Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 58 glasov Ocenite to novico!
Branko Meh je povedal, da se je slovensko gospodarstvo z osamosvojitvijo države okrepilo, vendar bi država lahko naredila precej več, da bi bili podjetniki še bolj konkurenčni na tujih trgih. Foto: BoBo

Dodaj v

Podjetniki: Avstrija je pri obremenitvi plač manj požrešna kot Slovenija

Podjetniki opozarjajo na administrativne ovire
13. september 2018 ob 12:37
Celje - MMC RTV SLO, STA

Slovenski podjetniki si želijo nižje davke. Kot so ocenili na današnji okrogli mizi z naslovom Za večjo konkurenčnost gospodarstva, ki je potekala v okviru Mednarodnega obrtnega in podjetniškega sejma v Celju, je država s prispevki precej obremenila plače, motijo jih tudi administrativne ovire.

Predsednik Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije Branko Meh, ki je tudi sam obrtnik, je povedal, da se je slovensko gospodarstvo z osamosvojitvijo države okrepilo, vendar bi država lahko naredila precej več, da bi bili podjetniki še bolj konkurenčni na tujih trgih.

Skrbi ga, da se Levica, ki je sklenila sporazum o sodelovanju z manjšinsko vlado Marjana Šarca, zavzema za dvig prispevkov in davkov, ter da si želi nacionalizirati slovenska podjetja. "Če se bo to zgodilo, potem se ne piše slabo samo slovenskemu gospodarstvu, temveč tudi državljanom," je dejal in spomnil, da je Levica slovenske obrtnike označila za davčne utajevalce in kramarje. Nova vlada bi morala na obrtnike gledati z drugimi očmi, je menil in dodal, da bi si morala država vzeti manj zase.

Direktor družbe KLS Ljubno Mirko Strašek je pojasnil, zakaj je v njegovem podjetju dodana vrednost na zaposlenega dvakrat višja kot na ravni države. Recept, kako priti do 120.000 evrov dodane vrednosti, ni preprost. Država bi morala znižati davke in tako ustvariti pogoje za nastanek novih, inovativnih podjetij, je dejal. Postregel je tudi s podatkom, da je KLS Ljubno v zadnjih 10 letih plače povečal za 100 odstotkov, pet do šest odstotkov letnega prometa pa vlagajo v razvoj novih izdelkov in kadrov.

Od države pričakuje tudi ustreznejše pogoje, ki bi podpirali gospodarstvo. "Stvari je treba postaviti na pravo mesto in omogočiti ustvarjanje novih podjetij. Mi se moramo hitro prilagajati tržnim razmeram," je še dejal Strašek in spomnil na zamudne postopke za pridobitev različnih dovoljenj.

Manj požrešna Avstrija
Direktorja Roto group Štefana Pavlinjeka skrbijo nameni nove vlade glede davkov in prispevkov. Ocenil je, da je Avstrija pri obremenitvi plač z različnimi prispevki manj požrešna država kot Slovenija. Njegovo podjetje je sicer letos plače dvignilo za 20 odstotkov.

"Škarje se nam počasi zapirajo, dobička ni toliko, kolikor bi ga lahko bilo. Socialna politika bi morala biti pravičnejša, mladi generaciji pa je treba zagotoviti delovna mesta. V Sloveniji bi morala prevladati treznost," je dejal Pavlinjek.

Po njegovih besedah je stopnja brezposelnosti na Češkem pri komaj enem odstotku, saj imajo vsi možnost zaposlitve. Ob tem je opozoril, da Slovenija uvaža nizko izobraženo delovno silo, v tujino pa odhajajo visoko izobraženi. Meni tudi, da je treba delavce pošteno nagrajevati.

Podpora višji minimalni plači
Direktor družbe KGL Bojan Železnik je poudaril, da podpira zvišanje minimalne plače in osnove za pokojnino, ter ocenil, da država svoje ljudi slabo plačuje. "Če hočeš preživeti, moraš biti inovativen, če hočeš preživeti na trgu, pa moraš imeti inovativne ljudi," je dejal. Njegovo podjetje ima skrinjico, v kateri zaposleni puščajo predloge za izboljšave v procesu proizvodnje. Vsako idejo pa nagradijo.

Železnik je še ocenil, da je razvoj izdelkov zelo drag, saj moraš imeti razvojno ekipo, zelo drago je tudi patentiranje izdelkov. Dodal je še, da država objavi precej razpisov za spodbude gospodarstvu, vendar pa mala podjetja do njih pridejo zelo težko. "Ta sredstva niso pravilno razdeljena," je opozoril.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
lojze001
# 13.09.2018 ob 13:02
Za avtorja prispevka bi se spodobilo, da bi postregel s številkami in potrdil ali ovrgel podjetnikove trditve.
Anar Hija
# 13.09.2018 ob 12:54
Tudi podjetniki Meh, tudi podjetniki so v AUT manj požrešni...
bleeeee
# 13.09.2018 ob 13:04
Ajde, številke na mizo. Davek od dobička v razmerju do obremenitve dela. Pa ne samo za Avstrijo, ampak tudi za druge okoliške države.
GORILA
# 13.09.2018 ob 13:01
Ob tem je opozoril, da Slovenija uvaža nizko izobraženo delovno silo, v tujino pa odhajajo visoko izobraženi. Meni tudi, da je treba delavce pošteno nagrajevati.

..kdo uvaža nizko izobraženo delovno silo??
Gospodarstvo ali vlada???
pirat1
# 13.09.2018 ob 12:54
Ja, seveda imajo v Avstriji nižje davke na delo, ko imajo višje davke na kapital!

Nekaj takega je treba uvesti tudi v Sloveniji!
GORILA
# 13.09.2018 ob 13:09
@bleee
Davek od dobička:
- Avstrija: 25%
- Italija: 24%
- Madžarska: 9%
- Hrvaška: 18%
- Nemčija: 29,79%
- Francija: 33,3%
- Slovenija: 19%
- Venezuela: 34%
GORILA
# 13.09.2018 ob 13:06
Podjetniki: Avstrija je pri obremenitvi plač manj požrešna kot Slovenija

Zanimivo! V Avstriji predstavljajo socialni prispevki 39,6% bruto-bruto plače, v Sloveniji pa neverjetnih 38,20% bruto-bruto plače...
...v Avstriji prispeva delodajalec 21,48%, delavec pa 18,20%... v socialistični in kapitalu neprijazni Sloveniji pa delodajalec 16,10%, delavec pa 22,1%!

Kakor nekateri pravijo - Venezuela! Tam predstavljajo socialni prispevki neverjetnih 24,5% bruto-bruto plače (delodajalci 19%, delavci 5,5%)!
AlBundy
# 13.09.2018 ob 13:08
Obrtniško - podjetniški populizem ...
sas
# 13.09.2018 ob 13:25
davek na dobiček, venezuela, a govori kordiš o kakšni drugi venezueli,
Venezuela: 34%


V Venezueli lahko uvedejo tudi 100% davek na dobiček, pa bodo bolj malo pobrali ... ;)
ni maitre
# 13.09.2018 ob 13:13
hočemo manjšo obdavčitev plač in dvig minimalne plače !
in zakaj preprosto ne zapišeš:
Hočemo avstrijske delodajalce!
bilzerian
# 13.09.2018 ob 13:10
podjetniki najprej jamrajo, da so plače v Avstriji manj obremenjene kot pri nas, potem pa zahtevajo manjše obremenitve ZASE.

zaradi tega, ker so pri nas dobički podjetij nižji kot v nemčiji, avstrijia in drugod po razviti evropi, delavci nimajo višjih plač, ali boljših pogojev dela.

sicer pa ne vem, kaj se delodajalci sekirajo, če so plače obremenjene bolj kot avstriji. naj dajo delavcem 3.000 brutto, pa naj se delavci sami zmenijo z državo, ne vem, zakaj se delodajalci jokcajo, da so davki na plače previsoki?
ali je namen tega jikanja samo to, da država zniža davke na plače, ter se plače zvišajo na račun države, delodajalci pa ne prispevajo ničesar?
interakt
# 13.09.2018 ob 13:10
ampak ne, v sloveniji bi podjetniki še zmanjšali minimalno plačo da bi si lahko kupili večjo jahto za naslednje poletje
firtoh
# 13.09.2018 ob 19:00
Aja,pa tudi zlizanosti z aktualnimi župani pri pridobitvi poslov ni,da prirejenih razpisov ne omenjam.
Sicer tudi v Avstriji goljufajo,sam ko te dobijo,pa pozabi,da boš drug dan odprl novo firmo.
firtoh
# 13.09.2018 ob 18:56
Kar naj izvolijo firmo odpret v Avstriji.Sam potem se ne bodo mogli iti kreativnega računovodstva, neplacevanja prispevkov in plač,fiktivnih pogodb,verizenja podjetij,stečajev brez stečajne mase,najav inšpektorjev,ki mezijo na obe očesi....
Sploh ne vem,zakaj se niso tam?
Kapetano
# 13.09.2018 ob 13:42
Polovica podjetnikov bi v Avstriji sedela
Hijena
# 13.09.2018 ob 13:04
Druga Švica se ne more primerjati z Avstrijo
B in .
# 13.09.2018 ob 16:00
Ok, vedno ko berem komentarje o ultrabogatih podjetnikih, me zanima, koliko teh ultrabogatih podjetnikov poznate v svoji okolici in da niso zadolženi do vratu.
Koliko poznate majhnih podjetnikov, ki bi takoj zamenjali za službo s precej manjšo plačo od povrečne?
Koliko poznate propadlih podjetnikov?
Zgodbice o jahtah niso niti za 0,1% vseh podjetnikov, privoščijo si jih pa lahko v upravah velikih državnih podjetij Krka ipd.

Kakšne izkušnje imajo v Levici, da lahko teoretizirajo o podjetništvu in velikem gospodarstvu?
Naštej ...

A bi verjetli obramboslovcu, ki je delal v občinski upravi, da rešuje probleme kirurgije in operacij? Zakaj ... razloži.

Davek na dobiček je samo ena od mnogih davščin, ki jih plača posameznik oz. podjetje. Samo davek na dobiček vsebuje v Sloveniji 2 davščini, ki se na koncu seštejeta (in pride precej več kot 19%). Mi zna kdo našteti kateri dve?

Če bo obveljal predlog Levice, bo moral končni znesek samo ene od mnogih davščin - davka na dobiček še 3-tjič obdavčit preko seštevka v dohodnino (plačo).

A si vi ne želite jahte, lahko je, loti se podjetništva ... ni ovir, da ne odpreš.
A je kakšna, povej?
deželan
# 13.09.2018 ob 14:53
Slovan65
Samozvani podjetniki: lažete, lažete in še enkrat lažete. V Avstriji so davki bistveno višji kot v Sloveniji.
-----

Če bi bili davki v Avstiji večji kot naši potem našim sodržavljanom, ki hodijo delati v Avstijo a živijo doma nebi bilo potrebno doplačevati dajatev za kar se prav vsako leto pritožujejo.
ni maitre
# 13.09.2018 ob 14:05
sas
Ali še bolje; Hočemo avstrijsko javno upravo ... ;)
Kje podpišem?
Radoveden
# 13.09.2018 ob 13:50
"Ajde, številke na mizo. Davek od dobička v razmerju do obremenitve dela. Pa ne samo za Avstrijo, ampak tudi za druge okoliške države."

A to je vse kar rabiš? Davek od dobička je kaj po tvoje? Davek od dobička podjetja ali davek na izplačilo dobička podjetniku? Ker to sta 2 davka. Seštevek tega?

Ko se primerjamo pa dajmo se potem še po lestvici konkurenčnosti, po prožnosti trga delovne sile, po učinkovitosti aparata, ki skrbi za to da ima gospodarstvo čim manj ovir, torej da se gradbena dovoljenja izdajajo hitro, da se ARSO zmiga, da ni treba našim v AT, da stvari tečejo. Ko slovenec pride v AT, je tam zanj vse skoraj pripravljeno, samo še začne. Zemljišča nimajo oderuških cen, ker občinam ni v interesu najprej se omastit ampak podjetnika privabijo in v simbiozi skupaj živijo, zato jim je glavno bistvo da pridejo, kot pa da se čimveč potegne od zemljišča.

Niso samo davki tisto kar je za primerjat ampak celotno poslovno okolje, celoten servis za to kar se plača državi.
sas
# 13.09.2018 ob 13:47
ni maitre
# 13.09.2018 ob 13:13 Prijavi neprimerno vsebino
hočemo manjšo obdavčitev plač in dvig minimalne plače !
in zakaj preprosto ne zapišeš:
Hočemo avstrijske delodajalce!


Ali še bolje; Hočemo avstrijsko javno upravo ... ;)

Primer pivovarne Bevog v Avstriji (pri nas te pa pošiljajo od vrat do vrat):

... »Slabe štiri tedne po tem, ko smo oddali vlogo, smo na občini že imeli zagovor vloge, dva dni po zagovoru je projektant oddal zahtevane popravke in dan po tistem so me že poklicali, da naj pridem po gradbeno dovoljenje,« ... V dobrega pol leta so pivovarno tudi zgradili ...
zozozo
# 13.09.2018 ob 13:40
Podjetniki: Avstrija je pri obremenitvi plač manj požrešna kot Slovenija

To je čista laž. Pri povprečni plači je obremenitev plače v Avstriji skorajda popolnoma enaka, ali pa nekoliko višja, kot v Sloveniji, odvisno od števila otrok delavca.

To smo tukaj že neštetokrat dokazovali s številkami, linki, grafi, itd. Pa še vedno vsakič, ko "podjetniki" bleknejo to laž, novinarji pridno prepišejo, namesto, da bi zahtevali kakšne dokaze.
deželan
# 13.09.2018 ob 15:24
Joker

Se strinjam, precej bo potrebno povečati dodano vrednost. Kako to doseči ? To se doseže z novimi investicijami. Leta 91 smo za EU zaostajali za 70% danes za 50% in tu je potrebno premikati meje. Država lahko nastopi z večjimi davki to je sedanjega 19% naj povečajo na 25% a hkrati daje večje olajšave. Veliko držav ima 70 do 100 % olajšave za investiocije, kar se pri nas pridno spregleda.

Državo zastupljajo politikanti in sejejo sovraštvo do podjetnikov. Podjetnike se da nadzirati z kar nekaj insšitucijami in naj le te delajo korektno ter preganjajo goljufe. Levica želi nekaj drugega, želijo priti v podjetja in odločati nikakor pa ne ustanovijo lastna podjetjha in uportabijo svoje znanja... zakaj ... mogoče pa znajo le kričati a brez znanja.

Vsak ima svoje prepirčlanuje in tako je prav. Sma menim, da je zanje največji kapital. Tega se ne da lastniniti razen če se postavui čolvejka v suženski položaj. Levica lahko vse nacionalizira in začne voditi podjetja kar sama, Ve4nezuela je v tem prišla zelo daleč. Kaj bodo storili podjetniki ? Odšli na tuje in naprej ustvarjali ter si razdelili kar bodo zaslužili. Kdo bo v tej zgodbi nasankjal ? Državljani Slovenije tako kot sedaj žanjejo revščino državljani Venezuele.
zozozo
# 13.09.2018 ob 14:33
@thelaw1 - Ja, mi je jasno. Dohodnina se plačuje progresivno, prispevki pa linearno. Torej so na Danskem še bolj obremenjene povprečne in višje plače. Država pa pobere enak oz. rahlo večji kolač kot naša pri obdavčitvi plač.

Pa BTW, če bi pri nas predlagal razbremenitev nižjih in dodatno obremenitev višjih plač, bi ti isti podjetniki jokali, da ne morejo zaposlovati inženirjev.
hexen
# 13.09.2018 ob 14:13
Ko delodajalce skrbijo davki zaposlenih veš, se jim v resnici gre samo za nižanje stroškov, za enako izplačilo delavcem.

V Avstriji so plače višje in obremenitev delodajalca s tem še višja. Poleg tega imamo pri nas neobdavčene prejemke kot je malica in prevoz, tega v Avstriji ni, vse gre v plačo in je obdavčeno. Imajo pa tudi višje davkov na kapital, davkov na nepremičnine, dražjih storitev itd.

Podjetniki naj bi bili ekonomsko pismeni, pa si privoščijo neverjetne floskule, potem pa pričakujejo, da naj jih jemljemo resno. Kako oni sploh kaj prodajo na trgu in si ustvarijo ugled, če pa natolcujejo in blefirajo? Aja seveda, saj, s svojimi izdelki zgolj nategujejo neuke....? Vendar to je neoliberalna japi scena, ki je preživeta, ljudi ni možno več nategovat in davki gredo po vsej Evropi gor.
paver
# 13.09.2018 ob 13:59
Prekopirajmo avstrijsko zakonodajo, da bodo delodajalci srečni!
johan1
# 13.09.2018 ob 13:28
Ali verjamete?
Tudi na Kajmanskih otokih so manj obremenjeni!
bilzerian
# 13.09.2018 ob 13:13
zaradi tega, ker so pri nas davki na dobiček podjetij nižji kot v nemčiji, avstrijia in drugod po razviti evropi, delavci nimajo višjih plač, ali boljših pogojev dela.
interakt
# 13.09.2018 ob 13:08
hočemo manjšo obdavčitev plač in dvig minimalne plače !
ni maitre
# 13.09.2018 ob 13:07
...ter ocenil, da država svoje ljudi slabo plačuje.
#Inovatorji leta
heristalski166
# 13.09.2018 ob 13:01
majo pa večji davek na dobiček (ker je več dobička), slovenija pač tko labor intesive, je pregorevanje pri kopanju jarkov s čajnimi žličkami največja vrednota ima največ dela in torej največ za obdavčit od dela (sicer so mejhne plače, ampak ni druge)
Borc984
# 13.09.2018 ob 22:17
za FDV-jevce se tudi v Sloveniji ne tepejo. So pa nekateri dobro omreženi in tako službe v JS tudi za najbolj nesposobne ni problem dobiti.
Kolupaila
# 13.09.2018 ob 16:27
Razbremeniti je potrebno t.im. minimalne plače, in plače ki so tja do 900€/neto, te so zagotovo nesorazmerno obdavčene. Za minimalno plačo mora delodajalec plačati cca. 400,00€ prispevka, kar je absurd. Država naj to zmanjša za 100 € in 70,00€ naj da zaposlenemu 30,00€ pa delodajalcu.
zozozo
# 13.09.2018 ob 14:16
@thelaw1 - Upam, da bo tebi uspelo razložit zakaj naši delavci migranti v Avstriji morajo v Sloveniji doplačat davke, če praviš kako je plača v Avstriji manj obdavčena. prosim razloži njim, ker meni ni potrebno.

To je verjteno jasno vsem razen tebi, tebi pa ne bo jasno, tudi če ti še enkrat razložim, enako kot prejšnjih dvajset krat.

Primerjanje progresivnih davčnih lestvic po absolutnih zneskih med različnimi državami je totalna neumnost. Če ugotoviš, da je v Sloveniji plača 1000€ bolj obdavčena kot v Avstriji in manj obdavčena kot v Moldaviji, si samo ugotovil, da je v Sloveniji povprečen dohodek manjši kot v Avstriji in večji kot v Moldaviji. To smo vedeli že prej.
Radoveden
# 13.09.2018 ob 13:53
"ampak ne, v sloveniji bi podjetniki še zmanjšali minimalno plačo da bi si lahko kupili večjo jahto za naslednje poletje"

Ne bodimo no skromni. Podjetniki bi najraje odpustili zaposlene in prihranili vse plače za jahte, vikende, rolexe.

#sarkazempress
navigator007
# 13.09.2018 ob 13:46
Da ne bomo preveč govorili na pamet, si poglejmo izračun plače na primeru zaposlenega, ki dela za povprečno slovensko plačo in dobi 1.088,42 neto plače oziroma z minimalnim nadomestilom malice in LPP-ja 1.260,06 EUR:

Bruto plača: 1.654,00 EUR
Neto plača: 1.088,42 EUR
Nakazilo na račun: 1.260,06 EUR
Celotni strošek delodajalca: 2.091,93 EUR
-------
1. Prispevki od bruto plače delavcev
Zdravstveno zavarovanje: 105,19 EUR
Pokojninsko zavarovanje: 256,37 EUR
Zaposlovanje: 2,32 EUR
Starševsko varstvo: 1,65 EUR
Skupaj prispevki: 365,53 EUR
-------
2. Olajšave
Splošna olajšava: 275,22 EUR
-------
3. Dohodnina
Izhodišče: 1.654,00 EUR
Olajšave: 0,00 EUR
Prispevki delavca: 365,53 EUR
Dohodninska osnova: 1.013,25 EUR
Akontacije dohodnine: 200,05 EUR
-------
1. Prispevki delodajalca
Zdravstveno zavarovanje: 108,50 EUR
Pokojninsko zavarovanje: 146,38 EUR
Zaposlovanje: 0,99 EUR
Starševsko varstvo: 1,65 EUR
Poškodbe pri delu: 8,77 EUR
Skupaj prispevki: 266,29 EUR
Celotni strošek delodajalca: 2.091,93 EUR

Celotni strošek delodajalca se nanaša zgolj in samo na izplačilo plače. Delovna sredstva, plačila zdravniških pregledov, plačila izvajalcem obveznih izobraževanj in podobno seveda niso zajeti v končnem strošku delodajalca, čeprav jih mora delodajalec seveda pokriti.

Če kdo misli, da bo višja dohodnina od kapitalskih dobičkov nadomestila proračunske dohodke od dajatev, ki so vezane na plače, naj razmisli še enkrat.
jagerhaus
# 13.09.2018 ob 13:44
Ja res da so plače majn obremenjene je zato pa kapital bolj obdavčijo, preračunajte kaj je več vredno. Mi smo še daleč za njimi po davščinah na kapital.
microhub100
# 13.09.2018 ob 13:43
Obdavčitev gor ali dol, večina naših podjetnikov bo takoj ob nižji obdavčitvi znižala bruto, tako da bo raja dobila enak neto.
GORILA
# 13.09.2018 ob 13:17
@bilzerian
ali je namen tega jikanja samo to, da država zniža davke na plače, ter se plače zvišajo na račun države, delodajalci pa ne prispevajo ničesar?

...ko bi bilo vsaj to! Oni hočejo, da se znižajo prispevki, neto plače pa ostanejo iste... pol pa kontej!
Slovan65
# 14.09.2018 ob 16:51
Meh je le žalostni ostareli bivśi dolgoletni komunist (tako kot njegov guru Janša), ki je obrnil plašč in sedaj zvesto služi drugemu gospodarju.
Takšnih spreobrnjenih mehov je zgodovina polna in so prezira vredni.
Binder Dandet
# 14.09.2018 ob 14:44
@Joker:
"To je javna uprava. Pa še oni si neumnih pravil in postopkov niso sami zmislili."

Dejstvo je, da slovenska država ne nudi uslug kot avstrijska. Kot je nekje bilo omenjeno, da v Avstriji bi rade volje vse plačal. V Sloveniji pa vse plačaš s cmokom v grlu. Zato pa se izogibaš plačilu oz. minimiziraš. Veliko je na tem. V Sloveniji ni pravne države. Veliki igralci stiskajo majhne in so ti brez zaščite. Država stiska majhne in so brez zaščite, hkrati brani svoje (vsi prisesani na javne seske). Ko pridobivaš raznorazna dovoljenja, naletiš na 1001 birokratsko prepreko. Ko želiš h zdravniku, za katerega imaš plačano zavarovanje, moraš iti k samoplačniškemu, če je kaj bolj resnega od gripe. Plačujemo pokojninsko zavarovanje, pokojnine pa že danes sramotne, čez 30 let, ko se bo moja generacija upokojevala, pa lahko pričakujemo kaj? Je kar nekaj teh momentov, kjer zelo šepamo za najboljšimi kot so Avstrijci.
Fuk-U
# 14.09.2018 ob 13:05
Pa ne da ste to komaj zdaj ugotovili, isues

Od kdaj pa se podjetniki zavzemajo za več pravic za delavce in mlade pa mi ni cisto jasno?
B in .
# 14.09.2018 ob 10:51
Janša ni protutež, ampak utež ki razdvaja in vse vleče na dno!

Janša je izgovor.

In kaj bi bilo, če ga ne bi bilo. Kaj bi bilo boljše? Iste milijarde bi se pokradle sokozi zadnji 2 desetletji ali bi bilo več ali manj, je težko rečt - manj sigurno ne, ker ne bi bilo - protiuteži. Če sploh igra kej vloge, ker je ta utež bistveno prešibka za drugo stran.
kralj matjaž
# 14.09.2018 ob 10:01
Homer.
Kako razdvaja?
A ko opozarja na zločine komunizma in na probleme, ki jih socializem v družbi ustvarja?
Seveda tisti, ki imate koristi od socializma in dediščine komunizma, boste kričali, da razdvaja, tisti, ki pa želimo normalno državo, kjer se ljudem dovoli, da svobodno živimo in da nismo odvisni od države, pa gledamo in tega razdvajanja ne vidimo.
Če mi pa znaš razložit, zakaj je normalno da 22 letnik dobiva borčevsko pokojnino, pa bi tudi bilo lepo.
Radoveden
# 14.09.2018 ob 01:48
"Glede prispevkov je kar malo neverjetno, kako je možno, da jih nekateri ne plačujejo - verjamem da gre za globoke in visoke veze. Brez vez, bi jim furs takoj trgal iz računa in zaračunal še kazen - poznam dobro primer, ko delodajalec ni imel za plače, davke in prispevke do zakonsko določenega datuma in se mu je zgodilo ravno to."

Točno tako. Sam jih sebi nisem plačal in sem točno 7. naslednji mesec fasal izvršbo. So lepo odtrgali in mi nakazali namesto mene in zaračunali nek simboličen znesek za to storitev. Nema trte mrte.
deželan
# 13.09.2018 ob 21:24
Joker
A verjameš, da bi Avstrijci množično zaposlovali slovenske medicinske sestre, ki nam jih doma kritično primanjkuje, če ne bi imele pojma,?
-----
Mogoče senm bil napačno razumljen.

Medicinske sestr v Avstriji nimajo problemov dobiti službe a še nisem slišal, da bi se Avstrijrci tepli za naše FDV-jevce.
deželan
# 13.09.2018 ob 20:32
Slovan65,

Zakaj uporabljš žaljenje veš dobro sam, lahko ti zaupam, da me nisi imprisioniral si se pa slabo predstavil a tudi do tega imaš pravico.

Lahko pa pojasnim tako kot ti trdiš " histerijo". Venezuela je podjetnike takorekoč stigmatizirala - pregnala, podjetja podržavila a ni doživela napredka, delavci ne živijo v izobilju temveč v pomanjkanju. Zelo dobro živijo le pripadniki vodilne stranke.
To so argumanti zaradi katerih sem proti preganjanju podjetnikov kajti ko jih ni ostanejo le politiki a brez znanja vodenja podjetij.

Kdor je socialen, ima skrb za bolne, onemogle upokojence, brezposlene dobro ve, da je ta popuilacija odviosna od tega koliko se ustvari. Če se prežene podjentike, ki imajo znanje organizirati ustvarjalne, ostane invalidna populacija. Delavci brez motiva ne delajo, če ti ne deljao družba nazaduje in se vrti v revščini.

Sofisti venomer dobro prodajo svojo teorijo a ko se stvari zapletejo, ko teorija pahne družbo v revščino nimajo rešitve in se rešujejo tako, da išlejo krivca in je običajno nekdoi drug. Tako norosti si preprosto ne moremo dovoliti smo jo že imeli.

Nenazadnje. Nikogar osebno ne žalim in če je le možno te prosim, da se tega držip tudi ti. Kot sodržavljani ustvarjamo sobivalno okolje, Ali bomo to okolje onesneževali ali ne je odviosno od nas samih.
Joker
# 13.09.2018 ob 16:21
Skippy,

Samo zato, ker si imel en course iz ekonomije, ne pomeni, da štekaš kaj govoriš

še kako dobro štekam, zato mi pa lahko odgovoriš le z žalitvami.
zozozo
# 13.09.2018 ob 15:41
@joker -

Ena stvar je to, da so višje plače in višje cene storitev (tudi v kafiču ne plačaš kave, ampak storitev) ciklični pojav. Če bi pri nas na nek magičen način čez noč zvišali plače, bi domače storitveno gospodarstvo zacvetelo, in tudi storitvenim podjetjem ne bi bil problem plačevati več. Ampak gospodarstvo niso samo storitve, sploh pa ne samo domače storitve, in če hočeš to narediti čez celo ekonomijo in čez celo družbo, potem morajo tudi ostale dejavnosti ustvarjati večjo dodano vrednost.

In to vse skupaj ima zelo malo s stopnjo obdavčitve. Pri nas je problem zanič infrastruktura in višek zakonodaje, s katero smo namesto regulacije dobili zamudne postopke in zamegljevanje.
the law1
# 13.09.2018 ob 15:19
@LiverpoolNYWA

Vidim, da se je našel nekdo, ki res nima pojma kaj izračuna. Ravno zaradi partikularnosti avstrijskega plačnega sistema, ki pozna 13 in 14 izplačilo z nižjo obdavčitvijo se mora vzeti za izhodišče letni dohodek oz. da boš bolje razumel, če bo znal izračunat, ker kot vidim ti ne gre najbolje, vzemi izhodišče da tako slovenski kot avstrijski delavec dobita 20.000 EUR neto na leto in sedaj Izračuna. Spodaj imaš kalkulator, ki ti vse nazorno prikaže

Gross Net Calculator
Kazalo