Z izgradnjo odseka bo končana avtocesta na 2.300 kilometrov dolgi povezavi med Hamburgom in Solunom. Foto: BoBo
Z izgradnjo odseka bo končana avtocesta na 2.300 kilometrov dolgi povezavi med Hamburgom in Solunom. Foto: BoBo

Dars je višino ponudbe na razpisu omejil na največ 74,8 milijona evrov, a se nobena ponudba tej omejitvi ni niti približala. Najvišjo ponudbo v znesku 57,3 milijona evrov je oddal konzorcij krškega Kostaka in hrvaških podjetij Koteks in Geotehnika, drugo najvišjo v znesku 51,4 milijona evrov pa konzorcij pod okriljem SGP Pomgrada, ki pravkar začenja gradnjo prve etape. Druga etapa predvideva gradnjo 5,74 kilometra dolgega odseka.

Za okoli 200.000 evrov ugodnejša je bila ponudba hrvaških podjetij GP Krk in Viadukta iz Zagreba, ponudbo v znesku 48,8 milijona pa je oddala italijanska družba Serenissima construzioni. S 46 milijoni evrov je bila tako najugodnejša sarajevska družba Euroasfalt. Ta je bila izbrana že za izvajalca za uvodno fazo drugega dela, a z njo zaradi pritožbe enega izmed konkurentov pogodbe še niso mogli podpisati.

Sicer pa prav te dni že potekajo uvodna dela na prvem dobrih sedem kilometrov dolgem odseku avtoceste. Na Darsu so pojasnili, da dejavnosti na terenu že potekajo, večja dela z večjo gradbeno mehanizacijo pa bodo potekala v naslednjem tednu.