Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 55 glasov Ocenite to novico!
Cerar meni, da je SMC med vsemi doslej najbolj prepoznala pomen drugega tira za prihodnost Slovenije in je stranka, ki najbolj razume "številne druge dimenzije slovenske prihodnosti". Foto: BoBo/Srdjan Živulović

Cerar: Drugi tir pomeni prihodnost za nove rodove

Začetek referendumske kampanje
13. april 2018 ob 13:35
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Premier Miro Cerar, ki opravlja tekoče posle je ob začetku kampanje pred vnovičnim glasovanjem na referendumu o zakonu o drugem tiru izpostavil pomen nove železniške povezave med Koprom in Divačo za prihodnost Slovenije.

Miro Cerar je v izjavi ob robu mednarodne konference o konceptu pametnih vasi na Bledu izrazil ponos, da bo v kampanji nastopal kot predsednik SMC-ja, stranke, ki je po njegovem prepričanju zagotovo tista, ki je med vsemi doslej najbolj prepoznala pomen drugega tira za prihodnost Slovenije in ki najbolj razume "številne druge dimenzije slovenske prihodnosti".

Drugi tir po Cerarjevih besedah prinaša prihodnost slovenskemu gospodarstvu, ljudem, saj prinaša nove zaposlitve, okolju, saj bo več blaga prepeljanega prek železnic in manj po cestah, in državi kot celoti, saj bo še bolj umeščena na svetovni transportni zemljevid.

Cerar je opomnil, da tisti, ki "rušijo projekt drugi tir", pogosto pravijo, da bi ga morali v celoti financirati iz državnega proračuna. S tem se "globoko na strinja". Prepričan je, da je pripravljena dobra finančna konstrukcija, ki kar najmanj obremenjuje davkoplačevalce, tako da bo lahko država proračunska sredstva ohranila tudi za druge infrastrukturne projekte po državi ter socialne in ostale namene.

Drugi tir po Cerarjevih besedah pomeni prihodnost za nove rodove, zato si želi, da bi šlo 13. maja na volišča čim več ljudi in da bi volivci podprli projekt drugega tira ter s tem pokazali, da se Slovenija želi razvijati "tako, da bo dobro za vse".

VIDEO
Miro Cerar ob začetku referendumske kampanje
G. C.
Prijavi napako
Komentarji
rumalina
# 13.04.2018 ob 13:40
Če bo šlo po isti formuli, kot pri maketi, potem se lopovom res ni treba bati za prihodnost.
Rasta75
# 13.04.2018 ob 13:55
Cerar: Drugi tir pomeni prihodnost za nove rodove

Se strinjam, vendar s sedanjim načrtom izvedbe, pomeni prihodnost zgolj za par kleptomanov pri koritu in njihove nove rodove.
kingeston
# 13.04.2018 ob 13:40
ne vem če bi se strinjal s tem...
conanbarbarian
# 13.04.2018 ob 14:15
Referendum se nanaša na ZAKON in ne na IZGRADNJO 2.TIRA !
Joe Malkovich
# 13.04.2018 ob 14:12
Drugi tir pomeni prihodnost zgolj za ozko skupino ljudi, ki bo na ta način molzla državni denar. Milijardo evrov za vsega 27 kilometrov proge, od tega samo 50 milijonov za nadzor gradnje? Ste normalni?
Rasta75
# 13.04.2018 ob 14:01
Mimogrede, Miro obljubil si, da se ne boš vključeval v referendumsko kampanijo. Lepo, da se držiš te obljube... :P
M.R.S.
# 13.04.2018 ob 14:06
To pomeni močan kredit za prihodnje rodove...kot TEŠ 6...:-)
memento_mori
# 13.04.2018 ob 14:05
drugi tir prav tako pomeni ropanje davkoplačevalskega denarja, kar pa ni sprejemljivo, zato se lahko 'novi rodovi' obrišejo pod nosom. Dokler zadeva ne bo 100% transparentna in vsak porabljen evro upravičen, bom odločno PROTI
r5
# 13.04.2018 ob 14:16
A minister, ki je obljubil, da bomo začeli 2. tir graditi v 2017, tudi sodeluje v kampaniji, ali je že odstopil?
galoper
# 13.04.2018 ob 13:59
To že, toda v kateri izvedbi bo rešitev bolj smiselna?
sm0ve
# 13.04.2018 ob 14:21
Še vedno ne vemo, koliko bo ta 2.tir stal...
Zlobni škrat
# 13.04.2018 ob 14:10
Namesto, da se pregovarjate o tem drugem tiru bi raje varovali mejo.
19SNOWY87
# 13.04.2018 ob 14:11
A niste rekli, da se vlada ne bo šla kampanje o 2 tiru???
genniuuss
# 13.04.2018 ob 14:42
Cerar: Drugi tir pomeni prihodnost za nove rodove

žalostno,
če misli da bo 20km želežniške proge rešilo generacije,
ki prihajajo za nami.
memento_mori
# 13.04.2018 ob 14:16
Guinness referendum je v tem primeru orodje vlade, ki se niti s koalicijo, kaj šele opozicijo, ne more sporazumeti glede gradnje. Samo zato poskuša lisjak Miro zadevo spraviti na referendum, ker računa, da bo narod lažje okoli prenesel. Cerar je pri drugem tiru pogrnil, tu nima več kaj iskati. Ne on, ne njegova lopovska stranka državnih elit.
bayernkini
# 13.04.2018 ob 15:02
Drugi tir po Cerarjevih besedah pomeni prihodnost za nove rodove
Res je ! za vnuke KP elite super zaslužki ..
Razveljavit takoj zakon o TDK
janez janez
# 13.04.2018 ob 14:34
SAMO RES

koliko si ti do sedaj iz svojega žepa prispeval za migrante???
če še nisi - potem pa odgovori, koliko si pripravljen prispevati??
fokus
# 13.04.2018 ob 14:26
Čas bi bil, da odstopi.
Zlobni škrat
# 13.04.2018 ob 14:25
SamoRes

Horde ne je pa hud naval in čez poletje bo samo še huje

Včeraj in danes

7x Afganistan
5x Alžirija
2x Maroko
4x Sirija
2x Pakistan
1x Kuvajt
1x jemen
1x Indija
1x Irak

Vsi zaprosili za azil
Rasta75
# 13.04.2018 ob 13:58
Cerar meni, da je SMC med vsemi doslej najbolj prepoznala pomen drugega tira za prihodnost Slovenije in je stranka, ki najbolj razume "številne druge dimenzije slovenske prihodnosti".

Tako, kot sta SD in SDS prepoznala pomen TEŠ6. Ko stranke govorijo o prihodnosti Slovenije, imajo v mislih dejansko in izključno prihodnost njihovih denarnic in bančnih računov.
Bondjanez
# 13.04.2018 ob 15:34
Oj, Cmerko.....
martuljek
# 13.04.2018 ob 14:09
Nehajte farbat ljudi. Dr, Miro Cerar ni nikakršen PREMIER, je čisto navaden državljan, morda je še predsednik stranke, če ga sploh še tolerirajo. Ko odstopiš, pač odstopiš. Če bi bil dosleden, kot naj bi bili pravniki z doktoratom, bi sam opozoril, da mediji zavajajo državljane.
mihael1
# 13.04.2018 ob 14:07
To je res, a se je to prepozno prepoznalo.

Zakaj ni takoj poklical na odgovornost svojega ministra za transport, ko je ta na zacetku mandata povedal, da se drugi tir ne bo izplacal, ne gradil se 30 let?
lordslayer
# 13.04.2018 ob 14:20
seveda si obeta lepo prihodnost, k bojo spet pokradli bajne miljone davkoplačevalskiga denarja ... po mojem, si lahko obetamo ponovitev teš6, le da tu morda ne bodo upali takooo na veliko kradit...
anity
# 13.04.2018 ob 16:47
Dragi nasi politiki, sploh ni debate ali potrebujemo drugi tir. Potrebujemo boljso zeleznisko infrastrukturo po vsej drzavi, res veliko povecanje moznosti prevoza po zeleznici. Vendar, ne na tak nacin, ko veliko ljudi opozarja, da bomo preplacali nato pa zaradi "sodelovanja" ostali se "goli in bosi".
bayernkini
# 13.04.2018 ob 15:06
Partizan Miha
Tvoja bolezen presega razumsko razmišljanje ,žalostno za enoumno monotono sovražno 24 urno življenje katero prakticiraš in sanjaš o Janezu Janši in SDS ..
želim ti dobro zdravljenje oziroma naj ti nekdo pomaga ..
ZETAC
# 13.04.2018 ob 14:36
Cerar zopet zavaja, ni vprašanje drugi tir da ali ne, s tem se vsi strinjamo, vprašanje zadeva traso, ceno, način financiranja in kako čimbolj onemogočiti prisklednike, da se ne bo ponovil TEŠ6. Maketa je lepo pokazala, kakšna mešetarjenja lahko pričakujemo, če bo šlo po tirih, ki jih je postavila Cerarjeva vlada.
25kur
# 13.04.2018 ob 14:27
žabarji nas bodo okradli do kosti, še to kar je ostalo
25kur
# 13.04.2018 ob 14:26
a ni izjavu da se ne bo več vtikal kamor nima pojma zakaj se gre, tko nesposobnega politika ni daleč naokoli
Arso
# 13.04.2018 ob 16:08
Seveda pomeni, toda brez levih
prisklednikov in za razumno ceno.
zakocena_je
# 14.04.2018 ob 14:52
@Homer
Zakona ne rabimo. Strinjam se glede Kovacica. Njega so nastavili. Problem je, ker ni referendum o 2.tiru, ampak o zakonu, ki omogoca solastnistvo madzarov v 2tdk za 45 let in to je zame narodna izdaja!
zakocena_je
# 14.04.2018 ob 14:26
Drugi tir predstavlja prihodnost za prihodnje rodove brez Madzarov in posteno ceno. To pa ja, samo ti Cerar nimas teh namenov.
In mimogrede...zakona sploh ne potrebujemo. Zakon je izgovor za madzarom podeliti 45 let koncesije preko 2tdk.
Aprila
# 13.04.2018 ob 21:46
Homer,
pri referendum se gre za ali proti zakonu o drugem tiru in ne za ali proti izgradnji drugega tira.
semaino
# 13.04.2018 ob 19:26
Cerar: Drugi tir pomeni prihodnost za nove rodove!

Kaj ta nabija!

Kot bi dejal, pomembno je, da naredimo avtocesto na Triglav, da se povezemo s svetom. Kaj pomaga, ce prides v 5 min na Triglav, ce moras potem pes in pocasi naprej. Kaksen lolo.
bayernkini
# 13.04.2018 ob 15:15
Partizan Miha
Saj te razumem da iščeš in iščeš 24 ur ...
Vendar v zahodu nimamo cenzure informacij kot jih imate vi v Slo ..
Ve se v detajl kdo komu kaj zakaj ..
Ni pomembna zate realnost ,pomembno je kaj počne in kaj želi Janez in SDS ...
bayernkini
# 13.04.2018 ob 15:03
Takoj nastavit novo možnost 4 tirne železnice po drugi poti ,cenejši...i
etore
# 14.04.2018 ob 22:17
"Cerar: Drugi tir pomeni prihodnost za nove rodove."

Definitivno! Tako kot bodo morali odplačati ta drugi tir, bodo odplačali še večino kreditov in poskrbeli za maso upokojencev. Torej, dragi "moji" otroci, pričnite šparat, ker dolgov so vam "starci" nabrali in vam jih bodo še veliko.
jbzt
# 14.04.2018 ob 16:25
Nisem na tekočem...kaj je "etično-moralni" Miro že vrnil tistih 97000 NEUPRAVIČENO porabljenih evrov ?
Volim tisto stranko,ki mi zagotovi,da poleg zaprtja raznoraznih "Agencij in Direktoratov"...pomeče na cesto tudi ostale parazite proračunskega denarja...se pravi,raznorazne Dragonje....
forhand
# 14.04.2018 ob 15:35
Morda je Cerar res mislil da bo politiko postavil kot vzor transparentnosti etike in morale. A prišel je zelo hitro v mlinska kolesa in se streznil. Sedaj želi še en mandat potem ko se je zadnja štiri leta učil prvih korakov. Noče ali ne more razumeti, da smo v Sloveniji vsi za drugi tir a ne na tak ne transparenten način. Potem ko je čakal skupaj z Gašperšičem na prvo lopato se mu je zgodil prvi kontejner.Upam, da bo drugi tir kmalu zgrajen a brez podjetja 2tdk, kjer je leglo korupcije.
NoFuture
# 14.04.2018 ob 14:39
Po moje je prihodnost za par koritnikov in njihove rodove.
Tomazzzinho
# 14.04.2018 ob 12:30
Upam, da se bo ta nadvse pokvarjen človek (pred volitvami je veljal za pridnega, ubogljivega in poštenega maminega sinčka, pa deloval je strokovno) kmalu razkrinkal. In da javnost izve zakaj tako, do zadnje kaplje krvi, zagovarja ta drugi tir, ki izključno koristi samo eni (pravni) osebi - Luki Koper. Edino kar bi Sloveniji res koristilo je, razgradnja Luke in sprostitev velikanskega dela naše tako majhne obale in izgradnja sodobnega železniškega omrežja za vso državo (ne le 27km!?!?!?!? enega tira za Luko KP).
Nikolas
# 14.04.2018 ob 06:31
Boj za dostop do korita je neusmiljen ! Takega sprenevedanja pa že dolgo ne (niti ob opravičevanja ob TEŠ6 !) Torej državljani pamet v roke !
Vipavec
# 13.04.2018 ob 23:10
Pa kaj težite s Premierjem če je odstopil.
Lahko ga imenujete državljan C proti državljanu K
navigator007
# 13.04.2018 ob 22:21
abi normal
Miro, mojo podporo vsekakor imaš.

Ta čudoviti trenutek, ko sta vzdevek in vsebina povsem skladna.
vihraviuporabnik
# 13.04.2018 ob 22:07
Za ali proti ; maketa -kontejner 3x preplačano, in delovalo je le nekaj kratkih uric !!

Ali imate ves narod za totalno brez razuma, kot so bebavo izpadli vsi ob kontejnerju ???
PetarCrniPopara
# 13.04.2018 ob 21:24
Izakos, kolk so slovenci sposobni ste dokazali, glede na to kje se nahajate in v kaksni situaciji se nahajate.
runcajz
# 13.04.2018 ob 18:18
Cerar ni povedal, da drugi tir potrebujemo za prevoz blaga iz Avstrije, Češke, Slovaške in Madžarske, ki nimajo dostopa do morja in sta bližnji luki le Koper in Trst. Torej v nekem smislu gradimo ta drugi tir za njih in ne za naš, slovenski izvoz, vsaj v večinskem delu ne !

Ja, res je, da so s temi prevozi do luke Koper zaposlene tudi naše železnice, a do kdaj še in za kakšno ceno ? Seveda bomo v luki tudi nekaj zaslužili s pretovorom iz vagonov na ladje.

Vsi stroški gradnje, vzdrževanja, posodobitev bodo padli na naša ramena. Jih bomo znali delno prenesti tudi na uporabnike luke Koper ?

Vsega tega, in še česa drugega, Cerar ne omenja, njegovi pomočniki ( Gašperšič, Dragonja, Leben) pa še niso tako daleč, da bi razumeli za kaj gre ali pa si mislijo, ko bo Slovenijo bolela glava mi že leta ne bomo na položajih, pa še poskrbeli bomo pravočasno zase, tako in drugače..
janez janez
# 13.04.2018 ob 14:44
momeno mori

če želiš migrante, jih vzemi domov in skrbi za njih - čisto preprosto!
jaz se pač temu odpovedujem.
Homer.
# 15.04.2018 ob 07:44
@zakocena_je
Žal je zavrnitev zakona avtomatično tudi zavrnitev izgradnje in prestavitev le te v neko nedoločeno prihodnost.
Če na to dodaš še pijavke tipa Kovačič, je to zagotovo tudi sprememba načrtov.
Čez 20 let pa ne bomo več potrebovali proge saj ne bomo več konkurenčni
Nikolas
# 15.04.2018 ob 07:14
...samo borba za dostop do korita... prihodnost pa bo za tiste rodove, ki bodo zraven...
Kazalo