Slovenija

Poudarki

  • Lahovnik je Golobiča v zvezi z Ultro opozoril že junija lani
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 35 glasov Ocenite to novico!
Matej Lahovnik
Lahovniku se zdi problematično, da je Golobiču interes podjetja pomembnejši od javnega interesa. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Matej Lahovnik v Odmevih

Dodaj v

"Kriv je, kdor opozori na probleme, ne, kdor jih povzroči"

"Nekateri se predolgo oklepajo svojih funkcij"
8. julij 2010 ob 22:58
Ljubljana - MMC RTV SLO

Šokiran sem bil, da je predsednik stranke, ki je utemeljevala svoj nastanek na novih vrednotah, zamolčal javnosti svoj delež v družbi Ultra, je v Odmevih dejal Matej Lahovnik.

Povedal je tudi, da je po zakonu o integriteti, ki ga je sprejela ta vlada, dolžan opozoriti predsednika vlade, da se družbe iz skupine Ultra, katerih solastnik je minister za visoko šolstvo Gregor Golobič, prijavljajo na razpise ministrstev. Zato ga je presenetil odziv nekaterih koalicijskih poslancev in ministrov, češ zakaj je to storil.

Opozoril je na Golobičeve izjave ob izbruhu afere Ultra, da je svoj lastniški delež zamolčal, ker je želel zaščititi interes podjetja. Torej mu je bil interes podjetja pomembnejši od javnega interesa, ugotavlja Lahovnik, pri čemer se mu zdi problematično, da je to izjavil minister in predsednik druge največje koalicijske stranke, ki utemeljuje svoj obstoj na novi politiki in novih vrednotah.

Lahovnik je pojasnil, da se je potem pokazalo, da se družbe iz skupine Ultre prijavljajo na razpise tudi gospodarskega ministrstva, še več, prijavljale so se na razpise, ki jih je pripravljala Tehnološka agencija, ki sicer spada v resor ministrstva za visoko šolstvo.

Tako se je, na primer, junija lani, ko je izbruhnila afera Ultra, Margenta prijavila na razpis gospodarskega ministrstva, ki ga je izvajala Tehnološka agencija, za 1,5 milijona evrov. Lahovnik je na konflikt interesov opozoril Golobiča, ta pa mu je odgovoril, da ne vidi pri tem nobene težave, saj se je na razpis prijavila vrsta podjetij. "Dejal sem mu, naj se kot lastnik, ki ima pomemben delež, pogovori s to družbo, v nasprotnem primeru bom sam kot minister nepreklicno odstopil." Družba je takrat od tega razpisa odstopila, se je pa še naprej prijavljala. Lahovnik je ob tem dejal, da se Ultra seveda lahko, tako kot vsa druga podjetja, prijavlja na vse razpise, vendar le, če bi Golobič pravočasno prodal svoj delež.

Na Golobičev očitek, češ da je tudi sam lastnik delnic vzajemnih skladov, v katerih so podjetja, ki poslujejo z državo, je odgovoril, da ima delnice Krke in še nekaterih drugih skladov. "Ampak če imam delež, ki je manjši od enega promila, je jasno, da ne morem vplivati na upravljanje Krke kot eden izmed malih delničarjev. Drugo pa je, če bi bil 10-odstotni lastnik neke družbe. Potem se pojavi vprašanje, ali kot javni funkcionar podredim opravljanje te funkcije temu, da ta družba pridobiva nove posle." Glede vprašanja TEŠ 6 pa je odgovoril, da je bila pogodba zanj podpisana v prejšnjem mandatu, v času te vlade pa so skušali znižati stroške in da sam nima ne lastniških ne drugih povezav s projektom v Šoštanju.

Na koncu je dodal, da je razočaran nad tem, da se v Sloveniji vedno izkaže, da ni kriv tisti, ki povzroča probleme, ampak tisti, ki nanje opozarja. Dejal je, da se vedno vsi sprašujejo, zakaj nekateri odhajajo. "Jaz pa odgovarjam, ni problem na nas, ki odhajamo, temveč na tistih, ki se predolgo oklepajo svojih funkcij."

B. R.
Prijavi napako
Komentarji
mkrebs
# 10.07.2010 ob 18:10
Ne se bat - Lahovnik bo še v politiki - pod novim okriljem - SDS. Bo še premier!
MarkoNi
# 10.07.2010 ob 09:09
V končni fazi je igra že spremenjena.
Lahovnik je povedal, da je deloval v skladu z veljavnim Zakonom o integriteti (37. in 38. člen), torej moramo samo zahtevati, da se ga dosledno držijo vsi javni funkcionarji.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=201045&st
evilka=2226
MarkoNi
# 10.07.2010 ob 08:29
Ulikses_ pravi:
Drugod po EU se noben ne sekira, ker se razpisi podeljujejo na tak način - taka je ta igra in zmaga tisti, ki ima več vez pri koritu, tako to je.
Če je taka igra (in res je taka), potem je jasno, da je nepoštena.
Potrebno je spremeniti igro in vztrajati, da se igra po pravilih.

In uporniki ne spremenijo čisto nič, samo veliko frke nardijo zase in svoje poklicne kolege, pravih rezultatov pa take akcije nimajo, samo kontraefekte.
Se globoko ne strinjam. Še vedno so se spremembe na bolje začele tako, da je nekdo na glas povedal resnico, potem pa smo ljudje zahtevali, da se nepravilnosti odpravijo.
nr.1
# 09.07.2010 ob 22:59
Ja tako je pri nas - narobe svet poštenjaki odhajajo...
heidegger
# 09.07.2010 ob 16:45
@Niko123
in doticni razpis, ocitno si vpogledal v dokumentacijo, iz katere je razvidno, ce prav razumem, da so zavrnili vse ponudnike, ker niso izpolnjevali vstopnih pogojev, razen Margento, je razpisala katera vlada?
CtrlDelete
# 09.07.2010 ob 13:27
POLITIK - Človek, ki se mu kakršnakoli oblika dela gabi.
Bravo Matej!
podjetnik
# 09.07.2010 ob 13:12
Edino kar mu lahko zamerimo je to, da ni Pahorja postavil pred dejstvo: lažnjivi in skorumpirani Golobič ali jaz?
podjetnik
# 09.07.2010 ob 13:10
Kapo dol Lahovnik! Pokazal si da imaš jajca. Lahko bi se delal, da nič ne vidiš tako kot ostale lutke režima! Edini iz koalicije, ki si upa jasno povedat kaj si misli o tej skorumpirani barabi in lažnivcu!
citizen
# 09.07.2010 ob 12:07
Tale Slak je pa res bil totalno nesposoben, izgubil se je in ni znal več voditi, najbolš bi blo da po izgubi orientacije sploh ne bi več nič spraševal, ampak sam pustil Lahovnika. da govori hahaha
crossfire
# 09.07.2010 ob 11:15
Že od samega začetka delovanja te vlade se mi je zdelo da dr. Lahovnik ne spada v to bando grabežljivcev. Verjamem, da je bil eden tistih redkih ministrov (v času samostojne Slovenije), ki je želel delovati v dobro vseh nas. Je pa to najbrž zelo težko, če si z vseh strani obkrožen z drugače mislečimi. In mi je žal, da je odšel. Ampak v nekem trenutku je najbrž moral spoznati, da je bitka že izgubljena in da se scat proti vetru ne da. Ne, če se nočes sam "umazati". Očitati mu, da je odšel sedaj ko ga resor še poebej potrebuje je neumno. Kakšen smisel pa ima, da vztrajaš tam, kjer veš da ne boš imel možnosti narediti niti 10% tega kar bi bilo potrebno in česar si želiš?! Že tako je dolgo vzdržal in upal, da mogoče, mogoče pa bo le šlo... Za našo malo državo (in politiko, ki deluje z resno okvaro), bi bilo boljše, če bi zgodilo ravno obratno: Lahovnik naj ostane, vsi ostali pa podajo odstopne izjave. Hecno vem in utopično, ampak slabo pa ne bi bilo...
Deyvi
# 09.07.2010 ob 11:06
Psi lajajo, karavana gre naprej!
DREADLORD
# 09.07.2010 ob 10:12
Lahovnik ni povedal nič novega. edino kar mi je dejansko žal, da ljudje, ki imajo potencialno vsaj slabo vest ob tem, kar se dogaja okoli te korupcije ne ostanejo na položajih in jim kljubujejo kolikor se le da. Tukaj potem izgubimo vsi. Razen seveda tistih, ki ostanejo.

Zdaj pa upam in resnično upam, pa še bom verjetno upal v prihodnje, kot bodo upali tudi prihodnji rodovi, da ljudje ne bodo padali na floskule o koruptivih levih in desnih. koruptivni so vsi, razen redkih izjem, ki dejansko poskušajo delovati v nekem sistemu, ki bi funkcioniral od ljudi za ljudi. zato naslednjič ko greste raja na volitve vzemite glavo s sabo, pozabite polpreteklo zgodovino in kdo hodi kam v cerkev ali mošejo ali pa ne, ampak premislite o tem kakšno integriteto in sposobnost ima KANDIDAT IN NE POLITIČNA STRANKA. Od svojih predstavnikov zahtevajte da vas zastopajo in da odstopijo, če delajo piz......, ker niste jih volili zato, da bodo tam preštevali kosti in obračunavali s preteklostjo, ampak za vas urejali zadeve, da bomo lažje delovali in doprinašali k dejanskemu razvoju družbe kot take. In če mislite da so na drugi strani kaj boljši od teh na tej strani, potem se motite. Zelo motite. Svojo aroganco so v štirih letih izpili tako dobro kot jo je LDS pililil 12 let. Tole zdaj je pa še nadgradnja. Kaj sledi, me je pa pošteno strah. Če se stran zamenja, bo rezultat glede na trend, samo še hujši. In to e glede na to, kaj bo izvoljeno. Razen če večine volilcev dejansko ne sreča pamet.

pa lep vikend vsem.
Niko123
# 09.07.2010 ob 09:55
@heidegger
Med drugim tudi prenova študentske prehrane. V zvezi s tem je med študenti bila anketa, v kateri jih je 98% izrazilo podporo plačilu preko mobilnega telefona. Napisali so razpis, ki je bil tako napisan, da je pogoje edino izpolnjevalo podjetje Margento (pogodbo so podpisali, še preden ga je Ultra prodala), čeprav bi lahko brez težav in ceneje uporabili sedanje študentske izkaznice (kot imajo to rešeno tudi v tujini). Najbolj me moti to, da sedaj govorijo, češ saj so študenti sami hoteli plačevanje preko mobilnega telefona. Kolikor sem informiran pa sedanji sistem omogoča le identifikacijo preko mobitela (kar ni bilo anketno vprašanje). Zanimivo je tudi, da ima minister za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo hkrati tudi lastniški delež v Ultri. Dejstvo je, da je Margento na tem krepko zaslužil. Ne vidim druge razlage kot to, da je nekdo to fajn zlobiral, saj bi se lahko obstoječ sistem lahko le prenovil, da bi delal kot mora in bi bil tako 90% cenejši. Malo si preračunajte: zdaj mora vsak ponudnik študentske prehrane nabaviti terminal za mobilni telefon, tisti ki ne želijo uporabiti mobitela pa imajo možnost nakupa kartice s čipom za 15€. Nekdo fajn služi :)
tilyM
# 09.07.2010 ob 09:53
Kako mi je šel Slak na živce! Kar naprej je skakal v besedo, človek ne more enga normalnega stavka povedati!!!
NinaP
# 09.07.2010 ob 09:38
Vem, da se tukaj pogovarjamo o Lahovniku, ampak ker smo se dotaknili tudi Slaka... V današnji prilogi Večera je objavljen intervju z Rajkom Geričem. Rekel je, da je na RTV Slo vprašanje: "Zakaj sta 24.ur in Svet bolj gledana kot Dnevnik" vredno milijon dolarjev :) Zakaj? Ker je v Sloveniji več trapastih ljudi, ki lažje razumejo trapasti jezik kanala Pop tv in A kanala.
Caetano
# 09.07.2010 ob 09:34
(vzemi za primer kakšno banana republiko v afriki, kjer zaradi koripcije in klientelizma cel narod umira od lakote!!).

Bravo, gremo se primerjat s slabšimi?


Ja in na Kitajskem bi Lahovnika zaprli, internet pa hitro izklopili ter cenzurirali, da ne bi kdo govoril o tem in v S. Koreji bi njega in njegovo družino ubili. Mule bi za njim razpisali fatvo. 'Zelo dobra opravičila' res, mislim, da jih je vsak korumpiranec na vladi lahko zelo vesel.
Git
# 09.07.2010 ob 09:33
@NinaP
"Ulikses_
Lepo si napisal, se deloma strinjam s tabo!!! Mogoče res ni primerno, da je šel to povedat širši javnosti, ker je vrgel slabo luč na to vlado in res je - janša je dlal isto le očrnil ga ni nihče! In na tak način dobiva točke... Samo vseeno sem za Mateja :)
"
Nina ne pusti se zavesti. Prav je da je povedal širši javnosti, saj ko je o tem govoril z samim Golobičem to ni zaleglo. Da so pri nas takšne prakse vsakdanja stvar, si lahko tudi predstavljam, vendar pa je Lahovnik odprl vrata v boljše čase. Kaj bodo storili posamezni politiki v tem primeru ali jih bodo ponovno zaprli ali pa stopili korak naprej je pa na njih.
levanda
# 09.07.2010 ob 09:33
Dej Frutek ne lapaj, kot dobro veš bi lahko zakon kot gospodarski minister spermenil in Ultra se ne bi moglaveč prijavljati na razpise pa tega nisi storil. ne vem zakaj sedaj pametuješ in hočeš sedaj izpasti kot neki good guy, ker dobro veš da si denar pobasal pri TE Šoštanj. Tako da ne ti sedaj tukaj o neki verodostojnosti...
kralj matjaž
# 09.07.2010 ob 09:28
Ulikses
S tabo se nemorem strinjati. Ni povsod tako kot pri nas. V starih demokracijah, če bi se takšen stvari dogajale kot pri nas, bi vlada doživela medijski linč. No če bi na oblasti bil Janša in bi on bil lastnik kakšnega takšnega podjetja, si lahko predstavljaš kaj to pomeni.
Milena
# 09.07.2010 ob 09:28
(vzemi za primer kakšno banana republiko v afriki, kjer zaradi koripcije in klientelizma cel narod umira od lakote!!).

Bravo, gremo se primerjat s slabšimi?
Git
# 09.07.2010 ob 09:21
@Ulikses

Ni res. Politiki v boljših demokracijah zaradi takih in podobnih stvari odstopajo. Res je da niso kazensko odgovorni (vsaj meni ni znano), odstopijo pa.
Zagovarjati to kot nekaj normalnega ni prav, prav zaradi tega se družba zgublja in vedno bolj tone. Čas je da temu naredimo konec, Sedaj je na potezi vlada da sprejme ta iziv in izkoristi najbrž dolgo neponovljivo priložnost ki ji jo je ponudil Lahovnik. .
NinaP
# 09.07.2010 ob 09:08
Ulikses_
Lepo si napisal, se deloma strinjam s tabo!!! Mogoče res ni primerno, da je šel to povedat širši javnosti, ker je vrgel slabo luč na to vlado in res je - janša je dlal isto le očrnil ga ni nihče! In na tak način dobiva točke... Samo vseeno sem za Mateja :)
valcek2010
# 09.07.2010 ob 09:07
Vesta zakaj je na MNZ mir, ker je kresalka tako naredila da je vse po njenem, sj so tudi pri njej bili razkoli, vedar je ljudem zagrozila da jim policija stalno za petami, in da jih bo njena oblast nadzorovala zato je na ministratvu mir, toliko o kresalki, ker ona je vsega zmožna

to je ena malenkost

bojte se ljudi ki se vam smejijo se delajo prijazni vsem in so po svoje eogistični, njih se izogibajte, ker vas želijo imeti za prijatelje da boste pol izrabljeni in boste rabili pomoč je ne bo. Koliko ljudi je takih?
NinaP
# 09.07.2010 ob 09:05
Ulikses

poglej, ni finta v hrbtenici....finta je v tem, da razumeš, kako ta igra deluje in skušaš v skladu z že izdelanimi mehanizmi nekaj narediti....sej lahovnik ima prav, valda, kdor to zanika je neumen...problem, je, da take akcije se v praksi izkažejo za neučinkovite....kaj misliš, da se bo zdej zgodilo?! da bo praksa vlade kej drugačna?! nikakor. In finta je v tem, da ni samo ta vlada, ki tako funkcionira, tako deluje celotna politika po vsem svetu, pri nas je v bistvu vse skupaj še zelo milo in nedolžno (vzemi za primer kakšno banana republiko v afriki, kjer zaradi koripcije in klientelizma cel narod umira od lakote!!).

Na to, kar je Lahovnik opozoril, ni nič nenavadnega....tudi prejšnja vlada je tako funkcionirala, prihodnje bodo, itd itd. Kamorkoli v EU greš, se tako dela in skušat spremenit tako prakso s takimi solo akcijami, ne rešiš nič, ravno obratno - še bolj očrniš lastno stranko, vlado, kolege ministre, poslance itd itd. Kot da so oni zdej kej bolj krivi in slabši, od ostalih, ki se grejo take iste posle, samo pač jih noben ne izpostavi javnosti.


Lepo si mi to razložil! Moram priznati, da se strinjam s tabo!
pop-drakula
# 09.07.2010 ob 09:03
NinaP
Začel sem pisati odgovor za Ulikses_, pa se mi zdi, da k tvojemu postu ni kaj dodati.
Sicer pa čestitke Lahovniku na korektni in konsistentni drži. Ne verjamem, da se bo vrnil v politiko. Upam pa, da je njegova poteza primer dobre prakse, ki bo vodila še katere druge politike k spoznanju, da so se volilci od osamosvojitve naučili prepoznavati in nagrajevati tudi (upam, da v bodoče predvsem) stroko in politiko pokončne drže. In ne le z neskončnimi mandati nagrajevati skorumpirane mojstre zamegljevanja in populizma.
Muf
# 09.07.2010 ob 09:01
Ma ni problema
valcek2010
# 09.07.2010 ob 09:01
Slak je na nivoju človeka ki je končal dvoletno šolo. Ne glede kaj je dosegel je on in vedno bo ostal t... . Nobena njegova oddaja ni bila dobra ker nikoli ni znal izluščiti bistva, prisluzhniti ljudem samo tisto kaj je imal v glavi začrtano se je držal - kaj sploh ti delaš na RTV SLO, pa ti veš da mi plačujemo RTV naročnino samo ne za take kot si ti Slak
Ulikses_
# 09.07.2010 ob 08:59

NinaP
9. julij 2010 ob 08:46
Prijavi neprimerno vsebino
Ulikses_
Tiudi ti si brez hrbtenice, če meniš tako... Lepo bi se klanjal vsem in tonil, si blatil svoje dobro ime zato, da bi se lahko drugi okoriščali... Ne morem verjet, da ljudje tak razmišljate. Upam, da je med politiki še kakšen Matej!


poglej, ni finta v hrbtenici....finta je v tem, da razumeš, kako ta igra deluje in skušaš v skladu z že izdelanimi mehanizmi nekaj narediti....sej lahovnik ima prav, valda, kdor to zanika je neumen...problem, je, da take akcije se v praksi izkažejo za neučinkovite....kaj misliš, da se bo zdej zgodilo?! da bo praksa vlade kej drugačna?! nikakor. In finta je v tem, da ni samo ta vlada, ki tako funkcionira, tako deluje celotna politika po vsem svetu, pri nas je v bistvu vse skupaj še zelo milo in nedolžno (vzemi za primer kakšno banana republiko v afriki, kjer zaradi koripcije in klientelizma cel narod umira od lakote!!).

Na to, kar je Lahovnik opozoril, ni nič nenavadnega....tudi prejšnja vlada je tako funkcionirala, prihodnje bodo, itd itd. Kamorkoli v EU greš, se tako dela in skušat spremenit tako prakso s takimi solo akcijami, ne rešiš nič, ravno obratno - še bolj očrniš lastno stranko, vlado, kolege ministre, poslance itd itd. Kot da so oni zdej kej bolj krivi in slabši, od ostalih, ki se grejo take iste posle, samo pač jih noben ne izpostavi javnosti. Poleg tega si je Lahovnik zaprl marsikatera vrata v karieri s takim nastopom ravno zaradi tega, ker nikjer nočejo solo playerjev. Vprašanje, če ga bodo sploh na fax nazaj vzeli...pa tudi, če ga bodo, ne bo veljal kot vzoren sodelavec in kolega, ampak se ga bodo verjetno vsi malo ogibali.

Lej, to se lahko zgodi samo v SLoveniji, drugod v EU nobenmu sploh na kraj pameti ne bi padlo, da kaj takega naredi. Zakaj? Zato ker vsi vejo, kako ta svet fura in kaj je dejansko realno in kaj ne. Drugod po EU se noben ne sekira, ker se razpisi podeljujejo na tak način - taka je ta igra in zmaga tisti, ki ima več vez pri koritu, tako to je. In uporniki ne spremenijo čisto nič, samo veliko frke nardijo zase in svoje poklicne kolege, pravih rezultatov pa take akcije nimajo, samo kontraefekte.

Lej, zdej napoveduje, da bo tudi Irma Pavlinič Kreb odstopila - a bo zdej šla po gobe še ena naša vlada zaradi ministra, ki ni imel dovolj pozornosti doma in jo išče na tak način?! Ne rabimo še politične krize, imamo že gospodarsko in da gospodarski minister tako odstopi, jasno kaže na to, kaj je njemu interes - on sam.
valcek2010
# 09.07.2010 ob 08:57
mislim da ljudje kot so Golobič, Jurša, Jankovič, Kramer in ostali ki so njim podobni da imajo v lasti podjetja in so v politiki in prav tako so dobili nagarade za neuspešno delo ne bi smeli biti več biti v politiki niti niti v državnih podjetjih(mogli bi it na črni seznam ki bi bil javen tuid za EU), v primeru oškodovanja bi morali vrniti ves denar ki so ga prejeli plu plačati kazen in se nikoli več pojaljati v politiki oz državnih podjetjih kakor tudi njihov ožji in širši člani, to bi moral biti zakon

Pahor je kot k....ica. Tisti ki mu je več ponudil ga je pohvalil in ne gled na to ali je imal prav ali ne

Lahovnik je povedal resnico, celo preveč mogoče je ogrozil sebe če bi preveč segal v druga ministrstva, kot vemo in je dokaz da so čisto vse stranke lopovi, zato se bo tudi Lahovnik vrnil nazaj v akademijo. Če bi bila LDS oz DEsus dobri stranki in bi imeli vizijo kot on, bi se jima pridružil, vendar je videl veliko več pa si je premislil.

Glede na to kaj se dogaja na ministrstvih je krivda Pahorja, ki ne zna držati kontrole oz je pička za vse in vsem vse verjame. Pahor se nezna postavit zase oz se boji razpada vlade zaradi tega pa ga vsi izkoriščajo, in se tega ne zaveda mogoče se.

Za vso dopustno dogjanje je kriv Pahor ker ne zna razmišljati z glavo on je najbolši na kmetih, tam ne rabiš razmišljat ampak delat.

Lahovnik ti si car,u pam da si veliko ljudem po sloveniji in po svetu odprl oči, da bodo ghledali na slovneko politkiko drugače kot so dosedaj. HVALA TI.

Z Golobičevih in mogoče jankovičevih besedah čutdimo da se bojita bolj zapojetje kot pa ža županso mesto oz vlado - ministrstvo se pravi veleizdaja davkoplačvalcev. Koliko je še teh veleizdaj?
JanezK
# 09.07.2010 ob 08:57
Vse lepo in prav, korajžen Lahovnik da je stopil naprej....
Vendar, zakaj hudiča je rabil eno leto, afera Ultra je znana že dolgo, zakaj ni odstopil takoj?
Mene velenjčan ne prepriča, tu nekaj smrdi.
2blond
# 09.07.2010 ob 08:53
Kdor ščije proti vetru je poscan.

Žal ta veter, v politiki, piha iz vseh strani tako, da zaščita proti njemu praktično ni mogoča. Bolj kot morala, vrednote...jim diši denar, moč.
pirat1
# 09.07.2010 ob 08:48
Lahkovnik se je očitno nekaj dogovoril z Janšo in šaleškim-orožarskim lobijem!

Ne pozabiti, da je ravno Lahovnik predaval slovenskim menažerjem, kako brez stroškov prevzeti podjetja oziroma le-te naprtiti zaposlenim.
jd666
# 09.07.2010 ob 08:47
sej ne vem a smo v severni koreji al smo spet leta 1945... ni kriv tisti ki dela kazniva dejanja ampak tisti ki opozori na njih... slovenci se res približujemo butalam če že nismo tm...
NinaP
# 09.07.2010 ob 08:46
Ulikses_
Tiudi ti si brez hrbtenice, če meniš tako... Lepo bi se klanjal vsem in tonil, si blatil svoje dobro ime zato, da bi se lahko drugi okoriščali... Ne morem verjet, da ljudje tak razmišljate. Upam, da je med politiki še kakšen Matej!
tinko101
# 09.07.2010 ob 08:45
Tipični politični manever ... najboljši napad na posameznika, ki opozarja na napake, je njegova diskreditacija.
medo357
# 09.07.2010 ob 08:45
G. Lahovnik pozno si spregledal. To državo še vedno obvladujeta klientelizem in korupcija. Žal smo še svetlobna leta od dejanske pravne in demokratične države. Papir prenese vse.
Miraja
# 09.07.2010 ob 08:41
Pokazali ste, da ste mož beseeda, kar pa NE velja za ostale člane vlade.
Noben pameten minister ne bi prenašal toliko laži in nedoslednosti, kot jih izraža tale vlafa s predsednikom na čelu. ENO GOVORIJO, DRUGO DELAJO !!!!!
Ulikses_
# 09.07.2010 ob 08:35
to, kar je naredil lahovnik, je navaden kretenyzem!!!! ne moreš tako izdat lastne stranke, enostavno ne moreš!!! to je egoizem najslabšega ranga...pa kdo ga bo sploh še jemal resno!!! edino mesto, ki ga lahko opravlja je res samo profesura na faxu, ker v gospodarstvu takega whitleblowerja ne vzamejo nikjer!!!

mislim, tako očrnit lastno stranko, pri tem, ko je večina drugih še bolj umazanih od raznih klientelizmov in korupcije, je naravnost podlo...valda ta vlada nima neke zdrave podpore, če so sami taki solo playerji noter...pri janši se je vsaj vedlo kdo komu pripada in kdo je glavni v bajti, tukaj pa jih je 100 in vsak se dela kot da je glavni na vasi!!!
heidegger
# 09.07.2010 ob 08:34
@Niko123
Še o Ultri in konfliktu interesov: Že nekateri javni razpisi so tako napisani (očitno po naročilu politika), da izpolnjuje pogoje le Ultra in drugi ponudniki preprosto nimajo možnosti zmage na razpisu, čeprav bi lahko stvar izvedli podobno kvalitetno.

A lahko poves konkretno kateri razpisi?
Veston
# 09.07.2010 ob 08:33
Če Pahor ne bo nogiral Golobiča, naj sam odstopi. Druge ni.
kovy
# 09.07.2010 ob 08:30
ne razumem pa kako lahko nekateri ševedno podpirate to vlado!! njihov lastni minister je odšel zarad tega k se take svinjarije dogajajo tam, ampak folk še vedno brani golobiča in te!!

nej že odstop pahor enkrat, dost je blo!!
Veston
# 09.07.2010 ob 08:29
Veseli me, da še obstajajo načelni in pošteni politiki, kot je g. Lahovnik. Kapo dol.
Ta bi morala biti premier in se neki Golubiči in Kresalke ne bi iti korupcije in klientalizma.
Upam, da bo naslednji premier Lahovnik, ker takšnega Slovenija potrebuje!

Še enkrat - kapo dol.
kovy
# 09.07.2010 ob 08:27
bravo lahkovnik!!! končno en pošten politik tut iz vrst levice!!
NinaP
# 09.07.2010 ob 08:26
Bravo Matej!!! Zmeraj sem bila zanj, zdaj sem SAMO še zanj!

Slak pa... naj se vrne odkoder je prišel! Ta tip ne spada v Odmeve, niti na Rtv Slo!
mattyy
# 09.07.2010 ob 08:21
Največ korupcije je pri našem vrlem predsedniku protikorupcijske komisije! To že ponavljam vrsto let! Ta predsednik je povezan z vsemi, ki imajo korist od države! Od Kučana pa vse do Golobića pa do Jankovića!
kazam
# 09.07.2010 ob 08:17
Eni pa imate bolne..da ni nič narobe če se podjetje v solasti ministra prijavlja k državnim razpisom, pa da je plača ministra premajhna ter da zato mora bit mal korupcije...itd. Torej če je bil nek Boško Šrot postavljen na čelo firme, da dela v dobro pivovarne zraven pa še mal nakrade to ni nič narobe???
Sicer pa tole kar je izjavil Lahovnik:" iz skupine Ultre prijavljajo na razpise tudi gospodarskega ministrstva, še več, prijavljale so se na razpise, ki jih je pripravljala Tehnološka agencija, ki sicer spada v resor ministrstva za visoko šolstvo"...in Lutka Pahor Golobiču še zmeraj zaupa pa to je noro!!!!! Tako nizko še nismo padli...

lp
Miki_79
# 09.07.2010 ob 08:15
Smolar zlo dobr prav, v eni od pesmi "...država, pa zadrogiran kupleraj..."

Škoda je ker taki ljudje odhajajo...
povžek
# 09.07.2010 ob 08:08
V našem skorumpiranem komunističnem sistemu je tat kralj, tisti, ki ga odkrije pa lopov - ljudstvo pa s sklonjeno glavo zaslepljenih oči gluho moli božanstvo Norost.
zaz1
# 09.07.2010 ob 08:07
Kakšno slepilo je to.
Distanciranje od resnih problemov, od krize ki za Slovence šele prihaja in od vseh svinarij levega trojčka. Kot kaže se obeta nova stranka istih ljudi, ki bo ponovno "čista" samo zaradi teh lepih besed lahovnika.
Niko123
# 09.07.2010 ob 08:01
V tujini politiki in predsedniki odstopajo že zaradi "ponesrečenih" izjav za javnost, pri nas v Sloveniji pa se politik lahko laže, zavaja javnost in skuša prevalit svojo krivdo na druge. Odstopajo pa tisti, ki opozarjajo na nepravilnosti. This is Slovenia.

Še o Ultri in konfliktu interesov: Že nekateri javni razpisi so tako napisani (očitno po naročilu politika), da izpolnjuje pogoje le Ultra in drugi ponudniki preprosto nimajo možnosti zmage na razpisu, čeprav bi lahko stvar izvedli podobno kvalitetno.
SamoR
# 09.07.2010 ob 07:54
Jaz pa nisem tako zelo navdušen nad Lahovnikom, zaradi tega, ker imam že od samega začetka občutek, da se mu NE ljubi biti minister. Ne zdi se mi človek, ki veliko dela in malo govori. Do neke mere ga razumem, saj je ministrska plača po moje PREMAJHNA. Že v moji firmi eni zaslužijo več kot minister. Res dobrim kandidatom ministrovanje pomeni prehod na nižjo plačo. Malo korupcije tako mora biti zraven, da se ti vse skupaj sploh splača!
Binder Dandet
# 09.07.2010 ob 07:50
@PONOS:
Bolj papeški od papeža. Ka zdaj človek ne sme niti na nepravilnosti, napake in korupcijo več opozarjat v tej državi?

Kot je napisano zgoraj.

- Golobič je pomemben solastnik Ultre
- Ultra se prijavlja na državne razpise

To je Dick Cheney delal v ZDA, pa verjamem, da je vsakmu od nas jasno, da to ni prav. Ko se gre pa za Golobiča, se pa napada tistega, ki na takšno nedopustno situacijo opozarja. Komi čakam jesen pa nato še 2012, da se Zares spuče iz politike na demokratičen način. 1-2% glasov pa čao miki.
Enborcan
# 09.07.2010 ob 07:46
A lahko pri nas kdo kdaj celo odgovarja za kršenje pravil in zakonov? Delajo se nore, da gre človeku na bruhanje. Ne vem, kaj še mora človek rečt ali naredit, da bi jim to dopovedal! Golobič, spokaj!
Triptico
# 09.07.2010 ob 07:42
"Jaz pa odgovarjam, ni problem na nas, ki odhajamo, temveč na tistih, ki se predolgo oklepajo svojih funkcij."

Game, set, match Lahovnik. V Sloveniji premalo politikov odhaja, to je jasno.
PONOS
# 09.07.2010 ob 07:31
righteous
Definiraj "Pošteni ljudje"
Kaj je pošteno?
PONOS
# 09.07.2010 ob 07:27
tech
Exactly my point.Če se spostavi win-win za državo in za ministra mislim da nobeden ne bo imel nič proti,sodelovanje mora potekati v okviru zakona in pravil.
Pek bo zase shranil topel in najbolj pečen kruh,zdravnik bo svojega družinskega člana pregledal že doma,kuhar bo skuhal za svoje najbolje itd...
Povsod je tako ,tudi zgledne skandinavske države delujejo tako samo bolj zamaskirano.
Biti bolj papeški od papeža ne koristi nobenmu...
vv ima tudi zanimivo tezo ,morda je treba pa hitro pobrati šila in kopita ker grozi gospodarski cunami..
righteous
# 09.07.2010 ob 07:24
@PONOS

Odgovor na tvoje prvo vprašanje: Pošteni ljudje!
naivnež
# 09.07.2010 ob 07:23
Popolnoma razumem Slaka,da je deloval,kot cenzor in prekinjal Lahovnika,ker če na RTV dobi nogo potem nima več kam.
vv
# 09.07.2010 ob 07:16
Jaz pa sem včeraj tekel pa sem malo gruntal ... :; Kaj pa če tiči zajec drugje? Primerjavo sem naredil Lahkovnik - Bajuk. Bajuk je stegnil iz Argentine saj je zaradi svojega položaja vedel, da bo šlo vse k vragu. Prišel je v slo in čez par let v argentini kaos... Mogoče pa Lahkovnik ve, da se bo zgodila Argentina v slo in je zato odstopil, da ga ne bomo neposredno povezovali z finančno - gospodarskim zlomom.
ban03
# 09.07.2010 ob 07:09
jest_ti

Ne razumem kaj ti ni jasno? Kaj je tu za dokazovati?

Dokazano dejstvo:
- Golobič je solastnik Ultra
- Ultra se prijavlja na državne razpise

In to je to. To je že samo po sebi dovolj nemoralno, da to pač ne more in ne sme obstajati. Posebej, če govorimo o vladni stranki in ministru
tech
# 09.07.2010 ob 06:59
@PONOS

Kje pa piše, da morajo ministri živeti samo z plačo, ki jo daje država...sam hecno je, da vedno ko ima kakšen v politiki podjetje, to slučajo posluje z državo, ne pa z realnim sektorjem...verjetno ker direktor ni sposoben tega in ležje preko vez dobiti posle z državo...
PONOS
# 09.07.2010 ob 06:52
Vsi tisti ki podpirate stališče Lahovnika ste malo skregani z realnostjo,kaj mislite kakšni ljudje bi vodili to državo če bi služili le z plačo ki jo daje država?
Sposobni ljudje želijo biti plačani za svoje delo,državna plača je premajhna za razmerje vloženi čas in odgovornost-zato se korist za ministra nekako zakonito po mizo kompenzira drugod,tako da se vsakem ministru splača kakovostno voditi resor.
Res pa je če je minister nesposoben in še pelje na svoj mlin potem nima kaj iskati v vladi.
Takšni načelni ljudje kot so Lahovnik so prej izjema kot pravilo,mislim pa da Lahovnik igra na dolgoročno kariero in cilja na kaj več kot minister.Če pa res tako načelen,potem kapo dol,žal taki hitro pogorijo,ker se družba in večina vodilnih takih ljudi bojijo....
Jakap80
# 09.07.2010 ob 06:41
Čas bi že bil, da te fosile, ki so preobremenjeni s preteklostjo zamenjajo mladi, inteligentni in pošteni ljudje. Edina rešitev za to zavoženo državo ...
sandimark
# 09.07.2010 ob 03:51
Čestitke gospodu Lahovniku za tako korajžo. Velika škoda pa je da je zapustil stroko politike, ki mislim da mu zelo leži. Upajmo na ustanovitev še kakšne sveže politične stranke. Da bo enkrat ustanovljena stranka brez nezakonitih dobičkarjev....
A6
# 09.07.2010 ob 03:32
wtf od kdaj pa je slak v odmevih oz sploh na rtv??
pikec72
# 09.07.2010 ob 02:52
ops, še s povezavo ...
pikec72
# 09.07.2010 ob 02:51
ta članek vse pove:
http://www.finance.si/284294/Public-enemy-Slovenska-dr%BEava-bo-bankrotirala
jest_ti
# 09.07.2010 ob 01:31
jah to so same buče!!! Nej kej dokaže Golobiču ... "vsi" veste da je Golobič lagal, ampak dokazano pa ni, ker, če bi lagal bi zagotovo imel toliko morale, da bi se sam umaknil iz stovčka, ampak ni lagal. Tako, da Golobič je pošten liberalni politik, ki zna stvari transparentno izpeljat.
Slovenija si lahko smo še želi takih politikov in kmalu bodo volitve in spet bomo zmagali!!!
bojanvasiljevic
# 09.07.2010 ob 01:17
Tudi jaz imam občutek o majčkeni iskrenosti Lahovnika, čeprav te lastnosti politiku najraje ne bi podelil, ker strankokracija je še vedno tu, na pohlepu baziran denani sistem je še tu, pravo posebej za elito še vedno obstaja.

Zame ni junak, vendar je tokrat pokazal, da je človek.

Saj nekaj majhnega priznanja o tem da se delajo napake tudi v politiki so dobrodošle in da nekaj na kar ljudje opozarjajo, je vredno posluha.

In je zelo lepo od g. Lahovnika da je pokazal na nepravilnosti voditelja stranke, v kateri je bil včlanjen. To samo dokazuje kako težko je poslancem dovoljeno razmišljati z lastno glavo
v danem političnem sistemu,strankokraciji.
faracajg
# 09.07.2010 ob 01:12
Je pa tale Ultra sumljiva še pa še - ima lovke razpredene kr čez več razpisov tistih, ki se vežejo direktno na ministrstva in tako malo bolj posredno (npr. ŠOS).
Tako je npr. tule v MB v podjetju Margenta (se vam zdi znano) zadnjo leto delalo en kup mladih programerjev nov sistem za prodajo študentskih bonov po Sloveniji.

Evo še link na to temo
semaino
# 09.07.2010 ob 01:08
Lahovnik si je s tem dejanjem zapisal ime v zgodovini Slovenije, pozlatil ga bo, če bo to držo nadaljeval. Vse druge pa se bomo spominjali po čem? Po kanalizaciji...,
noreason
# 09.07.2010 ob 00:55
Zaradi njega sem volil Zares..... in sedaj lahko samo rečem: "ZARES nikoli več na volitve! Vse politike imam ZARES polhn kufer"
G. Matej, čestitke za pokončno in pošteno držo.
faracajg
# 09.07.2010 ob 00:35
Bravo Lahovnik!!! Prepošten za delo v SLO politiki in sodelovanje z lažnivci tipa Golobič...

Najbolša je pa primerjava Šaleške doline z Ljubljano in polemike kako lahko nekoga moti to da je Velenčan!! LEPA MATEJ IN ŠE ENKRAT BRAVO!!!
Igor 34
# 09.07.2010 ob 00:26
Slak je bil dans res slab. cela Slovenija je ždela pred ekrani, da bi slišala kaj ima Lahovnik za povedat, ta ga je pa skos prekinjal.
Sramota je, kako so komentirali "gostje na Brdu". da jih ni sram. Kek in un klovn iz Desusa sta dokazala, da sta prodani duši brez svojega mnenja in hrbtenice. Ja, Lahovnik je odstopil zato, ker je Golobič tko pošten, ane? Pa ja, seveda, zato ker bi šel rad nazaj na faks. Sramota za Slovenijo, ker se je na tako povsem jasnem primeru še enkrat dokazalo kaj nas vodi. ovce! za vse bi bilo najboljše, če se odstranite. Slovenijo ste že itak zavozili.
Pahor naj pa s to svojo dobro kondicijo začne vodit body pump - bo velik manj škode
pikam_dopust
# 09.07.2010 ob 00:24
Slak mi je požrl živce z njegovim nevrotičnim skakanjem v besedo, pa potem nisem gledal.

Naj že nekdo temu tepčku pove, da s tem njegovim brezglavim skakanjem v besedo samo izgubljamo čas (ker mora potem gost loviti sapo in ponovno štartati stavek), ne pa pridobivamo.

Na temo pa - dobro so se usekali. Me zanima, kaj je pravi razlog, da Lahovnik pakira kovčke...
slassi
# 09.07.2010 ob 00:16
Po mnogih letih je ugotovil da so vedno krivi tisti, ki opozrjajo na "korupcijo"
ufff dolgo zelo dolgo je rabil pa vendar mu lahko rečem bravo.
royalclub
# 09.07.2010 ob 00:11
Nisem pristaš nobene politične stranke, vendar se mi je g. Lahovnik že od nekdaj "dopadel", sedaj je pa res ostal edini, ki upa v tej državi reči "bobu bob".

G. Lahovnik, ko bi le bilo več takih v Sloveniji kot ste vi.
kapshater88
# 09.07.2010 ob 00:10
Dobro je govoril v odmevih!
Vsem je hotel povedati, da ima dovolj, da vsi okrog njega kradejo, sam pa ne more, ker ima golobić prevelike žepe!
Rambij
# 09.07.2010 ob 00:03
Iz te zgodbe je Lahovnik odšel kot zmagovalec, vsi ostali, ki so ostali v vladi pa so živi okostnjaki.
citizen
# 08.07.2010 ob 23:57
Lahovnik je legenda!
Pahor pa je z podporo političnima mrtvecema, Golobiču in Kresalovi, izpadel kot največji naivnež v zgodovini naše politike. Lahko pa se ta naivnež prebere kot zaslužkar, če to združbo imenovano Levi Trojček imenujemo Podjetje, ki služi na račun korupcije.
Deyvi
# 08.07.2010 ob 23:14
Kot sem razumel Lahovnika v odmevih je hotel opozoriti tudi na nepravilnosti na drugih ministrstvih.
Slak ga je prekinjal kot, da bi imel poln studio gostov. Občutek sem imel , da je hotel omeniti še Notranje ministrstvo, ki ga je pa ministrica popolnoma privatizirala!
Kazalo