Slovenija

Poudarki

  • Cvikl že na začetku opozarjal na napake
Seja vlade
V začetku decembra so na splet pricurljali posnetki sej vlade. Generalna sekretarka vlade Helena Kamnar (v sredini) je pojasnila, da so imeli dostop do posnetkov Janez Janša, generalni sekretar njegove vlade Božo Predalič in Predaličev naslednik Milan M. Cvikl. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Cvikl o posnetkih vladnih sej: Opozarjal sem na (ne)varnost

Zavrača navedbe, da je imel dostop do sistema Spectiva
30. januar 2012 ob 12:36
LJubljana - MMC RTV SLO, STA

Nekdanji generalni sekretar vlade Milan M. Cvikl zavrača trditve, da je imel dostop do posnetkov sej vlade - trdi, da je zahteval demontažo sistema Spectiva z računalnika.

Po programu za oddaljeno spremljanje sej vlade Spectiva naj bi namreč iz vladnih prostorov "ušli" posnetki vladnih sej, ki so se 3. decembra lani pojavili na spletnem portalu YouTube. Generalna sekretarka vlade Helena Kamnar je nato ugotovila, da so, sodeč po informacijah tistega človeka, ki je dodeljeval pravico do uporabe tega programa, imeli možnost uporabe nekdanji premier in novi mandatar Janez Janša, generalni sekretar njegove vlade Božo Predalič in Predaličev naslednik Milan M. Cvikl.

Ta je navedbe ostro zanikal in pojasnil, da ob primopredaji poslov leta 2008 ni bil seznanjen z novim videosistemom, vzpostavljenim v mandatu vlade 2004-2008. Takoj ko je izvedel za sistem Spectiva, pa je zahteval njegovo demontažo z računalnika generalnega sekretarja vlade.

"V svojem mandatu generalnega sekretarja vlade sem nekajkrat opozoril na z vidika varnosti neustrezno lokacijo sej Vlade RS. Da bi morebitne zlorabe preprečili, sem predlagal selitev sej vlade na staro varno lokacijo," navaja Cvikl.

Cvikl že na začetku opozarjal na napake
Dodaja, da je na to opozarjal od začetka mandata, še posebej pa ob prvem incidentu julija 2009, ko se je na spletu zaradi napake nekaj časa seja vlade prenašala v živo, javnost pa je lahko slišala oster pogovor med takratnima ministricama za notranje zadeve in javno upravo, Katarino Kresal in Irmo Pavlinič Krebs. "Moji predlogi niso bili sprejeti. Obžalujem, da se je videosistem očitno zlorabljalo," je še zapisal Cvikl.

Kamnarjeva je sicer prejšnji teden poudarila, da ni mogla preveriti, ali navedbe držijo, saj je policija za preiskavo zasegla računalnike, iz katerih bi bilo mogoče ugotoviti, kdaj in komu so bile pravice dane in kdaj odvzete.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
Jethros
# 30.01.2012 ob 12:44
Zakaj ne Predalič ne Janša ne komentirata ugotovitev?
RamK
# 30.01.2012 ob 13:05
Sicer je pa tako vse jasno. Na youtube so bile objavljene seje Janševe in Pahorjeve vlade. V istem filmčku. Policija je ugotovila, da so trije ljudje imeli dostop. Cvikl, Predalič in Janša. Za Cvikla vemo, da dostopa gotovo ni imel pred novembrom 2008.

Glede na časovno sosledje Predalič in Janša dejansko nista mogla dobiti posnetkov Pahorjeve vlade v času, ko sta imela dostop do aplikacije (če jima niso odvzeli pravic po prenehanju mandata, je pa to ornk napaka admina; dvomim v to, je pa res, da iz članka tega ni razbrati), brskanje po arhivu pa omogoča že vsaka garažna aplikacija, torej je jasno, da je krivec nekdo, ki je imel dostop v času Pahorja...
RamK
# 30.01.2012 ob 13:17
Vidim, da je to le mnenje trenutne generalne sekretarke vlade in ne rezultat uradne preiskave in kot tako nezanesljivo ('Kamnarjeva trdi, da je te informacije dobila od osebe, ki je dodeljevala pravico do uporabe tega programa').

Vsekakor pa ostaja dejstvo, da leta 2008 ni bilo možno dobiti posnetkov sej vlade iz 2010 (medtem ko je obratno bolj verjetno).

Če bi moral ugibati, so glavni osumljenci informatiki oz. admini. Ti bi najbolje vedeli, kako ne pustiti sledov. Dvomim, da bi Predalič, Janša ali Cvikl to znali (razen če je dejansko govora o garažni aplikaciji, ki niti ne logira uporabnikov).
A6
# 30.01.2012 ob 13:37
ma kaksen krog sklenjen na tri? tej trije so imeli javni dostop, katerega se je lahko ugotovilo. mislis da bi res bili tako neumni?
DURA-ACE
# 30.01.2012 ob 13:29
Zame precej zgovoren podatek, da je informacije o tem, da so na YouTube objavljeni posnetki sej vlade, v slovenski medijski prostor lansira politikis.si
zapatist
# 30.01.2012 ob 15:11
Zanimivo je, da afera snemanje, ki je prvorazredna vzbuja tako malo pozornosti. Gre namreč za to, da za tistega, ki je snemal in se to ugotovi, bi morala biti poleg kazenske odgovornosti gotova politična smrt.
Smo res že vsega hudega navajeni, da ta primer sploh nikogar več pretirano ne zanima?

Mimogrede. Če pustimo ob strani vse ostale pomisleke, že samo ta afera je dovoljšen razlog, da SDS ne sme imeti nadzora nad notranjim ministrstvom in tožilstvom
Binder Dandet
# 30.01.2012 ob 13:50
Kaj pa tisti dogodek, ko je Janša v Odmevih prebral posnetek magnetograma sestanka z dnem 17.8. Problem je bil zgolj to, da takšen magnetogram v nobenem arhivu ni obstajal.
http://www.vest.si/2009/02/28/jansa-lagal-na-tvs/
ksenak2
# 30.01.2012 ob 20:25
Se pravi, da je bil Janša stalno prisoten na sejah Pahorjeve vlade?

Pa je to OK ali se lahko šteje za kakšno manjše kaznivo dejanje?

Lahko kdo pomaga, pod kakšno kategorijo gre taka dejavnost opozicijskega vodje?
RAAKP
# 30.01.2012 ob 18:20
Vprašati se velja v kaki državi živimo, da lahko posamaznik zaupne podatke uporablja za doseganje dnevnopolitičnih ciljev.
polzaliva
# 30.01.2012 ob 16:55
Binder Dandet. Turk je bil obveščen že takrat ko je počilo. Bil je referent.
A6
# 30.01.2012 ob 16:07
Tretji del

To da je Majer Jansa je tvoj osebni zakljucek, ki ga ne mores dokazati niti z izjavami dolocenih novinarjev.

Glede etikiranja vzamem izjavo nazaj. Res je rekel da so novi drzaljani volili Jankovica. V tej izjavi sicer ne vidim nic problematicnega in se z njo strinjam.
Binder Dandet
# 30.01.2012 ob 13:11
@RamK:
Imaš prav. Tudi to bi lahko bilo gotovo.:)

Sicer sem zdajle v želji po razjasnitvi detajlov naletel na tole.

"Cvikl je za Delo tudi potrdil, da je imel možnost uporabljati sistem Spectiva, a da je to zavrnil. "To je preverljivo; takrat sem namreč menil, da tega, da bom doma spremljal dogajanje na vladi, ne potrebujem," je dejal za Delo in dodal, da je bilo s sistemom Spectiva mogoče spremljati tudi seje vladnih odborov."
http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042505803
Binder Dandet
# 31.01.2012 ob 13:42
Če bi se sodelujoči v tej debati lotili raziskovanja, bi v parih urah bilo vse razčiščeno. Iz neznanega razloga tisti po uradni dolžnosti tega ne uspejo razvozlat mesece. 3 dostop, eden pravi, da ga je zavrnil in da je to preverljivo. Drugi pravi, da je vsega ene parkat uporabil zadevo, tretji ne komentira. Problem na nivoju 3 enačb s tremi neznankami.:)
ResIpsaLoquitur
# 31.01.2012 ob 08:24
Cvikl o posnetkih vladnih sej: Opozarjal sem na (ne)varnost


Cvikl, na nevarnost lahko opozarja vratar. Generalni sekretar vlade pa je odgovoren, da nevarnost odstrani.
stadion
# 30.01.2012 ob 19:11
Cvikl zna še tu pa tam kej z wikipedije sunit.
matori
# 30.01.2012 ob 18:15
Lazejo in kradejo levi in desni,narod pa naseda na floskule,najbolj zalostno pa je da so za dosego svojih ciljev in apetitov pripravljeni oblatiti,vlado,drzavo,kogarkoli,samo da bi obstali na oblasti.Leto 1945 ki ga nekateri omenjate si pa nekam vtaknite,danes smo leta 2012 in raje razmislite kaj boste rekli svojim otrokom,ko vas bodo vprasali,kaj ste pocel,ko so vam pred ocmi okradli drzavo - z leve in desne
A6
# 30.01.2012 ob 16:13
krive*
A6
# 30.01.2012 ob 16:12
Pa se to iz tvojega linka Jethros:

"Ne glede na nova dejstva Türk ne misli sprožiti kazenskopravnih sredstev. Kar zadeva vprašanje ponarejanja dokumentov, pričakuje, "da bodo v primeru ugotovljenih protipravnosti pristojni organi ustrezno ukrepali".

ce bi bili ponarejeni, bi se verjetno ze kaj zgodilo. In Tuerk bi verjetno Janso tozil za prive obdolzitve. Pa ni.
MIRNČAN
# 30.01.2012 ob 16:03
DURA-ACE kar nekaj jih je že takih ki so politično umrli. Zapatist SD je naslednjica KPS zato je čisto prav da se gleda od tam. Binder gledamo samo Janšo na desni ker nam tako servirajo. Spet bom izpadel naiven ampak navadni ljudje si sploh ne znamo predstavlat kakšni boji še vedno potekajo v Sloveniji. Na osnovi osamosvojitve. In to bo treba nekoč presečt.
Breathe
# 30.01.2012 ob 16:00
Pri meni ime Cvikl nima kakšne velike mere verodostojnosti. Vmešan je v afero Patria in obenem je svinjsko obogatel.
zapatist
# 30.01.2012 ob 15:14
Ko govorim o tem, da me čudi, ker je tako malo zanimanja, mislim tudi na primerjavo z Watergate. S tem, da je bila tista blažja. Tam se je prisluškovalo Demokratski stranki, tu pa gre za snemanje Vlade.
DURA-ACE
# 30.01.2012 ob 14:28
Kaj pa tisti dogodek, ko je Janša v Odmevih prebral posnetek magnetograma ... [ki] v nobenem arhivu ni obstajal.

To je bila pa telepatska povezava.
Jethros
# 30.01.2012 ob 13:31
A6:
Še eden, ki se ozira na mojo zasebnost...
Samo zanima me komentar Predaliča in Janše, Cvikl trdi, da s tem nima nič in, da je zadeva preverljiva. Verjetno je, ker pa se o zadevi piše že cel teden, pa je zanimivo, da SDS o tem ne piše nič...vprašanje jim je bilo naslovljeno že prejšnji teden...lahko bi Majer kaj povedal, ko je imel toliko za pisati glede trenirkarjev :)
Drugače....krog je zdaj sklenjen s temi tremi imeni, eden je kriv. Kdo, bomo videli, ne pravim pa, da govori Cvikl resnico. Toliko.
Git
# 31.01.2012 ob 11:07
Če je prišlo do zlorab preko Spectiva potem že vedo kdo je. To se da ugotoviti iz logov v 3-eh minutah KDO, KDAJ, KOLIKO. Zato res ne vem kaj mutijo toliko časa.
Bolek
# 31.01.2012 ob 10:02
kolibri123,
zopet domnevas...
Na neznanem kraju, ob neznanem casu itd...

Sicer pa, kaksna skoda je nastala pri gledanju teh starih posnetkov?

Ce je kdo, potem je najolj sumljiv Cvikl.
pirat321
# 30.01.2012 ob 20:51
V ZDA je za tako afero bil izraz Watergate in Nixon je moral oditi, pri nas na Balkanu pa se nihče kaj prida ne sekira zaradi tega. Balkan pač.
A6
# 30.01.2012 ob 16:03
Tuerk je bil obvescen od NEKEGA REPUBLISKEGA KOMITEJA, poglej si dokument!
A6
# 30.01.2012 ob 16:01
glede prve stvari. mislim, pomembnost pa taka. ne bom trdil da se Jansa nikoli ni zlagal, se posebej takih manjhnim podrobnosti. tudi js sem se ze nekajkrat zlagal, pa verjetno tudi ti, Jethros, saj smo vsi ljudje.

sploh pa je jansev odgovor, da je zelel zascitit vir cisto mozen, in razumljiv.
DURA-ACE
# 30.01.2012 ob 15:57
Gre namreč za to, da za tistega, ki je snemal in se to ugotovi, bi morala biti poleg kazenske odgovornosti gotova politična smrt.

Kdo pa je v tej državi kdaj že politično umrl? Razen Thalerja, Dimiceve ...

Če je snemal in objavljal isti, kot je od Blaira preplonkal pol avtorske strani govora, ga tudi to gotovo ne bi politično ubilo.
280000 volilk in volilcev ima ušesa še treneje zamašena kot Odisej, ko je bil preventivno v skušnjavi pred sirenami privezan na jambor.
zapatist
# 30.01.2012 ob 15:54
@mirnčan
leto 1945?
Kot vem je bila takrat vpeljana diktatura s strani ene stranke, ki je trajala do leta 1990. Po temu času pa so vse stranke prišle do sorazmerne moči v parlamentu preko demokratičnih volitev. Vse stranke so se tudi distancirale od prejšnjega režima.
Skratka ni fer, da pogrevaš leto 1945. Tako ne bomo res nikoli nikamorr prišli. Na ta način sprožaš kulturni boj. Kar kličeš po temu, da ti bo en začel o temu, kako so desničarji sodelovali z saj veš kom pred letom 45 in potem spet kontra udarec in spet kontra in nikoli ni konca.

Pa še nekaj gospod Janša o katerem gre tukaj govora ne pa o desničarskih svinarijah naspoh je bil sam ZSMJ evec in kumunist, baje med najbolj zagretimi. Ampak to sploh nima veze v temu primeru, temveč je pomemben profil politika JJ, pa če je na levi ali desni.

Skratka še enkrat mislim, da tvoja intervencija ni bila fer.
Git
# 30.01.2012 ob 14:41
"Moji predlogi niso bili sprejeti."
Zakaj vlad Boruta Pahorja in sprejela predlogov. Kakšne interese je imela in kdo znotraj vlade je temu nasprotoval? So samo začetna vprašanja ki se mi porajajo.
Dejansko pa bi lahko že ugotovili kdo in od kdaj do kdaj je imel dostop do Spective (3 minute dela).
Truthseeker
# 30.01.2012 ob 14:40
Evo našega mandatarja. Verjetno je bilo otročje lahko vse skupaj, če je imel stalno dostop do najpomembnejših podatkov.
Jethros
# 30.01.2012 ob 14:26
Binder Dandet:
Dobra opazka...torej je kaj, Janša imel dostop do nekih posnetkov, ki jih nikjer ni? Kje ga je pa dobil...doma na fotelju? :)
djmiki
# 30.01.2012 ob 13:40
A6
# 30.01.2012 ob 13:26
Prijavi neprimerno vsebino
Jethros je spet na delu; posnetke na youtube je seveda uploudal noben drug kot Jansa! je kaksna stvar ki je sploh Jansa ne bi naredil??

saj ste smesni.

Kaj pa Jethros kriv če je Janša vsepovsod zraven se sploh ne bi čudil če bi samo na teh zadevah obstalo na patrijah in teh posnetkih
Jethros
# 30.01.2012 ob 13:40
A6:
Zakaj pa ne? Janša je bil toliko neumen, da je v živo lagal, pa ga je Karba razkrinkal. Bil je toliko neumen, da je lansiral hude obtožbe čez predsednika RS brez, da bi preveril ali dokumenti sploh sodijo skupaj. Bil je dovolj neumen, da je etiketiral Jankovićeve volivce...
Marsikaj neumnega je že napravil ,čemu bi se sedaj čudili?
intelekt
# 31.01.2012 ob 12:10
Vsega trije ljudje so imeli dostop do sistema? Od tega 2 iz obdobja Janševe vlade?
Kdo koga tu nateguje?
Očitno postaja jasno, da gre afera Patria h koncu in je treba počasi pripravit afero za naslednje volitve.
Žordan
# 31.01.2012 ob 10:35
Ob vseh vaših bistroumnih nesmislih o dežurnemu krivcu Janši, mi je postalo jasno . Kriv je Cvikalj in to samo zato , ker se kliče Milan . Tiste opredeljene linke pa si limajte kam drugam .
kolibri123
# 31.01.2012 ob 08:20
Policija je ugotovila, da so imele samo tri osebe dostop.
Zdaj se govori le o problemu, da je nekdo pošiljal to okrog. Večji problem je to, da so bili Janša in ostali, ki so to vedeli, lepo tiho in so tiho še naprej, ker vejo, kaj to pomeni.

Dostop do poslušanja sej doma je imal Janez Janša doma naštimano očitno že v času svojega vladanja med 2004 -2008, potem pa so to tiho nadaljevali do padca Pahorja.
Cvikel je povedal, da je vedel in verjetno se da pogledat v kakšen zapisnik ali pošto, da je to res. Se pravi da so z vednostjo, da to obstoja, bili lepo tiho in izkoristili to priložnost za poslušanje sej Pahorjeve vlade. Predvidevam, da je visel gor cel grozd SDSsovcev, s še kakšnim svetovalcem iz prijateljske ambasade za povrh.

Dovolj materiala tako za policijo kot javno tožilstvo.
Binder Dandet
# 31.01.2012 ob 07:00
@ksenak2:
"Lahko kdo pomaga, pod kakšno kategorijo gre taka dejavnost opozicijskega vodje?"
A ti si še nisi prišel "gor", da so modus operandi Janše obveščevalne igre?
Binder Dandet
# 31.01.2012 ob 06:59
@spike:
"A mu bo končno že gdo kaj dokazal?"
http://www.vest.si/2009/02/28/jansa-lagal-na-tvs/
Saj ničesar ne upoštevate nekateri. Od Janše se vse odbije.

@MIRNČAN:
Strinjam se z zapatistom, da si čist preveč osebno vzel tole. JAZ TEBI nikdar ne podtikam Janševih ali kogarkoli grehov. TI MENI podtikaš grehe levice. Mislim, WTF? Pa lahka še tauženkrat napišem, da se jaz levo desnih iger ne grem, pa lahka še tauženkrat napišem, da mi je Janković enako nesprejemljiv za premierja kot Janša, pa me boste nekateri še tauženkrat popredalčkali. Mislim, da si že zadosti časa pišemo poste tule nekateri, da se dovolj poznamo, da drug drugega ni potrebno metat v noben koš. Resno bi pričakoval, da bi ti in jaz bila sposobna normalnejše debate, ker se ne zmerjava, pa tudi toliko drug od drugega nisma v vseh mnenjih. Samo poudarki so pa hudič.:)
Aresnica
# 30.01.2012 ob 23:48
spike # 30.01.2012 ob 21:55
Deli in vladaj !(Divide et impera)

spike - se strinjam _dobra prispodoba_žalostno toda resnično.
spike
# 30.01.2012 ob 21:55
Deli in vladaj !(Divide et impera)
Tega grškega reka se komunisti poslužujejo ves čas svojega obstoja in tudi vladali so na temeljih takšnega početja. Zato pa smo imeli vedno "unutranjeg i vanjskog neprijatelja". Tako ljudstvo (vsaj večina) ni videlo edinega resničnega "neprijatelja" ZKS ! In kaj je bila ustanovitev Liste Zorana Jankoviča tik pred volitvami? Nekaj spontanega? Kučan in Stanovnik sta se sprehajala po LJ in srečala Makarovičko in lej jih ,v silni skrbi za domovino so šli na magistrat po rešitelja ,heh.. In kaj je bilo napihovanje Zapisa na strani sds? Pa štala z trenirkarji in tiste parade v LJ ? In vso napihovanje kako so desni antisrbsko nastrojeni ,po drugi strani pa Zoki po volilni zmagi naredi žur z Danielo in srbskim kolom in se norčuje iz SLO pa izziva ....Mislim a ste slepi ali pa neumni ? Cilj je bil ustvariti ustrezno klimo za izvolitev Zokilandije po načelu deli ! In zdaj pametnjakoviči že dva meseca jokate kako je Zoki pravi Janša pa ne. In pomisli kaj vse ima Janša na vesti. A mu bo končno že gdo kaj dokazal?
spike
# 30.01.2012 ob 21:36
Pa kaj ima veze leto 1945 z letom 2012? Nič,sej kaj pa lahko gdo očita Janši za leto 2012 ?
krosnjar
# 30.01.2012 ob 18:33
Cvikl cvika.
MIRNČAN
# 30.01.2012 ob 16:47
vombat to delam sam zato da pokažem absurdnost teh obtožb. Mislim da ni komentarja iz moje kjer bi se spravlal v obtoževanju pri določeni aferi. Govorim o aferi ne o preverjenih dejstvih. Se strinjam s tvojim komentarjem ampak očitn ne gre drugače kot z obkladanjem enih in drugih.
MIRNČAN
# 30.01.2012 ob 16:19
Ne kar mi mečete naprej nedokazane afere JJ na svoje pa kr pozabljate. To sem namenoma provociral. Ne vem zakaj bi JJ SVOJE posnetke na internet dajal. Oziroma zakaj te posnetki niso prišli na net pred arbitražnim sporazumom da bi zmagali referendum če je res bil on.
zapatist sory sam res me glava boli k skos poslušam kolk je janša vsega kriv. Pa nima finančnega priliva kot ga imajo levi strici iz ozadja.(Kučan, Isajlovič, itd.)
Pahor je ubistvu eden najbolj poštenih politikov zato pa so skos neki mu lansiral.
zapatist
# 30.01.2012 ob 16:09
@mirnčan
Z tem ko se pri aferi prisluškovanja vladi med letom 2006 in 2010 vračaš v leto 45 ne pirspevaš ravno k temu, da bomo kdaj kaj presegli.
In res ne štekam te tvoj logike.

če na primer jaz nekaj ukradem, rečem, da so komunisti leta 45 delali svinarije in je stvar rešena?
Binder Dandet
# 30.01.2012 ob 15:51
@A6:
SDS se je opravičil svojim volilcem. Ne Türku. Türk pa je dejansko bil obveščen iz medijev, če je dobil v roke poročilo o poročanju medijev.
Binder Dandet
# 30.01.2012 ob 15:49
@MIRNČAN:
Razlika je ta, da na eni strani govorimo o levičarskih svinjarijah, na drugi o Janševih. Razumeš razliko med svinjarijami mnogih, od katerih marsikoga ni več na sceni in svinjarijami enega, ki se še vedno drži, ker nima konkurence?

Sicer pa se zgodovina ni začela leta 1945. Akcija-reakcija. To je začaran krog.
Jethros
# 30.01.2012 ob 15:41
A6:
Ni problema:
Karba dobi Janšo na laži - Pogledi Slovenije, glej od 55 minute naprej
Karba je opozoril na hladno Janševo laž gledalcem glede vsebine knjige, ki jo je sam posredoval, preden je Karba slednje opozoril, pa je Janša lepo razlagal, kako je vsebino videl prvič, Kaloh pa je seveda knjigo naredil s pomočjo Janše, ki mu je spise Karbe posredoval
Dalje...
SDS ponaredil dokumente v zadevi Türk?
SDS v izvirni dokument vstavil deset strani?
Izvirni dokument je dolg pet strani in vsebuje spremni dopis republiškega komiteja za mednarodno sodelovanje s spiskom prejemnikov, med katerimi je tudi Türk. Temu sledita dvakrat po dve strani poročila dunajskega veleposlaništva o sojenju storilcema bombnega napada v Velikovcu iz junija 1980.

Dokument, ki ga je objavil SDS, pa je dolg 15 strani. V njem je pet strani izvirnega dokumenta iz leta 1980 (datiran 1. julija 1980, fond AS 537, arhivska škatla št. 1618), med začetnim spremnim dopisom in poročilom veleposlaništva pa je vrinjenih še deset strani iz nekega drugega dokumenta, ki ga Türk leta 1980 ni prejel.

V okvirčku imate še vse povezave do originalov, takih, kot se jih najde v arhivu, kar je tudi mogoče primerjati z dokumentom, objavljenim na spletni strani SDS in vsak otrok, ko slednje primerja, vidi, da je SDS izvirni dokument predstavljala malo drugače :)
Za finiš...
Da je Janša etiketiral Jankovićeve volivce pa ne moreš zanikati. Slednje je napravil celo v oddaji Pogledi Slovenije takoj po izidu volitev. Da je pa zadeva dokazljiva in primerljiva, prilagam povezavo do Žurnalovega prispevka:
Kot Majer tudi Zver in Janša - 11.12.2011
Predsednik SDS Janez Janša je že v enem od televizijskih soočenj minuli četrtek dejal, da naj bi določeni del volilcev z naknadno pridobljenim državljanstvom pozivali, naj volijo Jankovića. Petkovićeva pa nas je opozorila tudi na izjavo Milana Zvera (SDS) v časniku Večer, kjer je minulo sredo zatrdil, da je bila “v zadnjih urah volitev izjemno mobilizirana priseljenska populacija v blokovskih naseljih”. “Lahko si torej predstavljate, da takšni zapisi prihajajo prav od vodilnih iz te stranke,” je dodala Petkovićeva.

Tako da...ja, tudi Janša dela neumnosti in Binder Dandet je k temu seznamu dodal še tisto citiranje nekega posnetka Kresalovih izjav, s katerimi pa parlament ne razpolaga, posnetkov tam ni! :)
Torej...je mogoče dobil te posnetke s fotelja doma? :)
Kazalo