Foto:
Foto:

Ta ji je omogočila, da nadzoruje polovico evropskega trga brezalkoholnih pijač. Evropski komisar za konkurenco Mario Monti pravi, da so zaveze, ki jih je dala Coca-Cola, dovolj za sklenitev kompromisa, ki končuje petletno preiskavo.



"Cilj dogovora je, da bo porabnik izbral, kaj bo kupil, na osnovi cene in želja, in da ne bo kupil izdelka, ker je edini na voljo," je dejal Monti. Dogovor naj bi stopil v veljavo prihodnjo pomlad, je pravno zavezujoč in če ga bo družba prekršila, jo lahko doleti kazen.

Coca-Cola bo opustila vse rabate, pri katerih je od prodajalcev zahtevala, da vsakič kupijo enako ali večjo količino njenih izdelkov. 20 odstotkov prostora v njenih hladilnikih bo odslej namenjenega konkurenčnim izdelkom, če bodo to edini hladilniki na prodajnem mestu.

Coca-Cola ima v Evropi polovičen tržni delež, njena konkurentka Pepsi pa le 10-odstotnega. V ZDA je zaostanek Pepsija za Coca-Colo precej manjši.