Slovenija
Kristjan Musek Lešnik
Predsednik Komisije za otroke s posebnimi potrebami, Kristijan Musek Lešnik: V tem trenutku nisem prepričan, da so na pedagoški fakulteti pripravljeni reči, to pa je problem." Foto: TV Slovenija
Mlada učiteljica Tjaša Medved: Imeli smo inkluzivno vzgojo in izobraževanje, kjer smo govorili o otrocih s posebnimi potrebami, a se prav s tistimi, ki imajo vedenjske in čustvene motnje, ki so nasilni, agresivni, nismo ukvarjali. Foto: TV Slovenija
VIDEO
Premalo usposobljeni učitelji?

Dodaj v

Del pedagoških fakultet nima pravega stika s šolskim vsakdanom

Kristijan Musek Lešnik o usposobljenosti učiteljev
13. marec 2018 ob 19:21
Ljubljana - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Ravnatelji šol in učitelji že dolgo opozarjajo, da nimajo pravih znanj za obvladovanje mladih s čustveno-vedenjskimi motnjami, izpostavlja vzgojno-izobraževalni psiholog in predsednik Komisije za otroke s posebnimi potrebami Kristijan Musek Lešnik.

Pred kratkim smo poročali, da se tudi v strokovni javnosti krepijo dvomi o usposobljenosti učiteljev za delo s težavnimi mladimi. Naslednji v vrsti, ki na to opozarja, je strokovnjak na področju vzgoje in izobraževanja, psiholog Kristijan Musek Lešnik, ki tudi vodi Komisijo za otroke s posebnimi potrebami: "Učitelji so žrtve neustreznega študija in usposabljanja. Treba se je zelo resno vprašati, kaj zdaj tukaj narediti. Ali so kadri, ki jih do diplome spravi pedagoška fakulteta, res zadostno usposobljeni za to? V tem trenutku nisem prepričan, da so na pedagoški fakulteti pripravljeni reči, to pa je problem."

Kot smo že poročali, so na ljubljanski pedagoški fakulteti vse očitke zanikali. Zdaj pa smo prejeli še odgovore na konkretna vprašanja: pravijo, da imajo na fakulteti najmanj 13 predmetov, ki študente poučujejo o delu s težavnimi mladimi, da imajo več kot 20 ustrezno izobraženih predavateljev (številni naj bi se s težavnimi mladimi ukvarjali tudi v praksi) in da študentom omogočijo dovolj praktičnega pouka.

Mlada učiteljica spregovori
Odgovor pokažemo Tjaši Medved, ki je pred kratkim zaključila študij razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani in je zdaj učiteljica podaljšanega bivanja na eni izmed ljubljanskih osnovnih šol. "Nismo imeli teh predmetov. Imeli smo inkluzivno vzgojo in izobraževanje, kjer smo govorili o otrocih s posebnimi potrebami, a se prav s tistimi, ki imajo vedenjske in čustvene motnje, ki so nasilni, agresivni, nismo ukvarjali. Učili smo se o naglušnih, slabovidnih, avtističnih in vseh drugih s posebnimi potrebami. O agresivnih pa se učijo le tisti, ki študirajo socialno in specialno pedagogiko," odgovori.

Ravnatelja vzgojnih zavodov opozarjata
A tudi ti očitno ne dobijo pravih znanj in dovolj praktičnih izkušenj. To potrjujeta ravnatelja dveh vzgojnih zavodov. Bojan Bogataj, ki vodi Zavod za vzgojo in izobraževanje Logatec, pravi: "Študentje v glavnem prihajajo goli in bosi, premalo je povezanosti fakultete z bazo. Ko pridejo diplomanti s fakultet, stopijo v čisto drug svet, doživijo šok, ki ga potem počasi nevtraliziramo, potem ko jih mi tukaj seznanimo s temi novimi dognanji vedenjskih in čustvenih motenj." Leonida Zalokar pa vodi Vzgojni zavod Planina: "Kader pride popolnoma neusposobljen. Pa niso učitelji in vzgojitelji prav nič krivi, da pridejo v vzgojno skupino, razred in ne vedo, česa naj se lotijo."

Mlada učiteljica Tjaša Medved ne dela v posebnem zavodu, ampak v osnovni šoli. Kljub temu se boji prvega srečanja z nasilnim učencem: "Upam, da se mi to nikoli ne bo zgodilo. Ampak glede na to, da je tega vedno več, si mislim, da bom prej ali slej tudi to morala preživeti in se nekako odzvati."

Del pedagoških fakultet je še vedno zazrt v preteklost in nimajo pravega stika s šolskim vsakdanom. Težave mladih so zadnja leta drugačne in temu bi morali prilagoditi program, še končuje strokovnjak Kristijan Musek Lešnik.

Erika Pečnik Ladika, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
Nemo
# 13.03.2018 ob 19:25
Še manj stika z realnostjo pa imajo razni zavodi, agencije in ministrstvo. Predvsem vsi tisti pametni in vodilni, ki vodijo šolstvo, sami pa niso nikoli stopili pred tablo.
Mica
# 13.03.2018 ob 19:52
glede na to, kdo vse predava na ped. fakulteti, so obtičali v letu 1960.
totijosipborz
# 13.03.2018 ob 19:31
Tudi pedagogika sama po sebi nima stika s pedagoškim vsakdanom.
TineB
# 13.03.2018 ob 19:55
Dosmrtne titule in mandati ali licence - pa naj gre za sodnike ali redne profesorje ali zdravnike - so izvir potencialne nekvalitete in potuhe za nedelo in malomarnost.

Nobena licenca, titula, mandat, dovoljenje ne bi smelo biti trajno. Vse bi se moralo na nekaj let preverjati. Tako bi se vsi trudili, da bi svoje znanje in veščine stalno izpopolnjevali in osveževali. In da bi svoje delo opravljali kvalitetno. Zdaj pa te obveznosti nimajo, sankcij za slabo kvaliteto pa tudi ni.
ALP
# 13.03.2018 ob 22:00
Akademska elita se je ugnezdila v vse pore. To se vidi praktično od 1991.
Konkretno:
- Politika: Cerar, JP Damjan, Klemenčič....

- V navezi z izdajatelji knjig (Rokus Klett, DZS, MK, Obzorja), Doktorji iz ministrstev vsakih pet let obnavljajo gradiva za vse predmete. Tako doktorji podaljšajo doktorat, založbe zaslužijo, šole in starši pa plačujejo. Matematika in Slovenščina po osnovah so ista stvar od 1970. Zakaj pri takih predmetih radikalno spreminjajo stvari? Balastne snovi je vedno več, za osnove pa ni časa. V 80ih se je od 1 do 3 razreda utrjevalo branje, pisanje računanje. Danes to otrok dobi kot šnel-kurs in starši dajte doma vaditi z otrokom. Pri tem pa dodajo balast tipa "kako deluje centralno ogrevanje v hiši" ali podobne kompleksne teme. Moj otrok pri 9 letih v četrtem razredu devetletke se uči ulomke. Mi smo to obdelovali šele v 6 razredu osemletke. Pa dam roko v ogenj, da bo moj otrok bolj siromašen po osnovnem znanju pri 14 letih v primerjavi z mojim znanjem pri istih letih. In to kljub vsemu tehnološkemu napredku..

- Akademska sfera: postati Profesor v SLO je v določenih branžah praktično nemogoče. npr. Glasba, Medicina ipd... ali ližeš rit stari kliki ali greš v tujino. Doma ne rata in pika.

- Akademiki in njihova mreža imajo cel kup državno ali EU financiranih agencij za sesanje denarja iz proračuna. Pogosto so za taka dela celo edini akreditirani za neka izvedenska mnenja (stroka brani samo sebe)

Sej ni da je v tujini kaj boljše, vendar na 2 mio slovencev se to precej več pozna... Na žalost... Poglejte g. Štruklja.. brani šolnike ki v osnovi imajo 930€ neto.. a čistilke in hišnike v šolah z 400€ pa ne vidi..

Seveda so tudi izjeme.. Svaka čast tistim, ki kljub vsem jemljejo svojo službo za poslanstvo.
schmied
# 13.03.2018 ob 19:34
Precejšen del pedagogike in sociologije vzgoje na PeF je zgolj sam sebi namen, tudi socialna pedagogika, ki naj bi bila glas o tem, kako ravnati s problematično mladino, pa je v javnosti nikjer ni. Vase zaprt krog post socialističnih ateističnih "naprednih" "profesorjev", ki s podajanjem svojega "znanja" rešujejo svoj poklicni in socialni položaj ter ustvarjajo nezaposljiv kader.
TineB
# 13.03.2018 ob 19:50
Fosili sproducirajo - fosile.

To je posledica instituta redne profesure, ko profesorji, ki to akademsko stopnjo dosežejo, postanejo nedotakljivi. Tudi strokovno. Ni se jim več treba truditi za ohranitev titule. To imajo do penzije. Če kaj naredijo ali ne. Če delajo dobro ali slabo.
zaposleni
# 13.03.2018 ob 19:40
Na žalost ni slabo stanje samo na pedagoški fakulteti pač pa tudi na ostalih - po domače povedano korak za časom!
našejenaše
# 13.03.2018 ob 20:47
Dejstvo je, da INKLUZIJA NE DELUJE! Razni doktorji na pedagoški fakulteti (in drugih, da ne bo pomote) prodajajo vključevanje vseh otrok v redne osnovne šole. Za božjo voljo, ne morejo otroci na stopnji 8 letnika hoditi v šolo skupaj s 15 letniki. Pa kaj se gredo! Ni čudno da so takšni otroci agresivni, nesocialni, nasilni... Spadajo v druge šolske programe, ki se v Sloveniji izvajajo že več kot 50 let. USPEŠNO! Pod pritiskom staršev (katerih največja stigma je, da imajo neuspešne otroke) in doktorjev, ki želijo na plečih ubogih otrok graditi svoje akademske kariere in ob tihi pomoči politike (tudi SMC z Jasno M. ni nedolžna) se posebne otroke vključuje v redne osnovne šole. Sramota, da se stroko specialnih pedagogov presliši!
Ljubiljančan
# 13.03.2018 ob 21:48
Problem je že pri vpisu. Bodoče učitelje bi morali selekcionirati že pri vpisu na fakulteto. Pridni, ubogljivi, nesamostojni, bogaboječi študenti, ki se za učiteljevanje odločajo zaradi srca in s prometejsko željo po sejanju znanja v ukažejne oči mladeži niso primerni za učitelje.
Potem je težava pri zaposlovanju: vodstva šol zaposlijo hvaležne, ponižne brezhrbteničarje. S takimi ni težav. Poslušno sprejemajo ukaze, ob reelekciji glasujejo za obstoječe vodstvo in so polni sočutja do neumnosti, ki jih počnejo oblast, vodstvo šole, sodelavci in učenci.
In težava je v učiteljih: nekateri so samozavestno prepričani, da jih je fakulteta vse naučila, nekateri so nesamozavestno prepričani, da jih fakulteta ni naučila ničesar; oboji pa se niso sprijaznjeni soočiti z dejstvom, da je vsak učenec osebnost zase in da je za vsakega potreben svoj, nešablonski pristop.
Ali naj bi študent za učitelja matematike imel takle predmetnik:
algebra
geometrija
matematika za slepe
matematika za slabovidne
matematika za avtiste
matematika za naglušne
matematika za gluhe
matematika za neme
matematika za avtiste
matematika za čustvene
matematika za vedenjsko motene
matematika za socialno šibke otroke
matematika za otroke s polno ritjo
matematika za otroke, katerih materni jezik ni slovenski
matematika za priseljence
matematika za ....

In potem se bo zgodilo, da bo v razred prišel barvno slepi učenec in se bo učitelj skliceval na to, da matematike za barvno slepe pa v času študija ni poslušal.
NzA
# 13.03.2018 ob 20:20
Filozofska fakulteta je še huje, prav žal mi je, da sem šel tja. Dejansko so postali tiskalnica neuporabnih diplom, samo kaj češ, ko si 18 nimaš pojma, kaj bi naredil sam sabo in po pravici povedano nisi niti pripravljen zbirati svojo karierno pot.

Da ne govorim niti o profesorjih in kvaliteti učenja, seveda se najdejo dobri, vendar teh primanjkuje. Dejansko edini razlog, da nadaljujem študij je status, brez tega si ne bi mogel niti za jest kupit, res navadna greznica je tole naše šolstvo, saj na koncu pa itak pričakujem, da bom nekaj čist tretjega delal, velike izbire ni, to ugotoviš ko si starejši. Zato pa je treba ukinit te neuporabne študije in zmanjšati na število, ki je realna s povpraševanjem.
zlovenec
# 13.03.2018 ob 20:43
Tovrstne fakultete so socialna zatočišča za falirane feministke, z kakšno resno odliko se ne morejo pohvaliti.
Skippy
# 13.03.2018 ob 21:58
Dejstvo je, da INKLUZIJA NE DELUJE!

Itak, da ne. Zato takšen uspeh privatnih šol povsod po svetu. Ne zaradi statusa ali elite, ampak da ima tvoj otrok lahko normalen pouk, ne pa poleg še 2 ali 3 takšne, ki tja ne sodijo.
7up
# 13.03.2018 ob 22:02
Važno, da je uravnilka in so najboljši učitelji plačani enako, kako 'psihopati', ki na delovnem mestu zdravijo svoje komplekse...
gospod iskreni
# 13.03.2018 ob 20:59
Če profesor nikoli ni videl učenca s posebnimi potrebami, potem ne more vedeti. Se manj pa ve tisti ki ga poslusa.
hehet
# 13.03.2018 ob 20:56
V mojih časih se je t.i. "s čustvenimi težavami" po rokah nosilo, njihove žrtve pa zamolčalo, če se je le dalo. Osebno sem videl učiteljico za telovadbo, ki je že okrvavljenemu učencu, ki so ga pretepali "sošolci" rekla, da je sam kriv in da jih izziva.
Je še danes tako? Vem da ni, če jih skupi kak tuji otrok, potem je takoj tragedija, kaj pa ko so na udaru otroci davkoplačevalcev?
anny22
# 13.03.2018 ob 22:29
Vrag je v podrobnostih...že na pedagoško fakulteto se vpisujejo dijaki z zadostnim uspehom, ki tudi na ostalih področjih ne briljirajo. Oprostite, tak je težko komu za zgled, kaj šele, da bi koga spodbudil k odličnosti. Dodajte še 95% feminizacijo poklica in popolno odklopljenost profesorjev in učnih načrtov na faksu od realnega življenja in se ne čudimo več, kakšne probleme imamo s šolstvom in otroci. Saj znanja še nekaj predajo, vzgojni problemi pa gredo v nebo.
firtoh
# 13.03.2018 ob 22:18
Predvsem bi morali uvesti tečaj ,, Vzgoja otrok,, za bodoče starše.Na koncu pa izpit v stilu CPP.Kdor ne naredi,ne more imeti otrok,dokler ne opravi izpita.Potem bi bilo tudi manj motečih in agresivnih učencev,s katerimi se poleg vsega,morajo ukvarjati učitelji
amigo
# 14.03.2018 ob 07:17
V zadnjih 25 letih smo zaradi uvajanja popolnih bedarij v šole, uspeli iz njih napraviti štalo. Začelo se je s kurikulomom, z Umek-Marjanovičevo, uvajanjem permisivne vzgoje itd. Eni neumnosti je sledila druga iz skladišča neomarxistov. Največja je, da šola samo poučuje in ne vzgaja. Zadnje čase beremo neverjetne članke o tem kako 7 letniki napadajo učitelje, kako 11 letnik hodi v šolo z nožem in tam grozi vsem po vrsti. Dali so mu spremljevalca, ki ga spremlja v šolo. Neoliberalni teoretiki zagovarjajo "integracijo" otrok, ki bi sodili v posebne šole v normalne razrede. En sam takšen otrok lahko popolnoma uniči delo v razredu. Učitelj se mora pretežno ukvarjati s tem otrokom, na račun drugih. Kaj bo sledilo? Bogatejši bodo svoje otroke vpisali v privatne šole, ostale pa se bodo spremenile v neoliberalno štalo, iz katere bodo prihajali polpismeni učenci. Dosegli bomo nivo ameriških public šol, kjer se streljajo, večina učencev pa na zemljevidu Amerike ne zna najti niti Washingtona.
7up
# 13.03.2018 ob 22:01
Del pedagoških fakultet je še vedno zazrt v preteklost in nimajo pravega stika s šolskim vsakdanom.

Tudi stika s čim drugim nima samo, kaj hočemo...
Virunum
# 13.03.2018 ob 21:11
Noben problem... Pišite vladi Mira Cmerarja, da odobri dve novi pedagoški fakulteti za področje pedagogike za sodobno mladino s čustveno vedenjskimi motnjami... Dobili bi kakih 200 do 250 novih delovnih mest, ki bi ustvarjala visoko dodano vrednost za slovensko družbo... Vendar ne ukinjat obstoječih pedagoških fakultet...
Dr. Muc
# 13.03.2018 ob 23:25
Kaj pa tisti, ki pridejo z naravoslovnih fakultet (biologi, matematiki, fiziki), ki naredijo pedagoški modul ali pa s Filozofske fakultete, ki poučujejo jezike (ANG, NEM, ...)?
Pedagoška fakulteta je itak sama sebi namen. Nevem zakaj imamo učiteljico, ki se kao spozna na vse predmete in zna učit matematiko 6-letnega otroka v 1.razredu. Razlog je, da so otroc bl navajeni na 1 učitelja. Sem prepričan, da bi nekdo, ki je 6 let študiral matematiko to naredil bolje kot ona. Ali pa vprašanje, kaj neka razredna učiteljica ve o športu? Zato imamo ljudi, k so končal DIF.
Prej bi se učenci navadili na 3 učitelje več, kot pa bo Pedagoška fakulteta spoznala, da so nepotrebni, ker producirajo nek kader, ki ga že ubistvu ostale fakultete na 3x višjem nivoju.
Leut
# 13.03.2018 ob 23:18
Dokler bodo bodoče učitelje izobraževali teoretiki, ki nimajo enega delovnega dne v razredu, bo tako in vedno slabše. Če bi jaz imel tukaj kaj za rečt, bi lahko učitelje izobraževali samo tisti, ki bi imeli najmanj 10 let delovne dobe v razredu! Ne pa doktorat, na primer s temo o domačih nalogah!
anny22
# 13.03.2018 ob 23:17
tetka - tvoje stališče je pristransko, ker si znotraj foha, ampak ok, vsak vidi del resnice. Odgovori na eno zelo, zelo preprosto vprašanje: nad šolo se pritožujejo VSI po vrsti, vključno z zaposlenimi v šolstvu. Kako je to mogoče, če je naš šolski sistem tako odličen? Mislim, da je čas, da se vsaj tiste konstruktivne kritike malce od bližje pogleda in secira. Čepenje na obrambnih okopih in jadikovanje ne bosta prinesla rešitev.
tetka
# 13.03.2018 ob 22:55
Samo kritizerstvo, kako smo Slovenci nagnjeni k kritiziranju vsega , pa čeprav to ni naš poklic niti tega nismo študirali.
Poslušam, kako so vse fakultete zanič, pa akademiki pa redni profesorji.....koliko akademikov pa poznate ? Jaz jih osebno poznam dva, oba fizika ....nisem srečal bolj pametnih ljudi in sem zelo ponosen, da jih poznam. Ukvarjanje s problematičnimi otroci je seveda problem, bil prej in je danes....težko je s takimi učenci, seveda je fino, da med študijem bodoči učitelj izve kako se vesti do takih otrok a hkrati bi jaz izpostavil zaščitniško zakonodajo, ki učitelju praktično preprečuje kakršnokoli povzdigovanje glasu, kakršnokoli kritiko ..vse je takoj označeno za nasilje do otrok, do staršev,...vsi se sklicujejo na zakone o varstvu tega in onega,...učitelj je bolj ali manj brez kakršnih koli realnih možnosti ukrepanja....učencev se ne sme dotikati, ne sme se jim pregledati torbe, učenca se ne izključi iz šole po ponavljajočih nasilnih dejanjih ...in nenazadnje in najprej, vprašati se je enkrat potrebno ali ni družba v kateri živimo pravzaprav inkubator-valilnica takih nasilnežev, izsiljevalcev in primitivcev....poglejte malo okrog sebe , poslušajte se kako odreagirate doma med štirimi stenami na izpade otrok..ki naj jih potem ureja in vzgaja učitelj pedagoške fakultete ...
anny22
# 15.03.2018 ob 10:34
In kaj ima feminizacija poklica opravit s slabo kvaliteto?

Poglej na ogromno polje, kjer raste ena sama kultura in vprašaj kmeta, s čim vse mora špricati, posipati in dodajati zemlji, da ima kolikor toliko zdrav pridelek in da mu vsega ne požrejo škodljivci, plesni in bakterije.

Ali pa Microsoft, ki ima 80% delež na PC-jih, koliko virusov, ki napadajo njihov sistem se potika okrog.
Bivši uporabnik
# 14.03.2018 ob 00:35
Spet nekdo muti in hoče prodajati zasebne fore za javni denar.

Ogromne vsote se zmečejo za najrazličnejša bolj ali manj nepotrebna izobraževanja učiteljev in profesorjev. Očitno je nekdo s svojimi izobraževanji izpadel pri javnem koritu in sedaj meša meglo.

Žalostno, da lahko pri tem uporabi javno RTV.
tetka
# 14.03.2018 ob 00:12
Za učenje 6letnika matematiko ni potrebno poznati Lebesguejevega integrala niti teorije mere niti funkcionalne analize niti parcialnih diferencialnih enačb, ni potrebno znati razširjenega EVklidovega algoritma niti kompleksne analize in neevklidske geometrije,...vse to kar diplomant matematike s FMF zelo dobro pozna, pač pa je potrebno poznati razvojno psihologijo otroka v tej dobi, njegove mentalne sposobnosti za dojemanje števil, metodiko in didaktiko poučevanja takih malih otrok ....potrebno je imeti kar nekaj vedenja in znanja , ki ga fakultete FMF FF ali katerekoli gor omenjene, ki so 3X boljše od PEF niti povohajo ne, saj nimajo za cilj poučevati 6letnikov ampak gimnazijce ...
tetka
# 14.03.2018 ob 00:07
Dr.Muc

Klasičen primer komentarja , kjer se napamet govori o stvareh o katerih pojma od pojma nimaš. Pljuvanje čez pedagoge in PEF češ, tam so slabi študentje, nič se ne naučijo, 1. razred bi matematiko bolje učil diplomant matematične fakultete je res skrajno bedasti primer komentarja. Popolnoma nobenega pojma nimaš niti o razvojni psihologiji otrok in predšolskii dobi, niti nimaš niti malo pojma o čem študirajo na matematični fakulteti ( smer enoviti magistrski študij pedagoške smeri) niti ne veš kaj je potrebno učiti 6 letnika niti ne veš kako bi ga v resnici učil ..veš samo nekaj nakladiti v tri krasne, in nič več.
Kapitan Kljuka
# 13.03.2018 ob 22:49
Tri okol betice, da mu izbiješ te 'motnje'...
Bivši uporabnik
# 15.03.2018 ob 12:39
@anny22 ti sploh veš kaj govoriš? Leta 2015 so v okviru programa PISA preverjali znanje devetošolcev iz jezika, matematike in naravoslovja. Rezultati raziskave postavljajo Slovenijo na 13. mesto v svetu in 3. v Evropi po znanju petnajstletnikov. In potem se najdete doktorji iz naslonjača, ki veste več kot pa vsi drugi skupaj. Naš šolski sistem očitno deluje, četudi se čez njega pritožujejo prav VSI, kot ti trdiš. Kdaj se boš pa ti nehala pritoževati? Ko bodo učitelji šli na minimalca? Nagrada za dobro delo, ne.
schmied
# 14.03.2018 ob 19:15
@siouxie,
zdrav, pokončen, samozavesten, dovolj aroganten in pronicljiv moški, ki je uspešen v svojem profesorskem poklicu, se v njem uresniči in v njem tudi uživa, je velika pridobitev za vsako izobraževalno institucijo, še posebej za osnovno in srednjo šolo. Mladina rabi tudi kvalitetne moške vzore, ki jih je danes zaradi preedipalnosti in sindroma maminih sinčkov vse manj, tako v šolstvu kot v zdravstvu, sodstvu itd.
Siouxie
# 14.03.2018 ob 19:08
@anny22: Vrag je v podrobnostih...že na pedagoško fakulteto se vpisujejo dijaki z zadostnim uspehom, ki tudi na ostalih področjih ne briljirajo. Oprostite, tak je težko komu za zgled, kaj šele, da bi koga spodbudil k odličnosti. Dodajte še 95% feminizacijo poklica in popolno odklopljenost profesorjev in učnih načrtov na faksu od realnega življenja in se ne čudimo več, kakšne probleme imamo s šolstvom in otroci. Saj znanja še nekaj predajo, vzgojni problemi pa gredo v nebo.

In kaj ima feminizacija poklica opravit s slabo kvaliteto? Kako bruhanje na pamet! Tudi medicina je feminiziran poklic, pa imamo vseeno odlične zdravnike.
zabar1000
# 14.03.2018 ob 18:44
Cmerarjeve bučke.
zabar1000
# 14.03.2018 ob 18:37
Daš prst hočejo pa roko. + nesposobnost vlada
Aeda
# 13.03.2018 ob 22:55
Eno samo posplošeno kritiziranje vse povprek. Argumenti in ne posploševanje, pripombe - po možnosti takšne, ki so uresničljive - in ne pljuvanje po vseh inj vsakomur. Morda bi kaj pomagalo. Takšni komentarji, kot jih je večina tukaj, pa pomagajo samo - k slabi volji.
našejenaše
# 13.03.2018 ob 22:52
Kapitan Kljuka

Otrok ni kriv, da je v programu, ki ga ne zmore. Tja so ga poslali starši ter zavod za šolstvo (oziroma komisija za usmerjanje)... Njih je treba!!!
jureimacure
# 13.03.2018 ob 21:05
Problem.
JohnSmith
# 13.03.2018 ob 22:58
Pred vsakih štrajkom en članek o teh šolnikih, kako so ubogi in kakšna grozodejstva se jim dogajajo v šolah, pa grda država jih premalo izobrazi za spopade z učenci itn. Brezveze.
galoper
# 13.03.2018 ob 19:31
Še kje drugje ga ni, ne le na pedagoškem področju. Gradijo se zgradbe v južnega stila med predalpskim stilom, iz tujine dobivamo vesti o neprimerni ureditvi sodnih postopkov, ... in oni bi s stavkami zahtevali še višje plače?
Kazalo