Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije na koncertu Višavja in nižavja pod glasbenim vodstvom Stevena Loya izvaja dela Granvilla Bantocka, Bele Bartoka in novo skladbo mladega skladatelja Alexa Hrena.
V Komornem studiu bomo predstavili komentirane posnetke koncerta Višavja in nižavja, ki ga je Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije izvedel v 23. sezoni z motom Glasovi zemlje I. 27. februarja 2024 so godalci nastopili v Narodni galeriji v Ljubljani in pod glasbenim vodstvom umetniškega vodje Stevena Loya predstavili glasbeno miniaturo: novo skladbo Alexa Hrena, študenta kompozicije na Akademiji za glasbo pri profesorju Vitu Žuraju. Kot drugo skladbo so izvedli Prizore iz Škotskega višavja – ciklično skladbo britanskega skladatelja 20. stoletja Granvilla Bantocka, tretje delo pa je bil priljubljeni Divertimento enega vodilnih madžarskih skladateljev 20. stoletja Bele Bartoka. Na koncertu Višavja in nižavja so nastopili: koncertna mojstrica, violinistka Ana Dolžan, Jerica Kozole, Matic Anžej in Mojca Fortin – prve violine, Marika Przybyl – vodja drugih violin, Matjaž Porovne, Matjaž Žižek in Ajda Kralj – druge violine, Marija Rome – vodja viol, Sergej Žuravlov in Marjeta Škrjanc – violi, Iztok Hudnik – vodja violončelov in Urban Marinko – violončelo – ter Stevan Jovanović – kontrabas.
20 epizod
Predstavljamo posnetke koncertov raznovrstnih komornih zasedb umetnostne glasbe: od solističnih recitalov do komornih koncertov slovenskih zasedb in gostujočih mednarodno priznanih glasbenikov ter izbranih komornih orkestrov, ki nastopajo v Sloveniji in izvajajo zanimive in inovativne koncertne sporede komorne glasbe. Programsko se poglobimo v radijske pogovore z glasbeniki – s solisti in komornimi skupinami, predstavimo zgodovinsko pomembne glasbene teme v razvoju komorne glasbe in skladatelje, ki se posebej posvečajo komorni glasbi. Oddaja je namenjena tudi predstavitvi novih glasbenih izdaj na nosilcih zvoka s komorno glasbo ter knjižnih publikacij o komorni glasbi in napovedim odmevnejših glasbenih dogodkov, posvečenih komorni glasbi.
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije na koncertu Višavja in nižavja pod glasbenim vodstvom Stevena Loya izvaja dela Granvilla Bantocka, Bele Bartoka in novo skladbo mladega skladatelja Alexa Hrena.
V Komornem studiu bomo predstavili komentirane posnetke koncerta Višavja in nižavja, ki ga je Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije izvedel v 23. sezoni z motom Glasovi zemlje I. 27. februarja 2024 so godalci nastopili v Narodni galeriji v Ljubljani in pod glasbenim vodstvom umetniškega vodje Stevena Loya predstavili glasbeno miniaturo: novo skladbo Alexa Hrena, študenta kompozicije na Akademiji za glasbo pri profesorju Vitu Žuraju. Kot drugo skladbo so izvedli Prizore iz Škotskega višavja – ciklično skladbo britanskega skladatelja 20. stoletja Granvilla Bantocka, tretje delo pa je bil priljubljeni Divertimento enega vodilnih madžarskih skladateljev 20. stoletja Bele Bartoka. Na koncertu Višavja in nižavja so nastopili: koncertna mojstrica, violinistka Ana Dolžan, Jerica Kozole, Matic Anžej in Mojca Fortin – prve violine, Marika Przybyl – vodja drugih violin, Matjaž Porovne, Matjaž Žižek in Ajda Kralj – druge violine, Marija Rome – vodja viol, Sergej Žuravlov in Marjeta Škrjanc – violi, Iztok Hudnik – vodja violončelov in Urban Marinko – violončelo – ter Stevan Jovanović – kontrabas.
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije, ki ga umetniško vodi Steven Loy, je na 5. koncertu 23. cikla nastopil pod glasbenim vodstvom Ane Erčulj in prvič izvedel novo skladbo Tadeje Vulc ter deli Franza Schuberta in Tureja Rangströma.
Kevin Spagnolo: ''Zelo sem odprt za glasbo sodobnih skladateljev, želim si tudi, da bi lahko naročil kakšno novo skladbo. Spodbuditi moramo sodobne skladatelje, da bodo pisali nove skladbe za klarinet in za komorne skupine s klarinetom, in tudi, da bodo opazili nas, glasbene izvajalce.''
Pri nas je prvič gostoval ugledni Komorni orkester Württemberg Heilbronn, ki je od ustanovitve leta 1960 med drugim posnel 500 plošč in izvedel številne koncertne nastope v prestižnih evropskih koncertnih dvoranah.
Glasbeniki so predstavili dela slovenskih skladateljev Vikorja Parme, Tomaža Sveteta, Dominika Jakšiča in avstrijskega skladatelja slovenskega rodu Huga Wolfa.
Specialist za zgodovinske instrumente s tipkami: organist in čembalist Tomaž Sevšek predstavlja ''glasbo občutenja'' iz 18. stoletja za nemški dvomanualni čembalo s 16-čeveljskim registrom in vezani klavikord.
5. koncert komornega cikla Carpe artem je posvečen glasbi iz baročnih obdobij 17. in prve polovice 18. stoletja. V Komornem studiu predstavljamo posnetke iz 11. cikla Carpe artem, ki ga izvaja društvo za komorno glasbo Amadeus v sodelovanju s Slovenskim narodnim gledališčem Maribor.
Francoski glasbeniki so prvič nastopili v Sloveniji in Mariboru ter izvedli dela Wolfganga Amadeusa Mozarta, Alfreda Schnittkeja in Edvarda Griega, gost oddaje je violinist kvarteta Gabriel Le Magadure.
Na koncertu v dvorani Union v Mariboru ju je vodil dirigent Risto Joost, s katerim so glasbeniki predstavili dve izmed novejših vokalno-instrumentalnih del sodobnih estonskih skladateljev Erkkija-Svena Tüüra in Arva Pärta.
Glasbeniki kolektiva Carpe artem izvajajo dela Wolfganga A. Mozarta, Josepha Haydna, Roberta Schumanna in prvič novo skladbo mladega skladatelja Lucia Žganca.
Na 3. koncertu Orkestrskega cikla Narodnega doma Maribor je v dvorani Union s Komornim orkestrom iz Stuttgarta nastopil vrhunski francosko-švicarski flavtist Emmanuel Pahud, dolgoletni solist simfoničnega orkestra Berlinske filharmonije, dirigiral je Thomas Zehetmair.
Na 3. koncertu Carpe artem so uveljavljeni slovenski glasbeniki nastopili z enem najopaznejših umetnikov, ukrajinskim violinistom Valerijem Sokolovom. Izvedli so godalna seksteta čeških skladateljev Antonina Dvořaka in Erwina Schulhoffa.
V komornem ciklu Narodnega doma Maribor je decembra 2023 v dvorani Union nastopil Sekstet Dohnanyi z izvrstnimi glasbeniki. Edini slovenski član zasedbe je hornist Boštjan Lipovšek, prejemnik nagrade Prešernovega sklada leta 2008, solist simfoničnega orkestra RTV Slovenija in profesor za rog na glasbenih akademijah v Ljubljani in Zagrebu.
V skupini uveljavljenih slovenskih glasbenikov kolektiva Carpe artem so nastopili tudi profesorja na ljubljanski AG in vodja v orkestru ter mednarodno vse bolj priznana sopranistka Nika Gorič.
Prvi koncert novega dua priznanih glasbenih umetnic, solistk Simfoničnega orkestra RTV Slovenija in uveljavljenih komornih glasbenic.
Na prvem koncertu komornega cikla Narodnega doma Maribor je pri nas prvič nastopila japonska zmagovalka mednarodnega tekmovanja Henryka Wieniawskega Hina Maeda, ki je izvedla koncert s poljskim pianistom Michalom Francuzom.
Spored Vrnitev rahločutja je predstavil izbrana glasbena dela od konca 19. do poznega 20. stoletja. V Komornem studiu poslušajte komentirane posnetke šestega koncerta 10. cikla Carpe artem, ki ga je izvedlo društvo za komorno glasbo Amadeus v sodelovanju s Slovenskim narodnim gledališčem Maribor.
Violinistka Petra Kovačič je redna članica simfoničnega orkestra Dunajske filharmonije in orkestra dunajske Državne opere. V letu 2023 je nastopila na koncertih v Sloveniji: v komornem ciklu Carpe artem v Mariboru, z Ljubljanskimi solisti pa v Celju in Ljubljani.
Poslušajte izbrane posnetke iz dvorane Union v Mariboru s komornih in orkestrskih koncertov Narodnega doma Maribor v prvi polovici leta 2023.
Komorni koncert v Slovenski filharmoniji izvaja Godalni sekstet Ars, v katerem igrajo izvrstni slovenski glasbeni umetniki, ki večinoma živijo in ustvarjajo v tujini, hkrati so zelo dejavni v mednarodnih orkestrskih in komornih zasedbah.
Neveljaven email naslov