Kavkaški krog s kredo ali 'stvari pripadajo tistim, ki jih potrebujejo in ki za njih skrbijo'. Na vrtljivem odru, s premičnimi scenografskimi elementi, ki jih igralski sami tudi sestavljajo in razstavljajo, z dinamičnimi prehodi, živo glasbo skupine Foltin ter divjim ritmom je Kočovski ustvaril privlačno in intenzivno dogajanje. Foto: Ex Ponto
Kavkaški krog s kredo ali 'stvari pripadajo tistim, ki jih potrebujejo in ki za njih skrbijo'. Na vrtljivem odru, s premičnimi scenografskimi elementi, ki jih igralski sami tudi sestavljajo in razstavljajo, z dinamičnimi prehodi, živo glasbo skupine Foltin ter divjim ritmom je Kočovski ustvaril privlačno in intenzivno dogajanje. Foto: Ex Ponto

Kavkaški krog s kredo je nastal v režiji Martina Kočovskega in v produkciji Narodnega teatra Vojdan Černodrinski iz Prilepa v Makedoniji.

Kočovski, eden najbolj obetajočih gledaliških režiserjev v Vzhodni Evropi, na Ex Pontu že stalni gost - lani je velik vtis na ljubljansko občinstvo naredil s predstavo Rdeče, pred tremi leti pa se je predstavil z Brechtovimi Bobni v noči. Projekt, s katerim se je predstavil letos, je Brechtov Kavkaški krog s kredo, ki izpostavlja dramatikovo idejo, da naj vse, kar je na tem svetu, pripada tistemu, ki to potrebuje.

Na drugem mestu je s povprečno oceno občinstva 4,3 predstava Generacija 91. - 95. v režiji Boruta Šeparovića in v produkciji Zagrebškega gledališča mladih.

Tretje mesto si s povprečjem 4,1 delita uvodna predstava letošnjega festivala, koprodukcijski Leksikon yu mitologije v režiji Oliverja Frljića, in Pesem o materi in domovini v režiji Jana Klate in produkciji poljskega Teatra Vroclav, so sporočili s kulturnega društva B-51, ki festival organizira.

V okviru festivala se je na več prizoriščih po Ljubljani zvrstilo 16 izbranih uprizoritev iz 11 držav. Rdeča nit letošnje izdaje je bil politični teater, kot ga vidijo režiserji mlajše generacije.