Slovenija

Poudarki

  • Semolič napovedal boj vladnim ukrepom
  • Kres lahko preventivno prijavite na številko 112
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 21 glasov Ocenite to novico!
Rožnik
Kresovanje na Rožniku je, kot vsako leto, pripravila Zveza svobodnih sindikatov Slovenije. Foto: MMC RTV SLO/slika uporabnika milan t
VIDEO
Dušan Semolič ob prvem maju
VIDEO
Praznični sprehod po Sloveniji
VIDEO
Začetek prvomajskih praznovanj

Dodaj v

Foto in video: "Rešili ste banke, rešite tudi delavski standard!"

Ob delavskem prazniku zagoreli prvomajski kresovi
30. april 2010 ob 09:56,
zadnji poseg: 30. april 2010 ob 22:37
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Zberimo 40.000 podpisov. Zrušimo semaforje," je na Rožniku dejal predsednik ZSSS-ja Dušan Semolič in napovedal oster boj vladnim predlogom delovnopravne zakonodaje.

Na tradicionalnem kresovanju na ljubljanskem Rožniku, ki poteka v organizaciji Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, so že prižgali praznični ogenj. Na prireditvi se je zbralo veliko ljudi, slavnostni govornik pa je bil predsednik ZSSS-ja Dušan Semolič.

"Gospodom v vladi", ki, kot pravi, radi uporabljajo besede "zmagovalci in poraženci krize, svetilniki" in podobno, sporoča, da sindikati na področjih predlaganih sprememb pokojninske, in druge delovnopravne zakonodaje ne bodo popuščali. Okoli 5.000 zbranih je že pozval na demonstracije in k zbiranju podpisov za naknadni zakonodajni referendum, če pri nekaterih rešitvah (fleksibilnejše odpuščanje in odmerjanje odpravnin, delovna doba do 65. leta starosti za moške ipd.) vlada in delodajalci ne bodo prisluhnili.

Hkrati je opozoril na težave mladih pri prehodu na trg delovne sile, kjer jih čakajo kvečjemu zaposlitve, ki ne prinašajo socialne varnosti ali perspektive.

Dodaja, da denar je, a je nepravično porazdeljen. "Rešili ste banke. Rešite tudi delavski standard!"

Kresovi so zagoreli
Plameni se dvigujejo tudi pri Ptujskem jezeru, kjer je kresovanje organiziral Sindikat kmetijstva živilske industrije (govoril je predsednik sindikata Srečko Čater), in na Smuku pri Semiču, kjer je bil slavnostni govornik generalni sekretar Sindikata tekstilne in usnjarsko-predelovalne industrije Slovenije Anton Rozman.

V Gornji Radgoni, kjer je kresovanje prav tako pripravil ZSSS, je udeležence nagovorila sekretarka v območni organizaciji sindikata Zdenka Bobovec. Kresovi gorijo po vsej državi.

Previdnost pri kurjenju kresov
Zaradi številnih kresov sta opozorilo izdali Uprava za zaščito in reševanje RS in Gasilska zveza Slovenije. Opozarjata na previdnost in preudarnost ter nujnost upoštevanja zakonskih predpisov.

Požarna straža ...
Tako mora biti na vseh javnih prireditvah, kjer bodo goreli kresovi, prisotna tudi požarna straža, posebej ker gre za odprt ogenj in prisotnost večjega števila ljudi, opozarja poveljnik Gasilske zveze Slovenije Matjaž Klanič. Na zasebnih kresovanjih prisotnost požarne straže ni potrebna.

... zaščiteno kurišče ...
Kurišče kresa mora biti vsaj 50 metrov oddaljeno od gozda, dreves, prometnic in vsaj 100 metrov od objektov, v katerih so nevarne snovi. Morebitne gorljive snovi okoli kurišča je treba odstraniti in kurišče ograditi s kamenjem ali drugim negorljivim materialom, je dejal Klanič.

... stalen nadzor in ...
Kresovi morajo biti ves čas nadzorovani, uporaba naftnih derivatov za prižiganje kresov pa je prepovedana. Prepovedano je tudi kurjenje avtomobilskih gum ali drugih odpadkov, ki pri gorenju razvijajo močan dim in strupene pline. Kurjenje je posebej nevarno v vetrovnem vremenu, saj lahko veter ogenj zanese v okolico, opozarjajo gasilci. Organizatorji se morajo zato ob koncu kresovanja prepričati, da je ogenj res ugasnil.

... preventivna prijava
V primeru požara v naravi je treba o tem takoj obvestiti pristojne na številko 112, kjer lahko kres tudi preventivno prijavite. Prijava ni obvezna, je pa dobrodošla, je dejal direktor Uprave RS za zaščito in reševanje Boris Balant.

A. K. K., L. D.
Dušan Semolič
Rožnik
kres, slika uporabnika andromaha
Kres
Kres
Prijavi napako
Komentarji
kresko
# 04.05.2010 ob 12:47
Hahaha temu pravijo ljubljančani kres...? To je samo nekaj na kup nametanega......
dbrmn
# 01.05.2010 ob 18:20
Jankovič ima toliko časa da je 2x prišel gor (seveda ker je bila 2x gor kamera). Medtem pa imajo verjetno delavci v stožicah tudi na 1. maj 12 urni delavnik.
Kot v Mercatorjevih časih, ko je ob nedeljah hodil po hipermarketu in spodbujal delavke ki so bile prisiljene delalat ob nedeljah za mizerno plačilo.

Taki so naši prvomajski heroji in idoli
Sfinga
# 01.05.2010 ob 14:44
@Perro
Dodatek: brezposelni iskalci zaposlitve, ki so brez krivde ostali brez dela, ali pa tisti, ki si želijo delati pa jim sam sistem to onemogoča, ker ni zadostnih pogojev za večje število delovnih mest v družbi, so ravno tako del delavskega razreda, s tem, da jim je izvajanje dela onemogočeno!
Sfinga
# 01.05.2010 ob 14:39
@Perro,
če ti praznike ne dojemaš v sosledju s časom, in v prazniku ne vidiš nobene simbolike in primerjave s sedanjostjo, potem sploh ne vem, kaj praznuješ! Če dojemaš "delavca" le kot fizičnega delavca, "ker je tako bilo pač včasih", je tvoje mišljenje zelo omejeno in tukaj nimava kaj dosti za debatirat! Malo je treba razširiti obzorje in ko boš na plačilni listi videl golo plačo brez regresa za malico, dodatka na delovno dobo, regresa za potne stroške, regresa za dopust,..se boš morda ozavestil, da si delavec, ki je nekoč imel te pravice, da so obstajali delavci, ki so nekoč imeli te pravice, da pa ti, kot delavec, za nekatere nisi vreden teh pravic, pa če opravljaš monotono delo v tovarni ali pa si "zgolj pisarnišiki delavec"!
Perro
# 01.05.2010 ob 13:30
@mitkos
Bravo, ti si dokaz, da se v današnjem času nihče več noče spoprijet s problemom, raje se zbeži... zato pa je vedno več ločitev, ljudje se selijo, menjavajo študij, šolo, vse kar ni kratkoročno "raj na zemlji" se takoj zapusti, nobene vztrajnosti, nobenih dolgoročnih ciljev... vse takoj in vse zdaj in to bo pokopalo ta zahodni svet, če se ne bo prej izvil iz te utopije...
mitkos
# 01.05.2010 ob 13:05
Semolič je navaden populistični papak. Tile sindikati mi grejo s svojimi populističnimi izjavami ornk na k*. Še mal pa bodo klicali k referendumu, da država vsakemu državljanu podari 1000€. Referendum bo seveda zaradi neumnosti množice uspel.

Sej razumem da ljudje težko shajajo (sem trenutno sam tak), ampak sistem je treba spremenit. Če ne, bomo čez 3 leta druga Grčija. Pol bomo pa res v riti.
Mah js se ne bom več sekiral za tole državo. Čez 14 dni grem drugam, kjer bom plačeval nižje davke in bom imel veliko več priložnosti. Zelo se povečuje število mladih visoko izobraženih ljudi, ki bomo popakirali. Na koncu bodo v Sloveniji ostali le delavci, ki bodo ob nizki dodani vrednosti lahko konkurirali le Kitajski (plače bodo pa tudi ustrezne).

No kr prpopajte minuse na tale komentar. Sej vemo - resnica boli!
Perro
# 01.05.2010 ob 12:43
In tukaj se ne gre za to, da bi hoteli "vladajoči in managerji" nas zasužnjiti itd. kot pravite nekateri... gre se za to, da dovoljujemo, da na polovici sveta delavci delajo za boro preživetje in brez pravic, mi pa potem kupujemo njihove izdelke in s tem dajemo v roke denar velikim multinacionalkam in uničujemo lastno proizvodnjo, kjer mora delavec potem tekmovati s temi delavci iz 3.držav, ki so brez pravic in s plačo "na nuli"... konkurenca v smislu celega sveta ne deluje, če nimamo enakih standardov za delavce... zato pa se znižuje standard tem delavcem, EU, ZDA in razvite države bi se morale dejansko zapreti pred temi poceni izdelki, ampak se ne bodo, ker to gre pač na roko velikim družbam, ki tako ustvarjajo dobičke, ki pa potem niso razdeljeni med ostalo prebivalstvo, ki je zaradi tega prikrajšano služb in vsega...
Perro
# 01.05.2010 ob 12:31
@Sfinga
Očitno pa ne ve, da izraz delavec ne pomeni fizičnega delavca, temveč je to stranka v delavnem razmerju, ki podpiše pogodbo z delodajalcem in iz katere ima kot delavec po zakonu pravice in dolžnosti. Toliko o nerazumevanju osnovnih pojmov!

No... to sem bil jaz... in razumem kaj pomeni delavec v pravnem smislu. Praznik dela pa je prvotno bil mišljen za delavce, ki so delali po tovarnah, ki so opravljali fizično delo, monotono delo. Po definiciji delavca kot si jo ti predstavil je vsakdo, ki ni brezposeln delavec, potem ta praznik še toliko bolj izgubi na pomenu.
Milena
# 01.05.2010 ob 10:36
SFINGA +1
Sfinga
# 01.05.2010 ob 10:21
Nekdo je omenil v komentarju, da delavcev pri nas ni, da "vsi sedimo po pisarnah"...ipd. Očitno pa ne ve, da izraz delavec ne pomeni fizičnega delavca, temveč je to stranka v delavnem razmerju, ki podpiše pogodbo z delodajalcem in iz katere ima kot delavec po zakonu pravice in dolžnosti. Toliko o nerazumevanju osnovnih pojmov! Nadalje, s to vlado nismo dobili le mačka v žaklju, temveč zver v žaklju, na katerem je pisalo ob volitvah "levica". Spomnimo se v času JJ vladavine, so hoteli uvesti enotno davčno stopnjo, s katero bi se podražila vsa hrana za najmnaj 10 %! Koliko bi vi danes plačevali za hrano, je kdo zračunal?? Sindikati so se uprli in s skupnimi močmi nam je uspelo, da enotna davčna stopnja ni bila uvedena! Zato smo danes lahko srečni, saj nihče od vrlih predlagateljev zakona ni upošteval morebitne finančne krize, ki pa se je zgodila, kot danes opažamo. Kaj je torej z zakonom ukinitve prevoznih stroškov, malice, regresa, ki ga hoče (ne) levica uvest?? Je kdo pomislil na posledice?? Nekdo, ki je iskalec zaposlitve, bo moral sprejeti zaposlitev za nizek OD v oddaljenem kraju in polovico plače zapravil za prevoz! Koga to briga??! Če bi imeli vladavino JJ-ja, takšna zakonodaja zagotovo ne bi našla niti faze predloga zakona, kaj šele uvedbe! Zakaj ne? Ker bi današnja levica v opoziciji kričala, kako je to zmanjševanje delavskih pravic, samo da bi na naslednjih volitvah dobila stolčke, ki prinašajo nekaterim neomejne možnosti bogatenja. Če bi imeli JJ vladavino, se le ti niti upali ne bi predlagati takšnega kratenja delavskih pravic, ne bi se upali udrihati po najbolj ogroženemu delo državljanov. Takšni zakoni prizadanejo predvsem ljudi z nizkimi dohodki, to je več kot jasno in logično. Amnpak "levica" si to dovoli, upa si! Ker enostavno ni levica, v tej zasedbi, dokazano glede na delovanje, nima niti pravice, da se tako imenujejo, niti sredinska ne! Kako si upajo udrihati po malem človeku? Mislijo, da bo večina živela v prikolicah in plačevala najemnino za kos zemlje?? Ali kaj? da nas bo večino pobralo na cestah??Na kaj sploh mislijo?? Na svoje zajetne denarnice, ki se jim pač ne bo poznalo, če bodo ostali brez plačane malice, delovne dobe, regresa, prevoznih stroškov...Za njih res ni problem! Očitno hočejo ukiniti vso našo proizvodnjo, ker delavec, ki dela v proizvodni tovarni in pa tudi vsi, ki prejemajo nizke dohodke, s tem ne bodo mogli preživet ob takšni politiki. Ustvariti hočejo razred revežev, ki kupuje kisle kumarice z deli miši in razred manjšine, ki kupuje Armanijeve srajčke! Za bruhat, kaj počnejo in kdor ne vidi te strategije, naj se zbudi! Zbudite se in odprite oči! Odgovovori na mnoga vprašanja so kot na dlani in ti odgovori prinašajo večini tako hude čase, da se jih le malo zaveda, ker je enostavno nerazumljivo in neverjetno, da bi bilo res! Zbudite se in spreglejte, dokler nas zver ne požre, s kostmi vred!
amav
# 01.05.2010 ob 10:20
Socializem ni bil dober je bilo preveč uravnilovke, se je preveč ljudi šolalo, so vsi delali, ni bilo potrebe po raznih karitasih in lionsih. Smo hoteli kapitalizem in smo ga dobili, eni so bogati, večina revnejša, šolanje bo postalo luksus, službe pa priložnostne, cveti pa karitas in lionsi.
mattinthehat
# 01.05.2010 ob 10:11
skuggi ja sem narobe razumel....se pa strinjam s tabo :)
ulcir
# 01.05.2010 ob 08:40
Pir 3€ :), na podobni prireditvi pred nekaj dnevi v Avstriji pa 2.90€, kupna moč pa 2x večja. Tu pri nas nekaj ne štima..
galoper
# 01.05.2010 ob 06:25
Prejšnje sežiganje vej od spomladanskega obrezovanja dreves in čiščenja so eni proglasili za simboliko delavskega izražanja
svetovljan
# 01.05.2010 ob 03:33
Kaksen komunizem se vidi, da si presprical, socializem. Ampak to ni izumil Tito in za tem strmi marsikdo, Skandinavija, Ampak mi vedno raje posnemamo balkansko ulico svinjarij.
shannon
# 01.05.2010 ob 03:14
As gledou u Ekipi?
shannon
# 01.05.2010 ob 03:11
use požgt
Voly
# 01.05.2010 ob 02:51
Jaz pa mislim,da nam delavcem v tem skoraj brezupnem boju,kjer nam hočejo pobrati prav vse(potne stroške,malico,regres,dodatke za nočno službo,nedeljsko službo in še kaj) in nam vsiliti delo do 65.leta starosti,ne preostane drugega,kot,da se združimo v boju za svoje pravice,kot se je to dogajalo pred sto ali več leti!Kdo nas bo v tem boju združil,to pa je največje vprašanje!Politiki so nas razdelili na dva dela in če bomo tako neenotni,kot smo sedaj,bodo zlahka vse to dosegli!
rea
# 01.05.2010 ob 01:42
Kaj džabe, če je pir 3€ (socialistična cena LOL)

skuggi, se strinjam - večina bedastih komentarjev na tem portalu očita vladi, da je "komunistična", hkrati si pa želi "komunističnih" ukrepov - država daj nam službe, plačo, podporo, stanovanja, itd. Vsa čast izjemam, za vse ostale so pa pijančki v lokalnih oštarijah po 10. špricerjih "profesorji"
skuggi
# 01.05.2010 ob 01:38
mattinthehat
Sploh ne zagovarjam takratnega sistema, ker je bil ekonomsko pac povsem nesprejemljiv. A kot sem zapisal, kritiki danasnje vlade od nje zahtevajo prav to kar smo takrat imeli in se hkrati zgrazajo nad njeno komunisticno preteklostjo in ji ocitajo, da nas spet vodi tja.????
mattinthehat
# 01.05.2010 ob 01:35
mi je žau da nisem šel gor...ker mesa je zgleda preveč, pivo je tudi....cene so po moje džabe :))))))
mattinthehat
# 01.05.2010 ob 01:29
skuggi to so super miti...ker kako vzdržen je bil ta sistem smo videli oz. občutili....še veš kako lepo je bilo leteti s šihta v menjalnico da si zamenjal naše pare v markice hehe
super nam je bilo
skuggi
# 01.05.2010 ob 01:26
korenjak
Daj si preberi se kaksen drug clanek in pokukaj malo ven iz Slovenije. Kriza se povsod traja in je ocitno marsikje precej hujsa kot pri nas. Po tvojem misljenju, kako slabo nam gre, pa tudi ne vidim razloga zakaj te prejsnji rezim tako moti??? brezposelnosti prakticno ni bilo, place so bile, ne glede na to kako so firme poslovale, solal se je lahko vsakdo, .....V isti sapi kritiziras danasnjo vlado, ki naj bi nas peljala nazaj v komunizem in ji ocitas, da nas bo prikrajsala za vse tisto, kar ti je ta isti komunizem nudil lol
ceski plehanec
# 01.05.2010 ob 01:20
Mislim ej, kok mesa, sramota.
mattinthehat
# 01.05.2010 ob 01:19
Jaz ne razumem kdo daje tem kurč*vim interesnim skupinam, pri katerih prednjači Semoličev sindikat (a ga bo kmalu privatiziral?), mandat, da odločajo o tem kakšne reforme se bodo sprejele, za kar so pristojni poslanci in poslanke in od njih izvoljena vlada, ki smo jih izvolili MI DRŽAVLJANI REPUBLIKE SLOVENIJE, ne pa neki buhtelni na čelu s Semoličem. Koji kur*c je on in vsi sindikati, zaradi katerih bomo še celo 21. stoletje tam nekje v 19.
A6
# 01.05.2010 ob 01:09
heh, balkanski jedilnik.
kalopteriks
# 01.05.2010 ob 00:52
Ja ta pravi so se oglasili? Spet ti blesavi sindikati, samo da gredo oči od pomembnih tem. slovenija pa tone v dreku, ki se bo čez 10 let pogreznil čeznjo!Dol z vsemi komunajzarji-takšnimi al drugačnimi!
NovaQ
# 01.05.2010 ob 00:48
Opažam, da najbolj praznujejo tisti, ki dejansko nič ne delajo, sam da je žur.
lipa
# 01.05.2010 ob 00:34
@Perro....Ma kakšen praznik dela, to je vse že mimo... delavcev, kot so obstajali včasih je sedaj statistično zelo malo, večinoma si grejemo riti po pisarnah, trgovinah itd., pravih fizičnih delavcev je zmeraj manj ker jih tudi vedno manj rabimo. Ta praznik je absurd, delo samo po sebi nič ne pomeni - jaz lahko tudi cel dan prekladam kamenje iz enega kupa na drugega pa potem vpijem da hočem pravice in plačo itd., moj učinek pa je samo kup kamenja premaknjen za 2 metra po dvorišču..
Se popolnoma strinjam s tabo!!!
Meni ze gre tudi pocasi na zivce obujanje te politikantske miselnosti iz 19. stoletja, ko so prvi komunisti zaceli izkoriscati polozaj delavcev za svoje politicne interese. Danes bi morali druzbo zgraditi na osnovah znanja in koristnosti v druzbi, zato bi se vsak moral solati do 21. leta, da bi lahko potem prodal svoje znanje na trgu delovne sile za dosti visjo vrednost.
Pravzaprav solanja ne bi smeli nikoli prekiniti!!!
Danes ko imamo na razpolago internet, bi se lahko izobrazevali na internetu vse zivljenje.
Vsake nekaj mesecev lahko vzames nek novi tecaj na internetu in se lahko kaj novega naucis.
Res smo bedaki , da tega se nismo naredili.
Tudi sole bi lahko obratovale na internetu. Samo izpite bi lahko hodili delati na sole ali fakse ali pa se bolje v za to ustanovljene izobrazevalne centre.
Tako si sam predstavljam druzbo prihodnosti, ki bo temeljila na spiritualni osvescenoti in visokemu znanju, ki ga bo potem posameznik prodal na trziscu znanja.
Prazniki, kot so 1.maj pa nas samo lecejo nazaj v neke zastarele druzbene sheme, ki nam vbijajo v glavo, da ne znamo ziveti brez gospodarjev in se hujse, da se moramo proti tem gospodarjem boriti, kar je popolnoma necivilizacijski in nehumano.
To miselnost pa izkoriscajo samo kvazi politikanti in kvazi sindikalisti, ki bi bili sicer brez dela.
if
# 01.05.2010 ob 00:14
Semaforje že rušimo-delamo krožišča! :)
V nekaterih državah so to spoznali pred mnogimi leti.

Je problem v kapitalizmu? Je v komumizmu?
Pravzaprav ne!
Problem je v človeku, izražen v oblikah napuha, pohlepa in laži.
Ko vse troje rezultira v najboj surovo družbeno stanje, to imenujemo turbo kapitalizem, svinčeni komunizrm ali povedano drugače, zločinski politični sistem!

Karl Marx?
Ne, hvala!
Je utemeljitelj masovnih pobojev kot metode družbenega inženiringa.
dante123
# 01.05.2010 ob 00:12
Brez raznih patrij, humveejev, falconov, abnormalnih provizij, okopatorskih misij v afganistanu in se marsicesa bi lahko imeli tudi stipendije za vse, visoke pokojnine, visoke socialne podpore, subvencije,...
rea
# 30.04.2010 ob 23:56
Eno samo pluvanje po vsemu in vsem - ko govorijo sindikati, pljuvate po sindikatih, ko govori vlada, pljuvate po vladi, ko govorijo delodajalci, pljuvate po delodajalcih, ko govori opozicija, pljuvate po opoziciji, ... strinjate se edino s tistimi, ki tudi vse kritizirajo, pa čeprav vam ti med vrsticami povedo, da so nujne predvsem spremembe v mentaliteti (torej kritizirajo vas).

nejc veliki je s svojim prvim komentarjem zadel bistvo - delavci sami smo odgovorni za svoje življenje. Časi socializma so mimo - nihče ne bo dal vsem štipendij, visokih pokojnin, visoke socialne podpore, 50% subvencij za nakup stanovanja, subvencij za prevoz, za malico, visoke odpravnine, visokih plač in pogodbe za nedoločen čas za neproduktivno delo, itd.

Naše življenje in naša izobrazba ter znanje so naš kapital - popolnoma vse je mogoče, če je le želja. Pesimizem, pljuvanje, zavist in čakanje na državo, ki naj bi vsem pomagala, nas pelje samo v propad.
citropevec
# 30.04.2010 ob 23:52
1. maja ne praznujemo zaradi sindikalostov, ki nas pumpjo s svojim propagandnim materialom, temveč zaradi upora delavstva proti izkoriščanju. Tudi sindikatom se moramo upreti in se pogajati mimo njih, saj za delavce ne naredijo ničesar.
zmagoslav
# 30.04.2010 ob 23:39
Moj dragi Semolič, kdaj je pa še kapitalizem reševal delavce!? Bastilija kliče!
Perro
# 30.04.2010 ob 23:34
Ma kakšen praznik dela, to je vse že mimo... delavcev, kot so obstajali včasih je sedaj statistično zelo malo, večinoma si grejemo riti po pisarnah, trgovinah itd., pravih fizičnih delavcev je zmeraj manj ker jih tudi vedno manj rabimo. Ta praznik je absurd, delo samo po sebi nič ne pomeni - jaz lahko tudi cel dan prekladam kamenje iz enega kupa na drugega pa potem vpijem da hočem pravice in plačo itd., moj učinek pa je samo kup kamenja premaknjen za 2 metra po dvorišču... Morali bi imeti Dan izobrazbe, ne pa dan dela, ali pa dan znanosti, ker ta nam prihrani marsikatero delo, poleg tega pa bi vsak moral hodit v šolo vsaj do 18. leta in se naprej izobrazit da bo potem sploh vedel kaj dela, zakaj dela, kako bi lahko bolje ter za koga dela - ne pa da so delavci samo poslušni roboti...
ffigaro
# 30.04.2010 ob 22:58
še vlado je treba zakurt, Slovenska ELITA kje praznujete 1 MAJ se vam kaj kolca,,,,,,,,,
Milena
# 30.04.2010 ob 22:54
Pravične plače in nič drugega!!!!!!!
kocbek
# 30.04.2010 ob 22:53
Se ti vidi, da si pripadnik višjega sloja prebivalstva. Tisti 1 % prebivalstva, kolikor vas je...

Korenjak.
Pripadniki višjega sloja prebivalstva so ljudje z velikim srcem, ne glede na debelino denarnice. Veliko več jih je kot 1%. Trudim se spadati v to družbo in verjamem, da si tudi ti v njej.
DREADLORD
# 30.04.2010 ob 22:32
nejc veliki

vse si povedal kaj si misliš o sočloveku. in o tem koliko poznaš razmere. zate je družba leva in desna, vse ostalo je nepotrebna in za tvoj um prevzahtevna navlaka. nikakor pa ne neka realna tvorba s kompleksnimi problemi prehodov iz ene v drugo skrajnost v zelo kratkem času. no ja, tudi to je nekaj. vsaj za začetek. empatija je zate dobesedno tujka. :-) upam, da ti bo dobro šlo še naprej.
DREADLORD
# 30.04.2010 ob 22:27
skcaminoreal

to bo ja. za slabe plače delavcev zdaj po celih 19 letih samostojne, kapitalistično usmerjene in kvazi razvite države so spet krivi komunisti. malo poglej starost današnjih managerjev. mnogi so takrat komaj začeli na kakšne fakse hodit se učit nove doktrine :-)
in zakaj misliš da se spominjajo "starih" časov? ker so vsaj službo imeli. počutili so se koristne in ne v breme družbe kot se mogoče danes. ko jim novi doktrinaši na vsakem koraku govorijo, da so nekoristni in polizdelki od človeka. pa za trenutek ko boš to bral ne udari takoj z udbo ven ali čim podobnim kot znaš. ker govorim o delu in delovnih mestih in ne udbi. a bo šlo?
7up
# 30.04.2010 ob 22:15
Predlagam, da se ob morebitnem referendumu upraša tudi:
Ali ste zato, da sindikati ne bodo več delavcem trgali težko prigaranega zaslužka in bo vse njihovo delovanje temeljilo na prostovni bazi?
nejc veliki
# 30.04.2010 ob 22:03
neoliberalci dragi provokator ustvarjajo, ker pohlep, ki je lasten vsem ljudem prelijejo u ustvarjalnost, ki jo trg sam regulira s tem, da je veliko tekmovalcev. tvoja komunisticna drhal pa ni sposobna ustvarjat in pohlep prelije v kraje in medsebojne obracune ter v zatiranje vseh, ki so sposobni ustvarjat in bi zato lahko ogrozili vladajoci rezim lenih in nesposobnih. to se lepo vidi tudi v primeru sedanje recesije, ko so bolj liberalne drzave, ki so prej vztopile v krizo, ker so bolj prilagodljive iz krize ze davno tudi izsle in ze spet rasejo, medtem ko slovenija, ki naj bi se krize izognila zaradi komunsticnega gradualizma pa propada, ima uniceno gospodarstvo in bo še nekaj let gnila. taka je realnost in tisti, ki tega ni sposoben dojet je bodisi neumen bodisi se namenoma spreneveda, ker mu je mama oznanila, da je bil diktator broz fajn fantek.
nejc veliki
# 30.04.2010 ob 21:59
haha delavski standard lol. levicarji trdega kova so se zbrali na rozniku. delavski standard naj si resujejo delavci sami tako, da se naucijo, kaj pametnega, kar trg rabi in da lahko ponudijo kaj koristnega, da si bojo zasluzli sami svojo plačo namesto, da jim jo delodajalci morajo poklanjat zato, ker je drzava z zakonom dolocla minimum. namesto, da g. semolic iz socialnih problemov predlaga ustvarjanje socialnih invalidov z intervencijo drzave mu predlagam, da pove njegovim pristasem, da ni drzava kriva niti bogat sosed za to, da so slabo načrtovali svoje zivljenje in znajo opravljat samo eno delo pa še to tako, da ga lahko par sto km proc nekdo opravi za 10 krat nizjo ceno.
kosmatinec
# 30.04.2010 ob 21:52
Stavim za pivo, da Semolič ne bo šel dlje od gobcanja. Po zamenjavi oblasti bo pa bolj živahen.
sansam
# 30.04.2010 ob 21:49
Kaj niso tam tudi dan d?
prepovz
# 30.04.2010 ob 21:47
Sprašujem se, kaj je s tistimi, ki vlečejo na dan Kučkota, so še člani sindikata SSS in podpirajo to vlado!
Ljudstvo, odpri oči, da boš videlo, kje si!
VanMico
# 30.04.2010 ob 21:34
Kakšno vezo imajo kresovi in prvi maj??? Mislim da nobene! Ampak neumen novinarski folk meče to vse v en koš.
korenjak
# 30.04.2010 ob 21:28
kocbek

Se ti vidi, da si pripadnik višjega sloja prebivalstva. Tisti 1 % prebivalstva, kolikor vas je, pač ne poznate realnih razmer. Ja, vedno več ljudi je, ki si niti kruha ne morejo privoščiti vsak dan. In so veseli, če lahko jedo 5 dni star kruh. Kar se šole tiče: osnovna šola je itak obvezna, kakor v vsaki evropski državi. Verjemi, da bi politična elita tudi to ukinila in bi se lahko šolali le otroci elite. SŠ in višje šole pa bodo počasi postale luksuz, ki si ga bodo lahko privoščili le otroci elitnih staršev. Tako da o današnjih voditeljih te države res ne bi.
lonc
# 30.04.2010 ob 19:27
upajmo da bo janković v govoru povedal kako na pošten način priti do milijonov in da si bodo poslušalci zapomnili kakšen nasvet
kocbek
# 30.04.2010 ob 19:15
korenjak,
če ne bi bilo ljudi, ki jim ni bilo vseeno bi ti zdaj delal 16 ur na dan za mezdo s katero si ne bi mogel privoščiti 5 dni starega kruha. Začel bi delati pri starosti 7 let, živel bi v delavskem slamu in delal bi do smrti. Šolo nikoli videl ne bi, kaj šele da bi jo obiskoval.

Kučan, Jankovič..??? Pojma nimaš kaj simbolizira 1. maj.
korenjak
# 30.04.2010 ob 18:36
provokatorr

Romuni so že zdavnaj počistili s komunisti. Se ti zdi, da so narod brez hrbtenice?
provokatorr
# 30.04.2010 ob 17:32
korenjak, pa pojdi v Romunijo živet, če ti pri nas ni všeč
ssecnik
# 30.04.2010 ob 16:32
MMC ,poveljnik slovenskih gasilcev se piše Klarič.
kocbek
# 30.04.2010 ob 14:56
Živel 1. maj praznik dela. Slava tistim, ki so umirali, da bi mi lahko lepše živeli. Vsaka pravica je izbojevana, nič nam ni dano. Zavedajmo se tega, spoštujmo to in na nas je da se borimo, da bo bolje nam in našim otrokom.
stewie
# 30.04.2010 ob 14:48
V Velenju bo največji kres zagotovo prižgal nekdo, ki se bo do tja pripeljal s kolesom, prižgal pa ga bo s pomočjo nečesa trdega iz svoje torbe.
kawboy
# 30.04.2010 ob 14:35
V gradbeništvu pa že sedaj nismo imeli plačanega prevoza na delo in nazaj, čeprav je delo po celi Sloveniji in na terenu.
Vse naj poberejo potem bodo pa delodajalci (kapitalisti) sami delali, ostali bodo brez delavcev, plače pa tako ali drugače ne dobimo od njih zadnje čase.
skcaminoreal
# 30.04.2010 ob 12:52
mojca111:
Na Rožniku bo slavnostni govornik Janković. Večji absurd že ne mora biti, da tajkun, mogotec in bivši politični manager v Mercatorju govori na delovskih zborovanjih.


Delavstvo je najbolj prinesla okoli partija: v času socializma, povojni graditvi in v času samozapravljanja je vedno zmanjkalo za poštene delavske plače, kot so jih imeli drugje po Evropi, slovensko različico kapitalizma pa so spet po svoji meri peljali partijci in njihovi zvesti služabniki, ki so si hitro zgradili samopašno in skrajno požrešno državo - in spet za delavca ne ostane nič drugega kot miloščina, s katero ne morejo ne živet, ne umret.

In kar je največji absurd: izkoriščani delavci, med njimi mnogi že dolgo brez poštene zaposlitve, bodo šli za kao svoj, delavski praznik, ploskat in mahat z zastavami svojim izkoriščevalcem in se spominjat časov, ko smo menda "živeli bolje" kot zdaj, ko nam komandirajo - popolnoma isti kot prej, v bojda socializmu!
Le da se danes, v času bojda kapitalizma, vozijo v še bolj razkošnih avtomobilih in imajo še več pod palcem - vse pa so pobrali delavcu in kmetu iz žepa - komu drugemu?

Živel prvi maj, praznik naših ljubljenih izkoriščevalcev!
Naj živi odiranje delavca, kmeta, inteligence!
Živela proletarska kratka pamet!
SamoR
# 30.04.2010 ob 12:49
@musashi1: Skrajšani odpovedni roki imajo za nekatere zaposlene pozitivno plat, saj držijo tudi za primer odpovedi s strani delavca. Eni morajo po vloženi odpovedi še 5 mesecev gniti pri delodajalcu, da jih ta končno spusti.
Večina SLO delavcev je pa žal takih, da želi delati pri delodajalcu, čeprav jih ta sploh ne potrebuje. Vem, da nimajo kam, a čigava krivda je to?
musashi1
# 30.04.2010 ob 12:38
in kaj naj praznujemo?
To, da nam bo neoliberalna vlada ukinila še povračilo stroškov za malico in prevoz na delo, kapitalistom pa omogočila, da nas lažje odpuščajo....
provokatorr
# 30.04.2010 ob 12:33
Na zahodu bodo protesti, v Berlinu so pripravljeni na to, da se bo kaj tudi polomilo, v Avstriji bodo prvomajski pohodi, ki bodo množični kot že dolga leta ne.
Poasi je čas, da senekaj polomi, požge, uniči in kapitalistom pokae, da je meja izkoriščanja dosežena.

sicer pa je v članku, na povezavi, ki ga je nalepil kosmomolec zanimiv stavek.
In zdaj smo spet tam: neoliberalcev, ki so v zadnjih dvajsetih letih zajebali več kot komunisti (ni primerjave, heh), ne zaprejo - komuniste pa bi najraje kar pregnali. Češ: nehajte, kakšen komunizem neki, samo delavce še odpustimo in banke še saniramo, pa bo kapitalizem katastrofe spet sijal kot najbolj naravno stanje človeštva in kot zadnji stadij zgodovine!

le vkup, le vkup, uboga gmajna
mojca111
# 30.04.2010 ob 12:26
Na Rožniku bo slavnostni govornik Janković. Večji absurd že ne mora biti, da tajkun, mogotec in bivši politični manager v Mercatorju govori na delovskih zborovanjih.
skuggi
# 30.04.2010 ob 11:46
komsomolec
lol. 1. maj nima kaj dosti opraviti s komunizmom, pa tudi praznujejo ga po vecni zahodnih drzav
komsomolec
# 30.04.2010 ob 11:30
Komunizem bo zmagal! LINK
Kazalo