Štajerska
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 22 glasov Ocenite to novico!
Stari ptujski most bo odprt mesec dni pred sprva napovedanim rokom. Foto: MMC RTV SLO/Danijel Poslek

Ptujčani si bodo oddahnili ‒ stari most znova odprt

Odprtje mesec dni pred napovedanim rokom
24. avgust 2018 ob 10:37
Ptuj - MMC RTV SLO, STA

Na Ptuju bodo po dobrem letu dni za promet znova odprli enega glavnih mostov čez reko Dravo. Stari most, ki velja za glavno prometno žilo čez Dravo v starem delu mesta, so v tem letu temeljito obnovili.

Zaradi obnove je bil most zaprt od začetka lanskega julija, zato so bili vozniki prisiljeni uporabljati le novejši, Puhov most. Ob prometnih konicah so nastajale dolge kolone vozil, večkrat so segale celo do priključka na avtocesto. Promet je nekoliko umirilo podaljšanje avtoceste do Gruškovja, zdaj pa se bodo stvari spet vrnile v manj obremenjeno stanje.

Na starem mostu so po pojasnilih direkcije za infrastrukturo izvedli spremembo statičnega sistema z ukinitvijo vseh Gerberjevih členkov v prekladni konstrukciji. Ohranili so le en členek v osrednjem razponu, ki so ga obnovili in konstrukcijsko prilagodili za vgradnjo novih ležišč in nove prehodne konstrukcije. S prenovo so podaljšali življenjsko dobo in hkrati izboljšali prometno varnost tako za vozila kot za pešce in kolesarje.

Vzporedno je tekla tudi obnova bližnjega mostu čez Studenčnico, ki je bil zaradi slabega stanja in starosti prav tako potreben rekonstrukcije in sanacije. Kot pojasnjujejo na direkciji za infrastrukturo, so zamenjali mostne dilatacije in ležišča, obnovili pločnike in ograjo na mostu, sočasno so obnovili še odsek ceste med mostovoma.

A obnova še ni popolnoma končana, zato bo promet čez mostova potekal pod posebnimi pogoji. Vrednost vseh gradbenih del znaša 4,5 milijona evrov.

VIDEO
Stari most čez Dravo na Ptuju je spet odprt
A. S.
Prijavi napako
Komentarji
verbatim989
# 24.08.2018 ob 15:17
Ljudje bi imeli vse zastonj in v enem dnevu. Ko bi se pa Genova ponovila pa jok in stok. Za skupno dobro je potrebno potrpeti.
presenečen
# 24.08.2018 ob 19:47
Super fotke!
Adanos
# 24.08.2018 ob 16:16
Problem v Sloveniji je, da nihče ne pozna pomena posrednih stroškov. Če ti vzameš 2x cenejšo izvedbo, ki bo trajala 2x dalje (seveda pri isti kvaliteti), ni nujno, da si na profitu. Posredno ustvariš stroške z obvozi, daljšim časom zaradi daljše poti, zastoji, slabim zrakom itd., ki so običajno za nekaj faktorjev večji prihranjenega.
Ampak kot prvo domišljija teh, ki projekte zasnujejo, niti ne seže tako daleč. Pa tudi to ni njihov problem - ti stroški grejo na gospodarstvo in male ljudi - ko njih j***, važno da lahko projekt prikažejo kot cenejši.
Bono
# 24.08.2018 ob 14:22
Posredna škoda zaradi obnove mostu pa se bo merila v milijonih €...

Sem si izkusil to "izkušnjo" vsakodnevno, zato vem, o čem govorim.
Adanos
# 24.08.2018 ob 17:16
vplaznik, zakaj lahko na zahodu (ne Italija) naredijo popravila in cele obnove v par mesecih? Malo si poglej, kako se hitro v UK, Beneluxu ali Nemčiji kakšno stvar zgradi, zamenja, obnovi, kadar je seveda v interesu. Stane seveda več, ampak je pa manj gospodarske škode.
Konec koncev tudi mehanizacija stane.

Ampak takrat se ne dela par ur na dan ampak 24 ur v izmenah in delajo vsi non stop. Ampak balkanski razvajenčki pač ne razumejo, da ko se dela, se dela.
GozdniJoža
# 24.08.2018 ob 19:18
Sami gradbeniki med komentatorji.
Bono
# 24.08.2018 ob 17:43
vplaznik, ne pametuj.

Ne gre za to, da bi sploh kdo na Ptuju bil proti obnovi, gre samo za to, kako dolgo so pacali, pa sploh še končali niso. In kot je zapisal Adanos, pri nas je posredna škoda neka neznana stvar.
zoid
# 24.08.2018 ob 16:43
Adanos, no tukaj niso vzeli cenejše ponudbe, ampak dražjo. Cenejšo so izločili, zaradi neizpolnjevanja referenčnih pogojev. Prav tako je imela cenejša ponudba 2 ali celo tri meseca krajši rok za končanje. Strinjam se v vsem s tabo. Vse kar si napisal, bi morali upoštevati. Tukaj so pač izbrali Pomgrad, ker je "naš", ne glede na to, da je bil dražji in počasnješi.
Robert 2345
# 24.08.2018 ob 13:42
Zdaj pa max. dve leti mir potem pa spet obnova!
primos
# 25.08.2018 ob 16:49
Vplaznik
Dela vredna 4,5 milijona so delali eno leto.

A ves kako dolgo bi po tem takem morali v Kopru delat predor pod Markovcem, vsaj 25 let.

Prav zanimivo da tam (na Ptuju) prakticno nisi mogel videti delavcev ali strojev da delajo.
V enem letu bi se lahko podrl stari most in zgradil novi.
Tako pa po 12 mesecih se ni vse koncano
RimBerlin
# 24.08.2018 ob 16:57
Gospodarska škoda ljudem in podjetjem storjena z leto in pol dolgim zaprtjem je neizmerljiva in tega lokalna oblast ne bi smela dopustiti!

Če je potreben tako obsežen poseg, potem se ne splača obnavljati, pač pa zamenjati!
prasecpolitik
# 24.08.2018 ob 16:15
verbatim989 po eni strani se strinjam s teboj, da so to tako dolgo cmakali pa ni normalno za povrh pa še ni končan. Sem večkrat videl kako se je delalo, eden dela trije pa gledajo zraven. Včasih so delali vse na roke in so hitreje naredili kot sedaj ko vse skoraj delajo z stroji. Samo je jasno, če bi naredili hitreje ne bi mogli zaračunat milijone kot so jih sedaj in tudi pri drugih projektih.
johann
# 25.08.2018 ob 22:13
Še polži bi ga prej končali....
Optimist99
# 25.08.2018 ob 08:42
Genova, super dogodek za slovenske zupane in gradbince. Ponovis slavno besedo in je vse dobro.

Od zapore mostu je bila nocna mora priti na drug breg Drave, precej ljudi je spremenio svoje zivljenjske navade od shoppinga do izbire zdravnika.. Je bilo lazje.
amigo
# 24.08.2018 ob 17:54
&zoid
Tukaj so pač izbrali Pomgrad, ker je "naš", ne glede na to, da je bil dražji in počasnješi.

Tebi gre očitno Pomgrad grozno na jetra. Ko pa je delal propadli SCT je pa bilo vse v redu.
prva liga
# 26.08.2018 ob 13:10
Seveda jih nisi videl na mostu, če je večina del potekala
v notranjosti konstrukcije. Na samem mostu so samo
položili asfalt, nekaj armatur ter drugih okraskov.
Optimist99
# 25.08.2018 ob 12:30
Se vidi, da so volitve. Vsepovsod slavnostne otvoritve zakljuvenih gradbisc, novega asf
alta itd...
Polymath
# 25.08.2018 ob 11:04
No, pa so končno malo začeli obnavljati ptuj. Sem vesel za Ptujčane in tiste, ki ga vsakodnevno uporabljajo.
ronzi
# 24.08.2018 ob 18:04
Stane seveda več, ampak je pa manj gospodarske škode.

in to v tujini predobro vedo......
HOR
# 24.08.2018 ob 14:34
A je kaj trden most...
vplaznik
# 24.08.2018 ob 17:02
Se sploh zavedate kakšna bi bila šele škoda če bi se most porušil. Ne paše vam če se obnavlja, ne pa še vam še se zgodi Genova, povejte kaj bi vi razvajenčki sploh radi?
freefox
# 24.08.2018 ob 14:47
@HOR
24.08.2018 ob 14:34

A je kaj trden most...
_______________________________

V Turnškovi dentalno obnovljeni goflji. Na nae strške seveda.
trska
# 24.08.2018 ob 13:20
kdaj se bo zrušil?
Kazalo