Invisible Shine/Nevidni šajn predstavlja prostor v prostoru: avtorica je za razstavo izkoristila specifično arhitekturo galerije Simulaker, da bi v njej s preprostimi ad hoc sredstvi zgradila še eno prostorsko lupino, znotraj katere je umestila različne svetlobne elemente, kot so projektorji, grafoskopi in televizije. Foto: Galerija Simulaker
Invisible Shine/Nevidni šajn predstavlja prostor v prostoru: avtorica je za razstavo izkoristila specifično arhitekturo galerije Simulaker, da bi v njej s preprostimi ad hoc sredstvi zgradila še eno prostorsko lupino, znotraj katere je umestila različne svetlobne elemente, kot so projektorji, grafoskopi in televizije. Foto: Galerija Simulaker

V galeriji Simulaker v Novem mestu bodo drevi ob 20.00 odprli večmedijsko razstavo Invisible Shine/Nevidni šajn celjske slikarke Manje Vadla. Njeno ustvarjanje temelji na spretnem prepletanju heterogenih izraznih sredstev, ki jih avtorica umešča v nove kontekstualne in pomenske tvorbe, je zapisal kustos galerije Matjaž Brulc.

Po Brulčevih besedah razstava pomeni zaključek cikla štirih razstav, ki jih je avtorica pripravila v zadnjem letu. Medtem ko so se v njenih predhodnih razstavah nizali vsebinski poudarki, kot so obračun s preteklostjo, tematizacija partnerskega odnosa in vprašanja lastne identitete, pa se avtorica tokrat posveča umetnosti.

Avtorica je za razstavo, da bi v njej s preprostimi ad hoc sredstvi zgradila še eno prostorsko lupino, znotraj katere je umestila različne svetlobne elemente, kot so projektorji, grafoskopi in televizije, izkoristila svojevrstno arhitekturo galerije.

Nematerializirana vsebina, ki jo ti nosilci posredujejo, pa predstavlja nekakšen virtualni povzetek avtoričinega ustvarjanja v zadnjem obdobju, saj se različni fragmenti oziroma podobe z njenih prejšnjih razstav prepletajo z intimnimi premišljevanji o lastnem ustvarjanju.

Pri tem umetnica kot osrednji princip izpostavlja reciklažo oziroma prisvajanje najrazličnejših predmetov, fragmentov in podob, ki jih črpa iz mnogoterih virov svoje neposredne okolice. Zanima jo raziskovanje odnosa gledalca do umetnosti, prav tako pa razmerje med osebno pogojenimi temami in širšo družbeno stvarnostjo, je še zapisal Brulc.

Manja Vadla se je rodila leta 1967. Na Pedagoški fakulteti v Ljubljani je leta 1999 diplomirala iz slikarstva, zadnja leta pa je vpisana na magistrski študij ljubljanske akademije za likovno umetnost in oblikovanje.

Vadlova je ena izmed pobudnic in sodelavka kolektivnih umetniških akcij celjskega likovnega prizorišča, ob slikarstvu in grafiki pa je dejavna še na področjih videa in instalacij. Njena novomeška postavitev bo na ogled do 11. julija.