Gost MMC-jeve spletne klepetalnice je bil Boštjan Okorn z Zveze potrošnikov Slovenije, ki pri Evropski potrošniški organizaciji BEUC sodeluje na področju telekomunikacij in mobilnosti.
Afera Volkswagen je združila evropske potrošniške organizacije, a kljub temu po letu dni po izbruhu afere še ni videti končne rešitve za lastnike Volkswagnovih vozil.
Kakšna je odgovornost pristojnih inštitucij in kaj lahko lastniki vozil s spornim motorjem pričakujejo, si preberite v klepetu.
Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila. Komentiranje in objava vsebin - POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI.
In najlažje je odgovoriti, da imamo za to tržno inšpekcijo, ta pa poreče, da so zakoni takšni, kot so in smo jih vsi dolžni spoštovati ter, da ne morejo nič.
Povedati hočem, da takšen urad nosi nepravično ime. To ni zveza potrošnikov. To je klub potrošnikov s svojimi interesi. Nima pa nobene resne zveze z varovanjem pravic potrošnikov, kot bi z naziva šlo sklepati.
Primerjalni testi, ocene in podobno pa...super. Ocenili boste 10 različnih konzerv tun, katera, da je bolj zdrava, ker vsebuje manj soli. Ne boste pa znali narediti testa, od kod je ta tuna priplavala (iz območja Fukušime?), ker do tega podatka preprosto ne boste prišli.
Jaki neki test torej.
Ničelna!
naj se ve, kdo je boter..
link
Jaz ne bi vse kar vnaprej razglasil za laž in prevaro.
Se delno strinjam, da ta Zveza potrošnikov nima ravno moči, da bi vse tako kontrolirala kot to potrošniki želimo. Vendar pa bodo naredili tako, kot jih člani sprašujejo oz. od njih pričakujejo. Kot organizacija je čisto legitimna in mislim, da ji lahko dokaj zaupamo. Raje kot nekonstruktivno kritizirati je bolje zastavljati prava vprašanja in dajati prave predloge. In zahtevati odgovore.