Izbor EU
Theresa May
Britanska premierka se je na dogajanje v zvezi s primerom Skripal odzvala zelo odločno. Foto: Reuters
       Cilj brexita ni večati ekonomske koristi, temveč je cilj, vsaj za London, manjšati ekonomsko škodo. To pa pomeni, da veliko teh pavšalnih ocen in tudi izkušnje iz preteklih pogajanj v tem primeru ni tako relevantnih.       
Zastrupitev nekdanjega ruskega vohuna Skripala in njegove hčerke je prerasla v diplomatsko krizo. Foto: Reuters
       Ta se je, tako kot voditelj stranke kot on sam, zavzel za previdnost v odzivu na zastrupitev Skripala. Bil je eden redkih glasov v britanski javnosti, ki je pozival k trezni premišljenosti in ne k takojšnji zaostritvi. Treba je razumeti, da so v takih varnostnih razmerah, v kakršnih je zdaj Velika Britanija, glasovi strpnosti in zmernosti vedno osamljeni. Obstajajo stališča, kot ga je na primer zavzel Financial Times v svojih uredniških uvodnikih, da je previdnost načeloma zaželena, a da so v tem konkretnem primeru indici tako močni, da je Corbynova zadržanost skoraj znak neumne lahkomiselnosti, če parafraziram.       
Pogajanja o brexitu se po začetnem zastanku, ko sta bila London in Bruselj vkopana vsak na svojih okopih, le premikajo. Foto: EPA

Dodaj v

"Vlada Therese May je s šibkimi kartami naredila največ"

Leto dni od aktivacije 50. člena Lizbonske pogodbe
1. april 2018 ob 06:54
Ljubljana - MMC RTV SLO

Britanska premierka Theresa May je v primeru Skripal s šibkimi kartami naredila največ: pokazala je, da je ne samo sposobna odločnega vedenja in odziva, ampak da Velika Britanija, gledano mednarodnopolitično, ni tako osamljena, kot se je zaradi brexita skušalo prikazati, meni dober poznavalec razmer v britanski politiki Jure Stojan.

"Podpore evropskih prestolnic ukrepom Londona glede afere Skripal ne bi interpretiral v luči brexita, lahko pa rečemo, da je zmagoslavje Londona ravno v tem, da se afera Skripal prepozna kot ločeno vprašanje. Ker ravno to je bilo stališče Londona že ves ta čas: dobro varnostno sodelovanje z Veliko Britanijo je eden od bombončkov, ki jih je London ponujal že ves čas pogajanj o brexitu," ocenjuje Stojan.

Kot smo poročali, je v četrtek minilo eno leto, odkar je Velika Britanija sprožila 50. člen Lizbonske pogodbe, s čimer se je začel formalni proces izstopa Velike Britanije iz Evropske unije. Pogajanja med Londonom in Brusljem so bila več mesecev brez rezultatov, zdelo se je, da bosta zelo težko našla skupni jezik. Potem pa se je vendarle zgodil napredek: najprej sta strani dosegli načelni dogovor o treh prednostnih ločitvenih vprašanjih – pravicah državljanov, finančni poravnavi in meji na irskem otoku, pred nekaj tedni pa sta se tudi dogovorili, da bo prehodno obdobje trajalo do 31. decembra 2020.

Na vprašanje, kako ocenjuje potek pogajanj v zadnjem letu, Stojan odgovarja previdno. "Nam, ki z daljave gledamo ta pogajanja, je težko slediti temu, koliko je komunikacija obeh strani strateška v smislu, da druga na drugo izvajata pritisk tudi prek medijev. Dejstvo je, da so marsikatere kritične pripombe, češ da so Britanci nepripravljeni in da ne vedo, kaj želijo, prihajale s strani bruseljskih pogajalcev. Ne vemo, koliko komu verjeti."

Ob tem poudarja posebnost pogajanj o brexitu v primerjavi z drugimi pogajanji. "Cilj brexita ni večati ekonomske koristi, temveč je cilj, vsaj za London, manjšati ekonomsko škodo. To pa pomeni, da veliko teh pavšalnih ocen in tudi izkušnje iz preteklih pogajanj v tem primeru ni tako relevantnih."

Je mogoča razveljavitev referenduma?
Po njegovi oceni je treba opomniti, da bi se kljub kaosu v zadnjih mesecih veliko ljudi znova odločilo za izstop Velike Britanije iz EU-ja. Vprašanje je, kaj pomenijo pred nekaj dnevi razkriti podatki, da je podjetje Cambridge Analytica zlorabilo osebne podatke 50 milijonov uporabnikov Facebooka in posredno vplivalo tudi na izid referenduma o brexitu, kot je pred dnevi razkril kanadski žvižgač. Bi lahko to dejansko privedlo do razveljavitve izida referenduma o brexitu? "V britanskem ustavnem redu je referendum nekaj zelo zelo tujega. V zadnjih letih je bil sicer uporabljen nekajkrat, a je res tuj. Zdi se mi nepredstavljivo, da bi britansko sodišče izbralo slovensko 'rešitev', da morda ena od strani ni popolnoma objektivno komunicirala in bi se referendumski izid razveljavil in ponovil." Kakšne so pravne posledice te afere? "Primer podjetja Cambridge Analytica so doslej obravnavali samo na parlamentarnih odborih. Če se bodo te preiskave izvedle, bo verjetno prišlo do denarnih kazni, mogoče prepovedi nekajletnega udejstvovanja v politiki, kaj drugega bi me pa zelo presenetilo," dodaja sogovornik.

Odziv držav EU-ja zmagoslavje britanske vojaške diplomacije
Brexit je zadnje tedne zasenčila afera Skripal. Zastrupitev nekdanjega ruskega vohuna in njegove hčerke s kemičnim strupom novičuk je strnila vrste večine evropskih držav, ki so podprle London. Okoli 20 držav članic EU-ja je podprlo Veliko Britanijo, ki krivca za napad vidi v Rusiji, in napovedalo izgon ruskih diplomatov. Kot pravi Stojan, odziv držav EU-ja, da so, brez jasnih dokazov o ruski vpletenosti, podprle Veliko Britanijo, dejansko pomeni zmagoslavje britanske vojaške diplomacije. "Če gledamo s stališča neke realpolitike, se vračamo na prvino, ki jo je London od samega začetka poskušal pokazati: da se obrestuje biti popustljiv z Londonom na marsikaterem področju. Zaradi posebej izstopajočih varnostnih zmožnosti Velike Britanije: v času ukrepov zadnjih 10 let se je britanska bojna pripravljenost zmanjšala, a dejstvo je, da je London vedno nasprotoval poskusom uvedbe enotnih vojaških enot v okviru EU-ja. Pri tem je brexit ustvaril zelo zanimivo sliko. Velika Britanija je tradicionalno gradila na svoji vojaški moči, hkrati pa je vedno zagovarjala pristop k varnostni politiki, ki je neodvisen od evropskih povezav. Pristop, ki ločeno temelji na dvostranskih ali evroatlantskih povezavah."

Kot pravi sogovornik, je v primeru afere Skripal ključno vprašanje, kaj je motivacija v ozadju napada. "Na eni strani si lahko predstavljamo zunanjo politiko v smislu trolanja na internetu, kar naj bi pokazalo osamljenost Velike Britanije. Na drugi strani so bili tudi v preteklosti očitki, da je Moskva podžigala in podpirala propagando za brexit. Dejstvo je, da to pomeni, da je v ozadju računica, ki je bolj kompleksna kot neke preproste teorije. Gre za res zelo kompleksno ozadje."

Po njegovih besedah je dejstvo, da v takih primerih, kot je primer Skripal, lahko pričakujemo vse kaj drugega kot transparentnost in jasne informacije. "Treba se je zavedati, da je bil to signal. Dejstvo je, da se je to zgodilo, in Velika Britanija je iz šibkih kart, če se lahko tako izrazim, potegnila največjo možno partijo." Ob tem dodaja, da je bil namen zastrupitve nekdanjega ruskega agenta že od začetka velika medijska in siceršnja pozornost.

K trenutni krepitvi Mayeve je, kot pojasnjuje Stojan, pripomogel tudi odziv laburističnega voditelja Jeremyja Corbyna. "Ta se je, tako kot voditelj stranke kot on sam, zavzel za previdnost v odzivu na zastrupitev Skripala. Bil je eden redkih glasov v britanski javnosti, ki je pozival k trezni premišljenosti in ne k takojšnji zaostritvi. Treba je razumeti, da so v takih varnostnih razmerah, v kakršnih je zdaj Velika Britanija, glasovi strpnosti in zmernosti vedno osamljeni. Obstajajo stališča, kot ga je na primer zavzel Financial Times v svojih uredniških uvodnikih, da je previdnost načeloma zaželena, a da so v tem konkretnem primeru indici tako močni, da je Corbynova zadržanost skoraj znak neumne lahkomiselnosti, če parafraziram."

Ob tem Stojan izpostavlja še eno polemiko, povezano s Corbynom, ki trenutno maje podporo laburistični stranki, a mu po njegovi oceni dolgoročno ne bo škodovala. To so očitki antisemitizma v vrstah laburistov. "Corbyn je namreč nedavno nasprotoval odstranitvi antisemitskega grafita. V osnovi je bil grafit proti kapitalističnemu izkoriščanju, figure, ki so bile prikazane, pa so bili antisemitski stereotipi. Jeremy Corbyn je rekel, da ni prav, da se grafit odstrani, zdaj pa se skuša izgovoriti, češ da je mislil na sporočilo proti kapitalizmu, ne na podobe judovstva."

Konservativna stranka ostaja v težavah
Trenutno politično dogajanje gre torej v korist Therese May, a kot pravi Stojan, to vseeno ne zmanjšuje težav, v katerih je konservativna stranka že dolgo. "Treba se je zavedati, da naj bi bil brexit zdravilo za državljansko vojno v konservativni stranki. Do brexita je prišlo ravno zato, ker je želel nekdanji premier Cameron preprečiti razpad stranke. Ločnica med zagovorniki in nasprotniki EU-ja je že spodnesla oz. končala mandat Thatcherjeve in evropska politika je odnesla tudi Johna Majorja. Problem te brexit terapije za notranje probleme ene stranke je v tem, da te ločnice oz. razlike znotraj stranke niso bile odpravljene."

Ob tem poudarja tudi velik pomen britanske zgodovine. "Velika Britanija zelo ceni svojo zgodovinsko izkušnjo. Mogoče se je treba spomniti na vprašanje t. i. žitnih zakonov, ki so jih odpravili v 19. stoletju. To je bil eden od trenutkov, ko je Velika Britanija stopila na stran svobodnega trga, proste trgovine, sprostile so se uvozne dajatve, cene hrane so padle. Takrat je zaradi tega razpadla konservativna stranka. Po moji oceni je malo verjetno, da se to ne bi ponovilo ob brexitu, ne glede na to, kakšna bo oblika razpada stranke," poudarja Stojan.

Ksenja Tratnik
Prijavi napako
Komentarji
Binder Dandet
# 01.04.2018 ob 07:24
Sibke karte so pomanjkanje dokazov, ne? Res je veliko naredila. Pokazala je, da je v Evropi se dosti pudljev.
Kalvos
# 01.04.2018 ob 07:23
Doakz več, da je bil to en velik poltični šov. Angleži so ponovno pokazali svoj obraz. Samo za njihovo prevlado, jim gre. Njihovonadutost in prevzetnost. Ni jim mar kakšne posledice bo to imelo. In preostali del Evrope jih je nagradil, namesto, da bi jih kaznoval za ta njihov bolani brexit. Noro, ta svet res drvi v brezno. Kje so tisti stari pravi veropsku politiki in močne osebnosti, kje so državljani, ki bolj ali manj mirno gledajo na ta dogajanja. Protesti ta te strvari bi se morali zgoditi že včeraj in jutri, ko bo prepozno.
SamoRes
# 01.04.2018 ob 07:32
Pahor, Janša, Nsi, pa še kdo.
Kako lahko volite ljudi, ki pozivajo k poslušnosti tujim državam brez nekih dokazov? Meni je to nepredstavljivo in ni večje sramote na svetu, kot biti prodana duša, ki se udinja za pest dolarvjev ali v našem primeru za trepljanje po glavi.
Najnižje smo od osamosvojitve.
RYAN
# 01.04.2018 ob 07:39
Če imaš ŠIBKE karte ponavadi odstopiš ali pa BLEFIRAŠ
amigo
# 01.04.2018 ob 07:42
Obstajajo stališča, kot ga je recimo zavzel Financial Times v svojih uredniških uvodnikih, da je previdnost načeloma zaželena, a da so v tem konkretnem primeru indici tako močni, da je Corbynova zadržanost skoraj znak neumne lahkomiselnost, če parafraziram."

To kar piše Financial Times meji na bebavost, Odličen strateg Putin, ni znal predvideti posledic svojih dejanj in se je ustrelil v koleno. Tega Skripala naj bi dal zastrupiti pred volitvami in svetovnim nogometnim prvenstvom. Kako bedast mora biti človek, ki to verjame. Kdo je imel korist od te afere? Kot piše v članku izključno Theresa May. Zato obstajajo indici, da so Britanci celo zadevo izvedli kar sami. Klasična false flag operacija.
mostnica
# 01.04.2018 ob 07:30
Čim večje razsulo po Evropi, boljše tudi za ZDA, to je tudi geslo Trumpa. Brez njega Angležinji ne bi uspel tak cunami po EU.
twofours44
# 01.04.2018 ob 07:24
Naredila je nespametno potezo (iz neke užaljenosti, brez izvedbe dokaznega postopka), ki pomeni zaostrovanje odnosov.
zofija1
# 01.04.2018 ob 07:25
Stari vzorci (čas Elizabete I), vse v duhu otočanske diplomacije, torej: boj za oblast!
generacija56
# 01.04.2018 ob 07:48
Po trditvi Poljskega politika, je Skripala zastrupila CIA-
Kot "prijateljska" agencija, je to storila le z vednostjo VB.
Torej "gospe" Terese May.
Seveda tudi mi vidimo, da je Teresa May napravila iz tega showa maksimum.
Ostalo ne bi ponavljal. do 90% javnega mnenja v Evropi pove vse.
Bo pa sedaj Yulia povedala....
Če bo tale "poštena" VB po konvenciji iz leta 1968 dovolila obisk Ruskega konzula.
Ker serijsko gazijo mednarodne sporazume, a Evropa gleda vstran, dvomimo...
Potem pa še odgovor na 14 vprašanj Rusov...
sosman
# 01.04.2018 ob 07:58
UK je pač UK, EU pa je tu največji bebček izpadel. Brez enega dokaza, so vsi bebavo odpoklicali tudi svoje diplomate. Še ena sramota...
RYAN
# 01.04.2018 ob 07:45
a je ta prvo aprilska
Kekec99
# 01.04.2018 ob 08:33
Vlada Therese May je s šibkimi kartami naredila največ
--------------------------------------------------
Gospod Jure, nimate pojma! V normalnem svetu bi jo imeli za noro, saj obtoževanje brez dokazov meji na norost.
borut-blas
# 01.04.2018 ob 08:42
jure stojan ? strokovnjak?
se bo izkazalo čez nekaj časa kolikšen strokovnjak je to ..
morda sem večji strokovnjak, ker napovedujem veliko blamažo anglije in vseh , ki jo podpirajo
bomo videli
če mislijo da to demoniziranje rusije lahko prinese zahodnim elitam kakšno korist se močno motijo
ljudje tudi na zahodu niso bedaki in vedo za kaj gre - gre se za izgubljanje pozicije kolonialne sile
ni več kolonij , bo treba delat
samo od premetavanja denarja se ne da večno živeti
generacija56
# 01.04.2018 ob 07:55
RYAN

V main stream medijih je prvi april vsak dan.
Pri najboljši volji danes ne moreš najti namenske novice...
sosman
# 01.04.2018 ob 08:00
Potem pa krivijo ruse za vse kar se kje zgodi. Efekt pa je kontra, javnost je naklonjena Rusiji in Putinu, da nas SJW snežinke kličejo kar rusofili. V resnici pa se samo smejimo EU političnim bedakom.
Kekec99
# 01.04.2018 ob 08:37
@RYAN
ob 07:39
Če imaš ŠIBKE karte ponavadi odstopiš ali pa BLEFIRAŠ
-----------------------------------------------------------
Dobro povedano, očitno gre za en velik BLEF.
Druga Švica
# 01.04.2018 ob 08:59
A bo "mednarodna skupnost" kaj reagirala ob poboju Palestincev s strani Izraela? Kje ste pa sedaj, pridigarji človekovih pravic in morale?!!!
Raiden
# 01.04.2018 ob 07:55
Saj naslov pove vse..pika.
gizmolinux
# 01.04.2018 ob 08:58
Malce sprevrženo se mi zdi imenovati za zmago, če zmaguje laž, manipuliranje, izsiljevanje in ppdobne nizkotne človeške vrednote. Če bomo takšne vrline postavljali v ospredje smo vsi poraženci in ni zmagovalca.
Sebastjan666
# 01.04.2018 ob 08:57
Takšne analize, ko jih dela g. Jure Stojan iz VISIO Inštituta so, ko se mi zdi, samo še en način strokovnega trolanja.
Kaj ko bi novinarji g. Stojana vprašali še malo bolj strokovna vprašanja, glede na to, v katerih krogih se vrti, ne pa samo pravljice za otroke.
Stojan, sicer zelo povezan z Banko Slovenije in s slovensko politiko, pisal za Večer, itd itd, se je med drugim šolal na St. Antony’s Collegeu Univerze v Oxfordu.
Bil je povabljeni gost v Liberty Fund - ustanovil ga je sicer sedaj že pokojni Pierre F. Goodrich - bil v vodstvih Foundation for Economic Education (libertarni think tank - danes povezan z Heritage Foundation - jedro republikanske wall street politike), v vodstvu Institute for Humane Studies (v vodstvu tudi Charles Koch, povezan z Liberty Fund, bil je pa tudi v Mont Pelerin Society - člani so bili wall street ekonomisti Milton Friedman, Karl Popper ('duhovni' ideolog Soroša), Ludwig von Mises, Friedrich Hayek - se pravi sami zagovorniki wall street mafije in ideologije open society - enkrat preko 'leve', drugič preko 'desne'........

Wall street ekonomist Hayek pa je potem Sira Antonya Fisherja vzpodbudil, da se je formirala še britanska verzija Mont Pelerin Society , to je Institute of Economic Affairs. Fisher pa je zaslužen tudi za ustanovitev Atlas Economic Research Foundation - (financira ga med drugim State Department in National Endowment for Democracy, notri so seveda bili člani Council on Foreign Relations, kot je Kissinger......notri je tudi Mike Pance - podpredesnik ZDA.
Anthony Fisher pa je med drugim bil član še v Pacific Research Institute (danes najdemo tam PetraThiela (Pay Pal, v vodstvu Bilderbergov....Trumpov svetovalec), bil je član v Manhattan Institute for Policy Research (notri najdemo Johna Boltona - Council on Foreign Relations, Trumpov National Security Advisor...)
Kot povabljeni goste pa je Jure Stojan sodeloval tudi na konferencah Institute of Economic Affairs (libertarni).

Kaj vse bi lahko novinarji spraševali naše goste ....... pa nič. Višji nivo, nad uradno politiko ne obastja.
Kakšno vlogo pa ima pri vsem tem Royal Institute of International Affairs, je vprašala RTV novinarka Ksenja Tratnik, sogovornika Jurija Stojana :)
SamoRes
# 01.04.2018 ob 08:27
Volitve čez dva meseca bodo odločilne ali gremo na kolena.
KdoJeDarthVader
# 01.04.2018 ob 09:09
To pomeni, da obvlada manipuliranje brez dokazov inscenirane medijske zgodbe. "Okoli 20 držav članic EU-ja je podprlo Veliko Britanijo, ki krivca za napad vidi v Rusiji, in napovedalo izgon ruskih diplomatov."

To ne pomeni, da je 20 držav podprlo Veliko Britanijo, ampak skorumpirani politiki držav članic EU-ja.

Tako kot v iraški zgodbi o "weapon of mass destrucition". Nikoli ga niso našli, ta glavni inšpektorji so začeli delati "samomore".
Tako kot obtožbe, da je Rusija vplivala na ameriške volitve...potem se je izkazalo, da je bil v ozadju FB in neko britansko podjetje.

Vsa ta zgodba o poskusu zastrupitve dvojnega vohuna kaže v smer inscenirane akcije s strani kakšne obveščevalne službe kot je npr. MI6 z namenom preusmeritve pozornosti na "zunanjega" sovražnika, ki se imenuje Rusija in ustvarjanje razlogov za zaostrovanje sankcij. Scenarij se nadaljuje v smer zasenčenja brexita in "let's get united again" solidarno in potem sledi "lako čemo".
J@st
# 01.04.2018 ob 10:35
Rusko veleposlaništvo v Londonu.
14 vprašanj Therese May.

1. Zakaj je Rusijji kršena pravica do konzularnega dostopa do dveh ruskih državljanov, ki so utrpeli napad na britanskem ozemlju?

2. Kateri specifični protistrupi in v kakšni obliki so bili uvedeni žrtvam? Kako so se taki protistrupi pojavili britanskim zdravnikom na kraju dogodka?

3. Na kateri podlagi je bila Francija vključena v tehnično sodelovanje pri preiskavi incidenta, v katerem so utrpeli škodo ruski državljani?

4. Ali je Združeno kraljestvo uradno obvestilo OPCW o vpletenosti Francije v preiskavo incidenta v Salisburyju?

5. Kako je Francija povezana z dogodkom z dvema ruskima državljanjema v Združenem kraljestvu?

6. Katera pravila procesne zakonodaje Združenega kraljestva vam omogočajo, da vključite tuje države v notranjo preiskavo?

7. Kateri dokazi so bili posredovani Franciji, da bi preučili in izvedli svojo preiskavo?

8. Ali so francoski strokovnjaki sodelovali pri vzorčenju biomaterialov od Sergeja in Julije Skripaly?

9. Ali so študije biomaterialov s strani Sergeja in Julije Skripaly vodili francoski strokovnjaki in v katerih posebnih laboratorijih?

10. Ali ima Združeno kraljestvo material francoske preiskave?

11. Ali so bili rezultati francoske preiskave preneseni na razpolago tehničnemu sekretariatu OPCW?

12. Na podlagi kakšnih znakov (označevalcev) naj bi bil "ruski izvor" snovi, ki se uporablja v Salisburyju?

13. Ali ima Združeno kraljestvo nadzorni vzorci kemičnega bojnega agenta, ki jih britanski predstavniki imenujejo "Novice"?

14. Ali so bili razviti vzorci povzročitelja zastrupitve z zastrupitvijo, kot je "Newbie" (v angleški terminologiji) ali njegovi analogi v Združenem kraljestvu?
neprilagojen
# 01.04.2018 ob 09:22
"Vlada Therese May je s šibkimi kartami naredila največ" skode svetovnemu miru

oziroma pripeljala druzbo trenutek pred jedrski spopad
citizen
# 01.04.2018 ob 08:32
14 vprašanj, ki jih Rusija Postavlja Veliki Britaniji. Nisem vedel , da je vpletena tudi Francija.
https://www.zerohedge.com/news/2018-03-31/russia-has-14-questions-fabricated-skripal-case
jarovit
# 01.04.2018 ob 09:31
Ob tem pa vsi po vrsti zatrjujejo, da so bili v primeru Iraka zavedeni. Sedaj se vidi, da je šlo tudi takrat za lažno solidarnost. Fuj.
gesan
# 01.04.2018 ob 09:22
Angleži so vedno bili in vedno bodo eni največjih lažnivcev in hinavcev v zgodovini človeštva!
In ne morejo niti hočejo iz te svoje lažnivo pokvarjene kože!

Zdaj še tolko bolj verjamem, da je vse skupaj bilo nastavljeno!
MA je to kot neka epizoda stripa Alana Forda!
Kekec99
# 01.04.2018 ob 08:56
Ker ravno to je bilo stališče Londona že ves ta čas: dobro varnostno sodelovanje z Veliko Britanijo je eden od bombončkov, ki jih je London ponujal že ves čas pogajanj o brexitu," ocenjuje Stojan.
-----------------------------------------------
O kakšnih bombončkih ta razlaga, extazijih mogoče? Slepo poslušanje brez kančka svoje volje ni nobeno sodelovanje. Mogoče bo bolje če se gospod stojan vrne na kokain ali kar koli že uporablja.
blef
# 01.04.2018 ob 09:52
Kaj ni pred leti Britanec Toni Blefer trdil kaj vse je narobe v Iraqu.
Tao3
# 01.04.2018 ob 09:28
Theresa May je navadna lažnivka ...
m72
# 01.04.2018 ob 09:08
"Vlada Therese May je s šibkimi kartami naredila največ"

Šibke karte in švoh kompresor pod periko. Ampak vsak norec najde somišljenike.
ST11
# 01.04.2018 ob 08:46
Ce komentiram naslov, v maniri ostalih politikov, zgolj dobro laze.
stanolio
# 01.04.2018 ob 08:44
Jaz bi jih sploh nikoli nebi vzel v EU, Angležev mislim, saj niso Evropa ampak so podaljšana roka Amerike v Evropo, kot je pa že nekdo rekel je za Ameriko najboljša osljabljena Evropa in to s pridom delajo, razbijajo večje države, ker so majn nevarne kot velike, zadnji primer je Španija, ki jo hočejo razdeliti na več majnših državic, ker je v sedanji obliki prevelika, sicer si pa naš primer predstavimo.
gesan
# 01.04.2018 ob 09:23
Binder Dandet
# 01.04.2018 ob 07:24
Res je veliko naredila. Pokazala je, da je v Evropi se dosti pudljev.
---------------------------------------
Res je!
firtoh
# 01.04.2018 ob 09:09
Sodeč po drugi sliki,Britanci nimajo strogih meril za vstop med policiste.Recimo fizično pripravljenost..Dobro, nimajo meril niti za politike,če omenim Johnsona
KdoJeDarthVader
# 01.04.2018 ob 09:32
Ne pozabimo, da EU vodijo skorumpiranci, lepo oblečeni kriminalci in mafija v ozadju.
gesan
# 01.04.2018 ob 09:30
Angleži so celo svojo zgodovino potovali okrog in kradli vse kar se je pokrast dalo!
Na tem temelji njihovo kraljestvo in s tem pridobljeno bogastvo!

in skozi zgodovino so imeli vse, ki so jih pokradli, za manj vredne živali, ki so vredne samo izkoriščanja, se pravi zlorabljanja!

Zakaj bi naj jaz zdaj tej hinavščini verjel in zaupal?

To je glih tak kot , da bi sedaj verjel, da je naš prasednik sposoben in pameten, pa čeprav so po vsej državi dobro vidne črepinje njegovega pametizma!
b0bby8
# 01.04.2018 ob 22:12
In če pride na dan da je VB to vse zrežirala pričakujem da bodo vse članice EU solidarne z Rusko federacijo in izženejo vse diplomate VB iz območja europske unije!!!!!!!!!!
CT
# 01.04.2018 ob 13:37
Britansko samponiranje javnosti:
"Napaden si bil s kemicnim orozjem. Odlocis se oditi na pokopalisce, potem gres na pivo, nato na kosilo v italijansko restavracijo, medtem pa minejo stiri ure, da kemicno orozje pricne delovati. Pri ogledu kraja dogodka so nasi fantje zasciteni od glave do pet, medtem ko si gasilci, upokojenci in ostali mimoidoci z zanimanjem ogledujejo kraj dogodka 2m stran."

Ko jagenjcki obmolknejo press
Bivši uporabnik
# 01.04.2018 ob 10:24
VB je kot mož, ki se loči od žene in potem želi, da mu žena še naprej pere, lika, kuha, pospravlja in spi z njim. Žena na to pristane.
Le Courage
# 01.04.2018 ob 10:09
Hah, če bi takole obtožila kak Izrael, ne bi imela nobene podpore. Tako pa so Američani takoj skočili, ko je prišla možnost zezanja Rusov. Če pa Amerika nekaj naredi, ji pa itak sledi 90% zahodnega sveta...
Funky_funky
# 01.04.2018 ob 09:17
Prosim še več mnenj t.i. strokovnjakov, da vidimo kdo je izdajalec
vl4do
# 01.04.2018 ob 12:57
Moj Bog kako se Britanistanska vlada utaplja v fekalijah ki so jih izbruhali med laganjem.
endrug
# 01.04.2018 ob 09:31
Slab komentar. Britanci so na brexit slabo pripravljeni. Njihove besede, ne od EU.
Tudi izgon diplomatov je bil (razen ZDA in njihov) zelo mlačen. Mislim, da je bil to šok za njih. Predvsem pa je bila to predstava za ljudstvo.
gesan
# 01.04.2018 ob 09:25
RYAN
# 01.04.2018 ob 07:39
Če imaš ŠIBKE karte ponavadi odstopiš ali pa BLEFIRAŠ
........................................
Res je!
Odstopat skoraj po pravilu tile napudranci itak ne znajo in so kot taki vsi veliki bleferji.

Saj je naš prasednik prav tak!
Nič novega!

pometimo raje najprej pred svojim pragom!
Je dovolj umazanije za temeljito, tudi globinsko čiščenje!
generacija56
# 01.04.2018 ob 19:17
Pa ja!
Ruske prijateljice imajo Novičok doma pri začimbah.
To je pač takšna država, kjer imajo ljudje smrtonosne strupe v kuhinji, v dnevni sobi kakšno atomsko bombo, sedaj pa šparajo za Kindžal...
The Sun. Pravi medij.
enbody
# 01.04.2018 ob 16:46
Britancem je usplela uporaba črednega nagona, ki je v ljudeh še vedno močno prisoten. Vsaj mi ne bodimo ovce !
J@st
# 01.04.2018 ob 10:26
generacija56
# 01.04.2018 ob 07:48
Če bo tale "poštena" VB po konvenciji iz leta 1968 dovolila obisk Ruskega konzula.
Ker serijsko gazijo mednarodne sporazume, a Evropa gleda vstran, dvomimo...
Potem pa še odgovor na 14 vprašanj Rusov...
---------------------
Ne bi bila preveč optimistična. Imajo svoje metode
Tudi o tem da Irak in Libija nimata nobenega kemičnega orožja so vedli že prej.

"Brazilski diplomat Jose Bustani, ki je vodil OPCW je dejal, da je, potem ko je poskušal pogajati z vlado v Iraku in Libiji, o obisku inšpektorjev organizacije, Washington je začel izvajati pritisk na njega.

Marca 2002 je Bolton, ki je bil v tem času namestnik državnega sekretarja za nadzor orožja in mednarodne zadeve, odšel v Haag, da bi se pogovoril z Bustanijem o njegovem odstopu.

Kot se spominja brazilski diplomat, med pogovorom je Bolton začel groziti njegovim otrokom
.
"Imate 24 ur, da zapustite organizacijo, in če se ne strinjate z odločitvijo Washingtona, imamo načine za poravnavo računov z vami." "Vemo, kje živijo vaši otroci." V New Yorku imate dva sina, je dejal Bustani, prihodnji svetovalec Trumpa."
gremyus
# 01.04.2018 ob 10:13
Mayava je agresivna in destruktivna. Mislim da združeno kraljestvo slabšega že ne more imeti, kot pa ima sedaj. Vsi veliki poskusi laži in podtikanj so se v zgodovini izjalovile. Nič drugače ne bo sedaj.
Nikolaj
# 01.04.2018 ob 09:41
Ta ženska postaja neprebavljiva.
Kazalo