Foto:
Foto:

Seznam dokumentov, ki jih vročajo elektronsko, je po navedbah Fursa vse daljši. Kot so zapisali v sporočilu, se pravnim osebam in fizičnim osebam z dejavnostjo dokumenti obvezno vročajo elektronsko, fizičnim osebam pa le, če so prostovoljno vključene v sistem eVročanje.

"Gre za zelo pomembne akte, zato vse davčne zavezance pozivamo, da, če še niso, uredijo vse potrebno za uspešno prejemanje elektronsko vročenih dokumentov," so poudarili na Fursu.

Davčne zavezance pozivajo, naj za namen dodatnega obveščanja o prejemu dokumenta prek portala eDavki sporočijo svoj elektronski naslov. To je posebej koristno v primerih, ko v imenu zavezanca do eDavkov dostopa le pooblaščenec, saj zavezanec v teh primerih ne more sam prevzeti dokumenta.

Če so elektronski naslov doslej že sporočili na primer za namene eOpominjanja, jim ga ni treba ponovno sporočati. Elektronski naslov morajo sicer sporočiti prek portala eDavki z obrazcem eVročanje-POS.

Če zavezanec ne sporoči svojega elektronskega naslova, se mu po pojasnilih Fursa lahko zgodi, da ne bo seznanjen z vročitvijo dokumenta v eDavke. Na ta način lahko zamudi kakšen pomemben rok, kot je na primer rok za pritožbo.

Elektronska vročitev se namreč šteje za opravljeno z dnem, ko naslovnik v portalu eDavki prevzame dokument z elektronskim podpisom vročilnice. Če ga ne prevzame v 15 dneh, velja vročitev za opravljeno z dnem preteka tega roka, so še pojasnili na Fursu.