Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 52 glasov Ocenite to novico!
false
Po slovenski prestolnici bo vozilo 100 ekoloških vozil hrvaškega taksiprevoznika Cammeo. Foto: BoBo
       Naš cilj je postati zaupanja vreden in zanesljiv partner meščankam in meščanom, olajšati vsakdan njim ter številnim turistom in obiskovalcem mesta.       
 Vladimir Minovski, generalni direktor
false
Naročilo prevoza bo to mogoče tudi s klikom aplikacije na pametnem telefonu. Foto: BoBo

Dodaj v

Po Ljubljani bo vozilo 100 hrvaških ekotaksijev Cammeo

Odprlo naj bi se več kot 200 novih delovnih mest
27. junij 2017 ob 14:32
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Na ulice Ljubljane bo avgusta s 100 lastnimi ekološkimi vozili na plin zapeljal hrvaški taksiprevoznik Cammeo. Z njegovim prihodom se bo v Ljubljani odprlo več kot 200 novih delovnih mest.

Cammeo bo avgusta začel delovati v Ljubljani s 100 lastnimi ekološkimi vozili na plin, ki jih na novo zaposleni vozniki prejmejo v lastno uporabo in jih lahko uporabljajo tudi v zasebne namene, so pojasnili. Obljubljajo "storitev na najvišji ravni udobja in kakovosti vožnje".

Za to naj bi med drugim poskrbeli enoten zunanji videz in urejena notranjost avtomobilov, urejenost voznikov in mobilna aplikacija Cammeo, ki opredeli končno ceno vožnje vnaprej.

Upravljanje z mobilno aplikacijo na telefonu
Uporabniki bodo lahko prevoz naročali prek mobilne aplikacije, preko katere bodo lahko spremljali tudi prihod in časovno oddaljenost vozila, obenem pa vnaprej prejeli informacije o vozniku ter vozilu. V aplikaciji je uporabnikom omogočeno tudi ocenjevanje in komentiranje storitve.

Naročilo prevoza bo omogočeno tudi s klicem v klicni center, od koder bo uporabnik prejel SMS-sporočilo s podatki o vozniku in vozilu. Plačevanje taksistoritev bo omogočeno na tri različne načine - z gotovino, plačilnimi karticami in z aplikacijo Cammeo.

Prispevek k zeleni viziji
"Naš cilj je postati zaupanja vreden in zanesljiv partner meščank in meščanov, olajšati vsakdan njim ter številnim turistom in obiskovalcem mesta," je poudaril generalni direktor skupine Cammeo Vladimir Minovski. Z avtomobili na plin in s poudarjeno kulturo varovanja okolja pa naj bi Cammeo prispeval tudi k zeleni viziji slovenskega glavnega mesta.

Prijave za voznike sprejemajo na spletnem mestu www.cammeo.si. Ob tem poudarjajo, da skrbi za lasten kader in razvoj potenciala voznikov posvečajo posebno pozornost, med drugim jih izobražujejo tudi v okviru akademije Cammeo.

Ljubljana prva zunaj Hrvaške
Prihod v Ljubljano pomeni za Cammeo prvi vstop na mednarodni trg, v nadaljnjih načrtih skupine pa je širitev tudi v druge države v regiji. V Sloveniji bo taksi Cammeo deloval v okviru družbe CFLEET, ki bo poslovala v obliki družbe z omejeno odgovornostjo.

Družba Cammeo je bila ustanovljena leta 2006 na Reki. Trenutno deluje v 10 hrvaških mestih, kjer je več kot 410 avtomobilov. Doslej je storitev Cammeo uporabilo že več kot 27 milijonov potnikov iz 119 držav.

G. K.
Prijavi napako
Komentarji
castor
# 27.06.2017 ob 14:50
ha tole zna bit še zanimivo
cameo, uber . . .
taksisti v Sloveniji pa samo debelo gledajo in jim ni nič jasno kaj se jim dogaja
:)
Awesomeness
# 27.06.2017 ob 15:12
Še kratka anketa:

Ljubljana ima najbolj nesramne in izkoriščevalske taksiste v širši regiji.

+ se strinjam
- se ne strinjam
alcatraz
# 27.06.2017 ob 14:48
kako da se kdo naših ni kaj takega spomnil?
Wasabi
# 27.06.2017 ob 15:05
kako da se kdo naših ni kaj takega spomnil?

Naši taksisti raje vlagajo v 13 let stare poslovne Mercedeze in njih popravila kot pa v sodobne motorje. Večini teh taksistov na čelu piše, da so si od rojstva želeli imeti takoimenovano "Mečko":D
castor
# 27.06.2017 ob 14:58
alcatraz @ kako da se kdo naših ni kaj takega spomnil?

saj so se spomnil, samo popolna nesposobnost "naših" taksistov. Imeli so vsaj 15 let časa da se združijo in skupno nastopijo na trgu, ker zaradi različnih interesov tega niso bili sposobni izvest, je bilo samo še vprašanje časa kdaj bo to naredil nekdo drug. Je pa sedaj prepozno prišlo iz riti v glavo hahah
Wasabi
# 27.06.2017 ob 15:00
Zadnjič so mi enega poznanega tujca taxsisti oskubili za 19 EUR od železniške postaje v Lj do Prul:D Tako da vsekakor podpiram Cammeo, sem se z njimi peljal že na Reki in sem bil zelo zadovoljen tako s šoferjem kot s ceno, čeprav sem sam tam bil tujec in vsi vemo, kaj počno po navadi taxisti s tujci:D
Zoro27
# 27.06.2017 ob 15:54
Nova delovna mesta.
Beri - poceni delovna sila, uvožena z juga. In dobiček na Hrvaško.
ajvard
# 27.06.2017 ob 15:25
pol toliko delovnih mest, kot jih prinaša znamenita Magna :-)
Bondjanez
# 27.06.2017 ob 15:24
Nasi pa gledajo in cakajo.
Sem proti Uber ampak tale nacin pa izgleda v redu. Vozniki zaposleni itd. Čudijo me samo nasi. Kaj cakajo.
fantasycamp
# 27.06.2017 ob 14:56
v lj pa taxi, vsak ki ima vsaj malo kondicije gre na bajk in je v 20-30 min na vseh koncih...
dolenjc2000
# 27.06.2017 ob 14:55
upam na prihod taxi janeza. Potem bomo taxi službe iz Ljubljane izvirale iz vseh države bivše juge
AM
# 27.06.2017 ob 15:29
Ideja verjetno ni slaba.

So kupili mogoče avtomobile ki niso bili tako dragi (recimo Škode namesto Audi) in so dobili količinski popust tako pri nakupu avtomobilov kot pri predelavi motorja.

Sklenili bodo pogodbe s s.p.-ji, ti pa bodo plačani po dejansko prevoženem.

Tako bo uporabnik vedel, da bo cena nižja, bo pa zato tudi avtomobil malo slabši. Za nas navadne smrtnike je za tistih 10 - 15 minut itak vseeno v kakšnem avtomobilu se pelješ, sploh če lahko npr. za 10 EUR razlike v ceni, greš še na večerjo.

Se motim ?
trolicnez
# 27.06.2017 ob 15:02
Kaksna bo cena na prevozen kilometer?
dharma
# 27.06.2017 ob 15:08
Sem mislil, da je ta trg že popolnoma nasičen pa vidim, da ni res. Sicer je pa 200 novih delovnih mest zelo vprašljivih, ker bo zaradi te konkurence ostalo brez 200 starih.
Untamle
# 27.06.2017 ob 16:10
Odprlo naj bi se več kot 200 novih delovnih mest

Koliko pa se jih bo zaprlo?
jarožir
# 27.06.2017 ob 18:19
Že to, da so hrvaški je signal, da bo hitro nekaj narobe.
urosh444
# 27.06.2017 ob 15:52
a je ta cammeo al kaj so že tudi sodeloval pri protestih proti uberju prejšnji teden na hrvaškem?
graf314
# 27.06.2017 ob 16:35
Vsaki taxi družbi, ki ima med taksisti samo enega goljufivega nateguna, privoščim čimprejšnji propad. Vsi vedo, da je to najslabša reklama in če iskanje in sankcioniranje goljufov ni prva prioriteta družbe, potem naj zgnije in jo bo nadomestila druga. Vsak taksist (in ne samo njegovi šefi) bi se moral zavedati, da je soodvisen od poštenosti, urejenosti, prijaznosti svojega kolega.
Lovec
# 27.06.2017 ob 14:53
Uber pa ni zaželen ?
Zanimiv trg storitev v Ljubljani.

Torej se g. Janković odreka delu zvestih volilcev.
Orli
# 28.06.2017 ob 09:12
Cisto prav koliko pa je Slovencev taxistov mogoce 15%.Sedej bodo ti stari balkanci ki so v slo 40 let pa se ne znajo Slovensko zaceli tanko piskat.Se uber noter pa bo red.Upam da bodo zaposlili voznike ki znajo slovensko in englesko.Ne pa da se v sedem v taxi in kuda ces.
velika uharica
# 27.06.2017 ob 16:46
Nekateri taksisti so obup. Ne držijo se nobenih cestnih predpisov.
Optimist99
# 27.06.2017 ob 16:41
Največji problem je po množičnih prireditvah. Takrat se pojavi še sto taksijev brez licence in ti bodo za pot z BTC v Rožno zaračunali 30eur.
alcatraz
# 27.06.2017 ob 15:29
saj so se spomnil, samo popolna nesposobnost "naših" taksistov. Imeli so vsaj 15 let časa da se združijo in skupno nastopijo na trgu, ker zaradi različnih interesov tega niso bili sposobni izvest, je bilo samo še vprašanje časa kdaj bo to naredil nekdo drug. Je pa sedaj prepozno prišlo iz riti v glavo hahah

potem ni kriva država ali mesto, pač pa ceh.
ma dej
# 28.06.2017 ob 06:02
se pravi ne bo dost sprememb, že zdaj taxisti po Lj ne znajo slovensko
oleander
# 27.06.2017 ob 19:25
Edine stranke lj taxistov so neinformirani tujci in pijančki ponoči.
Mnogi starejši občani ne vozijo in ko je treba do zdravnika, bodisi človeškega ali živalskega, ali po opravkih, je strošek za taksi - zanesljiv prevoz - v rangu avtobusne vožnje za dve, največ tri osebe. Nekateri taksisti prinesejo ljudem, ki niso mobilni, po naročilu domov iz trgovine tudi živež.
DAbears
# 27.06.2017 ob 19:22
Lol hrvati v prestolnico mi pa vojsko na mejo v cetrtek
To bo se zanimovo
SpicyWeiner
# 28.06.2017 ob 09:53
Ni to prvi tak ponudnik v LJ. Imate že sedaj HopIn taxi aplikacjo, kjer že v naprej vidite točno koliko vas bo stala pot do željene destinacije, cene so pa v rangu preostalih taxi služb... Zelo uporabna in enostavna zadeva.
AM
# 27.06.2017 ob 15:22
S katerimi avti pa bodo vozili ?
SF0100
# 27.06.2017 ob 14:56
iščem taksista za pogoste osebne prevoze.

pričakujem dampinško ceno.

ponudbe na pvt!
Medo1247
# 27.06.2017 ob 16:12
Končno! Konkurenca dobrodošla.
tomive
# 28.06.2017 ob 12:21
Balkan poplavlja slovensko glavno mesto.
srv
# 27.06.2017 ob 17:57
pozdravljam vsaj to, da bodo avtomobili enotni in želim samo, da ne bodo tisti iz konca prejšnjega stoletja, kot pri kar nekaj LJ taxistih in da ne bo v avtu smrdelo po cigaretah.
Urko
# 27.06.2017 ob 16:31
S 100 lastnimi ekološkimi vozili na plin? V kakšnem smislu je to ekološko?
ohi
# 27.06.2017 ob 15:53
pol toliko ničesar ne pa delovnih mest kot Magna....če bo tu zaposlenih 200 ljudi, ki bodo peljali parkrat na dan...na drugi strani bodo pa ostali taksisti ostali brez dela in bodo oni brez službe, razen če presedlajo na hrvaško kamelo in bodo vozili za njih, ampak tu ni nobenih novih delovnih mest...
Haloo
# 28.06.2017 ob 09:48
Mafija Ljubljanska se sprašuje, kaj pa zdaj?
Vsi predlogi, da bi se to uredilo so v Ljubljanici.!
Bo zanimivo, kako se bodo prerivali, izrivali, onemogočali....
Seo-Away
# 27.06.2017 ob 18:00
A to je taksist Ibro ufural v LJ? :D
krypto
# 27.06.2017 ob 16:35
Ekološko je zato ker pač ne vozijo sploh:)
diord
# 27.06.2017 ob 16:29
lahko da bodo vozili, ampak ne mene.
utegurovic
# 28.06.2017 ob 14:12
na konc bo moral folk odpirat s.p-je in ne bodo zasluzl niti za stroske.
exequor1
# 28.06.2017 ob 10:48
Podpiram. Pa še zelo resna družba so, dosedanje izkušnje pa res mogoče celo najboljše do sedaj kar se taxija tiče. Sedaj v Ljubljani. Super. Ker pri nas so taxisti res čudni. Vse možne izkušnje. Tudi pozitivne, ampak večinoma je bilo vedno nekaj, naprimer namerno zavlačevanje na cesti, po daljši poti, ... Če se nisi zmenil za fiksno ceno prevoza, si lahko doživel visoke razlike v ceni. No upam, da se bo to sedaj spremenilo.
ALTEREEGOR
# 28.06.2017 ob 10:33
''Hoće bit' rata?''
''Bit' će rata...''
Haloo
# 28.06.2017 ob 09:56
LPP se je tudi nekaj junačil in doživel proteste.......
Se je ekipa Jankoviča odločila za bolj takten način :-))
Tajmahal
# 27.06.2017 ob 21:53
100 avtov , vsak dobi svojega . Razumem. Kako pa jih zaposlis se 100? Ne razumem. Na telefone? V avtopralnici?
veza
# 27.06.2017 ob 22:33
In naši taxisti ne protestirajo?
alcatraz
# 27.06.2017 ob 15:31
Ljubljana ima najbolj nesramne in izkoriščevalske taksiste v širši regiji.

odvisno.
če boš taksi lovil na cesti sredi mesta, ga boš colal, da te bo glava bolela še cel mesec. če pa boš poklical na taksi mrežo, so pa cene čisto ok.
utegurovic
# 28.06.2017 ob 14:16
poglejte kaj pise v naslovu zavihka na njihovi strani, pod prijavo za voznika :D
DAbears
# 27.06.2017 ob 19:29
Hehe tle nabijate ce taxiste kok so pokvarjeni in oderuski
Ko sem pa napisu da je uber ena najbolsih stvari kar se je gdaj pojavila za uporabnike prevoza sem bil pa zminusiran ko kasen cucek
Kukr jaz vidim tle vi sploh ne veste kaj bi radi ali po domace hjebal bi se a da vam ne ulazi lol
frlekin
# 29.06.2017 ob 11:03
če taksi ni 15+ let star mercedes grem raje peš!
kralj matjaž
# 28.06.2017 ob 18:42
Kaj pa Uber?
jureimacure
# 28.06.2017 ob 17:23
Še kratka anketa:

Ljubljana ima najbolj nesramne in izkoriščevalske taksiste v širši regiji.

+ se strinjam
- se ne strinjam


Imaš vso možnost pojdi in poizkusi, taksiraj 12 ur vmes pa poslušaš nebuloze.
Kazalo