Brian Jones in Mick Jagger v New Yorku leta 1966. Foto: Linda McCartney
Brian Jones in Mick Jagger v New Yorku leta 1966. Foto: Linda McCartney
Avtoportret iz leta 1968. Foto: Linda McCartney

Razstava prikazuje številne portrete iz njenega družinskega življenja, narave in kultnega obdobja rokenrola iz 60. let prejšnjega stoletja.

Poleg portretov je Linda McCartney fotografirala tudi živali, rastline, pokrajine, tihožitje in svoje družinsko življenje. V njenih delih se odraža povezanost osebne elegance, humorja in neverjetnega občutka za čas, poseben učinek pa dodajo tudi nadrealistične poteze, so zapisali pri Agenciji za stike z mestom Dunaj. Na razstavi, katere kustosi so tudi člani družine McCartney, so poleg omenjenih fotografij klasične tehnike na ogled še videi, polaroidne fotografije in negativi.

Začetki fotografske poti Linde McCartney segajo v obdobje glasbeno in politično razburkanih 60. let prejšnjega stoletja, ko je kot navdušenka nad tedanjo glasbeno sceno v fotografski objektiv ujela svetovne zvezde rokenrola, kot so Jimi Hendrix, Jim Morrison, The Who, Simon & Garfunkel ali Janis Joplin. Splet naključij je McCartneyjevi omogočil, da je leta 1966 v New Yorku ob izidu novega albuma Aftermath fotografirala novinarsko konferenco legend rokenrola The Rolling Stones, kar je zanjo pomenilo preboj med elito fotografske umetnosti. Dve leti pozneje je naslovnico priznane ameriške glasbene revije Rolling Stone krasil njen portret Erica Claptona.

Linda McCartney, rojena leta 1941 v New Yorku, je bila aktivistka za pravice živali in zaprisežena vegetarijanka. Leta 1965 je na predstavitvi albuma legendarnih Beatlesov spoznala Paula McCartneyja in se dve leti pozneje z njim poročila. Poleg fotografiranja se je ukvarjala tudi z glasbo in s svojim možem posnela album Wide Prairie. Leta 1998 je v Tusconu v ameriški zvezni državi Arizona umrla za posledicami raka.