Zahteve so člani sveta za civilni nadzor projekta drugi tir naslovili na kabinet predsednika vlade in na ministrstvo za infrastrukturo in okolje, a ga za zdaj tam niso komentirali. (Fotografija je simbolična.) Foto: BoBo
Zahteve so člani sveta za civilni nadzor projekta drugi tir naslovili na kabinet predsednika vlade in na ministrstvo za infrastrukturo in okolje, a ga za zdaj tam niso komentirali. (Fotografija je simbolična.) Foto: BoBo

Nekateri člani, med njimi Jože P. Damijan, Jože Mencinger in Marko Pavliha, so na številne elektronske naslove, tudi predsedniku vlade, poslali pismo, v katerem izražajo bojazen, da se bo pri projektu drugega tira Divača-Koper ponovila zgodba Teš 6.

Kljub večkratnim opozorilom vladi, da naj zagotovi strokovni nadzor priprave in izvedbe projekta drugi tir Koper-Divača, doslej ni bilo zaznati nobene pripravljenosti, zato je aktivnejša vloga državljanov pri spremljanju tega projekta nujna. Nekdanji minister za promet Marko Pavliha je dejal: "Zato smo se odločili, da ustanovimo civilno-družbeni organ, ki smo ga poimenovali svet, in sicer za spremljanje ter nadzor celotnega projekta, od načrtovanja in izvajanja do nadzora, tako po tehnični kot finančni strani, ter javnosti posredujemo vse verodostojne informacije. Želimo namreč preprečiti, da bi se dogodil spet Teš 6 in da bi se davkoplačevalski denar ne samo nerentabilno porabljal, ampak tudi zlorabljal."

Zahteve so člani Sveta za civilni nadzor projekta drugi tir naslovili na kabinet predsednika vlade in na ministrstvo za infrastrukturo in okolje, a ga za zdaj tam niso komentirali. Pavliha dodaja, da če bodo odgovori vlade površni, bo to dokaz, da ima figo v žepu, ko govori o preglednosti projekta. Naj povemo še, da je v Svetu za civilni nadzor veliko znanih imen s področja prometa, logistike in ekonomije, seznam podpornikov pa se iz dneva v dan povečuje.