Družba Delo, ki je hčerinska družba Pivovarne Laško, je prodala skoraj 80 odstotkov Večera. Foto: BoBo
Družba Delo, ki je hčerinska družba Pivovarne Laško, je prodala skoraj 80 odstotkov Večera. Foto: BoBo

S tem je Delo izvršilo odločbo, ki jo je septembra 2009 izdal Urad za varstvo konkurence, ko je Delu naročil prodajo najmanj 75-odstotnega deleža Večera zaradi presežne tržne koncentracije. Delo je zahtevo izpolnilo s prodajo 202.788 navadnih imenskih kosovnih delnic Večera.

Za nakup Večera naj bi se v zadnjem času zanimala dva interesenta. Po neuradnih informacijah pa je na koncu delež kupila družba Medici iz Hamburga, za katero stoji Andre Warnecke, ki je že svetoval Delovi upravi. Izhodiščna cena za prodajo deleža je bila 6,5 milijona evrov, po pogajanjih pa je družba Medici zanj plačala 5,1 milijona evrov. Pogodba je s kupcem sklenjena pod odložnimi pogoji. Ko jih bo kupec izpolnil, bo Pivovarna Laško o prodaji obvestila delničarje.

Konec štirih let lastniške agonije
Prodaja Večera se vleče že skoraj štiri leta, saj je Delo svoj lastniški delež v Večeru na 79,24 odstotka povečalo že novembra 2008, septembra naslednjega leta pa je Urad za varstvo konkurence Delu naložil, da mora v letu dni zaradi presežne koncentracije na področju časopisnega trga prodati vsaj 75-odstotni delež.

Junija 2010 je Večer želelo kupiti podjetje 3Lan, ki je tudi podpisalo pogodbo o soupravljanju z lastnikom podjetja Delo Revije Matejem Raščanom, a je ministrstvo za kulturo leta 2011 zavrnilo vlogo družbe 3Lan, saj je presodilo, da je bila predložena strategija upravljanja Večera neustrezna.

Novinarji upajo na strateškega kupca
Aktiv novinarjev večera se do prodaje ni opredelil, saj razpolagajo s premalo informacijami o prodaji, so zapisali v sporočilu za javnost. Upajo pa, da gre za strateškega kupca z jasno vizijo medija, ki namerava družbo krepiti. Novinarji si zato obetajo, da se jim bo kupec kmalu predstavil in razgrnil načrte glede razvoja Večera.