Predstava Ko sem bil mrtev deluje kot meščanska drama z izrazito tipiziranimi arhaičnimi liki tašče, snubca in služkinje. Komični družinski odnosi se na odru dogajajo v zgodovinsko realnem času, ko so veljala drugačna moralna in družbena pravila. Foto: Peter Uhan/SNG Drama Ljubljana
Predstava Ko sem bil mrtev deluje kot meščanska drama z izrazito tipiziranimi arhaičnimi liki tašče, snubca in služkinje. Komični družinski odnosi se na odru dogajajo v zgodovinsko realnem času, ko so veljala drugačna moralna in družbena pravila. Foto: Peter Uhan/SNG Drama Ljubljana

Na podelitvi nagrad 16. jugoslovanskega gledališkega festivala je sicer slavila gledališka različica filmske predloge Emirja Kusturice Oče na službenem potovanju, ki jo je v produkciji Ateljeja 212 režiral Oliver Frljić. Ta je bil nagrajen za najboljšo režijo, predstava je slavila kot najboljša na festivalu, igralec Vlastimir Đuza Stojiljković pa je nagrajen za najboljšo moško vlogo.
Tudi Ko sem bil mrtev je priredba filmskega dela, režiser Ernst Lubitsch ga je posnel leta 1916. Predstava je torej tako kot film nema, pripoveduje pa o možu, ki svoji ženi napove lastno smrt, zatem pa izgine in se ponovno pojavi z lažno identiteto. V predstavi igrajo Jernej Šugman, dobitnik Borštnikove nagrade za vlogo Tašče, Alojz Svete, Janez Škof in Boris Mihalj.
Predstava je postala tudi žlahtna komedija na letošnjih Dnevih komedije, Diego de Brea žlahtni režiser, uprizoritev pa je tudi dobitnica nagrado revije Tmača art na mednarodnem sarajevskem gledališkem festivalu MESS.