Mercator se je za prodajo odločil v skladu z načrti o prestrukturiranju in osredotočanju na osnovno dejavnost. Foto: BoBo
Mercator se je za prodajo odločil v skladu z načrti o prestrukturiranju in osredotočanju na osnovno dejavnost. Foto: BoBo

"Uspešno izveden postopek prodaje dejavnosti M holidays tako predstavlja nadaljevanje procesa dezinvesticije neosnovnih dejavnosti in uspešno zasledovanje zastavljenih poslovnih ciljev," je dejal predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič.

"Strateško povezovanje z eno najmočnejših in največjih turističnih podjetij v regiji pa prinaša pozitiven vpliv tudi na konkurenčnost in atraktivnost ponudbe M holidays," je še dodal Balažič.

Skupina Mercator je sicer v devetih mesecih letošnjega leta ustvarila 31 milijonov evrov čistega dobička, potem ko so v enakem obdobju lani iz trgovca poročali še o 12 milijonih evrov izgube. Prihodki so po drugi strani padli za dva odstotka - dosegli so 1,95 milijarde evrov.

Izboljšanje poslovanja so pripisali osredotočanju na osnovno trgovsko dejavnost v Sloveniji, Srbiji in Črni gori, izboljšanju poslovanja neosnovnih dejavnosti, pomembnemu znižanju stroškov v okviru programa stroškovne racionalizacije ter prodaji nekaterih nestrateških dejavnosti, kot sta prodaja Mercatorja Embe hrvaškemu Francku in Pekarne Grosuplje belokranjskemu Don Donu.