Most zahodno od Maribora bo močno olajšal pot z levega na desni breg Drave in obratno. Foto: Radio Maribor/Aleks Horvat
Most zahodno od Maribora bo močno olajšal pot z levega na desni breg Drave in obratno. Foto: Radio Maribor/Aleks Horvat

Popolna prenova mostu je trajala leto in pol. V sklopu rekonstrukcije so most razširili s pločnikom na eni strani in na drugi strani z dvosmerno kolesarsko stezo, ki bo del dravske kolesarske poti. Zato je objekt po obnovi širši za okoli tri metre, dobil je tudi novo ograjo.

Pogodbena vrednost gradbenih del na mostu čez reko Dravo je znašala 2,4 milijona evrov. Od prvotnega mostu je med obnovo ostala le gola konstrukcija, ki so jo ojačali s prednapetimi kabli, dodali so novo armaturo in zamenjali vse dotrajane materiale, je za Radio Maribor poročal Aleks Horvat.

Pri napovedanem odprtju, ki so ga morali prestaviti s 4. oktobra, je nastala manjša zamuda, ki jo je povzročilo vreme.

Domačini so že nestrpno čakali na ponovno odprtje 131 metrov dolgega mostu, saj gre za edino neposredno prometno povezavo med Selnico ob Dravi in Rušami. Pot iz Ruš v Selnico ob Dravi, ki z uporabo mostu znaša okoli štiri kilometre, je bila po obvozu prek Maribora ali Lovrenca na Pohorju daljša za vsaj 20 kilometrov.

Prihodnjih 30 let ne pričakujejo novih posegov

Na Direkciji RS za infrastrukturo so pojasnjevali, da z obnovo 55 let starega mostu zaradi njegove dotrajanosti niso mogli več odlašati.

Vodja nadzora pri projektu Boris Tekavec je med gradnjo novinarjem povedal, da je bila potrebna sprememba statičnega sistema objekta, kar pomeni, da je projekt zahtevnejši od običajne sanacije. "Z rekonstrukcijo bo vgrajena dodatna varnost konstrukcije in pričakuje se, da prihodnjih 30 let ne bo potrebnih kakšnih novih posegov," je dejal.