Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 30 glasov Ocenite to novico!
Ljudski vrt
V Nogometnem klubu Maribor so zadovoljni, da so se zadeve po dolgih letih vendarle začele premikati, saj je nadaljnja obnova stadiona nujna, če bi radi še naprej igrali tekme najvišjega ranga. Foto: MMC RTV SLO
       Strinjam se, da bi bilo bolje projekt rekonstrukcije zahodne tribune izvesti v celoti. To pomeni, da vključuje tudi prostore pod severnim in južnim delom. Zato bom jutri mestnemu svetu predlagal rekonstrukcijo zahodne tribune Ljudskega vrta v znesku štirih milijonov evrov, pri čemer bi se polovica plačala v letu 2018, druga polovica pa leto pozneje.       
 Andrej Fištravec, župan Maribora
Ljudski vrt
Zahodno tribuno Ljudskega vrta morajo prenoviti, sicer ne bodo mogli več gostiti evropskih tekem. Foto: www.alesfevzer.com

Župan Maribora predlaga celotno obnovo zahodne tribune

Leta 2017 najbolj na udaru investicije
11. oktober 2017 ob 18:40
Maribor - MMC RTV SLO, STA

Mariborski mestni svet bo v četrtek sprejemal rebalans proračuna za letos in spremembe proračuna za 2018. Župan predlaga rekonstrukcijo zahodne tribune Ljudskega vrta.

Zaradi zadolževanja predvidevajo dodatne investicije, kot je dolgo pričakovana obnova zahodne tribune Ljudskega vrta. A predvidenih 2,9 milijona evrov ni dovolj za celovito obnovo, opozarjajo v klubu.

Klub poziva k spremembi predloga
V NK-ju Maribor so zadovoljni, da so se zadeve po dolgih letih vendarle začele premikati, saj je nadaljnja obnova stadiona nujna, če bi radi še naprej igrali tekme najvišjega ranga. "Seznanjeni smo bili s predlogom proračuna, v katerem je predvidena tudi postavka obnove oziroma rekonstrukcije zahodne tribune, vendar samo v polovični vrednosti sredstev, ki bi bila sicer potrebna za celotno izvedbo projekta. NK Maribor poziva k spremembi takšnega predloga, saj stadion kljub tej investiciji ne bi omogočal igranja evropskih tekem, nogometna šola, v kateri imamo 200 otrok, pa v zdajšnji obliki ne bi več mogla funkcionirati," so v torek sporočili iz kluba.

Fištravec predlaga rekonstrukcijo
Župan Andrej Fištravec jim namerava ugoditi. "Strinjam se, da bi bilo bolje projekt rekonstrukcije zahodne tribune izvesti v celoti. To pomeni, da vključuje tudi prostore pod severnim in južnim delom. Zato bom jutri mestnemu svetu predlagal rekonstrukcijo zahodne tribune Ljudskega vrta v znesku štirih milijonov evrov, pri čemer bi se polovica plačala v letu 2018, druga polovica pa leto pozneje," je odgovoril. Investicijo v Ljudski vrt je vodstvo občine napovedalo šele po tistem, ko je letos pristopilo k reprogramu najetih bančnih posojil, s čimer je pridobilo dodatne možnosti zadolževanja. Tako namerava v letu 2018 poleg že načrtovanih petih milijonov evrov najeti še nekaj več kot šest milijonov evrov kredita.

"Z reprogramom dolgov smo si ustvarili dodatno polje, s katerim bomo pospešili lokalno gospodarstvo, po drugi strani pa rešili nekatere probleme, ki so že dolgo časa na dnevnem redu in potrebni rešitve v mestu," je pred dnevi povedal Fištravec.

VIDEO
Poziv k sanaciji Ljudskega vrta
M. L.
Prijavi napako
Komentarji
kop
# 11.10.2017 ob 19:42
Ne maram Nk Maribora. Nikoli in nikdar ga ne bom maral. Pač sem navijač Olimpije od malih nog, rivalstvo mi je v genih že. Tako pač je. Tisti, ki to razumejo, itak sami vejo kaj in kako je s tem, tisti ki tega v sebi nimajo, pa tako ne morejo tega dojet.

AMPAK, a sem zato da Maribor dobi končno Ring v celoti? Absolutno, brez kančka slabe vesti lahko rečem da ja. Pa če bi ga jim država plačala, nebi bil prav nič jezen, užaljen, karkoli. Maribor to rabi, to si zasluži in to MORA dobit.
Klub in mesto si je to prislužilo.
Če vsak polpismen upokojenec lahko izzove referendum, ma da se denar najde za šport tako ali drugače!!
Lesinar
# 11.10.2017 ob 18:47
A se volitve bližajo?
Surikate
# 11.10.2017 ob 18:56
Kapaciteta bo povišana na 17k, toliko, da bo največji stadion v Slo.
mojir
# 11.10.2017 ob 19:45
Sem navijač Olimpije, ampak Maribor si takoj zasluži najboljši stadion v Sloveniji, saj so najbolj nogometno mesto v Sloveniji. Ljubljana, kot prestolnica je potrebovala stadion, Maribor ga potrbuje, kot nogometna prestolnica države. Vedno v Evropi navijam za mMaribor, doma pač za Olimpijo, v vseh športih, matičen šport mi je pač hokej, zato se zaradi nogometa ne obremenjujem preveč, vsekakor pa je lepo imeti spodobno Olimpijo v ogometu.
donkey
# 11.10.2017 ob 19:05
Enkrat za vselej, v sosednji državi ne smemo igrati, če imamo v lastni državi stadion, ki ustreza zahtevam UEFE za LP. In ne, tudi Celje ne ustreza.
realist65
# 11.10.2017 ob 18:49
Govoriti je lahko, težje je delati. Upam, da bodo malce zvišali kapaciteto.
Zogi
# 11.10.2017 ob 18:59
Ghandi1: Stožice že vabijo!

Raje špilamo obe tekmi v gosteh!
GozdniJoža
# 11.10.2017 ob 19:03
Zakaj bi igrali v Sožicah, če pa imamo dosti bližje prijatelsko mesto Graz.
vslivnje
# 11.10.2017 ob 20:49
"Ma važno, da imate vsaj vi poštene župane in še bolj pošteno občinsko upravo.
Denar vlagajo pošteno, le da še niste ugotovil kam in v kaj."

Človek dragi, avatar mi je "Prekmurje republika", ti pa me maš za Mariborčana?!?!?!?! Če kdorkoli napiše kaj proti Ljubljani (in to, kar sem napisal, ni nikakršna provokacija, ampak DEJSTVA) je takoj totek? Sicer pa smo zato tam, kjer smo. Ni važno, če nekdo krade, dela mutne posle in zadolžuje občino. Dokler prenovi slovensko ulico in naredi Stožice je car. Te logike ne bom nikdar razumel...
gispa
# 11.10.2017 ob 21:25
Ja marija no, boste pa občinarji v Mariboru že zrihtal eno tribuno. Janković je cel stadion in še dvorano skoraj zastonj zrihtal Ljubljani. :)
GozdniJoža
# 11.10.2017 ob 19:41
Stadion našega rivala? Stožice so enako mariborske kot ljubljanske (slaba banka in podobno ) ;)
gesan
# 11.10.2017 ob 18:57
Nima pa niti za burek!
GozdniJoža
# 11.10.2017 ob 19:20
Preberi si Article 27.03 glede stadionov in pol pametuj ;)
Mefisto
# 11.10.2017 ob 19:39
Ne, ker je okolica tega lepega stadiona propadajoč betonski kolos.
SF0100
# 11.10.2017 ob 19:27
Pravilno!
sportivko
# 12.10.2017 ob 08:49
Ljudski vrt ne ustreza zahtevam UEFE, Stožice žal ne ustrezajo zahtevam Maribora.
Bobrock
# 11.10.2017 ob 22:02
Sussudio
Ljubljana prometno taka kot desetletja in desetletja nazaj. Majhno mestece pa kljub temu s prometnimi zastoji po tivolski, šmartinski

saj res v zahodni Evropi pa ni nobene kolone po njihovih lepih mesti si mogče kdaj bil v Milanu ko gre narod iz službe ali pa si se kdaj vozil po Parizu pa še bi ti jih lahko naštel in pa več 10km zastojih v poletni sezoni kje na jugu Francjie tak da ne nabijaj tja v tri krasne
moj komentar
# 11.10.2017 ob 19:23
GozdniJoža

Ja potem pa pojdite v tisti vaš Graz.
Nihče vas ne sili v Ljubljano.
Primus Rochwald
# 12.10.2017 ob 13:35
Hah, v podporo prejšnjemu komentarju, pa saj je Joc lep primer kaj se zgodi, ko v tej državi nastopi nekdo z lastno idejo in lastnimi sredstvi ter lastno računico. Zatrejo v kali.
EnGlažek
# 12.10.2017 ob 10:32
Primus
Maribor je že neštetokrat rekel da se pomenijo okoli lastništva stadiona in bi ga posledično vzdrževal sam.Če pa Občina o tem noče slišati potem je logično da zdaj od njih zahtevajo da obnovijo stadion,ki je last občine katero predstavljajo nogometaši v elitnem evropskem tekmovanju.Kje ti tu vidiš dvoličnost? Vsi ki pa tako nabijate da je stadion Stožice narejen z denarjem Ljubljančanov in da bodo dolg odplačevali izključno Ljubljančani pa pojma nimajo.Celotna Slovenija,ja tudi prebivalci iz Lendave in iz Kopra plačujejo za ta stadion.Mnogi so ga pa že plačali z svojimi življenji,
GozdniJoža
# 11.10.2017 ob 23:24
Kovalenkov, ni žalostno da vam morajo mariborčani vodit firme ?

Po drugi strani pa 70% prebivalcev LJ takaltak še slovensko ne zna govorit.
soleti
# 11.10.2017 ob 21:54
Če je za nekatere ( ljubljanske probokatorje ) Ljudski vrt prevelik, kaj so potem šele Stožice. Brez reprezentance ne bo nikdar poln, evropskih tekem pa tam ne poznajo...
Sussudio
# 11.10.2017 ob 20:28
moj komentar
misliš da vsak ki objektivno komentira Ljubljano da je avtomatsko Mariborčan? Veliko poveš o sebi... Ne, nisem mariborčan. Sem iz čisto drugih koncev.
Štadionček Stožice je res bolj sodoben (kako ne bi bil bil če je bil pred kratkim zgrajen?) a na žalost ni lepši. Arhitektura Stožic je res na dnu. Že tako gre za majhen stadion (že Trst ima stadion z dvojno kapaciteto Stožic), tako ko je zgrajen pa deluje res vaško igrišče.
O cestni ureditvi Ljubljane raje nebi... razen ljubljanjske obvoznice je Ljubljana prometno taka kot desetletja in desetletja nazaj. Majhno mestece pa kljub temu s prometnimi zastoji po tivolski, šmartinski... Ljubljana potrebuje korenito obnovo prometnega režima in ne samo obnovo vpadnic in raznoraznih cest, da ne bi zahodnim turistom delovala kot tipično mestece jugo-vzhodne Evrope.
Sussudio
# 11.10.2017 ob 20:13
moj komentar
ti pa res nisi videl nič na tem svetu da praviš da je stadionček Stožice lep... al pa si tako samozagledan v lasten kraj, da se ti zdi da so tudi ljubljanske vpadnice čudovite čeprav so objektivno take kot jih najdeš v romunskih mestecih.
vslivnje
# 11.10.2017 ob 20:11
"Ne bo več dolgo. Potekajo dogovori o dokončanju del. Vlagalec je menda že znan."

Mafijski posli Stožice 1 vam niso dovolj, že prosite mafijske posle Stožice 2...
moj komentar
# 11.10.2017 ob 19:45
GozdniJoža
Stadion našega rivala? Stožice so enako mariborske kot ljubljanske (slaba banka in podobno ) ;)


Stožiški stadion je last občine Ljubljana, ki je tudi njegov skrbnik. Kredite odplačujejo ljubljanski občani.
izvajalcem je bil izplačan ves denar. Kako so oni plačevali svoje podizvajalce, je njihov problem.
Mefisto
# 11.10.2017 ob 19:42

moj komentar
# 11.10.2017 ob 19:41
Prijavi neprimerno vsebino

Mefisto
Ne, ker je okolica tega lepega stadiona propadajoč betonski kolos.

Ne bo več dolgo. Potekajo dogovori o dokončanju del. Vlagalec je menda že znan
.

To poslušamo že zadnjih nekaj let.
kotzi
# 11.10.2017 ob 19:30
ja kruha in iger...se uci od jankovica zupan marobora..in ljudje to kupijo
moj komentar
# 11.10.2017 ob 19:18
GozdniJoža
Komentar, zakaj bi raje igrali v Stožicah kot v Grazu? Povej mi samo eno prednost.


Glej, jaz se s tem ne obremenjujem. igrajte pač tam, kjer vam paše.
Samo zabava me vaše stokanje.
Kar se tiče Gradca, vam pravila UEFA menda tega ne dovoljujejo, dokler je v državi primeren stadion.
barto_
# 12.10.2017 ob 09:25
Spet. Pa kaj se sploh pogovarjamo. Zadeva je nujna. Kakorkoli obračamo je Nk MB že nekaj časa daleč najuspešnejši klubski kolektiv v Sloveniji. Igra v najprestižnejši ligi na svetu in obnova je nuja, tudi za v bodoče. Prav tako bi morali povečati kapaciteto, saj je za pomembnejše tekme kapaciteta premajhna, zato naj obvezno povežejo vse tribune v celoto, tako zaradi izgleda, kot že omenjene kapacitete.
svabo
# 11.10.2017 ob 19:29
Gozdni Joža,
saj tako je higienično. Da igrate na štadionu pri svojih rojakih. Ne moreš igrati na štadionu svojega največjega rivala. Že samo dejstvo, da bi moral napisati dopis, ki bi ga naslovil: prošnja za najem štadiona vsakega Ljubljančana pripravi, do tega da od smeha toči solze.
Sicer pa kako bi zgledal, da bi Arsenal igral na štadionu od Chelsea-a. Nikoli.
Pa to niti ni moja ključna misel. Ključna misel je, da Maribor nujno potrebuje investicije. Da pa to ne more biti še dodaten kredit za beton v štadion.
gesan
# 11.10.2017 ob 18:57
Lesinar
# 11.10.2017 ob 18:47
A se volitve bližajo?
...............................
Najbrž!
:)
moj komentar
# 12.10.2017 ob 13:15
Kaj zdaj toliko jamrate.
Saj vam bo država dala te 4 milijončke in problem rešen.
A smo Slovenci, ali nismo?
Primus Rochwald
# 12.10.2017 ob 11:15
EnGlažek

Torej, ko se je Ljudski Vrt gradil, se je gradil z državnim/občinskim denarjem ali denarjem NK Maribor? Enostavno vprašanje. Zato tudi razumem čemu stadiona občina ne spusti iz rok, to bi dejansko bilo darilo. Mimogrede, še eno vpr., tudi vaša sponzorstva "plačujejo" vsi državljani ali samo znotraj same občine? Sprašujem, glede na to, da vas sponzorirajo državna podjetja.

Še enkrat, me ne moti, pozdravljam ^^ samo brez tisti natolcevanj. Bodimo fer. Edini, ki bi spremenil trend (dal lastne 'pare') za objekt in vse kar pride zraven je Joc Pečečnik, vsi ostali so na državnem aparatu.
moj komentar
# 11.10.2017 ob 20:17
vslivnje
Mafijski posli Stožice 1 vam niso dovolj, že prosite mafijske posle Stožice 2...


Ma važno, da imate vsaj vi poštene župane in še bolj pošteno občinsko upravo.
Denar vlagajo pošteno, le da še niste ugotovil kam in v kaj.
bob
# 11.10.2017 ob 20:16
Menim, da bi Maribor prej igral tekme na UPC-Arena v Gracu kot v Stožicah v Ljubljani.
GozdniJoža
# 11.10.2017 ob 19:14
Svabo, očitno že 10 let nisi prišel iz megle ven tudi na naš konec.

Komentar, zakaj bi raje igrali v Stožicah kot v Grazu? Povej mi samo eno prednost.
aki10
# 12.10.2017 ob 14:17
Kdo je sploh rekel, da bo MB naslednjo sezono igral LP?? Oz. kako bo igral, če bomo pa mi prvaki hehe ;))
true blue mb
# 12.10.2017 ob 13:33
@Primus
Žal, imaš popolnoma prav.
Primus Rochwald
# 12.10.2017 ob 13:29
@true blue

Kot vsepovsod, nič. Ker nimamo kančka kreativnosti, tam kjer pa je, jo zatrejo v kali, če nimajo nič od tega (beri 10%). Realnost naše države na vseh nivojih.
true blue mb
# 12.10.2017 ob 13:06
@Primus
Imaš prav. Vprašanje je le, kaj bo MOM s stadionom, če ga NK ne bi najemal?
EnGlažek
# 12.10.2017 ob 10:36
Gesan
Tebi pa samo tole.Klubi v Sloveniji so društva in lastništvo pod nobenim zakonom ni možno.Brez skrbi da bi kar nekaj klubov predvsem uspešnih še kako želelo da bi bil njihov klub v lastništvu.Zato brez veze nabijaš da je nogomet biznis in kaj ima tu občina? Lastnik stadiona je to ima tu občina.In lastnik je dolžan skrbeti za svojo lastnino,če jo daje v najem.
barto_
# 12.10.2017 ob 10:26
Naj dajo klubom, ki to želijo, možnost, da so sami lastniki stadionov, da jih sami tržijo itn.
Pa bodo investirali v prenovo, do takrat pa...
Primus Rochwald
# 12.10.2017 ob 10:19
"Put your money where you mouth is"

Leta poslušamo kako je bilo Olimpiji 'šenkano', kako Stožice niso stadion v njeni lasti in kako za njega niso dali niti centa in da za to morajo plačevati državljani. Leta. No, malo kasneje, pa tale - ne prošnja - temveč zahteva Mariborčanov? Zakaj? Saj vi, za razliko od Ljubljančanov, skrbite sami zase (govorim o klubih)? Tako vsaj predvidevam, glede na očitke.

Pa da ne bo pomote, sem absolutno za, navsezadnje je lastnik občina in občina kot taka ima ne samo interes, temveč tudi dolžnost upravljati z LV. Na koncu koncev se vse vrne v blagajno preko 'tega ali onega'. Želim le pokazati na dvojna merila. Ker kot vidimo, smo le v istem košu, a ne? A je tako?
Jarik
# 12.10.2017 ob 08:36
zapravico
# 12.10.2017 ob 06:54
Ljudje nimajo za kruh,oni pa stadion,ma pejte vsi u..
Nimaš popjna.
Ravno zaradi tega so rimljani zidali arene po vsem imperiju, da dajo prebivalcem tisto mankajočo zadevo neglede na njihov status ali so revni ali bogati, to so igre (eden od dveh najpomembnejših faktorjev miru - "kruha in iger" - v vsaki resni državi, ki kaj da nase).
Tako je v vseh državah, neglede na revščino. Gledanje dvobojev in navijanje je glavna hrana revnih, da nezgubijo še tisto zadnje upanje, da se vsaj "nekdo" bori v njihovem imenu.
miket
# 12.10.2017 ob 00:11
Kar naj pridejo v Stožice. Bomo tribuno za gostujoče napolnili navijači Olimpije, da bo več gostujočih navijačev, kot Viol ;) Bomo kar naenkrat od rojstva navijači Liverpoola, Seville in Spartaka ;) hehe
Jazst2
# 12.10.2017 ob 00:11
@GozdniJoža
Preberi si Article 27.03 glede stadionov in pol pametuj ;)


article 27.03 iz katerega pravilnika? Lahko imenuješ natančno za kateri pravilnik gre?
sharkyslo
# 11.10.2017 ob 22:04
Fištravec, ti nimaš pojma. Gotof si.
alkum
# 11.10.2017 ob 20:47
Ma kake stožice...tam se resen evropski klubski nogomet nebo igral še lep čas, razen če bodo domžale kdaj prišle v kako skupino evropske lige.
Stožice so Šabana Šauliča,Ceco in podobne
moj komentar
# 11.10.2017 ob 19:48
Tudi jaz se strinjam, da mesto Maribor potrebuje primernejši stadion.
Kazalo