Slovenija

Poudarki

  • Ministrica si želi, da bi pristojnosti pregona kaznivih dejanj policistov s tožilstva prenesli na direktorat za policijo.
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.1 od 54 glasov Ocenite to novico!
Vesna Györkös Žnidar
Notranja ministrica je ponosna na izboljšanje finančnega stanja policije. Foto: EPA

Dodaj v

Györkös Žnidar: Potrebujemo skrajni ukrep, če migracijski mehanizmi EU-ja odpovejo

Notranja ministrica prepričana, da so nova pooblastila policiji nujno potrebna
29. december 2016 ob 11:33
Ljubljana - MMC RTV SLO

V Sloveniji smo razpravo o zakonu o tujcih pripeljali do absurda, je prepričana ministrica za notranje zadeve Vesna Györkös Žnidar. Ob tem dodaja, da razpetost med schengensko demagogijo in očitki o pomanjkanju človečnosti ne ponuja nobene alternative predlaganemu zakonu.

"Države okoli nas namreč bistveno zaostrujejo zakonodajo in pogoje za vstop in Slovenija kot suverena država pri tem ne more biti izjema. Zakon pa vsebuje dorečene postopke in kar nekaj varovalk in je strokovno usklajen," je v pogovoru za STA zatrdila ministrica in pojasnila, da je težava tudi v tem, da EU nima širše strategije za reševanje vprašanja migracij.

"Dejstvo je, da Slovenija potrebuje nekakšen skrajni ukrep, s katerim se bo zoperstavila množičnemu nedovoljenemu priseljevanju, če bi mehanizmi na ravni EU-ja popustili," je še dodala ministrica in zagotovila, da se s tem zakonom trudijo že leto dni, čeprav je potreben tudi za vprašanja nacionalne varnosti.

Ministrica je pojasnila, da je morebiten nov val migracij odvisen od različnih dejavnikov tveganja, zlasti gre za sporazum med EU-jem in Turčijo, kjer je po mnenju ministrice treba vzdrževati dialog, sicer bo položaj izjemno težaven.

Nova pooblastila potrebna tudi zaradi terorizma
Ministrica je zagotovila, da stopnja teroristične ogroženosti v Sloveniji ostaja nizka, a to ne pomeni, da se ne more spremeniti. "Varnost v Sloveniji je povezana z varnostjo v regiji in Evropi, zato je potrebno skupno preventivno delovanje." Obenem je še dodala, da se trudi zagotoviti policiji tudi potrebna orodja za preventivno dejavnost. Med drugim je izpostavila predlog, da bi policija dobila vzvod za prestrezanje kriptirane komunikacije, a na ministrstvu za pravosodje za to še ni volje.

Prepričana je tudi, da bodo policiji znatno olajšala delo tudi nova pooblastila iz predlagane novele zakona o nalogah in pooblastilih policije. Po njenih zagotovilih so vsi predlogi kar se da usklajeni s širšo in strokovno javnostjo. "Policiji je treba dati primerna orodja, da bo lahko učinkovita, kajti v nasprotnem je edina pot, da zmanjšamo pričakovanja, ki jih imamo do nje."

Nadzor nad policijo bi prenesla na MNZ
Ministrica je pojasnila tudi, da so že na začetku mandata ministrstvu za pravosodje predlagali "evropsko primerljiv sistem preiskovanja kaznivih dejanj policistov. Trenutni sistem je nepravičen do policista, saj je Specializirano državno tožilstvo pristojno za preiskavo vseh kaznivih dejanj policistov, tudi tistih, ki jih naredijo zunaj svojega delovnega časa, kar pomeni, da so strožje obravnavani kot drugi." Ministrica je zato predlagala, da bi te pristojnosti s tožilstva prenesli na direktorat za policijo.

Ministrica je ponosna tudi na svoje dosežke na polovici mandata. "Spominjam se časa, ko sem prevzela resor in policija ni imela denarja niti za plačilo računov. Danes je finančna slika policije bolj svetla. Lahko rečemo, da ima prvič v zadnjih desetih letih možnosti za normalno delovanje."

L. L.
Prijavi napako
Komentarji
špohtl
# 29.12.2016 ob 11:45
Ministrica govori eno, sekretar Šefic (njena roka), pa dela nasprotno in se trudi najti čimveč namestitev za migrante. Kdo (razen državljanov, ki to gledajo ) je tu nor ?
poskok
# 29.12.2016 ob 11:58
Ko je Orban opozarjal in na koncu postavil ograjo( politikantsko rečeno tehnične ovire) je bil največji fašist!
generacija56
# 29.12.2016 ob 12:01
Mene moti samo eno.
Ta država, ta stranka, je blokirala komentiranje na vseh medijih v teh butalah, posilila lastno prebivalstvo s svojo odločitvijo, se pofučkala na tako imenovano javno mnenje, ki ga tako, ni, da ne bo pomote, sedaj pa obeša na pol oprano perilo pred nas....
Dragi moji, napravili ste osnovno napako v demokraciji!!!
Izključili, onemogočili, preslišeli ste tisto, kar v "demokraciji" pomeni sama beseda: Javnost.
Sedaj pa ukrepi?
Ste napravili iz butal čisto navadno policijsko državo!
Ukrepi!
Sprejelo ste pa koliko tisoč ljudi, ke se ne vklapljajo v naš način življenja, ne sprejemajo in nikoli ne bodo sprejeli našega načina življenja. 90% teh ljudi niso begunci, so čisto navadni ljudje, ki so so zavonjali priložnst izkoristiti naivnost EU politikov, da bi se vgnezdili nekje, kjer bi lahko širili kaos, katerega so sami povzročili v matičnih državah in iz njega ušli...
Saj drugačnega življenja niso sposobni.
No, pa bodo imele EU policije kaj početi naslednja desetletja, a ne? Koliko bo to stalo?
Bo ostalo še kaj za socialo domorodcev?
V tej materiji sem preživel zadnje leto, vidim kam gre...
Anar Hija
# 29.12.2016 ob 11:43
Čisto so izgubljeni tile iz SMC+SD, čisto. Ne vedo več, kaj počnejo, da je le vse po predpisih tudi, če gre vse v maloro.
drg
# 29.12.2016 ob 12:07
@SamoRes: Odstranite žico!

Se popolnoma strinjam. ;) Žica je premalo .. treba je zgraditi zid.
Pantha Rhei
# 29.12.2016 ob 12:00
"ČE" je odveč. EU je odpovedala, branit se bo moral vsak sam.
samo.jst
# 29.12.2016 ob 11:54
Odkrivanje tople vode... Meje niso bile postavljene in vzdrževane stoletja brez veze, danes pa neka nova teorija da niso potrebne.
Borc984
# 29.12.2016 ob 11:44
"Slovenija potrebuje skrajen ukrep, če migracijski mehanizmi EU odpovejo"

Se strinjam, s Falconom nazaj v državo izvora! Mislim, da si lahko privoščimo, smo pa že iz krize. ;)
vnk
# 29.12.2016 ob 12:17
Ob tem dodaja, da razpetost med schengensko demagogijo in očitki o pomanjkanju človečnosti ne ponuja nobene alternative predlaganemu zakonu.

Človečnost? Azilnega sistema v trenutni obliki si ne moremo privoščit, vsaj če hočemo biti fer do lastnih državljanov, ki jim ukinjamo socialo, vsi pa lahko beremo kako v zdravstvu škripa po celi črti. Država je tudi neodgovorna, saj nima politike asimilacije, v šolah forsirajo multikulturalizem, v Velenju iščejo zdravnika z znanjem albanščine, v Ljubljani smo pa dobili džamijo, SMC pa bi najraje še vsem iz bivše juge dala status manjšin.
Lovec
# 29.12.2016 ob 11:48
Ukrepati bi morali vsaj leto in pol nazaj. Sedaj pa tole zgleda malo patetično, saj ljudje kljub silnemu medijskemu pritisku ne verjamejo več novicam in informacijam in razlagam glede migracijskga toka.

Je pa res da bodo 2018 volitve in potrebno je ljudi pripravljati, da bodo vedeli koga volit.
Tetameta
# 29.12.2016 ob 11:59
A potem ne bomo sprejeli 200.000 Hanžkovih migrantov?? Ajej...
davide
# 29.12.2016 ob 12:22
in kaj je konkretnega povedala? nič...samo to, kar že vsi vemo
Janezski
# 29.12.2016 ob 12:09
SamoRes, žičnata ograja ne bi smela biti v prvi vrsti biti postavljena zaradi živali. Tole je ogromno živali v mukah končalo. Za prepreko vstopa ljudi so druge ograje.
Lord Vader9
# 29.12.2016 ob 15:03
Takoj ko se v članku omeni žica, ©klovn čudežno oživi :)
patriot44x2
# 29.12.2016 ob 13:46
Ja kaj je za študirat. Mejo zapret pa magar vojsko tam postavit. Ilegalne migracije se ne smejo dogajat, ker glej ga zlomka nas tudi brez dokumentov ne spustijo v Dubaj in ostale njim bolj podobne države.
xavi
# 29.12.2016 ob 12:41
To se lahko zgodi tudi v Sloveniji:
http://nova24tv.si/aktualno/to-se-lahko-zgodi-tudi-v-sloveniji-sokantni-posnetki-islamizacije-nizozemske-kjer-so-se-osnovnosolci-prisiljeni-klanjati-alahu/
sharkyslo
# 29.12.2016 ob 12:29
Predlagam najboljši ukrep: naj ta nesposobna vlada nemudoma odstopi.
kromo-som
# 29.12.2016 ob 13:41
To, kar se dogaja v Evropi, je invazija brez orožja. Posledice pa bodo enake, kot če bi bili poraženi in okupirani v vojni, namreč izginotje vropskih narodov in nacionalnih držav. Tu nobene lažne človekoljubne floskule ne pomagajo. Evropski poitiki, ki so zdaj na oblasti, sprejemajo usodne dolgoročne odločitve. Zelo verjetno bodo nekoč v prihodnosti za to nosili odgovornost. Njihove odločitve so namreč na meji oziroma čez mejo izdajstva. Za tujce, ki nas sovražijo, ki nam pretijo vzeti vse, kar predstavlja evropska kultura, skrbijo bolj kot za domačine. Čas je, da rečemo bobu bob.
JANEZ BLOND
# 29.12.2016 ob 12:33
Proti temu zakonu sta Brglez in Klemenčič, ki podpirata nezakonito priseljevanje v slovenijo.
patriot1970
# 29.12.2016 ob 12:26
Ministrica ima povsem prav - naš največji problem je pravosodje; če jim že uspe sestaviti kakšen zakon ga sestavijo tako da ga na koncu niti sami ne razumejo........na kakšnem nivoju pa je poznavanje in uveljavljanje prava v Sloveniji pa dovolj nazorno kažejo naše izgubljene tožbe proti Hrvaški, zapiranje pa potem spuščanje na svobodo tajkunov....da o zadevi patria niti ne govorimo.

Malce za poduk našim pravnikom (izposojeno od enega izmed komentatorjev):

Vsi sodniki, ki zavirajo deportacije, zavrnitev azila, tolerirajo nezakonite prehode meje...... na osnovi nekih pravnih floskul bi si morali zelo dobro prebrati spodnje od Thomasa Jeffersona in to večkrat

"A strict observance of the written law is doubtless one of the high duties of a good citizen, but it is not the highest. The laws of necessity, of self-preservation, of saving our country when in danger, are of higher obligation. To lose our country by a scrupulous adherence to the written law, would be to lose the law itself, with life, liberty, property and all those who are enjoying them with us; thus absurdly sacrificing the ends to the means."

Prevod z google zaradi admina

"Strogo izpolnjevanje pisnega zakona je nedvomno eden od visokih dolžnosti dobrega državljana, vendar to ni najvišja. Zakoni nujnosti, za samoohranitev, za varčevanje z našo državo, ko je v nevarnosti, so višje obveznosti. izgubiti našo državo s natančnemu upoštevanjem pisnega prava, bi izgubili zakon sam, z življenjem, svobodo, lastnino in vse tiste, ki jih uživajo z nami, tako absurdno žrtvovanja konča do sredstev ".
vnk
# 29.12.2016 ob 15:55
Ona pa toplo vodo odkriva. Dobro je plačana za nič :)

Kljub temu, da sem volil za SMC, a nisem njihov privrženec, bi prej pokazal s prstom na SD, ki so z njimi v koaliciji. Poglej na twitter SDjevke Tanje Fajon, ki pravi:

Migration is historic, is global question. For centuries & always a positive experience for countries of final destination

Nekaj dni kasneje pa napiše:

Shocked! Berlin, tragedy! Victims innocent people at Christmas market?! How far and low that can go? Murder in Turkey, alert in Brussels? :(

Zakon verjetno že je, samo ga je pač treba spravit mimo kavč humanistov, ti pa so najverjetneje znotraj SD in tudi SMC.
Frankie2010
# 29.12.2016 ob 14:56
Ministrica je itak že sostorilka kaznivega dejanja pomoči pri prestopu zelene meje. KZ-1 pravi:

Prepovedano prehajanje meje ali ozemlja države


308. člen


(1) Kdor nasilno prekorači državno mejo Republike Slovenije ali oborožen nezakonito vstopi na njeno ozemlje, se kaznuje z zaporom od treh mesecev do treh let ali z denarno kaznijo.

(2) Enako se kaznuje tujec, ki nima dovoljenja za prebivanje v Republiki Sloveniji, če se na način iz prejšnjega odstavka zadržuje na njenem ozemlju ali se upre zakoniti odstranitvi z njega.

(3) Kdor se ukvarja s tem, da tujce, ki nimajo dovoljenja za vstop v Republiko Slovenijo ali prebivanje v njej, nezakonito spravlja na njeno ozemlje, jih po njem prevaža ali jim pomaga pri skrivanju ali kdor skupino dveh ali več takih tujcev za plačilo nezakonito spravi čez mejo ali ozemlje države, se kaznuje z zaporom do petih let in denarno kaznijo
.

(4) S kaznijo iz prejšnjega odstavka se kaznuje uradna oseba, ki z zlorabo uradnega položaja ali pravic omogoči tujcu nezakonit vstop na ozemlje Republike Slovenije ali nezakonito prebivanje na njem.

(5) Če storilec z dejanji iz tretjega ali četrtega odstavka tega člena sebi ali komu drugemu pridobi nesorazmerno premoženjsko korist ali priskrbi brezpravno delovno silo ali povzroči nevarnost za življenje ali zdravje ljudi ali taka dejanja stori kot član hudodelske združbe, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let in z denarno kaznijo.

(6) Kdor pridobiva ali zbira ljudi za nezakonito preseljevanje, jim preskrbuje ponarejene dokumente ali prevoz ali kako drugače organizira nezakonito preseljevanje, se kaznuje z zaporom do petih let in denarno kaznijo.

(7) Prejšnji odstavki se uporabljajo tudi za kazniva dejanja, storjena v tujini, če je država, v kateri so bila storjena, enako kot Republika Slovenija sprejela skupno mednarodnopravno obveznost preprečevati taka kazniva dejanja, ne glede na to, kje so storjena, ter je dejanja v svojem zakonu ustrezno enako določila kot kazniva dejanja. Če je bilo kaznivo dejanje storjeno na območju Evropske unije, se državljani njenih članic pri uporabi drugega, tretjega, četrtega in petega odstavka tega člena ne štejejo za tujce.

A KZ-1 za naše vodilne politike in njihove sekretarje ne velja. Živalska farma, a ne Mirko?
antartide
# 29.12.2016 ob 14:55
... na ministrstvu za pravosodje še ni volje ...

Kdaj pa bo? Ko bo že prepozno?
luckyss
# 29.12.2016 ob 14:46
Kar nekaj nas je, ki smo na problem brezglavega in nenadzorovanega sprejemanja neznancev opozarjali že od začetka..Takrat so nas pljuvali, brisali komentarje, nas dajali v "karanteno"...Punce iz nevladnih organizacij so se že skoraj slačile kar na meji..
In sedaj, ko je praktično že prepozno se po Evropi dvigajo politiki in začenjajo dvomiti v svojo "refuges wilcomen"..
Butale..mi pa ovce, ker te butalce vedno znova volimo namesto, da jih pomečemo na prvo gnojišče..
Pa kakšna je to demokracija, kjer narod nima besede in medijo kršijo ustavo in samovoljno brišejo komentarje ?!
Fräulein K.
# 29.12.2016 ob 12:59
Suverena država nismo dokler imamo teh nekaj sto (bosih in nagih) vojakov in dokler ima zadnjo besedo Bruselj.
juk
# 29.12.2016 ob 12:07
Györkös Žnidar dela zelo dobro, glede na ogromen pritisk na njen resor ki je skozi celoten mandat.
patriot1970
# 29.12.2016 ob 16:01
vnk
# 29.12.2016 ob 15:55
Tanja Fajon, pravi:
Migration is historic, is global question. For centuries & always a positive experience for countries of final destination

Nekaj dni kasneje pa napiše:
Shocked! Berlin, tragedy! Victims innocent people at Christmas market?! How far and low that can go? Murder in Turkey, alert in Brussels? :(


Napaka@vnk - Tanji Fajon je ta dva twita uspela napisati na isti dan!!!!
........ampak njej verjetno še vedno ni jasno da sta v povezavi!!!!!
Tetameta
# 29.12.2016 ob 16:00
Pozabil si na:

Z A K O N O MEDNARODNI ZAŠČITI (ZMZ-UPB2)
(2) Status begunca se prizna državljanu tretje države, ki se zaradi utemeljenega strahu pred preganjanjem, temelječem na rasi, veri, narodni pripadnosti, pripadnosti določeni družbeni skupini ali določenem političnem prepričanju, nahaja izven države, katere državljan je, in ne more ali zaradi takega strahu noče uživati varstva te države, ali osebi brez državljanstva, ki se nahaja izven države, kjer je imela običajno prebivališče, in se zaradi utemeljenega strahu ne more ali noče vrniti v to državo.

Ja državljanu..ne pa polovici Afganistana, Pakistana, Irana, Sirije, Maroka, Tunizije, Gambije, Nigerije, Sudana, Eritreje, Somalije in še Bangladeša...to kar se gre s to "begunsko krizo" je ena živa zloraba azilnega sistema...ni azil namenjen selitvi narodov brez dokumentov v države, ki so jim najbolj všeč...
Spremeniti je treba te neživljenjske zakone in 60 let stare konvencije, ki so jih pisali takoj po drugi svetovni vojni, drži se jih pa itak samo Evropa (pa tudi OZN pričakuje samo od Evrope, da se jih bo držala), ostale države pa boli za konvencije in človekove pravice in vse ostalo...
no72
# 29.12.2016 ob 14:19
Kvote, ki jih je omenil Janša in se toliko omenjajo, predstavljajo cca. 560 migrantov. To za Slovenijo ne bi pomenilo tako hudega problema, veliko večji problem so vlada in Šefic, ki samo še išče po Sloveniji dodatnih kapacitet za neznano število migrantov. Koliko, se vlada in Šefic ne izjasnijo.

Ne izjasnejo se niti, kaj bodo storili v primeru velikega navala, za razliko od naših sosedov, ki to dobro vedo!

To je glavni problem!
generacija56
# 29.12.2016 ob 12:58
Upam, da so minusi v glavnem na tisti del, ko ni pojasnjeno, da so za kaos v svoji deželi krivi, ker se niso uprli imperialistični politiki, vplivu ZDA na vso dogajanje.... Da so preprosto dezertirali, ker se več niso znašli v pokvarjenosti sodobnega, globalnega laganja...
Mi, v Sloveniji, si nismo na jasnem, kakšno ceno plačujemo, kaj šele tisti tam...
Potem, ko sem govoril z mnogimi Sirijci, najbolj izpostavljenimi med vsemi nacijami, trenutno, mi je popolnoma jasno, da se jim niti ne sanja, kaj se je zgodilo. Se preprosto preveč nerazgledani, naivni... Vpeti v lastne delitve, mnogo bolj zahtevnih, kot "domobranci, partizani".
In ta val, Slovenska politika jadra na tem....Brez občutka, vizije, brez skrbi za lastno prbivalstvo. Hlapčevsko udinjanje je edin skupni imenovalec... Poslušnost, da ne bi vznemirili koga, da je v Sloveniji še kdo pokončen, načelen, ker bi lahko kaj izgubili zato....
heron
# 29.12.2016 ob 12:37
Mislim da ima ženska prav,čeprav mi je , kako naj rečem, nedostopna,ampak ne vem zakaj se čaka z temi zadevami , kot da bi nekdo namenoma zaviral zadevo
cerebro
# 29.12.2016 ob 12:29
Naloge policije so jasne, ena od njih je varovanje državne meje in preprečevanje nezakonitih migracij. Če pri tem sama ni uspešna, zakonodaja v ta namen omogoča uporabo pomoči vojske. Če vlada z uredbo policiji onemogoči opravljanje njene naloge, je takšna uredba protiustavna in glede na lansko dogajanje ne razumem, zakaj ni ta vlada že davno bivša!
bb33
# 29.12.2016 ob 13:25
"Trenutni sistem je nepravičen do policista, saj je Specializirano državno tožilstvo pristojno za preiskavo vseh kaznivih dejanj policistov, tudi tistih, ki jih naredijo zunaj svojega delovnega časa, kar pomeni, da so strožje obravnavani kot drugi."

ZA BOŽJO VOLJO !? SAJ SO VENDARLE POLICISTI ! pravilno da so kaznovani strožje kot ostali državljani, kaj se mota po glavi tej ženski ?
vranek
# 29.12.2016 ob 16:32
Anarhija, špohti in vsi ostali, kaj bi radi? Jaz tukaj nočem gledati neskončnih kolon ekonomskih migra ntov, ki tako mimogrede mečejo ljudi v zrak ali jih pa tako za šalo malo povozijo.
Če ministrica zato, da doseže, da nas v primeru, da ostanemo sami s problemi nezakonitih ekonomskih migrantov, potrebuje nove zakone in poooblastila, naj jih dobi. Jaz n očem deliti svoje domovine z desettisočimi nespoštljivimi nezakonitimi ekonomskimi migranti.
Anarhija, kolk teh imaš doma in jih hraniš. Če je kdo zgubljen v nekih nedoumljivih irealnih širjavah, si to ti. Moja domovina naj izgleda še naprej vključno z videzom žensk, tako kot do zdaj.
Zadnijič gledam predstavitev o deklici iz Logatca, migrantki. Ja, lepo govori, ampak fantke so naučil, da je ne gledajo¨!!!! Halo. Minjih ne bomo smeli gledati, en drug se ne pogovarja z zdravnico ker je ženska... ne jaz tega nočem. Nočeml.
pašeresje
# 29.12.2016 ob 14:41
Györkös Žnidar: Potrebujemo skrajni ukrep, če migracijski mehanizmi EU-ja odpovejo

Györkös Žnidarjeva naj pogleda k sosedu Orbanu kako se stvarem streže.

Pač red mora biti, ne smemo dovoliti invazije!
mirror
# 29.12.2016 ob 13:51
Eden od boljših ukrepov bi bil, če bi vam prepovedali drage prevoze z Falconom na seje upravnih teles evropske unije. Lahko uporabite redne linije.
anny22
# 29.12.2016 ob 13:21
Na smeh mi gre...recimo da se na naši meji znajde 10.000 besnih migrantov, ki hočejo čez naše ozmelje v obljubljeno deželo. S čim jih bomo zadržali? Z branjem zakona o azilu? Z našo vojsko, ki jo tepe švicarska garda s helebardami? Z kadrovsko in materialno podhranjeno policijo? Najdite boljšo rešitev ali pa adijo in naj vaše stolčke zasedejo pametnejši.
vnk
# 29.12.2016 ob 20:50
http://4d.rtvslo.si/arhiv/u3nek/17444626
9

evo, Sirijc prišel sem, ker ma neko družino, zdej pa dela v Filantropiji in mu plačujejo, da nove prišleke "izobražuje" in pomaga pri obiskih zdravnikov itd. RTV, vse kar ste naredili s tem prispevkov je, da bom volil nekoga, ki bo te ljudi deportiral.
galoper
# 29.12.2016 ob 17:26
Država izkazuje nemoč pri varovanju naroda, ki jo je ustvaril!
MMC zadržuje komentarje, menda ne z namenom še večjega dokazovanja moči nad narodom?
Gorje politikom, če bo narod sam branil svoj fizični obstoj in ekonomsko socijalno varnost!
Zoro27
# 29.12.2016 ob 13:54
Ministrica, ne nakladaj.
samogledam
# 29.12.2016 ob 23:01
Ne zanašajte se na Bruselj, ne zanašajte se na Nemčijo...Tukaj je vse v kaosu !
no72
# 29.12.2016 ob 19:20
RJSlo@ 16.09:

Ob "pohvali" Gjerkeševi sem imel v mislih predvsem njeno zavedanje, da ostale sosednje države skrajno zaostrujejo mejno politiko, Slovenija pa po njeni pravilni ugotovitvi caplja na mestu in brez ideje za rešitev.

Vsaj to, ker vlada kot celota ne premore niti te samorefleksije. Zastavlja se le še vprašanje, ali je to namerno diletantstvo slovenske vladne, trenutno levičarske politike, ali pa je načrtno delo in strategija vlade tako na psu, da je popolnoma izgubila kompas za realne eksistencialne probleme slovenskega naroda!

To, da vlada ne premore drugega kot iskanje namestitvenih kapacitet, pomeni popoln poraz države Slovenije pred zgodovinskim izzivom, po resnosti primerljivim z onim leta 1990.

S tem, da smo seveda zaradi majhnosti še mnogo bolj ranljivi kot Avstrija, Madžarska in celo Hrvaška. Po mojem osebnem mnenju je čas, za natančen načrt, ki bo do potankosti razdelal zaščito meja pred vdori ilegalnih migrantov, ki bodo tokrat prezadovoljni z azilom, pridobljenim na slovenskih tleh in na to karto bodo zanesljivo igrali!

Mimogrede, "popularnost" Fajonove in njene izjave izpod vsake kritike, samo govorijo, kako neresna in zgrešena je naša uradna politika in kakšni ljudje nas zastopajo v Bruslju, kjer se o vsem odloča.....
misterij1234
# 29.12.2016 ob 18:00
Sedanja oblast nas je pripeljala do trenuka ,ko si morajo domačini severno in južno od Gorice na podeželju ustanavljati dnevno-nočne straže.Kolega iz bližine Ajbe v hribih ob italijanski meji je podil čudne tipe,ki so se po vpitju lastnika kmetije vrnili proti italijanski meji.Pravi,da se ilegalni prehodi dogajajo tudi protii Sežani,Ajdovščini in jih videli že okoli Ceknega.
RYAN
# 29.12.2016 ob 15:15
bodimo močni , ne se ozirat na ostale države . a je tolk težko---prisluhnit državljanom ob vladi se ve! če boste slepo poslušal brusel se ne bo išlo malo je potrebno poslušat tudi narod
Frankie2010
# 29.12.2016 ob 15:04
svabo # 29.12.2016 ob 12:39 Na vse to pa sedaj še zakonski predlog, ki je v nasprotju z Slovensko ustavo in Evropsko konvencijo o človekovih pravicah.

A mi lahko poveš, ali je v skladu z MOJIMI človekovimi pravicami, da me iz Hrvaške v Slovenijo NE SPUSTIJO, če ne pokažem veljavnih osebnih dokumentov? Najprej je treba napisati KODEKS ČLOVEKOVIH DOLŽNOSTI, kjer je zadnji člen takle: Ko si izpolnil VSE dolžnosti do države, lahko pridobiš kar nekaj človekovih pravic. Kajti, to, kar je sedaj dovoljeno, pelje v vojno. Potem boš lahko hitro iskal pravico, ali dobiš 7,69 ali pa dolgo devetko v glavo !!
patriot1970
# 29.12.2016 ob 12:49
heron
# 29.12.2016 ob 12:37
Mislim da ima ženska prav,čeprav mi je , kako naj rečem, nedostopna,ampak ne vem zakaj se čaka z temi zadevami , kot da bi nekdo namenoma zaviral zadevo

......tudi jaz mislim da ima ministrica prav,.....med vrsticami pa je tudi dokaj jasno povedala kdo tu zavira - pravosodno ministerstvo.....in posledično še Cerar!!
........žal naša in evropska zakonodaja sploh ni napisna in prilagojena sedanjim varnostnim razmeram niti prilagojena drugim kulturam katere vstopajo v Evropo.
Le zakaj Savdska Arabija in ostale zalivske države niso podpisnice mednarodne deklaracije o beguncih???? - njihova zakonodaja je pač prilagojena tamkajšnjim razmeram.......in tudi naša je bila prilagojena našim razmeram.....pred letom ali dvema!!!
tuintam
# 29.12.2016 ob 12:48
xavi
To se lahko zgodi tudi v Sloveniji:
http://nova24tv

Ne bi se moglo, če bi se muslimane z zakonom prisililo, da s odpovejo določilu v Koranu, da sme musliman ubiti človeka, ki izstoopi iz Korana. če to doličilo ni vmešavanje vere v politiko, ki dovoljuje reciopročni ukrep, potem smo pa res opleli ... Kar se mene tiče bi točno tako obvezo zakonsko sprejel, sicer pa naj spokajo. Pobijajo se lahko kje drugje. A pa tudi genijem na Novi ne pride na misel. Eni so moderni, drugi novi, vse pa smrdi po trohnobi, da že ni res ...
cairns
# 29.12.2016 ob 21:24
Györkös Žnidar: Potrebujemo skrajni ukrep, če migracijski mehanizmi EU-ja odpovejo

So odpovedali že pred dvema letoma. EU deluje po komandi Pandore Merkel.
Če bi zadnji dve leti ta oblast razmišljala tako kot razmišlja sedaj bi imeli mirne praznike in nič terorističnih napadov.

Kaj prinaša ta multikulti opevana politika pa si lahko pogledate tu:

https://www.youtube.com/watch?v=F-LhfKKgncg
patriot1970
# 29.12.2016 ob 19:33
Za pravno rešitev v skrajni sili pa se lahko zgledujemo po Norveški:
Norveška bo umaknila svoj podpis iz Ženevske konvencije v slučaju če Švedska ne bo več obvladovala razmer...

http://speisa.com/modules/articles/index
.php/item.2527/norwegian-government-we-will-abandon-international-law-if-sweden-collapses.html

p.s.....hmmmmm.....na osnovi takšnega razmišljanja Norvežanov iz začetka leta lahko le sklepamo kako pozitivno deluje kulturna obogatitev na Švedskem.
firtoh
# 29.12.2016 ob 19:27
Helga se je hvalila z dogovorom o umiku avstrijskega mejnega nadzora.Danes,30.12.2016,Avstrijci opravljajo nadzor na meji.
Že od lanskega novembra trdim,da je šengen na naš severni meji
Kazalo