"Stranka je okupirala občino, postavila vsaj 100 plakatov," pravijo Popovičevi tekmeci. Foto: MMC RTV SLO
Oglaševalska vojna v Kopru

V podjetjih Europlakat in Amicus, ki tržita plakatna mesta, pravijo, da jih vodi le tržna logika - kdor prvi pride, prvi melje - in tako so mestne vpadnice, zelenice, avtobusne postaje in drugi prostori prelepljeni s plakati stranke Koper je naš, je za TV Slovenija poročala Eugenija Carl.

Opozicija razmišlja o prijavi
Koprska opozicija se ob tem sprašuje, ali Popovičeva stranka dobiva plakatna mesta pod ceno in za protiusluge. "Mi smo zaprosili smo za 20 veleplakatov, dobili smo jih le 8," pojasnjuje Vesna Starman iz SLS-a.

Zato v opoziciji razmišljajo tudi o prijavi na protikorupcijsko komisijo, saj najem enega plakatnega mesta stane 150 evrov na teden. Cena za 100 plakatov, kolikor jih je postavila stranka Koper je naš za dva tedna, je torej okoli 30.000 evrov.

Zavrnili so jim vlogo za stojnico
"To je sporno s finančnega vidika in z vidika enakopravnosti," poudarja Barbara Verdnik (Zares). Prav tako bode v oči tudi volilni štab Popovičeve stranke v lokalu podjetnika, ki je poslovno blizu Popovičevi družini. "Medtem so nam zavrnili vlogo za preprosto stojnico na tržnici," dodajajo v Zaresu.

Oglaševalska vojna v Kopru