Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.4 od 29 glasov Ocenite to novico!
Denar, kovanci
Sodišče je poudarilo odgovornost delodajalca za zakonitost določitve in obračuna plače, podrejen položaj delavca v delovnem razmerju, pa tudi socialno komponento tega razmerja. Foto: Pixabay
Pergam je
Pergam je opozarjal na "nevzdržnosti in nepravičnost" ureditve. Foto: BoBo
       Ni vprašljiva pravilna določitev plače za naprej, vendar smo prepričani, da je nepravično zahtevati od zaposlenih nekaj, kar so v dobri veri prejeli iz naslova svojega dela.       
 Pergam
VIDEO
Za izračun plače odgovore...

Dodaj v

Domnevno previsoko izplačanih plač ne bo treba vračati

Zaplet iz prejšnjega desetletja
9. januar 2017 ob 13:08
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Vrhovno sodišče je zavrnilo zahtevke delodajalcev, ki so terjali od zaposlenih v javnem sektorju, naj vrnejo domnevno preveč izplačane plače, so sporočili s konfederacije sindikatov Pergam.

Vrhovno sodišče je sicer presojalo glede na posamični primer delodajalke, od katere je delodajalec zahteval vračilo; a v pravosodnem sistemu nosi vlogo usmerjevalca pravne prakse.

Omenjena odločitev je prelomna, saj kot napačno zavrača dozdajšnjo prakso višjega delovnega in socialnega sodišča, sodbo navaja konfederacija sindikatov Pergam. Sodišče je poudarilo odgovornost delodajalca za zakonitost določitve in obračuna plače, podrejen položaj delavca v delovnem razmerju, pa tudi socialno komponento tega razmerja.

V Pergamu pričakujejo, da bodo vsi drugi delodajalci, ki tožijo zaposlene za vračilo domnevno preveč izplačanih plač, zahtevke umaknili.

Različne interpretacije
Spor se nanaša na zakonsko ureditev plač v javnem sektorju. Nekatere pravne interpretacije te ureditve so nalagale, da se da preveč izplačano od zaposlenega sodno terjati. Takšnega stališča so bili ministrstvo za javno upravo, pristojni inšpektorat in tudi delovna in socialna sodišča, saj so zahtevali od delodajalcev, naj preveč izplačano terjajo s tožbami.

Pergam je v izjavi za javnost poudaril, da so bile plače zaposlenim obračunane v skladu s pogodbami o zaposlitvi. Nadalje bi obveznost vračila zaposlene izpostavila pravni negotovosti, saj nikoli ne bi mogli vedeti, ali bodo nekega dne prejeli zahtevek z visokim zneskom.

"Ni vprašljiva pravilna določitev plače za naprej, vendar smo prepričani, da je nepravično zahtevati od zaposlenih nekaj, kar so v dobri veri prejeli iz naslova svojega dela," so zapisali.

Zaplet iz prejšnjega desetletja
Leta 2008 je bil sprejet nov zakon o sistemu plač v javnem sektorju, po katerem so takrat delodajalci z zaposlenimi sklepali nove pogodbe.

Ob prehodu v nov plačni sistem pa je bilo veliko odprtih vprašanj, glede katerih so se stališča ministrstev razlikovala in se tudi spreminjala, prav tako se je spreminjala aplikacija, ki je bila tedaj pripomoček za izračun plače.

Posledica tega je bila neenotni prehod. Po odločitvah inšpektoratov, predvsem inšpektorata za javno upravo, pa bi morali številni uslužbenci v javnem sektorju domnevno preveč izplačane plače, ki so bile napačno določene ob prehodu v nov plačni sistem, vračati.

Večji naval zahtevkov je nastal pred letom 2013, ko je potekel zastaralni rok za uveljavitev. Zaplete pa so ponekod reševali drugače. Zavod za zaposlovanje je, denimo, 595 uslužbencem preveč izplačana dva milijona evrov oprostil. Na Onkološkem institutu so oprostili zahtevke delu zaposlenih.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
AGGA
# 09.01.2017 ob 13:31
Se strinjam, da je delavec to dobil v dobri veri, ampak nekdo mora odgovarjati za previsoko izplačilo? V gospodarstvu dobro vemo, da mora v takem primeru odgovornost nositi podjetje... kdo pa nosi odgovornost v javnem sektorju... še nisem slišal, da bi kdo. Seveda smo tu zato davkoplačevalci.

Porazno, porazno... zakonodajalec piše zakone, ki jih ne zna razložiti, poleg tega jih pa v največji meri sami kršijo.

Bolan svet!!!
a.orhidejca
# 09.01.2017 ob 13:28
navadnemu delavcu bi odbili pri naslednji plači 100%.
fah-q
# 09.01.2017 ob 13:40
nekdo je bil odgovoren in PLAČAN za izračune, krivda je na delodajalcu. problem je le, da tu to pomeni, da ni nihče nič kriv...
mikitr
# 09.01.2017 ob 13:50
Jaz delavca nebi "kaznoval" z vračanjem,bi pa tistega ,ki je bil za tako izplačevanje odgovoren.
AM
# 09.01.2017 ob 13:50
Upam, da to NE pomeni, da bo MRAMOR obdržal denar iz izplačila stalne pripravljenosti.
juk
# 09.01.2017 ob 13:33
Za to da ne znajo enotnih standardov za vse vpeljati pač niso krivi zaposleni. Kako bo zaposlen vedel ali je prav obračunano ali narobe, če pa še sami delodajalci nimajo enotnih standardov. Obenem pa če tako dolgo izplačuješ preveč je to pač krivda delodajalca.

# 09.01.2017 ob 14:09
Sosed pozabi ključe svojega avtomobila pri tebi doma ... jih moraš vrniti, ali so zdaj tvoji?
RJSlo
# 09.01.2017 ob 13:55
No ja. A je kdo pričakoval drugačno odločitev?
velika uharica
# 09.01.2017 ob 13:47
No, sedaj si bodo pa veselo preveč zaračunavali,saj jim nihče ne bo vzel, kaj šele da bi jih kaznoval! Only in Slovenija, land where nobody is responsible!
zzob
# 09.01.2017 ob 14:45
Pred 12 leti sem zaradi napake računovodkinje dobil en mesec pomotoma preveč izplačano plačo, pa sem naslednji mesec dobil toliko manjšo plačo, da sem tisti presežek vrnil. Nisem ugovarjal, ker se mi je tako zdelo prav. Če ti nekaj ne pripada, ti pač ne pripada. Ta odločitev VS pa pomeni, da si bo lahko nekdo v prihodnosti namenoma zaračunaval večjo plačo, saj mu je kasneje ne bo potrebno vračati.
Zoro27
# 09.01.2017 ob 14:22
Zakaj vračanje? Samo pri naslednjih plačah se manjši del nakaže.
Ampak ne, davkoplačevalci smo itak neumni, pa nam lahko podtaknejo tudi to!
juk
# 09.01.2017 ob 13:43
Krivde ni, zato ker so zgolj izpolnjevali navodila ministrstev ki med seboj niso bili usklajeni. Tipično razpršeno za naš javni sektor
apollo11
# 09.01.2017 ob 14:50
V tej državi ni več ene zdrave kmečke logike, kjer bi bile stvari jasne vsakomur. Če so bile po pomoti izplačane višje plače, kot so bile v pogodbah, potem je res vsakomur jasno, da se morajo ti presežki vrniti. Stvar dogovora je lahko kdaj, kako, na kakšen način se to vrne, nikakor pa ne to kar je zdaj naredilo VS. Pa to je ja komedija. Pa kdo bo spoštoval takšno sodstvo, to je v posmeh vsem.
mihael1
# 09.01.2017 ob 15:34
In kaj bi bilo , če bi se zmotili v obratni smeri - da bi dajali nižje plače?

Je tudi to kar v redu? So se pač zmotili, ali kaj?
PačNekdo
# 09.01.2017 ob 13:51
Bo pa pač se par milijončkov večja luknja v državnem proračunu. Saj je še Mirko sam rekel, da je varčevanja konec, očitno si lahko država vse to privošči brez večjih problemov.
Hik
# 09.01.2017 ob 13:42
Če pogledamo, kje je vir previsoko izplačanih plać. ugotovimo, da smo plačali preveč davkov ali je proračunska luknja nepotrebno visoka (država najela previsoke kredite, ki jih bomo spet vpračali državljani skozi davke) ali oboje. In vrhovnemu sodišču to očitno dol visi, saj ne bo nihče odgovarjal.
nikhrast
# 09.01.2017 ob 16:59
Saj ne moreš verjeti kako laufajo zadeve v Sloveniji, sram me je da bi razložil to situacijo sindikatu v tujini.
viper81
# 09.01.2017 ob 14:14
Še enav vrsti cvetk naših nesposobnih sodišč in pokvarjenega sistema nasplošno.
Del ljudi v javnem sektorju je neupravičeno prejemal višje plače, po odkritju bi ti ljudje morali vrniti del (ne vseh) neupravičeno prejetih plač, sedaj ne bodo rabili vrniti ničesar.
Za napako ne bo odgovarjal ne delodajalec, ne zakonodajalec in tudi nihče drug, izgubo bomo plačali spet v gospodarstvu. Koliko daril še bo prejel javni sektor?
Živel socializem :(.
Mindmaster
# 09.01.2017 ob 13:40
Ce bi se delavcu izplacala bruto bruto placa, bi vsak vedel, pri cem je. Tako pa imate bruto, neto, stroske prevoza, stroske malice in ne vem, kaj vse se. To je vse birokratski balast brez ene same koristi, samo administrativne stroske dviguje in znizuje funkcionalno pismenost.
juk
# 09.01.2017 ob 15:31
No ja. Si ga fsekal mimo. Kdo pa je v JS delodajalec, vlada, ministrstva, agencije, itd.? Od kod pride denar za izplačila plač v JS?

Čim manj države in čim ceneje. Kdor plačuje ukazuje. In to vsekakor ni JS, ki samo prerazporeja denar/sredstva.


Popolnoma nič nisem vsekal mimo. Ministrstva so menila da izplačujejo pravo plačo, prav tako organi v sestavi in vsi ostali. Ministrstva med sabo niso imela enotnega sistema, posledično tudi aplikacija ni bila enotna. Iz tega sledi da zaposleni ni vedel da se mu izplačuje previsoka plača, za to ne more biti odgovoren za stanje. So pa vsekakor odgovorna ministrstva in tisti ki je to požegnal
izo
# 09.01.2017 ob 15:27
aleluja! v tej državi je res očitno najbolj neumno biti realni sektor, najbolje se je pa skrivat med fikusi pod križem ali pod kakšnim ministrstvom..
patria
# 09.01.2017 ob 15:24
Če opravljaš delo čistilke , dobiš plačano delo čistilke. Če si srednja med. sestra in opravljaš delo višje . med sestre( kar je tako neka brezvezna izmišljotina v našem sistemu), moraš dobiti plačo višje med. sestre, plača naj se opravljeno delo ne pa diploma.
21.12.2012
# 09.01.2017 ob 15:16
Super novica ... za tiste, ki so dobivali "preveč".
Ampak, kdo bo odgovarjal za nepravilne pretopitve DM?
Verjetno noben, ker zadeve včasih res niso bile enoznačne.
accko
# 09.01.2017 ob 13:45
super saj itak iščejo od sester, naroda ki je na sociali od otrok ki se šol in prejema štipendijo ......... vsem tem še obresti računajo za zamujanje ,tistim z 40K za pripravljenost pa ni treba vrnit saj itak od enega ki je na sociali bil in nima za vrnit vzamejo stanovanje in mu še obresti računajo enako študentom pri štipendijah dajo kr obresti in to so kao pomoči .... zato je bilo v sloveniji več kt 1000 primerov da so jemali stanovanja z dolgom manjšim od 2000 eur ... saj v JS so zaščiteni in itak od bančne luknje, teša se tudi tuki ni pričakovalo da bo kj , dokler je narod ovčke ... edin rešitev bo protesti in zamenjava celotnega parlamenta ali pa bo treba čakat na bankrot ker tole zadolževanje ne bo še dolgo trajal ampak potem bomo res 100% sužnji in naši otroci ...
vnk
# 09.01.2017 ob 13:26
Imam malce mešane občutke, ampak priznam, da mi tematika ni čisto poznana. Ampak na koncu dneva je tudi na delavcu, da preveri ali znesek na računu ustreza zapisanemu v pogodbi.
slovannn
# 09.01.2017 ob 21:08
Pa so prav imeli tisti ki so vpili krivosodje. Pa tu je neka visja matematika visjega tozilstva, saj poznate povest Tatic od Franceta Bevka.............mrili so les in vedno zapisali nizjo stevilko kot je bila izmerjena. CE ti nekaj ne pripada, to zaradi napake nek mores dobito. Denar je potrebno vrniti, krivce za napake pa sankcionirati. Lahko se vraca v vec obrokih in brez obresti, ker zaposleni res niso krivi, to pa se ne pomeni, da lahko obdrzijo nekaj kar jim ne pripada. Kaznovati je potrebno tudi sodnike, ce bi bili malo samokriticni, bi po taki sodbi odstopili in sli v cistilni servis delati za 400 evrov......ce jim kdo se zaupa metlo
Adebisi
# 09.01.2017 ob 15:34
Formalno izobrazbo si lahko zataknejo nekam. Učinkovitost prinašajo le delo, delo in še enkrat delo.
Skippy
# 09.01.2017 ob 15:13
Saj ni resno to naše sodišče ... zaščitili so pač sebe, saj imajo tudi sodišča veliko preplačil.
Skarp
# 09.01.2017 ob 15:13
Odgovorne osebe naj odgovarjajo. Bivši direktor se je zganil, šele ob grožnji inšpektorata, da bo moral plačati 500 EUR, če ne bo sodeloval ... Drugače pa se zdi, da je denar od nikogar. Lp
M 48
# 09.01.2017 ob 14:53
To je država "a la Slovenija" .
pikador2000
# 10.01.2017 ob 14:40
Ne moreš dopoldan odgovorni osebi gnjavit, naj vrne denar ali vsaj prevzame odgovornost, popoldan pa s to isto isto osebo odigrati igro golfa. Ni higienično! Sarkazem off!
RJSlo
# 10.01.2017 ob 06:42
No ja. Delojemalec je, v dobri veri, pač prejel plačilno listo, ki je ni niti pogledal, temveč jo je doma odvrgel v škatlo z ostalimi plačilnimi listami. In potem svizec ...

Ne lagati. Vsak normalen delavec v zasebnem sektorju najprej pregleda plačilno listo, če vse "štima". In zdaj boste brihte tukaj trdile, da tega v JS ne počno? Kaj ima dobra vera s plačilno listo? Kje se ob tej dobri veri izgubi višja izobrazba, da naenkrat parazit v JS ne ve/ne zna izračunati svojega zaslužka? Mediji so poročali o najmanj 1 milijardi € raznih dodatkov, preveč izplačanih plač, itd. Se je kdo takrat oglasil? Ne, skrivalo se je. Ko je prišlo pa v javnost pa dobra vera in nič ne vemo, nič ne znamo, itd.

Dejstvo je, da se krade. Ker se je državo dodatno zapufalo imajo dovolj denarja v bankah, zato namig sodstvu, kako naj odločijo v tem primeru. Normalno, da ne bodo živcirali svojih volivcev. Če bi bila drugačna odločitev bi lahko sledili protesti, posledično novi sestanki, pogajanja, itd.
markur
# 09.01.2017 ob 22:20
Ta članek posplošuje zadevo preveč izplačanih plač, zato vnaša še več nejasnosti. Razlika je če si je nekdo izplačeval v plačah nekaj kar ga ne pripada, se pravi ni imel v pogodbi o delu in nekdo, ki je imel pogodbo v kateri je bila zapisano, da ga to pripada. Če poenostavim, v primeru med. sester je prišlo do malomarnosti delodajalca, ki ni pravilno prevedel pogodbo leta 2008. Sestre so prejemale plačo po pogodbi o delu, ki so jo dobile od delodajalca. Računsko sodišče je ugotovilo, da je delodajalec odgovoren za nepravilno prevedbo pogodb, torej že takrat se je vedelo kdo je odgovoren.
firtoh
# 09.01.2017 ob 21:36
Pr men so se zmotili za 230 evrov v minus.Varčevanje,pa ZUJF....
skira
# 09.01.2017 ob 17:12
Spiz se nikoli ne ZMOTI,skoda
25kur
# 09.01.2017 ob 15:42
saj ni res pa je, nalašč so si preveč izplačali in to je ok za naše sodnike
+hellbastard+
# 09.01.2017 ob 15:09
ni panike bodo tisti na minimalcu in upokojenci pokrili
slovannn
# 09.01.2017 ob 22:40
markur
Jasno je kdo je odgovoren, pa to se ne pomeni, da ni potrebno vracati. Tu se se vedno obnasamo, da drzava ni nasa in omamo ukupatorja, katerega je potrebno na vsakem koraku "nategniti". Morda res nismo zreli za svojo drzavo.
zekinho
# 09.01.2017 ob 16:25
Verjamem, da je v veliki večini primerov šlo za napako, so se pa v določenih zavodih tudi "načrtno motili".
Celt
# 09.01.2017 ob 15:48
ok, ni pa Vrhovno sodišče reklo da se previsoka izplačila ne morejo poračunati pri naslednjih plačah. Posebej pa je poudarilo, da:

Sodišče je poudarilo odgovornost delodajalca za zakonitost določitve in obračuna plače...

Torej lahko naredijo poračun pri naslednjih plačah.
Zadeva rešena.
NoriProfesor
# 09.01.2017 ob 15:18
Hmm, kaj pa tole? Nekdo mi pomotoma nakaže znesek na moj bančni račun. Se dogaja, ni da ni. V glavnem kot posledica napake banke, čeprav se to vse manjkrat dogaja. Ali lahko potem jaz tisti denar dvignem in ga kot svojega zapravim, saj jaz nisem nič kriv, da se je znašel na mojem bančnem računu.

In če boste na to odgovorili z da, vam svetujem, da preverite dosedanjo sodno prakso okoli takšnega. Boste videli, da bom tako pridobljeni denar kar vračal… Kajti, na bančnem računu lahko razpolagam le z lastnim denarjem …

Kar pa se tiče te razsodbe sodišča, no, ja, ne vem, ampak nisem prepričan, da problem »preveč« izplačanega ne zadeva tudi zaposlenih v sodnem sistemu. Se strinjam sicer s pozicijo sodišča, da je odgovornost delodajalca za zakonitost določitve in obračuna plače, podrejen položaj delavca v delovnem razmerju, pa tudi socialno komponento tega razmerja. Moti pa me, da ne bo nihče uveljavljal »odškodninske odgovornosti « za nezakonitost in posledično napačne izračune plače. Stvari so postavljene tako, da jo niti ne more, kajti naši javni uslužbenci so v praksi osebno zavarovani pred takšno možnostjo posledic iz nevestnega dela«. Odškodninska odgovornost je mogoča le, če gre za naklep ali hudo malomarnost. To dvoje pa je hudo težko dokazovati, še posebno če gre le za »napako« in se ta napaka pojavlja v takšnih obsegih, kot se je s temi »preveč izplačanih plač«.
juk
# 09.01.2017 ob 15:00
zzob problem je ker so delodajalci menili da ne izplačujejo previsoko plačo, ker so izplačali tisto kar na njihove standarde morajo
galoper
# 09.01.2017 ob 14:27
Kateri znesek so potem upoštevali za dokazovanje prejete plače in kateri za povečanje plače?
patria
# 09.01.2017 ob 13:59
Ker kar dobro poznam ta problem in vem , da delavci niso bili v tem primeru ničesar krivi , po svoje pa tudi delodajalci niso krivi ,saj so v večini primerov samo plačali opravljeno delo, problem je v tem, da pač v tej državi je postalo daleč najbolj pomembno , da imaš neko diplomo in ne to kaj delaš in kaj znaš. Ti delavci, ki naj bi dobili previsoke plače, so svoje delo strokovno in pravilno opravljali, če pa so imeli kakšno stopnjo nižjo izbobrazbo kot si jo je nekdo zamislil pa te ne bi smel biti problem za vračanje denarja. Iz tega izhajajo tudi ti primeri srednjih medicinskih sester, ki so pač opravljale delo tako imenovanih diplomiranih med. sester. Opravljale so ga vsaj tako dobro kot tiste z diplomo ,v večini primerov pa bolje, saj so znanje pridobile na samem del. mestu. Ko prideš iz fakultete z diplomo, to še ne pomeni, da si najpametnejši na svetu, v večini primerov se moraš za določene delo šele začeti učiti na del mestu. Zato je bilo povsem nelogično in nenormalno zakaj bi moral vračati denar za delo, ki si go pošteno in kvalitetno opravil , sploh pa , ker si teh ocenitev dela nisi sam izmislil, temveč je to zate nekdo drug naredil brez tvojega vpliva in tisti, ki so to neredili so že vedeli zakaj in so pravilno ocenili, da moraš biti plačan za delo , ne pa za papir -diplomo.
božo1
# 09.01.2017 ob 13:48
Seveda, da je nezakonito zahtevati vračilo "preveč izplačanih plač" v JS s strani delodajalca, ki je na tak način zavajal delojemalca. Delodajalec mora upoštevati določila po katerih se vršijo izplačila in pri tem mora imeti tudi prave kontrolne mehanizme izvajanja.
Drugo vprašanje pa je, če odredbodajalec krši pravila in sam sebi izplačuje prevelik dohodek. Takemu pa bi kazalo odvzeti opravilne sposobnosti do določene poslovodne ali delovne ravni.
Murko
# 14.01.2017 ob 22:36
V razmislek: če bi se to zgodilo v gospodarstvu, bi zaposleni bili že zdavnaj brez službe.
topol
# 10.01.2017 ob 06:38
Prislužil sem si minus za prejšnji komentar. Glede na to, da sem s to problematiko seznanjen družinsko, pa gremo lahko v podrobnosti. Gre se za medicinske sestre neke bolnišnice. Ob prehodu v nov plačni sistem pod ministrom Virantom, so določili katere medicinske sestre na katerih oddelkih so upravičene do plačilnega razreda 34 - stalno delo s kemoterapijo. Vodstvo je glede na podatke - število danih kemoterapij - presodilo na katerih oddelkih bodo sestre v 34 in 24 razredu (diplomirane in srednje). Število kemoterapij se je v naslednjih letih zmanjšalo, ker so jih dajali več ambulantno (bolniki ne bivajo) in so jih prenesli na zdravnike interniste. Zdravniki ostalih specializacij so precej zmanjšali predpisovanje kemoterapij. Ko je prišla revizija so ugotovili, da je kemoterapij manj in se jih lahko še zmanjša, da se prihrani. Več naj jih dajo internisti in njihove sestre, ostali pa naj dobijo 1 evro za vsako uro dela s kemoterapijo dodatka. Seveda so se odločili, da bodo terjali plače za nazaj. Pravtako je bila kasneje odkrita tudi napaka v računalniškem programu, ki je omogočal prevedbo plač.
Kdo je sedaj kriv. Vodstvo bolnišnice je zaposlene razporedilo v 34. in 24. plačilni razred, po reviziji pa v 31. in 21. Nihče se temu ne bi upiral nikjer na svetu. Delavec dela, vodstvo mu določi plačo. Okoliščine dela so se kasneje nekoliko spremenile, odkrila se je tudi napaka. Za nobeno stvar ti zaposleni niso krivi.
Plača medicinske sestre je vedno z nadurami in dodatki. Različno je ur izmenskega dela in nadur iz meseca v mesec, zato plača nikoli ni enaka. Vsak mesec dobi različno. Kako naj si same izračunajo plačo, če jim jo vodstvo ne zna.
To je težava in tukaj je sodišče odločila v skladu z zdravo pametjo in upoštevajoč človekove pravice. Ni moč zahtevati od laičnih oseb večje strokovnosti na področju, ki ga drugi poklicno opravljajo. Torej več pravnega in računovodskega znanja od pravne, kadrovske in računovodske službe. Vodstvo in vse te službe morajo delati prav, tako kot mora sestra dati pravemu bolniku pravo kemoterapijo. Ne malo še malo na zalogo, da bo za kdaj kasneje.
topol
# 09.01.2017 ob 23:12
Delodajalec mora vedno do centa prav izplačati plačo. Zato ima strokovne službe. Delavec nima znanja, da si plačo sam izračuna. Pri 1500 plače nihče ne more vedeti, ali je za 42 evrov preveč. v dveh letih pa to nekaj nanese, obresti tudi nanesejo nekaj. Delavec ne more biti kriv za kaj takega nikakor
zozozo
# 09.01.2017 ob 15:53
Javni ali privatni sektor tu nima nobene veze. Zaposleni, ki je v dobri veri več mesecev ali let prejemal višjo plačo, je ta denar tudi porabil, ali pa se celo višini svoje plače primerno zakreditiral. V takem primeru vračilo denarja ne more biti odgovornost zaposlenega, ker ga bo to brez vsake krivde z njegove strani spravilo v bankrot.

Bi pa seveda morali odgovarjati tisti, ki so to oškodovanje državnega proračuna povzročili.
RJSlo
# 09.01.2017 ob 15:12
juk
# 09.01.2017 ob 15:00
-------------------------------
No ja. Si ga fsekal mimo. Kdo pa je v JS delodajalec, vlada, ministrstva, agencije, itd.? Od kod pride denar za izplačila plač v JS?

Čim manj države in čim ceneje. Kdor plačuje ukazuje. In to vsekakor ni JS, ki samo prerazporeja denar/sredstva.
Oglasno sporočilo
link
Kako izboljšati prodajo v 2018?
27. november 2017 ob 08:59 V podjetjih sedimo na zlatu (podatkih), vendar jih (še) ne znamo celovito izrabljati v svojo korist. Tipično slovensko podjetje še vedno porablja ogromno časa za ročno pripravo poročil po oddelkih.
Več novic ...
Kazalo