmed novejših vokalno-instrumentalnih del sodobnih estonskih skladateljev Erkkija-Svena Tüüra in Arva Pärta.
Glasbeniki kolektiva Carpe artem izvajajo dela Wolfganga A. Mozarta, Josepha Haydna, Roberta Schumanna in prvič novo skladbo mladega skladatelja Lucia Žganca.
Na 3. koncertu Orkestrskega cikla Narodnega doma Maribor je v dvorani Union s Komornim orkestrom iz Stuttgarta nastopil vrhunski francosko-švicarski flavtist Emmanuel Pahud, dolgoletni solist simfoničnega orkestra Berlinske filharmonije, dirigiral je Thomas Zehetmair.
Na 3. koncertu Carpe artem so uveljavljeni slovenski glasbeniki nastopili z enem najopaznejših umetnikov, ukrajinskim violinistom Valerijem Sokolovom. Izvedli so godalna seksteta čeških skladateljev Antonina Dvořaka in Erwina Schulhoffa.
V komornem ciklu Narodnega doma Maribor je decembra 2023 v dvorani Union nastopil Sekstet Dohnanyi z izvrstnimi glasbeniki. Edini slovenski član zasedbe je hornist Boštjan Lipovšek, prejemnik nagrade Prešernovega sklada leta 2008, solist simfoničnega orkestra RTV Slovenija in profesor za rog na glasbenih akademijah v Ljubljani in Zagrebu.
V skupini uveljavljenih slovenskih glasbenikov kolektiva Carpe artem so nastopili tudi profesorja na ljubljanski AG in vodja v orkestru ter mednarodno vse bolj priznana sopranistka Nika Gorič.
Prvi koncert novega dua priznanih glasbenih umetnic, solistk Simfoničnega orkestra RTV Slovenija in uveljavljenih komornih glasbenic.
Na prvem koncertu komornega cikla Narodnega doma Maribor je pri nas prvič nastopila japonska zmagovalka mednarodnega tekmovanja Henryka Wieniawskega Hina Maeda, ki je izvedla koncert s poljskim pianistom Michalom Francuzom.
Spored Vrnitev rahločutja je predstavil izbrana glasbena dela od konca 19. do poznega 20. stoletja. V Komornem studiu poslušajte komentirane posnetke šestega koncerta 10. cikla Carpe artem, ki ga je izvedlo društvo za komorno glasbo Amadeus v sodelovanju s Slovenskim narodnim gledališčem Maribor.
Violinistka Petra Kovačič je redna članica simfoničnega orkestra Dunajske filharmonije in orkestra dunajske Državne opere. V letu 2023 je nastopila na koncertih v Sloveniji: v komornem ciklu Carpe artem v Mariboru, z Ljubljanskimi solisti pa v Celju in Ljubljani.
Poslušajte izbrane posnetke iz dvorane Union v Mariboru s komornih in orkestrskih koncertov Narodnega doma Maribor v prvi polovici leta 2023.
Predstavili bomo posnetke tretjega koncerta 7. festivala Sonc v Radečah, ki so ga izvedli: Dekliški zbor Akademije za glasbo, mezzosopranistka Nuška Drašček in instrumentalisti Komornega ansambla Festivala Sonc 2. julija 2023.
Predstavili bomo posnetke drugega koncerta 7. festivala Sonc, ki so ga izvedli izvrstni instrumentalisti 1. julija 2023 v cerkvi sv. Petra v Radečah.
Predstavili bomo posnetke otvoritvenega koncerta 7. festivala Sonc v Radečah, ki je potekal od 30. junija do 2. julija 2023. V Komornem studiu predstavljamo posnetke prvega od treh celovečernih koncertov 7. Festivala Sonc, ki je potekal v cerkvi sv. Petra v Radečah in ga je pripravilo kulturno-umetniško društvo Sonc.
Neveljaven email naslov