Prvi mož Simobila Dejan Turk je pojasnil, da so se za uvedbo nove znamke odločili ob dejstvu, da v globaliziranem svetu ni več prostora za močne lokalne znamke. Foto: BoBo
Prvi mož Simobila Dejan Turk je pojasnil, da so se za uvedbo nove znamke odločili ob dejstvu, da v globaliziranem svetu ni več prostora za močne lokalne znamke. Foto: BoBo

Odbor je presodil, da družba Simobil glede na tržni delež, uspešnost poslovanja in število zaposlenih opravlja dejavnost, ki je za državo večjega pomena. Obenem pa so ugotovili še, da neprestano širi svojo dejavnost in s tem ustvarja nova delovna mesta. Prav tako je del koncerna, ki ima mednarodni ugled in v firmah odvisnih družb praviloma uporablja imena držav sedežev odvisnih družb.

Simobil je konec novembra lani napovedal, da bo v letu 2017 izvedel prehod s svoje trenutne blagovne znamke na novo znamko A1. Gre sicer za znamko avstrijskega telekomunikacijskega velikana Telekom Austria, ki je lastnik Simobila.

V globaliziranem svetu ni več prostora za lokalne znamke
Prvi mož Simobila Dejan Turk je pojasnil, da so se za uvedbo nove znamke odločili zaradi dejstva, da v globaliziranem svetu ni več prostora za močne lokalne znamke. Obenem bodo ta korak izkoristili za poudarjeno naravnanost na potrebe digitalne družbe.

Skupina Telekom Austria je v večinski lasti mehiškega telekomunikacijskega velikana America Movil, prisotna pa je na številnih trgih v regiji, poleg Avstrije še v Bolgariji, Belorusiji, na Hrvaškem, Sloveniji, Srbiji in Makedoniji.