Begunska kriza
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.7 od 126 glasov Ocenite to novico!
Prebežniki v Franciji
Prizor iz taborišča v Franciji, kjer prebežniki čakajo v vrsti za hrano. Foto: Reuters
Ban Ki Mun
Odhajajoči generalni sekretar ZN-a Ban Ki Mun je opozoril, da je vsak migrant človeško bitje s človekovimi pravicami. Foto: Reuters

Ob svetovnem dnevu migrantov poziv k zavračanju ksenofobnih politik

Svetovni dan migrantov od leta 2000
18. december 2016 ob 08:51
New York, Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Generalni sekretar Združenih narodov Ban Ki Mun je ob današnjem mednarodnem dnevu migrantov dejal, da je treba zavračati diskriminacijo in politiko, ki jo spodbuja ksenofobna retorika.

"Vsak migrant je človeško bitje s človekovimi pravicami," je zapisal Ban v poslanici, v kateri je opozoril, da smo bili letos priča številnim konfliktom, ki so prizadeli civiliste, številnim mrtvim migrantom, ki so umrli na begu, in porastu populističnih gibanj, ki migrante krivijo za nesreče v družbi.

Generalni sekretar ZN-a v odhajanju (mandat mu poteče konec leta) je sicer pohvalil deklaracijo, ki so jo države sprejele septembra v okviru begunskega in migrantskega vrha ZN-a. Ob tem pa je spomnil, da se morajo države zdaj držati obvez in z migranti ravnati sočutno in v okviru človekovih pravic.

Generalna skupščina ZN-a je leta 2000 zaradi naraščajočega števila migrantov 18. december razglasila za mednarodni dan migrantov. Po podatkih IOM-a je vsak sedmi prebivalec na svetu migrant, po podatkih Evropske komisije pa je več kot 65,3 milijona ljudi na svetu razseljenih zaradi konfliktov ali preganjanja.


IOM: Migracije niso invazija

Generalni direktor Mednarodne organizacije za migracije (IOM) William Lacy Swing pa je poudaril, da na migracije ni treba gledati kot na invazijo. Opozoril je, da so migracije postale trend našega časa. "Spremeniti moramo percepcijo migracij v javnosti in migrante bolje integrirati v družbo," je zapisal. Iz IOM-a so sporočili, da je letos na poti umrlo že več kot 7.000 migrantov, kar je največ doslej. Swing pa je v svoji poslanici zapisal, da bi lahko bila številka manjša, če bi bili migranti bolje obveščeni o nevarnostih na poti in priložnostih za boljše življenje bližje doma.

Vlada za razumevanje migracij ... in žico
Slovenska vlada je medtem sporočila, da so migracije stare prav toliko kot človeška zgodovina. V vladi so opozorili, da na migrante ne moremo gledati kot na številke, saj se za njimi vedno skrivajo zgodbe in usode ljudi ter da si trenutnih množičnih migracij ne smemo zapomniti po nestrpnosti, ksenofobiji in sovražni retoriki. Težiti je treba k spoštovanju človekovih pravic in spodbujanju strpnosti, so še sporočili z vlade.

Spomnimo, vlada se je novembra lani odločila za postavitev bodeče žice na meji s Hrvaško z namenom zaustavljanja prihoda migrantov oziroma prebežnikov, na mejo pa je poslala tudi vojsko, ki ji je parlament razširil pristojnosti.

Oglejte si video fotografinje Mance Juvan, ki je nastal v okviru projekta What Works. Video predstavlja izkušnje nekaterih slovenskih prostovoljcev, ki so pomagali prebežnikom. Video je v angleškem jeziku.

Solidarity, Not Charity by Manca Juvan from Magnum Foundation on Vimeo.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
samogledam
# 18.12.2016 ob 09:08
Večina prebivalcev bi želela, da v državo prihajajo ljudje z vsemi potrebnimi papirji ki jih predpisuje zakonodaja in ob sebi držijo se potrdilo kdo bo za njihov vstop garantiral in priskrbel bivalne prostore. Za vse ostalo bo poskrbel trg dela.
Če bi tako ravnale vse članice v EU bi ne prihajalo do nestrpnosti in slabe volje !
Ljudje brez papirjev ne vstopajo z postenimi nameni !
penzl
# 18.12.2016 ob 09:15
Nezakonito prehajanje državnih mej v okviru ekonomskih migracij NI človekova pravica, zato naj gospod Ban Ki Mun ne trosi bučk in se raje vpraša, zakaj so izvorne države migrantov v takšnem stanju kot so ter kdo neki bi lahko bil za to odgovoren. Odgovor ga zna presenetiti.
aerodynamic
# 18.12.2016 ob 09:14
Ban si jih naj kar shotelira doma, jaz pa jih nocem videt. Tile ZN bi si morali prizadevati za takojšnje ustavitve nasilij, KAR JE njihova vloga in ne da ljudem predava o ksenofobiji, ta organizacija sploh nima kompasa.
mihaj1
# 18.12.2016 ob 09:16
Mene samo zanima kakšno številko imajo v glavi, ker v nedogled ne bo šlo. Pa toleranca mora biti tudi iz njihove strani za naš način življenja. Če mene moti njihov način življenja (burke, ženske brez pravic) sem nestrpen in ksenofob. Če pa jaz grem v njihove države se pa moramo obnašati po njihovih običajih če ne smo pa nespoštljivi in nesramni. V obe smeri gre toleranca...
rooster
# 18.12.2016 ob 09:17
Generalni sekretar Združenih narodov Ban Ki Mun

Kolk migrantov sprejela njegova J. Koreja, kolk jih je sprejel sam?
patriot1970
# 18.12.2016 ob 09:37
Povsem zgrešena politika Ban Ki Muna!!! V kolikor bi se OZN in njene članice zavzemale in ureditev razmere v izvornih državah migrantov, bi le teh na zahodu bilo le toliko, da bi se besede ksenofob, fašist, rasist le redko slišale!!
v kolikor se bo nadaljevalo s to politiko.....tudi zelo zmerni zahodnjaki bodo postali fašisti, rasisti, ksenofobi!!

Namesto da v revnih državah gradili zahod - zahod spreminjate v tretji svet!!!!
AlFe
# 18.12.2016 ob 09:55
"Vsak migrant je človeško bitje s človekovimi pravicami,"

Kaj pa domorodec? Je tudi on človeško bitje? In če je, ima kakšne pravice? Mogoče celo človekove?
samogledam
# 18.12.2016 ob 09:43
@Dr.Kumrovec
Tudi sam živim v okolju kjer je vecina starih nad 80 let po eden ali dva v svoji hiši in v sosednji ulici je ogromna površina stanovanjskih blokov in zgradb ki jih je zapustila ameriška vojska z družinami tu blizu Frankfurta.Vse zgradbe so lepo vzdrževane in čakajo na nove prebivalce, mlade družine ki se bodo integrirale z okolico.. seveda je potreba po mladih družinah velika, toda kdo jamči da te mlade družine želijo Nemčijo takšno kot je danes? Vseh je strah, da z Religijo prihajajo težave.
levak
# 18.12.2016 ob 09:59
Ob svetovnem dnevu migrantov poziv k zavračanju ksenofobnih politik
----
Ukinite vzroke za pojav migracij.
Ukinite pohlep, ki povzroča vojne.
Poskrbite za možnost preživetja doma
...
kralj matjaž
# 18.12.2016 ob 09:26
Dr. Kumrovec
Vaš problem je da ne razumete kaj je to socialna država in posledično imajo domače živali boljši dostop do zdravstvenih storitev kot navadni ljudje.
neprilagojen
# 18.12.2016 ob 09:22
ce ljubis svojo domovino in vero ni nicesar napacnega pac pa nekaj kar je lahko vsak ponosen

ni potrebe da nas zmerjajo izdajalci in izmisljajo vakrsne nazive
AlFe
# 18.12.2016 ob 09:59
ABADON # 18.12.2016 ob 09:16
Saj bi jim lahko dali papirje. Pa jim jih ne damo. Vazno da lahko v enem dnevu 2. januar spremnimo v dela prost dan. Z vsemi papirji. Papirji so samo izgovor prikritih ksenofobiv. Hipokrizija prve vrste.

So jih metali stran. Zakaj že? Brez papirjev se zbeži samo v prvo varno državo. Tam se dobi neke papirje in se jih čuva. Če pa njihova visokost ABADON živijo brez papirjev, je pa to njihov privilegij, do katerega imajo sveto pravico, kot pač vsi bogovi.
Gyorgy
# 18.12.2016 ob 12:01
Mediji ves čas o ženskah in otrocih, potem pa v Ljubljani na Kotnikovo dobimo izpostavo namenjeno le samskim moškim, ki so jih kao ločili od ranljivih skupin. Na MNZ imajo beležijo letošnje prošnje:

1170 skupaj
962 (82%) M
208 (18%) Ž
steiermark
# 18.12.2016 ob 10:56
zapatist
Ni ksenofobija, kar berete pod večino komentarjev. Jaz bi raje vas vtaknil pod ksenofilijo. Pa še izjemno vam pritiče pojem patološki humanizem.Vi nimate vrednot, katere zahtevate do drugih. Jaz se vsaj ne sprenevedam. Če vam je toliko do pomoči migrantom si najdite nekoga recimo iz Sirije ali Afganistana, jamčite za njega, mu uredite dokumente, ga vzemite k sebi na stanovanje, mu najdite službo, pripravite za prihod njegove družine pa še kaj bi se našlo. Ko boste to naredili pa se oglasite. Pa še takrat se ne bom strinjal z vami, bom vam pa priznal da se ne sprenevedate ampak udejanjate tisto o čemer pridigate nam ostalim.
amigo
# 18.12.2016 ob 12:02
Prizor iz taborišča v Franciji, kjer prebežniki čakajo v vrsti za hrano.

Ta slika je seveda nastavljena. V ozadju moški v najboljših letih, spredaj pa se kot "slučajno" pelje na skiroju otrok. Te otroke brez spremstva načrtno vlačijo s seboj. Tako delujejo na psihologijo Evropejcev, češ poglejte ubogi otroci. A bi lahko prenehali z objavljanjem teh zavajočih fotografij.
WeeBay
# 18.12.2016 ob 10:43
Ne gre za ksenofobijo ampak za normalno razmišljanje. Ksenofobija je zgolj izgovor liberalcev.
Park
# 18.12.2016 ob 10:43
Ob svetovnem dnevu migrantov poziv k zavračanju ksenofobnih politik

Kadarkoli grem v Qatar, mora žena skorajda z bundo tja, ker jo sicer že v hotelu osebje izpod obrvi gleda, če se preveč zrihta za večerjo. In nihče nikoli ni rekel, da so Qatarci nestrpni v kateremkoli smislu. Nobena "človekoljubna" organizacija jih ne graja.
Kadarkoli pride v Evropo "nindža" in jo ljudje po strani gledajo, so vsi ti ljudje rasisti, ksenofobi, islamofobi,...pač vse-fobi.

Skratka, moj point je: da vsi ti, ki tako zelo opozarjajo in zmirjajo druge z rasisti in ksenofobi, so sami najhujši in imajo dvojna merila. In človeka, ki ima dvojna merila, dvojni obraz gotovo nočem v svoji bližini, še manj pa dam na njegovo zblojeno mnenje!

Vsi vsega pač ne maramo in do "nečesa-ne-marati" imamo pravico! Naj me potem še kdo ozmirja z Pyro-fobom, ker ne maram hrušk. Vedno bolj bolana družba smo!
Frankie2010
# 18.12.2016 ob 10:35
"Vsak migrant je človeško bitje s človekovimi pravicami," je zapisal Ban

Vsak človek je človeško bitje s človekovimi pravicami !!! je pravilen zapis. Seveda je treba upoštevati, da imamo Evropejci drugačne pravice, kot jih predpisujejo države iz katerih migranti ilegalno prihajajo. Že ta podatek kaže, da lahko tak prihod krši človekove pravice domorodcev, a Ban tega noče napisati. Kajti pri nas ni samo pravic, so tudi dolžnosti, vsaj upam, da to še velja. In prva dolžnost Evropejcev je, da se identificirajo z dokumentom pri prehodu meje izven šengenskega območja, ali pa ne smejo preko meje. In zdaj naj kar Ban, ki je izgubil službico v OZN, stoji na meji in jim to razloži.
cairns
# 18.12.2016 ob 10:27
Odhajajoči generalni sekretar ZN-a Ban Ki Mun je opozoril, da je vsak migrant človeško bitje s človekovimi pravicami.

To vsekakor drži, ampak imajo ilegalni migranti tudi DOLŽNOSTI.
Prva je ta, da imajo pri sebi dokumente države iz katere so odšli, da spoštujejo državo v katero so pribežali, da spoštujejo domačine in njihove navade iz države v katero so pribežali, da spoštujejo zakone države v katero so pribežali.
Do sedaj je se je pokazalo da ilegalni migranti ZAHTEVAJO samo pravice, dolžnosti pa ne izpolnjujejo. Vsaj ne večina.
heron
# 18.12.2016 ob 10:05
Me pa zanima koga imajo v Iraku,Siriji,Irani,SA,Katarju,...., za ksenofoba?
heron
# 18.12.2016 ob 10:03
Ban Ki Mun in ostali-adijo in tam ostanite. Vsaka država nasvetu naj za svoje poskrbi pa bo vse ok. Meni so važni moji otroci in ne drugi,če bi imel dovolj bi dal komu drugemu.
Kako beda*** voditelje ima ta svet in kaj bi dal da bi politiko ukinili. To je samo leglo nedelovnih ljudi,ki meglo mešajo.
tron
# 18.12.2016 ob 13:51
Ekonomski migrant iz Bangladeša;"Smo revni, ni služb, potrebujemo delo"

Postavi se v vrsto, v Sloveniji je 300.000 revežev, če pa bodo ti ljudje dobivali zastonj stanovanje, denar na roko, plačane internetne in telefonske stroške pa je to navaden genocid nad majhno slovensko kulturo.
Kdo so oni, da bodo privilegirani v EU?
Na milijardje jih je, tukaj pa se jih tretira kot, da so izumirajoča vrsta.
Nehajte s tem nakladanjem o ksenofobiji, ker se samo kaže vaša omejenost v razmišljanju,
Tetameta
# 18.12.2016 ob 10:33
Migracije so nujnost če želimo ohraniti socialno državo
Ne, hvala...
patriot1970
# 18.12.2016 ob 10:24
Kako lahko človek še vedno resno jemlje OZN če odboru za človekove pravice pri OZN predseduje Savdska Arabija!!!
oziris.va
# 18.12.2016 ob 10:02
Dr. Kumrovec
# 18.12.2016 ob 09:18

Migracije so nujnost če želimo ohraniti socialno državo.


Socialnam državam so šteti dnevi. Migracije bodo le pospešile razkroj.
oziris.va
# 18.12.2016 ob 10:02
ABADON
# 18.12.2016 ob 09:14

In spet nova priloznost, da se prav ta ksenofobija razpase pod clankom. In to v imenu demokracije. Zmesan svet.


Aja? Hmmm ...
Migracije so bile vedno. Ampak so te lepo vprašali, če si prestopil grajska obzidja/mestna vrata, s kakšnim namenom prihajaš. Tudi prečkati most nisi mogel kar tako, na lepe oči. Če ne drugo, si moral v večini primerov plačati.

Pozneje pa so uvedli še papirja za identifikacijo.
Če tega v zadnjih 100-ih letih nimaš, se smatra, da nelegalno prideš v neko državo, regijo, kamorkoli. Laganje v smislu identitete je kaznivo.

Nekaj starih slik ...
Glej-glej, vsi z identifikacijo:

Imigracije v ZDA:

Pa še ena.

Priporočeno branje: Ellis Island, New York (Wikipedija)

Kmečki potni list iz Rusije z ljubeznijo (konec 19. st.):


Pa še ena, iz nam morda zanimivejšega obdobja SHS-a:


Le zakaj so uvedli potne liste? Oh, grdi, grdi birokrati in država ...

Zanimiv članek: Potni listi so bili nekoč žaljivi - Morda so še vedno
hizli tren
# 18.12.2016 ob 10:35
zanimivo ko začne hinavsko-dvolična organizacija ZN govoriti o nekih vrednotah..
Enostavno
# 18.12.2016 ob 09:44
"Ob svetovnem dnevu migrantov poziv k zavračanju ksenofobnih politik...Generalni sekretar Združenih narodov Ban Ki Mun je ob današnjem mednarodnem dnevu migrantov dejal, da je treba zavračati diskriminacijo in politiko, ki jo spodbuja ksenofobna retorika."

Vse lepo in prav Mr.Ban.Toda....kdaj boste obsodili sami sebe...zahod....ki je kriv za to porazno stanje v svetu?
Tetameta
# 18.12.2016 ob 10:32
Vsak migrant je človeško bitje s človekovimi pravicami
Sprehajanje čez meje brez dokumentov do države z najvišjo socialo pač ni človekova pravica...zakaj tega OZN in UNCHR in podobni ne razumejo ali nočejo razumet??
severnik
# 18.12.2016 ob 12:26
Migracije so nujnost če želimo ohraniti socialno državo

Tvoja miselnost temelji na zgrešeni predpostavki, da bodo oni delali in plačevali davke, da boš ti in ostali na sociali. Stvar bo seveda ravno obratna, kar pomeni konec sociale za nas.

Jaz recimo ta trenutek ne potrebujem nikogar v poslu, ki ne govori slovensko.
kralj matjaž
# 18.12.2016 ob 11:55
zapatist
Ne, ksenofobija je posledica levih politik,
Visoka obdavčitev, vedno večja regulacija, zbirokratiziran sistem, ki ljudem preprečuje, da bi lahko dostojno živeli. Na drugi strani pa spremljamo levičarje, ki si z našim denarjem lepo delijo stolčke in lepo živite. Sedaj pa v državo uvažate tujce, da vas bodo volili, da boste še naprej sedeli na stočkih imeli lepo življenje, mi pa naj živimo v revščini, ker nam ne dovolite, da bi lahko z lastnim delom imeli lepo življenje.

To je problem. Ni problem migrat, ki pride in si najde službo, ter je produktivni član družbe. Probelm je migran, ki pride, voli vas, vi mu date socialno pomoč on lepo živi na našem delu in voli vas, da mu dajte vedno več.
aristotel
# 18.12.2016 ob 11:59
Odnos do migrantov in migracije nora biti realen. Zavedati se moramo, da solidarnost ne more biti brezmejna. Ko te v afriki obkrozi deset lacnih otrok in jim das kaj denarja, se jih nenadoma pojavi se trideset. Miloscina se nikoli ni pomagala resiti siromastva. Kaj torej storiti? Odreci pomoc lastnim revnim rojakom in jo dati prislekom? Ce reces da ne, si rasist in sovinist. Kaj torej storiti, da ne bos stigmatiziran kot ksenofob?
cairns
# 18.12.2016 ob 10:21
IOM: Migracije niso invazija

Kakor za koga. Za njega ki živi v ZDA, v katero je skoraj nemogoče vstopiti na ilegalen, pa tudi težko na legalen način, je 2 milijona ilegalnih migrantov šala mala.

Sicer pa niso problem ljudje, ampak ideologija in navade ki jih prinašajo s seboj.
oziris.va
# 18.12.2016 ob 10:12
ABADON
# 18.12.2016 ob 09:49

In beli clovek v vsej svojivelicini!edini s pravico da tega sveta! Izumil je papirje in zakone, in zdaj se morajo vsi temu klanjat.


Beli človek ... Resno? Nekateri ima redno oprane možgančke.

Zakone imajo vse civilizacije, ups, že celo na plemenskem nivoju imajo vsa ljudstva tega sveta v celotni zgodovini človeštva nenapisana ali napisana pravila obnašanja (odvisno od razvitosti).

Ne boš verjel, celo kriminalna združenja jih imajo.

Glede papirjev pa samo tole:
Potni list (angleški članek na Wikipediji, žal je slovenski zelo siromašen)

Priporočam branje poglavja z naslovom History (Zgodovina), predvsem del, ki omenja Islamski kalifat in njihov dobesedni potni list poimenovan bara'a, ki je dokazoval, če si plačal davek in si s tem omogočil pot v drugo regijo.
jujc
# 18.12.2016 ob 12:16
Heh sej v bistvu je slika kar realna. En otrok potreben pomoci in 30 za boj pripravljenih mladih moskih.
hizli tren
# 18.12.2016 ob 10:34
no vidite . hočejo da se navadimo na to, da mislimo da je to nekaj normalnega.
samo 1+5 je 6 kajne?
to pa ne povedo, da je revnih, ki bi se takoj preselili v EU 6x več kot vseh ki živijo v EU.
Krimsky
# 18.12.2016 ob 09:48
Kaj pa – če kdo načrtno razširja ksenofobijo?
~
Kot otroci smo občudovali odrasle, ki 'vse znajo', pozneje mogoče voditelje, ki svet upravljajo z dobrimi nameni, da bi se stvari odvijale v pozitivno stran ...
Potem ko odrastemo, z grozo ugotovimo, da mogoče pa temu ni čisto tako, da bi lahko kdo načrtno vodil stvari tako, da se spreminjajo iz slabega na slabše. Da lahko nekdo napade suvereno državo pod pretvezo domneve, da imajo tri epruvetke mišjega strupa. Medtem ko ima sam napadalec – ne tri epruvetke – ampak tristo sodov, ali cistern – vseh mogočih strupov. In je vojno začel zato, da bi bil svet slabši in ne boljši, da bi Evropo načrtno preplavil z begunci ...
~
V tem scenariju je ksenofobija 'opij za ljudstvo'.
Preusmeritev pozornosti od pravih zlikovcev na nesrečnike, ki 'brez papirjev prestopajo meje' ...
lotmeržanec
# 18.12.2016 ob 15:18
Ni važno za 50 tisoč slovenskih otrok,ki nimajo toplega obroka!! Glavno,da migrantom nič ne manjka!!
davide
# 18.12.2016 ob 12:10
množične ilegalne migracije so invazija, kar ni nobena ksenofobija, ampak realnost
juk
# 18.12.2016 ob 12:05
Nihče nima poguma rečt da si 3/4 migrantov sploh ne zasluži tega statusa.
no72
# 18.12.2016 ob 11:30
Ban Ki Muna bi jaz najprej vprašal, kaj konkretnega, razen brezveze leporečenja in moraliziranja, je on in OZN napravil za izboljšanje ekonomskega stanja migrantov in umiritve vojnih žarišč po svetu. Pa še to naj razloži, koliko plače je potegnil v svojem nekoristnem mandatu in koliko dolarjev je namenil za revne....

OZN je najbolj nekoristna svetovna organizacija.
megan
# 18.12.2016 ob 11:21
Ilegalno prehajanje državnih meja in razgrajanje, kadar ni vse po tvoje ni nikjer navedeno kot človekova pravica, poleg tega pa so vse listine o človekovih pravicah neumnost, dokler jih ne dopolnijo z listinami o človekovih dolžnostih. Ni pravic, dokler dolžnosti niso izpolnjene.
V listini o človekovih dolžnostih bi moralo pisat, da je vsak dolžan pri sebi imet dokument za identifikacijo, ki ga na zahtevo policije mora pokazat, da mora spoštovat vse zakone države, kjer se nahaja.
mali_piscek
# 18.12.2016 ob 19:55
Moje prioritete, za koga bom skrbel, so naslednje, po vrstnem redu;
1) jaz in moja družina
2) moji sorodniki in prijatelji
3) moji znanci
4) ljudje iz moje ožje skupnosti
5) moji sodržavljani
6) imigranti
7) problem po svetu

Politika in vlada, vprašujem vas, kako lahko pričakujete od mene, da bom skrbel za točki 6 in 7, če še točke 1 nisem uspel ustrezno rešiti????
janko61
# 18.12.2016 ob 12:07
Dokler se v EU ne držimo lastnih zakonov bo vedno tako.

Vsi ki imate toliko za pomoč migrantom in se toliko sklicujete na človekove pravice, zakaj jih potem ne izvajate dosledno. Slo brezdomec, nima službe,nima stanovanja, nima podorespi na ulici in je lačen. SLO mamica z šoloobveznim otrokom nima za stanarino, nima denarja da plača kosilo otroku v šoli.
Ko pride takoimenovani begunec pa dobi stanovanje, dobi denar, dobi obleko, hrano,poskrbi se za vrtec, šolo in ga peljemo še na morje, da ima dopust. In potem razlagate kako smo pravični ali pa ostali nestrpni do tujcev.
Begunci pravijo, da so dali po več tisoč€ za pot. Za 1000 € se lahko vsedeš na letalo in se pripelješ v evropo. Oni gredo pa peš ???

Kdo je tukaj gladek????
Tajana16
# 18.12.2016 ob 11:58
Jaz pa pozivam njega, naj nas neha imeti za idiote.
juk
# 18.12.2016 ob 11:30
"Ksenofobne" politike izhajajo iz obnašanja VIP migrantov samih, ne padejo kar z neba
Mimobeznik
# 18.12.2016 ob 11:11
Verjetno je problem, da so se politiki in mediji celotne zadeve lotili z lažmi na škodo večine Evropejcev. Ne vem kaj drugega pričakovat kot odpor.
cairns
# 18.12.2016 ob 11:07
Odhajajoči generalni sekretar ZN-a Ban Ki Mun je opozoril, da je vsak migrant človeško bitje s človekovimi pravicami.

Ne samo migranti. Vsi ljudje smo bitja s človekovimi pravicami in svoboščinami.

Pravicami in svoboščinami ki jih v muslimanskih teokratskih državah sistematično kršijo. Za povrh pa je na čelu odbora človek iz Savdske Arabije, države ki je med največjimi kršiteljicami človekovih pravic.

Ta govor Ban Ki Muna je eno samo prazno nakladanje. Najprej naj si porihtajo OZN in naj pritisnejo na države kršiteljice. Poleg tega pa se lahko vprašajo zakaj v Savdski Arabiji in nekaj drugih zalivskih držav ni migrantov.
neprilagojen
# 18.12.2016 ob 10:19
enako kot na individualnem nivoju
ce nekoga povabimo na nas dom pricakujemo da ima respekt do nasih stvari in nas samih ce se nekdo obnasa na nacin, kateri ni v skladu z nepisanimi pravili ni zazeljen, to pa ne pomeni, da nisem dober domacin
popolnoma enako je na nivoju neke druzbe, zato mislim, da zmerjanje nekoga z nazivi kot je ksenofob je popolnoma nesprejemljivo
ce pa nekdo misli drugace, naj prvo to dokaze na osebnem nivoju in nato naj mi soli pamet
Shimun
# 18.12.2016 ob 11:37
če ne bi bilo toliko cenzure s strani medijev, in če bi se verodostojno poročalo o dogodkih, bi ljudje bili veliko bolj strpni kakor smo bili v času vojne na Balkanu.
Veliko nas razume kaj je vojna in smo zmožni pomagati soljudem. Ampak do tega odpora je začelo prihajati zato, ker ste mediji in politiki tako posiljivo vsiljevali državljanom kaj naj imamo radi in kaj moramo delati. Tukaj pa pride do odpora.
Kazalo