Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Ozaveščanju javnosti glede tveganj spletnih prevar je namenjena tudi celoletna kampanja Pazi.se, ki jo združenje bank v sodelovanju z bankami in hranilnicami izvaja drugo leto zapored. Ker spletne prevare postajajo resen družbeni problem, bi se morala v sistematično ozaveščanje po prepričanju bančnega združenja vključiti vlada, pristojna ministrstva, državne ustanove, podjetja, telekomunikacijski operaterji in ponudniki spletnih platform ter programske opreme.

Vsebine za dvig splošne digitalne pismenosti bi se morale po mnenju finančnega sektorja vključiti tudi v osnovne in srednje šole v obliki obveznega učnega predmeta. Že leta si medtem finančne ustanove v sodelovanju z drugimi akterji prizadevajo tudi za finančno opismenjevanje prebivalstva, predvsem mladih.

V združenju bank so namreč prepričani, da je ustrezno poznavanje in razumevanje finančnih pojmov ter letos še posebej poudarjeno varnosti poslovanja v digitalnem svetu osnova za dobro upravljanje osebnih financ in sprejemanje pravih finančnih odločitev ter zaščito pred raznimi prevarami.

Evropska bančna federacija in nacionalna bančna združenja bodo tako v tem tednu, ko finančne ustanove tradicionalno zaznamujejo svetovni teden denarja, organizirala številne finančne izobraževalne dogodke za različne starostne skupine prebivalstva.

Spletne prevare vse bolj prefinjene