Projekt poglabljanja morskega dna ob kontejnerski obali koprskega pristanišča na globino 14 metrov je ključnega pomena za nadaljnji razvoj in rast kontejnerskega prometa. Foto: BoBo
Projekt poglabljanja morskega dna ob kontejnerski obali koprskega pristanišča na globino 14 metrov je ključnega pomena za nadaljnji razvoj in rast kontejnerskega prometa. Foto: BoBo

Skupščina delničarjev bo odločala tudi o spremembi statuta, in sicer v delu, ki govori o veljavnosti glasovanja nadzornega sveta in obveščanju delničarjev, izhaja iz danes objavljenega sklica skupščine.

Trenutno veljavni statut določa, da mora za veljavnost sklepa, ki ga sprejmejo nadzorniki, pritrdilno glasovati večina prisotnih članov nadzornega sveta. Po novem bo za veljavnost sklepa potrebna večina, določena z zakonom.

V zakonu o gospodarskih družbah je navedeno, da je za veljavnost sklepa organa vodenja ali nadzora potrebna večina oddanih glasov, če zakon ne določa drugače. V primeru enakega števila glasov je odločilen glas predsednika organa vodenja ali nadzora, če ni s statutom določeno drugače.

Razrešnica upravi
Delničarji bodo na skupščini odločali o podelitvi razrešnice upravi in nadzornikom za delo v letu 2013. Tako bodo odločali o podelitvi razrešnice Bojanu Branku, ki je upravo vodil do 6. septembra, in Gašparju Gašparju Mišiču, ki je krmilo Luke prevzel 7. septembra, ter članoma uprave Marku Remsu in Matjažu Staretu.

Nov izvajalec poglabljanja dna
V Luki Koper nameravajo novega izvajalca poglabljanja prvega luškega bazena potrditi prihodnji teden, neuradno pa je že jasno, da bo dela opravljalo nizozemsko podjetje Van Oord, saj se je edino prijavilo na razpis.

Dela stojijo že skoraj mesec dni, saj v Luki niso podaljšali pogodbe z italijanskim izvajalcem, družbo Costruzioni generali Xodo, ki je opravil le okoli desetino dogovorjenih del.

Projekt poglabljanja morskega dna ob kontejnerski obali koprskega pristanišča na globino 14 metrov je ključnega pomena za nadaljnji razvoj in rast kontejnerskega prometa. S predvidenim povečanjem globine na 14 metrov ter povečanjem dovoljenega ugreza na 13,5 metra bi lahko na posamezni ladji povečali pretovor do 3500 kontejnerskih enot.