Foto: TV Slovenija/posnetek zaslona/Instagram Socialsam
Foto: TV Slovenija/posnetek zaslona/Instagram Socialsam

Predsednik vlade Robert Golob očitno krepi prisotnost na družbenih omrežjih. "Zadnji dan dobivam cel kup sporočil od novinarjev, od vas, preko Facebooka, Instagrama, SMS-sporočil, vse živo," je denimo sporočil v videoposnetku, objavljenem pred nekaj dnevi na Instagramu.

In kako naj izgledajo objave? Odgovore na ta vprašanja so na sestanku v kabinetu predsednika vlade prepustili podjetnici – sicer vplivnici in svetovalki za spletne objave – Samanti Cimerman, ki med drugim svetuje pri določanju ciljnih skupin, predlaga tipe objav za ustrezne uporabnike in načine komunikacij s sledilci.

"Ni tako zelo pomembno, kateri so to z imeni in priimki, kot je pomembno, kaj v tistem trenutku posameznemu politiku predlagajo. Se pravi, če imamo pretirano, da tako rečem, Barbie estetiko, se mi zdi, da je lahko to prej kot ne protiproduktivno," je komentiral podkaster, soustanovitelj podkasta LD;GD Antiša Korljan.

TV Slovenija je anketirala nekaj mladih na ulicah Ljubljane, ki so bili različnih mnenj. "Če je to njeno področje obdelava videa in medijskih materialov, se mi ne zdi nič narobe," pravi prvo mnenje. Drugi je poudaril, da mladi vse bolj spremljajo digitalna družbena omrežja, tretja vprašana pa je odvrnila, da ta socialna omrežja "preveč perejo možgane", zato se jim je dobro izogibati.

Že februarja naj bi pri predsedniku vlade potekal sestanek o strateškem komuniciranju. Prisotna naj bi bila Tina Gaber kot poznavalka družbenih omrežij ter nekaj ministrov. Med drugim Valentina Prevolnik Rupel in Bojan Kumer. Ali vlada pripravlja nove smernice pri komuniciranju z javnostjo?

Tako ministrica kot minister pravita, da podrobnosti o tem ne poznata in da nimata nobenih navodil. Kumer je dodatno poudaril, da je treba komunikaciji posvečati posebno pozornost.

"Ampak ključna je vsebina in te, se bojim, je trenutno v slovenski vladni politiki za velik odtenek premalo," je sklenil Antiša Korljan.

Z vladnega urada za komuniciranje so za TV Slovenija odgovorili, da je Samanta Cimerman na sestanku predstavila zadnje trende na družbenih omrežjih, in da "s kabinetom predsednika vlade nima sklenjene nobene pogodbe". Isto je potrdila tudi sama.

Bo nova komunikacijska strategija vlade pripomogla k večanju priljubljenosti?