Foto:
Foto:

Na njem se je v petih dneh predstavilo več kot 1.500 oglaševalcev, v različnih tekmovalnih kategorijah pa je bilo prijavljenih kar 2.108 oglaševalskih del ali petina več kot lani.

Nagrado zlata vrtnica za najboljšo agencijo je, tako kot lani, prejela oglaševalska agencija Leo Burnett iz Prage. Najboljša slovenska agencija je Sonce.net., ki se je uvrstila na deseto mesto in dobila najvišjo nagrado v kategoriji spletnih strani.

Tekmovalne kategorije so bile televizijski in radijski oglasi, tiskana dela, medijske nagrade, spletne strani in oglaševalske akcije.

Slovenija na četrtem mestu
Agencija Leo Burnett s Češke si je zlato vrtnico prislužila s 65 točkami in je za 38 točk premagala drugouvrščeno agencijo Leo Burnett iz Poljske. Češka in Poljska pa sta tudi državi, ki sta na Golden Drumu pobrali največ nagrad. Slovenija si je s sedmimi nagradami delila četrto mesto z Romunijo.

Letošnji festival, ki sta ga organizirala Slovenska oglaševalska zbornica in organizacijski odbor festivala, je bil po številu prijavljenih oglasov za 20 odstotkov večji od lanskega, za njegov deseti rojstni dan pa so v ozvezdju Tehtnice po njem poimenovali zvezdo Golden Drum.

Največje nagrade festivala, zlate bobne, so si prislužile Romunija, Poljska, Avstrija in Slovenija. Šest zlatih ur za kreativne direktorje celostnih oglaševalskih akcij bodo nosili oglaševalci iz Avstrije, Češke, Romunije in Rusije. Posebno nagrado za umetnost v oglaševanju New Moment pa je strokovna žirija letos podelila oglasu z naslovom Izjemni otroci - deklica, kreativnih direktorjev iz slovaške agencije Wiktor Leo Burnett.

Strokovna žirija Golden Druma 2003 je v štirih kategorijah oglasov (televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletne strani in medijske nagrade) podelila še 13 zlatih palčk zmagovalcem v posameznih skupinah in 36 srebrnih palčk za drugo mesto v kategoriji.

Novost letošnjega jubilejnega oglaševalskega festivala Golden Drum je bila prisotnost Avstrije, ki je z 216 oglasi tekmovala v vseh kategorijah. Osrednji dogodek festivala je bila okrogla miza o ženski kreativnosti, v okviru festivala pa je že tretje leto potekal tudi seminar Media Meeting.

Nobenega vidnejšega trenda
Žirija na letošnjem festivalu Zlati boben ni opazila nobenega vidnejšega trenda. "Na festivalu Golden Drum 2003 smo iskali izvirne, nepričakovane in vplivne oglase. Iskali smo kreativnost in ne težave držav, ki nimajo dovolj denarja," je na novinarski konferenci pred zaključkom oglaševalskega festivala povedala predsednica žirije za televizijske, tiskane in radijske oglase Milka Pogliani iz Italije.

Predsedniki žirij, ki so se udeležili novinarske konference so se strinjali, da med oglasi ni mogoče opaziti nobenega vidnejšega trenda, Poglianijeva pa je bila ponovno razočarana nad kakovostjo radijskih oglasov.