Lokalne novice

Poudarki

  • Kangler v soboto napovedal opomine
  • Očitki, da gre le za polnjenje proračuna
Posledice nočnega zažiga radarja
V jezi so se na nekaj radarjev že spravili vandali. Foto: Nina Cverlin
VIDEO
Bodo proračun Maribora re...
VIDEO
V Mariboru prvim kršilcem...

Dodaj v

V Mariboru odslej kazni, radarji spet goreli

Prvi teden so jih ujeli okoli 16.000
23. oktober 2012 ob 07:46,
zadnji poseg: 23. oktober 2012 ob 09:57
Ljubljana - MMC RTV SLO

Mariborski redarji od polnoči ne gledajo skozi prste - tisti, ki jih bodo novi merilniki hitrosti ujeli od danes naprej, bodo čisto zares dobili položnico. Ponoči so sicer radarji znova goreli.

Na 14 križiščih v Mariboru trenutno deluje 30 stacionarnih radarjev, namestili jih bodo še 15, vse radarje pa bodo opremili tudi z oznako o dovoljeni hitrosti in s tablo, ki opozarja na redne meritve hitrosti.

Neznanci so ponoči znova stresali jezo na radarje - natanko ob polnoči je zagorel radar v ulici Heroja Šercerja, na poti do tja pa so gasilci preprečili še en požar na cesti Proletarskih brigad, so sporočili z uprave za zaščito in reševanje.

V prvih dneh delovanja so samodejni merilniki hitrosti "ujeli" skoraj 16.000 prekrškarjev. Pooblaščenec direktorja za prekrškovni postopek pri mestnem redarstvu Mitja Senekovič je v Radijski tribuni Radia Maribor v ponedeljek pojasnil, da za tiste, ki so hitrost v prvem tednu delovanja sistema prekoračili za 30 kilometrov na uro ali manj, položnic ne bodo izdali. Pomilostitve pa ne bo za voznike, ki so storili najhujše prekrške - vozili več kot 30 kilometrov na uro preveč. Do nedelje do 20. ure so takšnih primerov našteli malo več kot 100, od teh jih je šest vozilo več kot 50 kilometrov na uro preveč.

Kangler v soboto napovedal opomine
Da bodo prvi teden le izdajali opozorila, je (sicer šele v soboto) napovedal župan Franc Kangler, ki je kar na svojem profilu na Facebooku zapisal: "Mnogi izmed vas, nekateri tudi pisno na moj naslov, ste izrazili željo, da se za prvi teden delovanja radarskega sistema izdajo kršilcem le opozorila. V naslednjih dneh bodo na vašo željo postavljene tudi opozorilne table pred vsakim radarjem, na same radarje pa bodo nalepljene tudi dodatne oznake o omejitvi hitrosti, ki velja v območju vsakega radarja."

Novi radarji, ki jih je mariborska mestna občina postavila v javno-zasebnem partnerstvu s podjetjem Iskra sistemi, bodo skupaj z avtomatizacijo cestnega sistema stali okoli 30 milijonov evrov. Za zdaj večino kazni pobira zasebni partner (92 odstotkov), po določenem obdobju pa bodo radarji postali last občine.

Očitki, da gre le za polnjenje proračuna
Uvedba merilnikov je sicer izzvala precejšnje nezadovoljstvo med Mariborčani, ki so prepričani, da je mestni oblasti na prvem mestu polnjenje proračuna oz. zaslužek, in ne prometna varnost. Na spletnih družbenih omrežjih se je tako že začelo zbiranje podpisov pod peticijo proti radarskemu sistemu. Kangler je na to odvrnil, da zasebno podjetje tudi v primeru večjega števila izdanih glob, kot je bilo predvideno, ne bo imelo dodatnega dobička. Končni znesek, ki ga koncesionar dobi, je po njegovih zagotovilih fiksen, od števila plačanih glob pa je odvisno, koliko let se bo ta znesek odplačeval.

Da so radarji v nasprotju ustavo, konvencijo o človekovih pravicah, so prepričani v klubu za zaščito voznikov, nasprotuje pa jim tudi opozicija v mestnem svetu, ki je predlagala, da bi uvedli moratorij na delovanje sistema do konca februarja oz. do potrditve zakonitosti sistema, a so jih koalicijski svetniki preglasovali.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
blackened
# 23.10.2012 ob 08:24
STOJEČI FRANC vas gleda!
KunteKinte
# 23.10.2012 ob 08:53
Podpiram radarje.. sam me moti cena postavila v javno-zasebnem partnerstvu s podjetjem Iskra sistemi...30 miliončkov..čisti nateg..predvidevam da bo delo spet imel NPU :) napihnil so ceno max..da lahko iskra pobira smetano he he 92 %.. cena takih radarjev je cca 20 000 evrov..poznam človeka ki jih uvaža... on je hotel postavit radarje brezplačno in da bi si delili dobiček 60:40 v korist enega ministrstva....ker to je čisti denar...ministrstvo ni pristalo na to.. SMRDI SMRDI SMRDI...bo dela za NPU :)

30 radarjev x 20 000- 50 000 evrov= 600 000 - 1 500 000 evra..

to je še nekako sprejemljiva cena..sam če vzameš količino radarjev dobiš boljšo ceno...

1 x AVTOMATIZACIJA sistema= cca. 28 500 000 evrov :)

Te Štajerci so nori..da tolerirajo takega nategatorja..za ta posle bi moral letiti iz mestne hiše..ok Zoki je podoben..njega vsaj preiskujejo..stožicee..zemljišča..upam da ga obsodijo... treba je postavit nove standarde za delovanje politikov vjavnem interesu..

SMRDI SMRDI SMRDI MRDI SMRDI SMRDISMRDI SMRDI SMRDISMRDI SMRDI SMRDI :)(
lao wai
# 23.10.2012 ob 08:48
obstaja najboljši način, kako se " maščevati " za te radarske pošasti . . . ker je bilo pobiranje kazni vkalkulirano v odplačilo, bi brez prekrškarjev, vsi tile va . . . . ji ostali brez denarja . . . potem bodo prišle na dan še zgodbe o provizijah . . . . . itd, ker bo radarje treba plačat iz občinskega proračuna . . .
saj se spomnimo operacijskih miz in še tisoč drugih zgodb . . .
arogantnež
# 23.10.2012 ob 08:30
*Kanglerjev totem
pingo69
# 23.10.2012 ob 08:08
Hvala ti Kangla za vse kaj si naredil našemu mestu. Bolj bi bili radarji potrebni na relaciji Maribor - Dravograd, Sl. Gradec - Mislinja in še kje.
Tomi76
# 23.10.2012 ob 08:58
Projekt smrdi. Po načinu kako je izpeljan, po ceni radarjev in je tipično Kanlgerovski ali če želite v stilu delovanja uma bivšega policista in v stilu delovanja večine javnih projektov v Sloveniji (bolnic,cest ..itd). Se vi zavedat kaj pomeni 30 MIO za 40 radarjev. Vsi se obešajo preostanek te cifre na neke semaforje in križišča, ki pa jih še nekaj let ne bo in je tudi vprašanje v kakšni obliki sploh to bo na kocu.
Sedaj se pa obešajo na 6 objestnih voznikov. Svašta.
Sicer pa ponoči je zagorel še en radar in očitno bo to postala folklora. Tile radarji bodo šli iz mesta z Kanglerjem vred, ker to je deifnitivno njegov zadnji mandat. Mariborčani imamo še nekaj ponosa v sebi in tega si ne bomo dovolili. Sicer pa ste včeraj lahko poslušali dva neodvisna strokovnjaka na RTV, ki sta lepo povedal kako to gre in kaka je statistika v tujini. Eni pa še kar čivkate nekaj v prazno.
janhan
# 23.10.2012 ob 08:21
Problem ni v kaznovalni politiki ampak v (verjetno) pranju denarja.
Bambola
# 23.10.2012 ob 09:25
Maribor, evropska prestolnica gorečih radarjev!

Sponzorirajo prebivalci štajerske prestolnice in drugi ujeti mimovozeči.

Kasira javno-zasebno partnerstvo. 92% Iskra Sistemi d.o.o. in 8% Mestna občina Maribor.
lao wai
# 23.10.2012 ob 08:36
ali je kje podatek, koliko od tistih 16 000, je peljalo več kot 60 km/h . . . .?
Tomi76
# 23.10.2012 ob 09:54
Nismo mi v Mariboru proti radarjem apriori. Ampak naj bodo postavljei postopma v skladu z nekimi študijami in v skladu s tem kakšna je kje nevarnost. MI pa imao radar na križišču kjer v zadnih 10 letih sploh prometne nesreče ni bilo. In to so postavili čez noč brez nekih tabel in podobnih zadev,. IMaš križišče kjer se lahko skozi eno smer peljše 70 nazaj pa 50, ljudje so zmedeni in prestrašeni, bremzajo tam kjer to ni treba. Včeraj sem se pogovarjal z cenilcem na zavarovalnici Maribor je rekel, da je bilo v zadnjih dneh veliko več prometnih nesreč v Mariboru z naletom od zadaj (sice malih z materialno škodo samo) in to so dejstva, ki govorijo kaj so s tem dosegli. Razmislite malo predno pišete poslpošene bedarije o divjakih in pišete hvalospeve temu neumnemu lupljenju državljanov.....MIslim, da je od nas v Mariboru odvisno tudi to kje v Sloveniji boste podobne sistme še dobili, zato pričakujemo malo podpore ne pa pljuvanja v stilu, kakšni kavbojci smo. Edini kavbojc v Mariboru je naš župan.
usavko
# 23.10.2012 ob 08:07
Da voziš 58km/h tam k je omejitev 50 ok, da pa ne bodo kaznovali tiste, ki bodo vozili čez 70, tam kjer je omejitev 50 je pa že mal bosa no...
Vemo pa kje so postavljeni radarji... Tam kjer se najlažje lovi...
Tomi76
# 23.10.2012 ob 15:16
Ne more bit Mitja Senekovič presežek, če pogledaš kakšen je župan. Siceer pa argument Senekoviča je bil, da obstaja neka študija, ki jo jo je naredilo neko občinsko podjetje ampak te študije noben ne more najt očitno. KOt drugo se je obesil na na enega idiota, ki se je v soboto zvečer peljal mimo neke šole 120 ali več in to po njegovem očitno opravičuje vso sranje, ki so ga naredili. Neodvisna gosta sta lepo s satističnimi argumenti in praksami iz tujine predstavila kako se to dela v tujini.

Kar jaz pričakujem od opozicije v Mariboru, da dosežejo, da ta pogodba med občino in Iskro gre na revizijo na računsko sodišče in urad za preprečevanje korupcije.
Da zvemo vsi, koliko je cena enega radarja in kaj dobimo natančno za 30 MIO EUR.
In da vidim to študijo na podlagi katere je ta navaden rop Mariborčanov in vseh preostalih državljanov, ki se občasno peljejo skozi Maribor upravičen.
Pričakujem pa, da bodo potem, ko bodo ti radarji odstranjeni odgovorni kazensko odgovarjali in da bo sodni postopek hiter in transparenten.
Do takrat ko se pa to ne zgodi pa je treba stopnjevat pritisk na vseh možnih nivojih. Naj se nehajo zajebavat z nami.
Mislav
# 23.10.2012 ob 09:11
Vi ste Slovenci cudan narod.Prije par dana bio sam s osobnim automobilom u Austriji i Sloveniji.U Sloveniji na autoputu NITKO se ne drzi propisane brzine,tako kad sam vidio da sam jedino ja budala, i normalno krenuo sam voziti kao ostali.Preko granice Hrvatske u Sloveniju ima jedna cesta ravna dobro pregledna bez okuka na kojoj je brzina ogranicena na 50 kilometra,i kad sam krenuo voziti 50 svi su me poceli preticati opet ispao budala.Cudi me ta cesta je slobodno za voziti minimalno 80 km tako bi kod nas bilo? Ne znam koga iritirate,i zasto uopce stavljate znakove,koje se nitko ne postujeer nisu pravilno i realni oznaceni s brzinama.Voziti po Sloveniji za nas Hrvate je prava mora i muka.Boze sacuvaj,a da ne govorim o kaznama toliko su visoke,da nemaju realnosti i logike.
Binder Dandet
# 23.10.2012 ob 08:44
Jaz mislim, da stacionarni radarji lahko vodijo do izboljšanja varnosti. Problem mariborskih je, kot je včeraj razlagal gospod pri Bobovniku, da niso postavljeni na osnovi študij. Tega ne vem, ampak tisti z občine ni razkril nobene študije, ki bi bila javno dostopna, tako da je prvi očitno imel prav.
Warbird
# 23.10.2012 ob 08:42
Da so radarji v nasprotju ustavo, konvencijo o človekovih pravicah, so prepričani v klubu za zaščito voznikov.

v parih dneh več kot 16000 kršiteljev....
Tale klub naj spremeni ime v "Klub za zaščito dirkačev" oziroma "Klub za zaščito kršiteljev zakonov"

Pa veselo minusiranje...

ok zdaj pa vklopi malo ti dve mozganski celici ki se ti delata, pa malo razmisli, ce so jih dobili 16.000 to pomeni da so jih dobili OGROMNO, vse te imenovat dirkaci ? Nebi rekel da bi jih dobili 58.

Kot drugo pa kljub tem 16.000 kaznim je v MB ZELO malo prometnih nesrec zaradi neprilagojene hitrosti, sploh tistih najhujsih smrtnih, se pravi da so omejitve na teh mestih postavljene smesno in so radarji tam res samo zaradi sluzenja !
valcek2010
# 23.10.2012 ob 08:35
ljudje , družine , upokojenci nimajo za jest, kaj da bi še plačevali položnice, ti pa porabiš za radarje 40 milionov eurov, namesto da bi naredili sklad za pomoč revnim in iz njega pomagali ljudem da bi prišli iz te krizne situacije,

naredi svoje statue da bo bral milijone, zasebni interesi in poljnjenje lastnega žepa, če že nisi moglepolniti z olimpijado, boš pa si ga polnil na tak način, nekak si ga bote tisti ki ste pri koritu.

si pošten ja si samo do sebe in tistih ki ti dajejo podporo ostale bi raje pobesil, pobil, samo te kaj bi jih pobil od teh živiš, mogoče je zavedanje in spoštovanje šlo prenizko,
skoda tipkanja ker nisi vreden da te še sploh kdaj omenim.
kw123
# 23.10.2012 ob 11:19
Dajte napisat iz kakšnih kovin so ti stebri z radarji... mogoče bodo zanimivi "zbiralcem" kovin in se jih bo odstranilo še enostavneje od zažiga.
lao wai
# 23.10.2012 ob 09:26
samo še to bi vprašal Mariborčane, ker sem daleč stran, kjer imajo tudi ogromno stacionarnih radarjev in kamer ampak je cena enotna cca 25 eurou ( 200 RMB ) za prekršek . . . ali so ti radarji, ki stanejo, eden, približno 800 000 eurou, pozlačeni ?
kw123
# 23.10.2012 ob 09:25
Ne vem po katerih cestah se vozijo tisti, ki tukaj govorijo o tem, da je vse polno dirkačev in podivjanih voznikov?!?
Jaz na cestah srečujem povsem drugo vrsto pacientov, in sicer tiste:
- ki vozijo 65 km/h po regionalni cesti, kjer je omejitev 90 km/h in to sredi sončnega dne (za sabo seveda ustvarja kolono vozil in potem slej kot prej nekomu dop**di in se spusti v nevarno prehitevanje)
- ki te izsilijo in potem namesto da bi čimprej pospešili in ne ovirali prometa, nadaljujejo z vožnjo kot na dopustu
- ki ne uporabljajo smerokazov
- ki imajo med vožnjo v rokah vse živo... toliko da ne igrajo playstation
- ki potrebujejo celo večnost, da speljejo pri zeleni luči na semaforju in onemogočajo tekoče odvijanje prometa
- ki vozijo 110 km/h po prehitevalnem pasu na avtocesti in potrebujejo pisno prošnjo, da se umaknejo na vozni pas

Vse to rezultira h kulturi voznikov v Sloveniji, ki je posledično obupna.
tuditi
# 23.10.2012 ob 09:05
Kangla je norc, že tisto da se starejši avti po centru ne smejo vozit je bolana. Tole še pa bolj, ne rečem naj kaznujejo tiste, ki res divjajo in pretiravajo ampak da voziš par km prehitro wtf? Kaj naj mi sedaj v avto vgradijo gumb, da ko pridem v Mb si dam samo 50 km?!
janhan
# 23.10.2012 ob 08:20
Za koliko let je to za policijske plače ene patrulje?
nemoremsespomnit
# 23.10.2012 ob 13:50
...Franc te gleda, Iskra ti materina... :)))
ufo1987
# 23.10.2012 ob 12:46
Danes ko sem se peljal na šiht po cesti proletarskih brigad kjer je omejitev 70km/h se je mimo mene peljal avtomobil mestnega redarstva z hitrostjo vsaj 90Km/h in imel prižgane intervencijske luči. A mi lahko kdo razloži kaj je tako nujnega pri mestnih redarih, da morajo uporabljati intervencijske luči?
Ali je bilo to samo zato ker bojo lepo ne kameri in bojo imeli izgovor zakaj so peljali vsaj 90km/h?
B in .
# 23.10.2012 ob 10:53
Jao, kere provizije so tle padale.. upam, da bodo v MB še dalje nepokorni in zaj. biznis teh posameznikov, ki so prišli na "genialno" idejo za svoj žep...
Jezni Smrk
# 23.10.2012 ob 10:41
Sovražim fašizem v Sloveniji.
yani
# 23.10.2012 ob 10:37
Najboljši primer, da se s temi radarji samo služi je Puhova ulica. Tisti ki jo poznate, veste da je to ravna cesta, ločena kolesarska, ločen pločnik za pešce, NOBENE bajte oziroma dovoza do nje.... a omejitev je 50.... res ne razumem zakaj...
Racionalist
# 23.10.2012 ob 09:27
Zgleda da so v ceno 30 mio vkalkulirali tudi pričakovano vsakodnevno popravilo radarjev.
PONOS
# 23.10.2012 ob 09:19
Kdor še ni opazil država postaja svoboda na papirju,svoboda se omejuje na vseh korakih.
Veliki brat opazuje na vsakem koraku,nadzirani smo na vsakem koraku.
Išče se vsako možno napako,luknjo za sesanje denarja državljanov.Sistem je lahko tako postavljen da je skalibriran na človeka ki občasno ,nenamerno prekorači hitrost za 10 km.
Infrastruktura bo ostala ne glede na spremembe oblasti in sistema,če dobimo npr. ne svobodni sistem nas lahko ta nadzorujejo brez težav....
U-N
# 23.10.2012 ob 15:54
PROTIZAKONITO IZDAJANJE PLAČILNIH NALOGOV IN OPOMINOV!

Ker stebri z radarji predstavljajo objekt in to zahteven objekt, saj so priključeni na električno omrežje, potrebujejo gradbeno dovoljenje, ki ga mora izdati upravna enota. Ker gradbeno dovoljenje NI IZDANO, posledično tudi ni izdano uporabno dovoljenje, zatorej mestno redarstvo protizakonito izdaja plačilne naloge in opomine. Pozivam vse naj zadevo prijavijo na gradbeno inšpekcijo ul. heroja Tomšiča 2 tel. 02/2201640 in zahtevajo prepoved uporabe dokler si investitor ne pridobi ustrezne dokumentacije.
Mr.Mr.
# 23.10.2012 ob 11:33
Če je kdo gledal včeraj odmeve je imel priložnost videti kako zgleda tipičen uradnik, predstavnik arogantne mestne uprave, ki misli, da je pojedel vso štajersko pamet.
Še dobro. da ni bil gost v studiu in se je samo oglašal iz MB.
Če je on takšen, potem veste kakšni šele morajo biti tisti, ki so mu ponudili zaposlitev.
Pa spet vse pohvale za kurjavo.
"Grad gori, grof beži, vino teče naj še teče kri", smo peli včasih pri glasbenem pouku v osnovni šoli.
Slovenska narodna :)
Bambola
# 23.10.2012 ob 11:29
Franc in Dušan sta v štajerski prestolnici sprožila idejo za novo himno, potrebuje le še melodičen prevod v slovenščino: "Večeras je naša fešta, večeras se radar pali" ...
zhiga
# 23.10.2012 ob 11:16
dejte štajerci vse požgite sej druge tako ali tako ni...če oblast izvaja ukrepe, ki nimajo nobene strokovne podlage in se uvajajo zgolj z namenom profitiranja posvečenih ljudi se uprite...z besedami se pri nas ne da doseči čisto nič tako da nam ostane zgolj še nasilje...žal to postaja počasi edina pot, da bodo posvečenci dojeli da z narodom ne da zajeba... v nedogled
evropa
# 23.10.2012 ob 09:23
Mislav, se popolnoma strinjam s teboj.

Dejstvo je, da so nerealne in neživljenske omejitve hitrosti. Zanč sm se prvič v življenju fural od AC do term Topolščica.
Se poskušam držati omejitev hitrosti, ko se me očitno domačini držijo kot klopa 1m od mojega avtomobila. Praktično prisilijo te v hitrejšo vožnjo.

Zakaj sem pristaš radarjev v mestih?
Ker se bojim za svojo varnost vedno, ko se peljem v Ljubljani kot kolesar. Peljite se na relaciji Ljubljana-Mengeš. Smrtno nevarno zaradi manjka kolesarske steze in norcev, ki v škarje prehitevajo 120km na regionalni cesti.

Naj ponovim; niso radarji vaš sovražnik ampak neživljenske omejitve tam kjer ni potrebno.
dami79
# 23.10.2012 ob 09:09
Vedno je ko je neka oseba predolgo na nekem položaju, mu začne zmanjkovat idej in počne neumnosti
nWo
# 23.10.2012 ob 08:33
YES! Danes pa začnemo s kasiranjem. Vozniki, dobrodošli pri nas v Mariboru!

Vaša Mestna občina Maribor.
U-N
# 23.10.2012 ob 15:36
Sporno je le to, da so radarji postavljeni na štiripasovnih mestnih vpadnicah kjer do sedaj nesreč sploh ni bilo in imajo omejitev 70 km/h (največje križišče v Mariboru, kjer je semaforizacija nastavljena tako, da ne prihaja do križanja prometa - avto nikoli ne spelje v križišče z namenom zavoja in pri tem čaka nasprotne avtomobile, ki gredo ravno - je nastavljena omejitev 50 km /h) . Postavljeni so tudi po ravnih občinskih cestah na obrobju mesta kjer so na eni strani hiše na drugi pa njiva in na teh cestah celo znižujejo omejitev iz 50 km/h na 40 km/h. Na enem križišču na Pobrežju pa so celo dali omejitev 30 km/h. Vse brez vidnih znakov (če ne štejemo teh nalepk s premerom 10 cm, ki so jih nalepili na radarje:))) in z namenom, da bi pobrali čim več kazni. Od vseh teh radarjev NOBEN ni postavljen na cesti, ki vodi mimo vhoda katere od osnovnih ali srednji šol ter tudi vrtcev!

Da se o tem, kako je postavitev enega radarja vredna preračunanih 750.000 evrov (popravilo zažganih pa po 800 evrov) sploh ne pogovarjamo.
U-N
# 23.10.2012 ob 14:13
Zažgan radar = 800 evrov škode. Postavljenih 40 radarjev = 30 milijonov evrov oz. 750.000 evrov na radar! Kdo je zdaj tukaj nor in kje sta NPU in Policija?!?
nemarjak09
# 23.10.2012 ob 14:03
Kdo je ta Mitja Senekovič? Ta tip ni ravno za na TV, ker mi deluje bolj kot kak zategnjen policaj.
janezKr
# 23.10.2012 ob 12:07
ne zažigajte, kupimo raje sprej! naj jih čistijo...
urko23
# 23.10.2012 ob 09:51
Že davnega leta je Milan Kučan, predsednik ki nikoli ni odšel rekel : Nikoli več ne bo tako kot je bilo. Kmalu bojo prepovedi o prehitrem kolesarjenju, prehitri hoji in tako naprej,......
bob
# 23.10.2012 ob 09:04
Kangler naj samo postavlja kamere in odredbe. Bom šel pa mimo Maribora v Grac na ainkauf.
dami79
# 23.10.2012 ob 08:44
Jaz sem tudi redno zahajal ob vikendih v MB, tako v rerstavracije kot v shoping, bomo pač poiskali nove lokacije
generacija56
# 23.10.2012 ob 11:40
Cela zadeva je zgrešena.
O tem razpravljati, je nesmiselno, ker je na tem in podobnih forumih 5-6 tepcev, ki jim nikoli ne bo jasna razlika med inkasantsvom in varnostjo v prometu.
Grem stavit, da je med njimi kak prizadet, iz različnih razlogov. Pred časom je bil na TV pacient, ki je po divjanju z motorjem postal invalid. Sedaj je velik zagovornik vseh omejitev.
Potem so še tukaj takšni, ki imajo probleme od začetka. Sedijo doma in samo "pljuvajo na karbid", a na tem in podobnih portalih nihče ne vidi njihovega pravega ozadja....
Tukaj se za vsakim "nickom" lahko skriva zgodba, za katero ne bi verjeli, da je možna.

Sam sem opravil tri vozniške izpite v treh različnih državah. V njih prevozil na tisoče kilometrov. Civilizirane in razvite države imajo preko ambasad urejene bilateralne sporazume, po katerih se vozniško dovoljenje iz domače države prizna. Mi seveda ne, ker smo premajhni in naši predstavniki mlačna voda. Torej moramo izpite ponoviti.
Bistvo pa se nanaša na vožnjo v teh državah. NI REPRESIJE! Imaš omejitve, ki pa so razumne! Vzpodbujajo NORMALEN pretok prometa. Ne zastrašujejo, ne stremijo k inkasantsvu!
In res mi je izpod časti razpravljati z nekimi revčki, ki so včeraj "izdelali" avtošolo. In sedaj iz čiste evforije zagovarjajo nekaj, kar jim bo v kratkem samim presedlo. Saj bo vsak naletel.
Jaz še nisem, in težko bom, a me moti, da se bom moral ob vsaki vožnji ukvarjati še s tem idiotizmom nekega povzpetnika, ki nima IQ-ja, ki bi zadostil položaju, ki ga zaseda.
Tile radarji iz pravnih, etičnih in socialnih meril, nimajo mesta v Mariboru!
Maribor je propadlo industrijsko mesto, kjer ena kazen, ki so jo sprejeli v Ljubljani, za marsikoga predstavlja katastrofo. In Maribor je mesto, kjer je revolt že na vrelišču.
Radarji gorijo in še bodo. Potrebno bo razmisliti, ali lahko tak primitivec, ki je v neštetih kazenskih postopkih, vodi občino v tako težkih, zahtevnih časih!
Ne morem, da ne omenim opozicije, ki ni sposobna razgaliti te primitivnosti!
sanja25
# 23.10.2012 ob 11:10
Bombek
Ne to je bilo urejeno na ekspres.:) Govorili so o letu 2014 ali 2015 da bo dokončano, saj ravno s tem še najbolj dokazujejo da jim gre samo za keš. Radarje so dali na mesta kjer se da najbolj kasirati in je največ prometa, ter jim je bolj pomembno, če kdo prekorači min. hitrost, ne pa rdeče luči.:)
ma_ri_bor
# 23.10.2012 ob 10:11
Radarji so postavljeni večinoma na 4 pasovnicah ! Za Ljubljančane bo mogoče bolj nazorna primerjava recimo z radarji na vsakem križišču na Šmartinski...
Ni pa radarjev na Maistrovi, Tomšičevi ipd, kjer modeli namesto 30 ali 40 vozijo 60+, kar je dejansko nevarno, povečuje pa tudi hrup in onesnaženje. Radarjev tudi ni v bližini šol, vrtcev...pa tudi na cesti v Duplek jih ni.
MIRNČAN
# 23.10.2012 ob 10:04
Spet so zažgali radar. Danes ponoči. lol
DnB
# 23.10.2012 ob 09:42
In pol se folk sprasuje zakaj ni dost denarja v drzavnih ali obcinskih malhah, pa zakaj je kriza. 30 miljonov za tele gnile stebricke, folk pa gaga pa travo je! Pravi srednji vek sam da so tm mel desetino ne pa osemdesetine... Le vkup, le vkup....!!!
MIRNČAN
# 23.10.2012 ob 09:30
Zgleda da so v ceno 30 mio vkalkulirali tudi pričakovano vsakodnevno popravilo radarjev.

hahahaha dobra
bbs
# 23.10.2012 ob 08:36
no problem

pač več ne bom šel v MB in Europark.

problem solved.

to škodi lokalni ekonomiji ...
Kazalo