Najboljšim bodo letos podelili tudi nekaj novih nagrad, med drugim zlate petke. Foto:
Najboljšim bodo letos podelili tudi nekaj novih nagrad, med drugim zlate petke. Foto:
Peter Moller, kreativni direktor MTV-ja. Foto: RTV Slo
Avtorji del se potegujejo za petke in modrce. Foto: RTV Slo

Do 14. maja bodo prizorišče dogajanja na sedmi Magdaleni različne lokacije po vsem mestu, saj bodo v okviru festivala potekale različne razstave in predavanja. Udeleženci iz Slovenije, ZDA in 13 evropskih držav so prijavili 645 del, ki jih bo ocenjevala šestčlanska mednarodna žirija. Najboljšim bodo podelili že uveljavljene zlate in srebrne modrce, ki so se jim letos pridružile še zlate petke, cene in nagrada New Moment - New Ideas Company. Svojega zmagovalca med udeleženci bodo letos izbrali tudi obiskovalci, ki bodo svoj izbor posredovali prek SMS-ov.

Začetek v avstrijsko-slovenskih ritmih
Ob slovesnem odprtju si je bilo mogoče ogledati tudi prvo od razstav, sledil pa je koncert Markusa Kienzla, Sofa Surfersov, DJ-a Božji dar in VJ-ev Lunivona in Pure Data. Petkovo dogajanje bo v znamenju projekcij televizijskih in glasbenih videospotov, predavanj kreativnih direktorjev MTV Networks International, Cama Levina in Petra Mollera, Eriksa Stendzenieksa in Felipeja Taborda, Marca Brummunda in Maje B. Jančič.

Charles Landry bo s svojim predavanjem odprl sobotno akcijo, predavanja pa bodo nadaljevali Lorraine Gammann in Keith Gray, Enrique Grullon in Ozren Škondrič. veliki finale se obeta zvečer, ko bodo tudi podelili nagrade najboljšim kreativcem.

Še vedno prevladuje tisk, razvija se film
Več kot polovica prijavljenih del je s področja tiska, dvakrat več kot prejšnje leto je letos filmskih stvaritev, ostalo pa so dela s področja interaktivnih medijev in drugih področij. Kot vsako leto so tudi za sedmo Magdaleno izšli kreativni razpisi, ki jih je letos kar sedem, zmagovalec vsake kategorije pa bo prejel tisoč evrov. Na kreativnih razpisih sodeluje letos več kot pol prijavljenih del.

Ob modrcih za najboljše tudi petke
Novost letošnjega festivala je, da se bodo mlajši od 30 let pomerili v treh glavnih tekmovalnih skupinah (tisk, film in interaktivni mediji) ter v ločeni kategoriji ostali mediji. Nove so tudi zlate petke, ki jih bo prejel avtor najboljšega glasbenega videa in animacije, ceno bodo podelili promotorju kulture v gospodarstvu, za umetnost v oglaševanju pa so namenili nagrado New Moment – New Ideas Company.

Mednarodno oko žirije
O kakovosti in izvirnosti sodelujočih del bo presojala žirija, v kateri bodo videno ocenjevali kreativni direktor agencije Leo Burnett iz Romunije Bogdan Naumovici, nemški filmski režiser Marc Brummund, slovenski grafični in spletni oblikovalec Ozren Škondrič, profesor oglaševanja na univerzi v Vidmu v Italiji Giovanni Lunghi, brazilski grafični oblikovalec Felipe Taborda in latvijski kreativni direktor agencije Zoom Eriks Stendzenieks.