Slavni
Slavni "selfie" z Oskarjev - še pri Samsungu najbrž niso pričakovali, da bo reklama tako zelo uspešna. Foto: Twitter
Zgolj gledanje podelitve po televiziji že zdavnaj ni več dovolj: ljudje hočejo posnetke iz zakulisja, dodatne zahvalne govore nagrajencev, posebne kamere za prstane žensk ... Foto: Reuters
Pri NBC-ju ne skrivajo, da skušajo letošnjo podelitev narediti za "najbolj družabno v zgodovini". Foto: EPA

Praktično vsako podjetje, ki se ukvarja z družabnimi mediji, je skovalo svoj načrt, kako "ugrabiti" današnjo podelitev nagrad emmy in ustvariti trenutek, ki se bo nato viralno širil po družbenih omrežjih, poroča revija Variety.


Roka roko umije

Producenti nocojšnje prireditve nimajo nič proti. Izvršni producent Don Mischer je že četrto leto združil moči s podjetjem Digital Media Management; skupaj so skušali povečati prisotnost prireditve na družbenih medijih v odštevanju do same prireditve in tudi na veliki večer.

V sodelovanju z emmyji je svojo kampanjo tako začel Instagram: na vaje so smeli spustiti od 10 do 15 "instagramovskih oblikovalcev okusa", ki so smeli fotografirati utrinke iz zakulisja; dobili so tudi uradnega fotografa, ki bo prav za Instagram lahko slikal dobitnike nagrad v trenutku, ko stopijo z odra.

Čisto prvič bo v kako podelitev nagrad vključen tudi Pinterest; spletna stran bo sproti osveževana, na prvo stran pa bodo dvignili vsebine, ki jih bodo ljudje naložili v povezavi s tem, kar se bo v tistem trenutku dogajalo na prireditvi.

Del spektakla si lahko ogledate tudi z domačega kavča
Tu je še celo morje novih napravic in prijemov, ki jih bodo uporabljali na podelitvi. Facebook bo v sodelovanju z oddajo Access Hollywood na rdeči preprogi gostoval z interaktivno napravico Mentions Box (izbrani zvezdnik na rdeči preprogi bo moral stresti iPadu podobno tablico, ta pa bo "izpljunila" eno izmed nanj naslovljenih vprašanj uporabnikov Facebooka). Nekaj podobnega je sicer Instagram že uporabil na letošnji podelitvi zlatih globusov (tam se je imenovalo InstaStop video Q&A station).

Twitter seveda noče zaostajati: na letošnjih emmyjih bodo predstavili "zip-line" kamero, na katero bodo z višine lovili trenutke z rdeče preproge.

NBC-jeva oddaja Today, ki tradicionalno vedno spremlja ves cirkus okrog podelitve, bo tokrat imela svojo postajo "360 stopinj", s katere bo lovila kratke posnetke za objavo na Vineu.