Slovenija

Poudarki

  • Vizjak minister za delo, Gorenak za notranje zadeve?
  • Minister za pravosodje in javno upravo Senko Pličanič
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,5 od 45 glasov Ocenite to novico!
Desnosredinska kolicija
Imena ministrov v novi vladni koaliciji ostajajo neznanka. Foto: BoBo
Senko Pličanič
Izvršilni odbor Liste Virant je za kandidata za pravosodje in javno upravo potrdil profesorja na ljubljanski fakulteti Senka Pličaniča. Foto: MMC RTV SLO/Gašper Petovar
Vinko Gorenak
Gorenak naj bi prevzel notranje ministrstvo. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Virantovi potrdili kandidata

Dodaj v

Koalicija uskladila ministrsko ekipo, imena v DZ v soboto

Virant: Kombinacija strokovne in politične vlade
2. februar 2012 ob 16:53,
zadnji poseg: 2. februar 2012 ob 22:28
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Vodje koalicijskih strank so dorekli ministrsko sestavo, je potrdila Ljudmila Novak. Listo kandidatov naj bi v DZ vložili v soboto. Izvršilni odbor Liste Virant je potrdil svoja kandidata.

V javnosti sicer v zadnjih dneh krožijo številna imena morebitnih kandidatov. Iz kvote ministrstev, ki pripadajo SDS-u, bo ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve prevzel Andrej Vizjak, ki je v prvi Janševi vladi vodil ministrstvo za gospodarstvo, in ne Romana Tomc, kot je bilo slišati do zdaj. Kandidat za ministra za izobraževanje, znanost in šport naj bi bil Žiga Turk, ki je bil v prvi Janševi vladi minister brez listnice. Turk za STA tega, da bi utegnil postati minister, ni ne potrdil ne zanikal.

Ministrstvo za notranje zadeve naj bi prevzel Vinko Gorenak, sicer poslanec SDS-a in izredni profesor na Fakulteti za varnostne vede Univerze v Mariboru (prej se je na tem mestu omenjalo Dragutina Mateja). Ministrstvo za infrastrukturo in prostor pa naj bi vodil poslanec SDS-a Zvonko Černač (prej se je na tem mestu omenjalo Andreja Širclja).

Minister za pravosodje in javno upravo Senko Pličanič
Na izvršilnem odboru Liste Virant so sklenili, da bodo mandatarju Janezu Janši za finančnega ministra predlagali podpredsednika stranke Janeza Šušteršiča, za ministra za pravosodje in javno upravo pa profesorja na Pravni fakulteti v Ljubljani Senka Pličaniča.

Imena za kandidate za ministre so po besedah Gregorja Viranta znana, z njimi pa se v stranki strinjajo. "Mislim, da je ekipa dobra," je dejal. Predlagano vlado Virant označuje kot kombinacijo strokovne in politične vlade. Glede obeh kandidatov Liste Virant pa dodaja: "Naša kandidata sta oba vrhunska strokovnjaka za področja, ki jih bosta pokrivala." O vladi naj bi sicer DZ glasoval 10. februarja.

Virant je ponovil, da se bo vlada prioritetno lotila rebalansa proračuna. Prihranke bo po njegovih besedah treba najti na čisto vsakem področju, poleg tega bo moral rebalans spremljati tudi varčevalni sveženj zakonov in uredb.

O prenosu tožilstva na ministrstvo za notranje zadeve je Virant povedal, da se stranka s tem strinja, saj se tako policija in tožilstvo lažje povežeta, če pa bi bilo treba sprejeti drugačno rešitev, pa stranka temu ne bo nasprotovala in bo predlog podprla.

Erjavec vendarle vodja diplomacije?
Čeprav se je predsednika DeSUS-a Karla Erjavca omenjalo v različnih kombinacijah, naj bi po zadnjih informacijah le postal minister za zunanje zadeve, nekdanji piranski župan Tomaž Gantar pa minister za zdravje. DeSUS naj bi o svojih ministrskih kandidatih odločal v petek.

Imena kandidatov za ministre iz vrst SLS-a in NSi-ja so že potrdili tudi organi obeh strank. Predsednik SLS-a Radovan Žerjav bi tako vodil ministrstvo za gospodarstvo, strankin poslanec Franc Bogovič pa ministrstvo za kmetijstvo in okolje. Predsednica NSi-ja Ljudmila Novak naj bi prevzela ministrstvo za Slovence po svetu, nekdanji član uprave Darsa Aleš Hojs pa ministrstvo za obrambo.

Do zdaj bolj ali manj neznana so imena mogočih kandidatov za državne sekretarje. Med strankami koalicije naj bi sicer veljal dogovor, da si lahko vsak minister sam izbere državnega sekretarja, pri čemer bi imelo ministrstvo, ki je nastalo iz dveh ali več ministrstev, po dva državna sekretarja, preostala pa po enega.

V soboto začne veljati novela zakona o vladi
Koalicijske stranke bi lahko po nekaterih informacijah dokončno listo kandidatov javno predstavile že v petek. V soboto sicer začne veljati novela zakona o vladi, ki je zmanjšala število ministrov z 18 na 12.

A. Ko., Gašper Petovar, A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
royayers
# 03.02.2012 ob 07:38
Odlična ekipa za kregarijo, laži in podtikanja. Vsaj kar se Gorenaka in Černača tiče.

Janša je res en bimbo, na ta položaj da največja arogantneža iz stranke, ki se bosta skregala tudi s svojo senco če bo treba, no sta pa zgleda lahko vodljiva in ju bo spuščal v najbolj umazane boje in obračunavanje z levico. Janša, moj predsednik vlade nisi!
dalton1
# 03.02.2012 ob 02:47
V vsej vladi je na pravem mestu edino Gorenak, samo še SS uniformo pa je taprav.
pirat321
# 03.02.2012 ob 02:32
In Virant je zadovoljen s tako ekipo? Pač od vsega začetka prodana duša. Na naslednji hvolitvah bolje da ne kandidiara če noče končati kot ZAHEC.
pirat321
# 03.02.2012 ob 02:04
To je torej ekipa, ki naj bi nas izvlekla iz krize. Pa jade, upam, da bodo vsaj državne sekretarje imeli boljše.
MissMessy
# 03.02.2012 ob 01:40
Samo ena ženska... mogoče bi pa bilo bolje, da še nje ni.
Govedo
# 03.02.2012 ob 00:59
LOOOL!
Fear and Loathing in Butale
ken.do
# 03.02.2012 ob 00:00
Verjetno so tudi pristaši SDS malo dvignili obrvi. Meni osebno ni všeč edino Černač, za Erjavca pa tako ne morem verjet. Niti pod razno pa ne poznam Pličaniča. Lahko kdo pove kaj več?
iksy
# 02.02.2012 ob 23:46
pingo69 wrote: ... Zopet iste face ...

Jah, novih fac ni, ker baje obešajo belo zastavo v Murglah.
R2D2
# 02.02.2012 ob 23:34
... B.R.U.H Vlada ...

Vinko je vsaj bil miličnik prej ...
Valuk_
# 02.02.2012 ob 23:23
Ta Gorenak je komunističen kader. Vem da je včasih še v milici zasedal visoke položaj. Partijsko knjižico je že vrnil?
forest9
# 02.02.2012 ob 23:21
Torej je dokončno tožilstvo pod MNZ? Mah, no comment...
Valuk_
# 02.02.2012 ob 23:21
Bog, kakšna ekipa :(

Več kot leto ne bodo zdržali skupaj.
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 23:13
Saj imajo pravosodje :)
Samo brez tožilstva.

Rekel pa je, da niti SDS niti PS ne smeta imeti, financ, MNZ in pravosodja.
pimi
# 02.02.2012 ob 23:09
Razočaran nad Virantom....če ne bomo upravljali pravosodja ne bomo stopili v koalicijo....lažnivec!!!
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 23:06
Vsaj nekaj je jasno, če bo Janković preživel Gorenakov mandat, bomo lahko vedeli, da je čist kot solza.
Jan1983
# 02.02.2012 ob 23:00
Gorenak je zelo zagret za posel, vsekakor bo potreboval precej zagona.
pirat321
# 02.02.2012 ob 22:53
Na Hrvaškem KUKRIKU koalicija pri nas gostilniška koalicija. Tako kot se je rojevala taka bo. A je kakšna varianta da zamenjamo vlado s Hrvati v znak dobrosoedstva?
flyhigh
# 02.02.2012 ob 22:49
nisem zadovoljen s temi imeni čeprav sem njihov volilec..upam da so to samo govorice.
Vizjak, Gorenak, Černač...to niso pravi kadri za ministra...postavljajo iste loleke kot levica...

ostalo pa se zdi v redu

Erjavec zgleda prijeten, inteligenten in zgovoren človek...to ima svojo vrednost v diplmaciji
Šušteršič, čas je da tudi nekaj naredi in ne samo opozarja
Ljudmila je OK, ne vem zakaj jo napadate...vaši argumenti so malo mimo
Žerjav je dobra izbira. Verjamem da je dober vodja in usmerjen k cilju

O Gantarju, Bogoviču, Hojsu, Pličaniču ne vem nič. upam da so dobri
wpnc
# 02.02.2012 ob 22:48
Šank koalicija-šank vlada
Nikec3
# 02.02.2012 ob 22:45
Kako bo Erjavc izgovoru npr. surrenderer a pa underperformer???

Tako kot jih izgovori Arnie :)
R2D2
# 02.02.2012 ob 22:43
... GROZE IN STRAH !!!

Imeli bomo nove predčasne volitve kot je po (NE)zmagi na teh rekel Ivan ...
felixon
# 02.02.2012 ob 22:42
Ekipa ni sanjska, je pa za svetlobno leto boljša od Pahorjeve.
longform
# 02.02.2012 ob 22:42
vsakič k letim nazaj v slovenijo vidim kok je to lepa država.. vsakič kadar se pogovarjam spet s slovenci vidim keri so to seljaki.. Sami ste si zapečatli usodo z dvobojem Jankovič vs, Janša. namest da bi vse steral neka v tri pm ste jim dal podporo (nima veze komu) in se kregal glede tega slovenec proti slovencu.. Zato me ni več tuki in me boli K.. me pa tut boli da tok mal ljudi ne zna komunicirat med sabo.. Ne živim več v slo ampak a ste šli res Jankoviča zatret v vašo škodo.. mislm kokr denarja ste zaradi tega zgubili ga on in janša skupi nebi mogla nakrast..
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 22:41
Ali lahko jaz Turku ene par vprašanj zastavim za parlamentarni hearing?
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 22:40
No, vsaj Janeza Ujčiča ni med ministri, v nasprotju s tem, kar se je govorilo. Tudi to je nekaj. Naslednja leta bomo morali biti tu z malim zadovoljni.
lony
# 02.02.2012 ob 22:38
@DURA-ACE: a ne? Ok, saj če si profesor, si za šolstvo že slišal, ampak če učiš na fakulteti za gradbeništvo?? Ne vem no... Jaz zase vem, da si ne bi upala prevzeti nekega visokega položaja, ki je popolnoma izven moje stroke. Ne vem, a se to kar sproti priučiš, ali kako?? Meni to res ni jasno.
Brane28
# 02.02.2012 ob 22:36
Kako bo Erjavc izgovoru npr. surrenderer a pa underperformer???
pirat321
# 02.02.2012 ob 22:35
Morda bi bila boljša vlada: Viler, Auer, Šoba, ,,, Bi se vsaj smejali, pri teh mi gre na jok.
MIRNČAN
# 02.02.2012 ob 22:35
pingo najmanj trije niso isti. Pa je tukaj še Desusov resor, ki je predlagal odličnega ministra za zdravje itd. tko da ne preveč posploševat.
bimbo1975
# 02.02.2012 ob 22:34
Mene najbol zanima, a je Turk za univerzijado...
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 22:25
O bog odpusti jim saj ne vedo kaj delajo. Edini sposobni so Pličanič, Turk in Šuštaršič. Dobro je da je samo 12 ministrov. Še teh ne morejo izbrati dobrih in kompetentnih kaj bi bilo šele če bi jih bilo več.


Turk definitivno ni sposoben, še najmanj pa za ta resor.
pirat321
# 02.02.2012 ob 22:19
Rdeči valjar: ne to je vendar vlada za izhod iz krize. Izgleda da za njih predstavlja krizo to, da jih je velik ov sodnem postopku.
Rdeči valjar
# 02.02.2012 ob 22:14
A to bo strokovna vlada???? ne se hecat, no!!!
pingo69
# 02.02.2012 ob 22:07
Narod je skoz govoru dovolj je teh istih fac že 20 le jih gledamo a kaj smo zdaj naredili. Zopet iste face. Joj Gorenak pa kaj ste nori. Kaj ta SDS dela.
pirat321
# 02.02.2012 ob 22:03
No smo vsaj spoznali intelektualni potencial slovenske desnice. Vrt bom povečal, da bom v prihodnje imel kaj za jesti.
pirat321
# 02.02.2012 ob 22:00
Predlagam, da se sprejme zakon o vladi, ki ima samo predsednika vlade, ostalo pa so državni sekretarji, ki moraj ovsaj 10 let delati na področju, ki ga zasedajo. Tako ali tako bo o vsem odločal JJ. Glede na ekipo tudi edino pravilno.
pirat321
# 02.02.2012 ob 21:58
Upam, da bodo hearingi v pralamentu vsi prenašani po TV, da se bo natančno videlo intelektualni potencilal 8 ministrov, če recimo ,da so 4 užitni. kdaj bodo prenosi. Po mojem bo taka komedija, ki je svet že dolgo ni videl.
pirat321
# 02.02.2012 ob 21:51
O bog odpusti jim saj ne vedo kaj delajo. Edini sposobni so Pličanič, Turk in Šuštaršič. Dobro je da je samo 12 ministrov. Še teh ne morejo izbrati dobrih in kompetentnih kaj bi bilo šele če bi jih bilo več.
Vidim, da je potrebno iti iskat službo v Italijo, kjer imajo tehnično vlado, ne pa tako kot mi, kjer se je vodjem stran kjasno pokazalo da jim je samo za oblast in lastne riti.
DREADLORD
# 02.02.2012 ob 21:47
kučkučki
# 02.02.2012 ob 17:33
Prijavi neprimerno vsebino
vizjak minister za socialo?? wtf:)))))))) a ni on kao stručko za gospodarstvo?

tole zadnje pa definiraj. tri grafe razloži in par fraz se naučit pa res ni že stručko. :-)
Amsel
# 02.02.2012 ob 21:45
Bog se nas res naj usmili! Kdo je tukaj novi obraz?
DREADLORD
# 02.02.2012 ob 21:44
saj ne vem, grotesken smeh je tudi nekaj. :D
boston29
# 02.02.2012 ob 21:41
Razočaran sem nad temi imeni. Ena najslabših vladnih ekip do sedaj vsaj po imeni.
Bomo videli pa kaj bo iz vsega tega...
palbinc
# 02.02.2012 ob 21:36
@15-30

kako veš, kdo ureja YT posnetke slovenske vlade?
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 21:35
Vlade še ni pa se ji že krave smejijo.
joplin
# 02.02.2012 ob 21:25
jao, SDS, kje mate pa punce? Pa tako sem se veselil Tomčeve, Škrinjarjeve, Cizljeve
ejt
# 02.02.2012 ob 21:23
g.Gorenak, O.hebi, Enako velja za tv odvetnika
Howly
# 02.02.2012 ob 21:13
Ohhhhh yeeeeeeah, more, harder, harder! Vam paše, gospod Kolednik?
legendaZ
# 02.02.2012 ob 21:07
Škoda, da niso zmanjšal na 7 ministerstev da ne bi bilo tolk butalcev ministrov
iksy
# 02.02.2012 ob 21:06
V zvezi z usklajevanjem kadrovskih rešitev ali imen ministrov v (novi) vladi in odzivi javnosti na predlagana imena ministrov, naj uporabim znani rek: Psi lajajo, karavana pa gre naprej.
legendaZ
# 02.02.2012 ob 21:04
Sramota Rjavc zunanji minister, pa ponovno nesposobni vizjak
cairns
# 02.02.2012 ob 21:01
Nikec3
Zgleda da je Karel Erjavec največje slovensko bogastvo. Obvlada vse!

Po njegovi zaslugi bo vsa Evropa, kaj Evropa, ves svet bo vedel kje je Slovenija. Ob njenem imenu se vsak normalen človek valjal po tleh od smeha.
shogun
# 02.02.2012 ob 21:00
@Nikec3
Dobro veš, da sem mislil na splošno in ne ravno na dotičnega. Pa saj vam niti eden od kandidatov ne ustreza in ne samo Karlo. Bi pa verjetno tudi on počel manj bedarij in bil tarča posmeha kot Zoran Thaler, ki je bil avtor prav legendarnih zunanjepolitičnih skečev v stilu nanizanke Samo bedaki in konji...
shogun
# 02.02.2012 ob 21:00
@Nikec3
Dobro veš, da sem mislil na splošno in ne ravno na dotičnega. Pa saj vam niti eden od kandidatov ne ustreza in ne samo Karlo. Bi pa verjetno tudi on počel manj bedarij in bil tarča posmeha kot Zoran Thaler, ki je bil avtor prav legendarnih zunanjepolitičnih skečev v stilu nanizanke Samo bedaki in konji...
zokizoki
# 02.02.2012 ob 20:59
ja, če se tema dvema bizgecema, Janši in njegovemu konju Viranu ni čisto zmešalo, Bog nam pomagaj...
zokizoki
# 02.02.2012 ob 20:57
Katastrofa, nesreča za nesrečo, res noro...pa kakšni strokovnjaki...ja te pajace bomo morali gledati....samo še za odselit...
cairns
# 02.02.2012 ob 20:53
Ministrska ekipa usklajena, imena znana v soboto?

Če sem se z mandatarstvom Janše še nekako sprijaznil, pa sem šokiran z imeni SDS ministrov. Katastrofa. Postalo me je strah, saj so ministrska mesta dobili SDS ''jastrebi'' mimo strokovnosti.
Plačilo za dolgoletno napadanje vseh Majerjevih nasprotnikov.
Nikec3
# 02.02.2012 ob 20:51
@shogun

Torej meniš, da je Karel Erjavec prava izbira za ministra za zunanje zadeve?
shogun
# 02.02.2012 ob 20:48
Mislim, levi modeli, kaj se pa vi greste. Da bi vam ustrezal minister iz nasprotnega političnega pola mora biti pameten, pošten, privlačen, lep, obvladati mora vsaj 10 jezikov aktivno in še dvakrat toliko jezikov pasivno, imeti mora smisel za humor in modo... Pa bi se še ziher našla kakšna napaka, da ne bi ustrezal vašim kriterijem, kajti za vas je pomemben le en in edini pomemben kriterij in ta je, da je v političnem smislu VAŠ!
matijaz
# 02.02.2012 ob 20:40
Vidim da je ogromno zensk v tej novi vladi! Ne morem izbrati katera je lepsa...
Nikec3
# 02.02.2012 ob 20:29
Zgleda da je Karel Erjavec največje slovensko bogastvo. Obvlada vse!
annova
# 02.02.2012 ob 20:29
Meni se zdi napovedana ekipa ministrov precejšnje razočaranje.
Nikec3
# 02.02.2012 ob 20:28
Dobri: Janez Šušteršič, Žiga Turk, pogojno še Radovan Žerjav (je uvedel vinjete)

Vso ostalo je za bruhat, ne vem če je hujše, da imamo Erjavca za zunanjega ali pa Vizjaka za družino.
Peter Last
# 02.02.2012 ob 20:13
A Fredi Miler pa ni dovolj dober za zunanjega ministra ?

A se bomo res tako osmešili in dali Erjavca za šefa diplomacije ???
MIRNČAN
# 02.02.2012 ob 20:08
Še dober da majo Viranta zraven. Drugače bi bilo vse skupaj smešno zares. Kaj vidijo na Černaču, res ne vem. Še dobr da ni Grimsa zraven.
scuffydog
# 02.02.2012 ob 20:00
americani bi temu rekl.. dream team.. haha, svasta..
boomslang
# 02.02.2012 ob 19:54
Ni kaj.... SANJSKA vladna ekipa, da popelje Slovenijo iz krize.....
cicimici
# 02.02.2012 ob 19:54
Jurica, kako si pa mislil, da bi Jankovič vodil celo vlado, ko ni politik? In kje bi on nabral ministre, ki nima niti enega strokovnjake ampak same športnike.
daco1
# 02.02.2012 ob 19:54
Leta 82 so pa miličniki marsikoga po hrbtu.
cicimici
# 02.02.2012 ob 19:51
jurica,

kako pa je Tito potem postal maršal? Kakor vem se je le skrival v Drvarju!
jurica
# 02.02.2012 ob 19:43
Aleš Hojs DARS in ministrstvo za obrambo

No to je pa dobra izbira,Minister dobro pozna naše avtoceste,in v primeru vojne bo najbolje vedel,čez kateri most na avtocesti lahko naši tanki gredo naprej.
Pa tudi bo znal svetovati kateri most podreti.
Ne moreš biti maršal,če vsaj enega mosta ne razstreliš...je nekoč dejal Tito,Janša pa poslušal!
komar64
# 02.02.2012 ob 19:43
Čeprav ne verujem - BOG NAM POMAGAJ!!!!!
ww
# 02.02.2012 ob 19:40
.
to je že iz prve precej boljša ekipa od Pahorjeve
.
Es
# 02.02.2012 ob 19:36
Logična poteza SDS, da so predlagali za ministre sedanje poslance, saj se bodo s tem izpraznila mesta za nove poslance SDS. Sicer bi bilo pa bolj pametno predlagati kakšne nove obraze, ker v te "stare" strankarske vojščake ljudje nimajo kaj preveč zaupanja.
kop
# 02.02.2012 ob 19:33
miličnik Gorenak? No ta mi je pa dobra ja :))) hehe
Pravi patron iz prejšnjega režima... Kad ne ide milom, ide silom :)))
secundus
# 02.02.2012 ob 19:32
za gospodarstvo, finance in infrastrukturo morajo biti res dobri
šušteršič bi bil kar vredu

ostalo me niti ne briga
forza Koper
# 02.02.2012 ob 19:30
Karel Erjavec zunanji minister?! Ta klovn nam bo šele naredu sramoto.
forest9
# 02.02.2012 ob 19:20
Lepo prosim - kako lahko primerjate Žbogarja z Erjavcem?!!!! Kako je uspel izsiliti zunanje ministrstvo, ki je vsekakor "domena" največje vladne stranke, tudi ne vem... No ja, bodo v Bruslju vsaj dobili dvornega norčka. Sicer pa nasploh slabe izbire ministrov, z nekaj izjemami seveda...
K_ris
# 02.02.2012 ob 19:14
Zvonko Černač - Zvone je bil rojen 23.9.1962 v Postojni. Po izobrazbi je univ. dipl. pravnik. Po zaključku šolanja na Pravni fakulteti v Ljubljani, je pripravništvo in prve delovne izkušnje nabiral na ZSS v Ljubljani. Po prvih demokratičnih volitvah je postal član Izvršnega sveta občine Postojna, kjer je pokrival področje upravnih notranjih zadev. Iz upravnih vod se je podal v gospodarstvo oz. na področje turizma. Bil je vodja splošne službe pri podjetju Postojnska jama, turizem, d.d., kasneje pa v.d. direktorja novo ustanovljenega javnega zavoda Kobilarna Lipica. Do izvolitve v Državni zbor leta 2004 je vodil Stanovanjski sklad občine Postojna.

Je član občinskega sveta občine Postojna in med leti 2005 do 2011 podžupan občine Postojna. Je poročen. Z ženo in tremi otroci živi v Postojni.


V koalicijski pogodbi sem prebral, da bodo ministre izbirali na podlagi strokovnosti in kompetentnosti za posamezno področje.
itak
# 02.02.2012 ob 19:12
a brez Vizjaka pa ne gre ?
lony
# 02.02.2012 ob 19:10
Ena ženska?? Saj ne moreš verjet. Je pa zanimivo, kako sposobne ljudi imamo v Sloveniji. Enkrat minister za razvoj, naslednjič za šolstvo in kulturo. Enkrat za gospodarstvo, nato za delo in socialne zadeve. Mah...škoda besed. Res.
urkeman
# 02.02.2012 ob 19:09
Ka ta stro fa!
dule5
# 02.02.2012 ob 19:09
černača so volilci šutnili iz parlamenta, sedaj bo minister.
za bruhat od te države. Ti so še hujši komunisti od od " komunistov"
K_ris
# 02.02.2012 ob 19:05
Preseneča me, da tokrat desničarji še niso nič povedali o rodovniku dr. Senka Pličanića. Mene sicer ne moti, a spomnimo se lahko, kaj smo poslušali še ne tako dolgo nazaj o Zokiju in nekaterih članih njegove stranke.
MIRNČAN
# 02.02.2012 ob 19:03
jojooj Janez kaj delaš. Ma kakšen Črnač, Gorenak. Edino Žiga Turk je neki vreden. Za ostale pa res ne vem zakaj jih rine na te položaje. Ne morem vrjet.
dule5
# 02.02.2012 ob 19:00
¸manjka Grims za ministra.
spike
# 02.02.2012 ob 18:44
No,sej tebi bi po komentarjih sodeč tudi prav prišla božja pomoč.Ljudje ti namreč ne morejo pomagati....
jurica
# 02.02.2012 ob 18:42
@spike
Lahko je njej,ko ji bog pomaga!
spike
# 02.02.2012 ob 18:38
Ljudmila Novak je neprimerljivo pametnejša in spodobnejša kot večina komentatorjev na tem portalu.
bsr
# 02.02.2012 ob 18:38
Samo 21. Kaj pa je s stotinami in več?
vombat98
# 02.02.2012 ob 18:36
pot v diktaturo je tako tlakovana, pozabili ste omeniti vizjaka, minister za delo in socialne zadeve, človek, ki je dopustil 21 mil. kredita zvonu1 brez zavarovanja
bsr
# 02.02.2012 ob 18:35
Še Grimsa med ministre, da bodo seje DZ bolj na nivojuj.
A6
# 02.02.2012 ob 18:35
Gorenak je strokovnjak na svojem podrpocju.
twingi
# 02.02.2012 ob 18:34
Taki ki se obračajo. spreminjajo barve so najhujši. Če je bil na takih položajih je moral bit zagrizen levičar ali kar komunist - danes pa govori proti njim. Ampak taki so večinoma iz SDS ovih vrst.
Mindmaster
# 02.02.2012 ob 18:32
Zdravo. Dobro košarko so nam vzeli, pa v tipični slovenski maniri raje jamram nad politiko kot nad zidanjem ciglov v Krki in otroškim vrtcem Olimpije. Še Vilfanovem navdušenju se ne bomo mogli več smejati, ker se Eva Irgl boji, da je kritiziranje slovenskih ekip na TV nedržavotvorno dejanje.
bsr
# 02.02.2012 ob 18:32
intelekt
Vilfana za kulturo in šport.
Če prestopi v SDS je vse možno. Še komentirati bo smel in to brez odbitka plače za funkcijo, če ne bo zaradi komntiranja majnkal več kot 50%.
Triptico
# 02.02.2012 ob 18:24
Mindmaster
# 02.02.2012 ob 18:13
Prijavi neprimerno vsebino Gorenak in Černač sta za Janšo odlična izbira, njiju bo najlažje nadzoroval. Še ministrstvo za prosveto naj da Grimsu, pa bo reinkarnacija Metternicha popolna. Za Slovenijo pa bodo naslednja štiri leta še bolj porazna, kot so bila zadnja tri.


Play of the day

lp legenda! :)
schmied
# 02.02.2012 ob 18:22
"Od vseh imenovanih ministrov pa bo najkompetetnejša ravno Ljudmila Novak, ki je lani dobila celo častni doktorat univerze Salo` iz Italije. Bravo ga. Novakova, čestitke za ta častni doktorat, katerega je pa dobila za zagovarjanje precej *žgečkljive* vsebine!!!"

To so namerno napačne informacije z namenom zavajanja javnosti.
Mindmaster
# 02.02.2012 ob 18:13
Gorenak in Černač sta za Janšo odlična izbira, njiju bo najlažje nadzoroval. Še ministrstvo za prosveto naj da Grimsu, pa bo reinkarnacija Metternicha popolna. Za Slovenijo pa bodo naslednja štiri leta še bolj porazna, kot so bila zadnja tri.
domobrán
# 02.02.2012 ob 18:09
@jurica

Zakaj pa potem podpiraš Tita in komunizem, če ti je tako mar za človekove pravice? :)
nikhrast
# 02.02.2012 ob 18:08
Minister pa res ni tako pomemben, pomembni so birokrati za njim, pa cela politika vlade. Minister more biti dober manager in karizmatik.

V anglo-saškem sistemu ministri sedijo v parlamentu, pa tudi stalno menjajo resorje, to pa po volji premiera, pa nobenih problemov.

Minister za kulturo pa tako ne bi imel kaj delati, ali ni kultura v privatnih rokah; kulturniki se preživijo s svojim delom in z donacijam, sem in tja pa prosijo tudi državo ali pa občino za kakšno prispevek.
Pol
# 02.02.2012 ob 18:06
Bo pa prav zanimivo videti, koliko časa bo ta ministerska garnitura delovala.
Vprašanje za miljon Evrov: bodo zdržali štiri leta v parlamentu????
Od vseh imenovanih ministrov pa bo najkompetetnejša ravno Ljudmila Novak, ki je lani dobila celo častni doktorat univerze Salo` iz Italije. Bravo ga. Novakova, čestitke za ta častni doktorat, katerega je pa dobila za zagovarjanje precej *žgečkljive* vsebine!!!
toolovaj
# 02.02.2012 ob 18:03
Gorenakova biografija
A je kaj zamolčal, presodite sami!
jurica
# 02.02.2012 ob 18:00
@domobrán
Zato ker Jankovič nikoli ni zapiral in pretepal zavednih Slovencev...
Pridi v Celje pa povprašaj malo starejše kaj je delal Gorenak kot miličnik!
heureka
# 02.02.2012 ob 18:00
Predsednica NSi-ja Ljudmila Novak naj bi prevzela ministrstvo za Slovence po svetu
Edini od zamejcev,ki jo bodo hoteli se poslusat,ko bo zacela pridgati o svojih krscanskih vrednotah bodo ti ki zivijo v "biblijskem pasu" ZDA,v Evropi pa nima kaj iskati,tukaj lahko nastopi samo v kaksnemu domu za onemogle, pa se tam bodo zanjo vsi prevec gresni.
Bog ne daj pa daj se pojavi med mladimi, kajti ce bo tam samo odprla usta, jo bodo ti takoj poimenovali po kaksnemu dinozavru. Uboga zenska ,se sama niti ne zaveda ,da so ljudje z njenimi nazori za v formalin.
intelekt
# 02.02.2012 ob 17:56
Vilfana za kulturo in šport.
pd
# 02.02.2012 ob 17:56
Če je bila vlada 2004-2008 tako fantastična zakaj bi se potem sploh kaj menjavalo g. Janša?
domobrán
# 02.02.2012 ob 17:54
*podpret
domobrán
# 02.02.2012 ob 17:54
@jurica Torej ga morate levaki podret, če je komunist. Ne vem zakaj potem podpirate ultrakapitalističnega tajkuna Jankovića.. :)
domobrán
# 02.02.2012 ob 17:53
Levaki se bojijo, da se razne uvadbe in preiskave proti njim ne bodo več izgubljale v predalih, premeščale v Postojno itd. Hitro Falcona usposobit, pa direkt v azil v S. Korejo ali Kubo.
daryankoff
# 02.02.2012 ob 17:52
Dobra ekipa. Zdaj je potreben vsaj 12 letni zaporedni mandat desnice , da se pri nas stanje znormalizira. Potrebno je ustvarit pravično državo ponosnih in domoljubnih Slovenk in Slovencev z dobrim gospodarstvom, kjer bodo VSI spoštovali zakone in kjer bodo VSI, ki jih ne bodo, za to primerno kaznovani. Tega pri nas struja, ki sama sebe imenuje levica, zaenkrat pač ni zmožna.
Kar se tiče Janeza Janše, on je slovenski Václav Havel. Šele po njegovi smrti bodo Slovenci in Slovenke znali ceniti njegovo veličino in prispevek naši domovini. V prihodnosti veliko pričakujem od NSi, ki ima mlad, domoljuben in sposoben kader. Kakorkoli, prihodnost Slovenije se zdi svetlejša in precej bolj optimistična.
Srečno in veliko upeha, nova slovenska vlada!
jurica
# 02.02.2012 ob 17:52
Gorenak je magistriral ...Vpliv učno vzgojnih rezultatov miličnikov kadetov na delovno uspešnost miličnikov«.
Strokovnjak in pol...
Zaveden komunist,bil je pomočnik komandirja v Celju leta 1982...
Leta 82 si lahko bil komandir,le če si bil večji in bolj zagrižen komunist od največjega komunista na postaji!!
cslesce
# 02.02.2012 ob 17:50
pa ne more baraba GORENAK no!!!!
trocki
# 02.02.2012 ob 17:49
Žiga Turk minister za šolstvo, visokošolstvo, znanost in šport?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?
A so oni resni? On bo upravljal s srednjimi in osnovnimi šolami? On bo upravljal z univerzami? In z znanostjo? Ne me basat no. Ta človek je enkrat na nekem svojem predavanju svoji publiki mahal z dvajsetimi evri in jim pravil, koliko tega denarja je njegovega in koliko ni itd. A bo tako tudi nastopal v osnovni šoli, kamor ga bodo povabili pogledat slikanice tretješolcev?!
Na tem ministrstvu bi moral biti zares sposoben človek. Široko razgledan. Filozof, družboslovec in naravoslovec hkrati. Ne pa ta turk. On bo vidi samo evre v očeh.
jujc
# 02.02.2012 ob 17:48
Gorenjak je res strokovnjak ja. V najbolj bedastih izjavah. Sicer pa vemo kdo bo vodil notranje ministrstvo. Gorenjak japajade.
royayers
# 02.02.2012 ob 17:45
Mama Mia, miličnik Vinko :)

Tole bo epski obračun z vsemi Miki Miškami, Zvezdico Zaspanko in Letečimi Sloni.

pa saj se hecate a?
olen
# 02.02.2012 ob 17:44
jurica
Gorenjak je strokovnjak, kar ni prav je edino to da je iz SDS.... Ker po mojem mnenju je boljše da ta resor nima PS ALI SDS... Če bo imel kdo ta resor iz PS ali SDS vedno polovica ljudi ne bo zadovoljna.

Je pa vrhunski strokovnjak
jurica
# 02.02.2012 ob 17:38
Gorenak pravi...
Šnicl ni kisla juha...
Res je,ima prav...
Miličnik bil nekoč,miličnik vedno bo...
Bik
# 02.02.2012 ob 17:37
Rožice
# 02.02.2012 ob 17:25

A ti veš kaj komentiraš??
Bik
# 02.02.2012 ob 17:35
Levaki bi najraje videli, da Janša obdrži ministre prejšnje vlade. :-)))
kučkučki
# 02.02.2012 ob 17:33
vizjak minister za socialo?? wtf:)))))))) a ni on kao stručko za gospodarstvo?
15-30
# 02.02.2012 ob 17:30
>DURA-ACE

]Ali bo Gorenak našel tistega, ki je kradel posnetke sej Vlade Republike Slovenije in jih objavljal na YouTube?

Kako misliš našel? Pa mater, saj jih ureja skupaj z Majerjem in gostilničarjem Krkovičem!
15-30
# 02.02.2012 ob 17:28
Manjša bo boljša

mietke10
# 02.02.2012 ob 17:25
Ne ni naš, dajmo ga popljuvat...takole nekako se preberejo vaši komentarji....
Rožice
# 02.02.2012 ob 17:25
Kaj Černač ali Romana Jordan Cizelj vesta o infrastrukturi in prostoru?
Ali sploh vesta, s čim se bo to ministrstvo ukvarjalo?
Rožice
# 02.02.2012 ob 17:23
Zdaj pa resno, kaj Turk ve o osnovnem in srednjem šolstvu, kaj on ve o pedagogiki?
Razen tega, da bo država otrokom kupovala iPad in podobne bedarije?

Da o kulturi ne govorimo.

Pa kaj Turk ve o družbi, sploh?
trocki
# 02.02.2012 ob 17:22
Kaj, a Rupel ne bo zunanji minister? Kako je to mogoče?! Saj je vendarle alfa in omega zunanje politike. Kako bo Janša zdržal brez njega? Da bo Erjavec zunanji minister?! Ljubi bog! Najbolj transparenten sporazum bo podpisal. Na koncu bo pa pol države pod upravo patrie.
skunexl
# 02.02.2012 ob 17:19
Če že more met notranje ministrstvo kdo iz SDS naj bo to Gorenak, on je vsaj iz tega področja.

Virant pa je raje vzel finančno ministrstvo, kar je logično. DLGV lahko dobi 2 ministrstvi in glede na to da imajo Šušteršiča je logično da vzamejo finance, potem pa ostane še eno iz dvojice pravosodje - notranje zadeve.

Glede Erjavca za zunanjega ministra pa lahko rečem, da slabši kot Žbogar ne more bit. Čeprav bi si želel koga drugega, pa ne vem kdo še ostane ? Rupel ? Škoda da ni SD v koaliciji, bi bil Pahor zunanji, pa Židan kmetijski.
Alchemist
# 02.02.2012 ob 17:17
Gorenak? Odlično. =S
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 17:15
Ali bo Gorenak našel tistega, ki je kradel posnetke sej Vlade Republike Slovenije in jih objavljal na YouTube?
JackBauer
# 02.02.2012 ob 17:14
Ministrstvo za notranje zadeve naj bi prevzel Vinko Gorenak

A potem bo Gorenak poskrbel, da bosta Špela Brezigar generalna direktorica policije in Jaka Brezigar generalni državni tožilec?
domobrán
# 02.02.2012 ob 17:14
Odlična ekipa.
buuu
# 02.02.2012 ob 17:13
HRV: Kukuriku koalicija
SLO: Bungabunga koalicija
Carbonfajbr
# 02.02.2012 ob 17:12
Ocelot točno to ... virant se je igral malo levo malo na sredi na koncu pa itak pod desno!
Hinavc je tale Virant da ni večjega ... oz. Janšev Trojanski konj!

Nisem za leve ne za desne ... ampak slabo se nam bo pisalo !!!
DURA-ACE
# 02.02.2012 ob 17:11
Majer, Vizjak, Gorenak, Černač, Turk, Žerjav, Erjavec, Hojs, ja res, SANJSKA EKIPA.
bljak
Ocelot
# 02.02.2012 ob 17:10
Kako Gorenjak (SDS), Virant je ja non stop trobil, da je zanj eden osnovnih pogojev, da stopi v koalicijo, da pravosodje in notranje zadeve dobi NJEGOVA stranka!
Tako ga boli, če mu kdo reče, da je "izdajalec"... kako pa naj mu rečemo? Lažnjivi kljukec?
komsomolec
# 02.02.2012 ob 17:09
Aha, Vizjak. Koliko let bomo imeli škodo zaradi tajkunskih prevzemov za katere je zakonodajo pisalo njegovo ministrstvo 2004-2008?
Gorenaku MNZ. V komunajzarskem režimu taki kadri niso imeli šans za vodenje Ljudske milice, zdaj bo pa šef kapitalističnih policajev. XDXD
Rožice
# 02.02.2012 ob 17:09
Kandidat za ministra za izobraževanje, znanost in šport naj bi bil Žiga Turk

Kje je pa kultura? Ups, pozabil sem jo v drugih hlačah, ali kako g. minister.
Idaho
# 02.02.2012 ob 17:00
kar neka ugibanja...
Kazalo