Razstavišče DobraVaga je v prostorih nekdanje ribarnice. Foto: BoBo
Razstavišče DobraVaga je v prostorih nekdanje ribarnice. Foto: BoBo
Kristijan Dolenc Rojko
Razstava Kristijana Dolenca Rojka je že tretja postavitev v okviru cikla Umetnik na mesec. Foto: DobraVaga

Njegova podvodna bitja prav tako sovpadajo z mesečno temo morske deklice in podvodnega moža skupine Papirnate sanje, v kateri ustvarja. Leta 1988 rojenega študenta Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, smer video in novi mediji, v najnovejšem projektu zanimajo mutacije človeka in vodnih živali. Ustvarja svojevrstne portrete in like, pri tem pa ostaja zvest svojemu čutu za estetiko grdega in bitja približa grozljivemu in grotesknemu.

Razstava Kristijana Dolenca Rojka, ki jo v novem razstavišču in prodajni galeriji odpirajo danes, bo že tretja postavitev v sklopu cikla Umetnik na mesec. Do zdaj sta svoje delo že predstavila Kapitan Kolačkov in Nika Ham, septembra pa bo mogoče videti še dela Helene Tahir. Ustvarjalka se je pred kratkim vrnila iz Portugalske, kjer je na fakulteti za likovno umetnost v Portu zaključila študij. Trenutno se predstavlja kot prva ustvarjalka odprtega ateljeja. Ta omogoča izbranim mladim ustvarjalcem, ki nimajo lastnega prostora, da lahko tri mesece brezplačno ustvarjajo v njem.

V razstavišču DobraVaga pripravljajo tudi programski sklop Zine vitrine, ki je, kot piše na spletni strani "orientiran okrog sodobne produkcije zinov in združuje javno čitalniško-arhivsko zbirko, mesečne razstavne vitrine, raznotere delavnice ter prodajni program".

Po besedah Piere Ravnikar, vodje projekta DobraVaga, ki deluje pod okriljem CUK-a Kino Šiška, sta razstavišče in prodajna galerija zaživela, verjetno tudi po zaslugi medijskega poročanja. Sploh v poletnem času opažajo dober obisk turistov. Nekateri prihajajo v sklopu ogleda Plečnikove arhitekture, spet drugi so za galerijo izvedeli na turističnem spletnem portalu Tripadvisor, pravi.

Domači obiskovalci boljši kupci od turistov
Kot opažajo, obišče galerijo približno enako število tujih in domačih obiskovalcev, ki so v nasprotju s pričakovanji boljši kupci od turistov. V galeriji je mogoče kupiti dela 35 mladih umetnikov predvsem mlajše generacije, ki jim je projekt tudi v izhodišču namenjen.