Še vedno ni jasno, zakaj je vlada leta 2001 falcon sploh kupila. Foto: EPA
Še vedno ni jasno, zakaj je vlada leta 2001 falcon sploh kupila. Foto: EPA
Po besedah obrambnega ministrstva naj bi s sedanjimi dovoljenji lahko leteli v vojaške in izključno uradne državne namene, ne more pa opravljati drugih komercialnih poletov. Foto: MMC RTV SLO

Falcon je po mnogih pripetljajih vendarle priletel v Slovenijo, a zdaj je pred novo težavo: kot poroča časopis Delo, je namreč falcon z registracijo S5-ABR vpisan v slovenskem registru civilnih letal, a naj bi bila njegova dovoljenja za tržno dejavnost premalo funkcionalna, saj nima že omenjenega spričevala AOC, ki ga pri nas izdaja le prometno ministrstvo.

Po besedah obrambnega ministrstva naj bi s sedanjimi dovoljenji lahko leteli v vojaške in izključno uradne državne namene, ne more pa opravljati drugih komercialnih poletov. Zato naj bi bil razpis v nasprotju s tem, za kar je mogoče letalo dejansko uporabljati.

Adria se je umaknila, vlada o njegovi usodi prihodnji teden
Z razpisa se je že prejšnji teden umaknila Adria z obrazložitvijo, da so se za umik odločili zaradi nezmožnosti hangiranja letala in previsokih stroškov.

Vlada pa bo naslednji teden odločala, ali ga bo sploh prepustila v upravljanje zasebniku ali pa ga bo upravljalo obrambno ministrstvo.