Scenarij Almodovarjevega filma La piel que habito (Koža, v kateri živim) se bo megleno zgledoval po romanu Mygale francoskega pisca kriminalk Thierryja Jonqueta. Megleno zato, ker bo menda film povzemal le en prizor iz celotnega romana. V ospredju je plastični kirurg, čigar hčer posilijo, zato se odloči, da bo pravico vzel v svoje roke. Foto: EPA
Scenarij Almodovarjevega filma La piel que habito (Koža, v kateri živim) se bo megleno zgledoval po romanu Mygale francoskega pisca kriminalk Thierryja Jonqueta. Megleno zato, ker bo menda film povzemal le en prizor iz celotnega romana. V ospredju je plastični kirurg, čigar hčer posilijo, zato se odloči, da bo pravico vzel v svoje roke. Foto: EPA

Pravzaprav niti ne "po novem". "Od nekdaj sem fotografiral, nikoli pa nisem razmišljal o tem, da bi razstavljal - dokler mi niso ponudili te priložnosti," je na odprtju svoje prve samostojne fotografske razstave, Secretos sobre negro (Skrivnosti na črnem) v Institutu Cervantes v Madridu za El Pais povedal Antonio Banderas.

Ko ženska vzame vajeti (ali bič) v svoje roke
Za svojo prvo veliko tematiko si je izbral - kot se za njegov 'imidž' spodobi - žensko. 23 fotografij, katerih skupna rdeča nit je misel, da ženska "ni več žrtev, ampak gospodarica", je nekakšna reinterpretacija stereotipnih moških paradigem. Banderas se naslanja na številne tipično španske mite, kakršni so Carmen, don Juan Tenorio, gola Maja in Seviljski brivec - le da tokrat v vseh primerih dominantno vlogo namesto moškemu nameni ženskemu liku. Razstavo zaokrožijo še podobe ženskih (delnih) aktov, postavljenih v kontekst bikoborbe ter z detajli andaluzijske kulture.

"Dnevne službe" ni pustil
Banderas, ki je sicer z ženo Melanie Griffith stalno naseljen na jugu Španije, v Málagi, se je te dni zaradi razstave mudil v Madridu, sicer pa je zaposlen s snemanjem novega filma Pedra Almodóvarja, La piel que habito, v katerem ima glavno vlogo. Ko bo njegova razstava 1. novembra v Madridu zaprla vrata, bo odpotovala še v Buenos Aires.