Slovenija
Med novimi registriranimi vesoljskimi skupnostmi je tudi Čezvesoljska zombi cerkev. (na sliki njihov obred pred DZ-jem) Foto: BoBo

Dodaj v

Nove verske skupnosti so Upasana, Čezvesoljska zombi cerkev, Kairos...

Urad za verske skupnosti je opravil šest novih registracij
10. december 2014 ob 11:19,
zadnji poseg: 10. december 2014 ob 11:58
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Na uradu za verske skupnosti je bilo letos registriranih kar šest novih verskih skupnosti. Kulturna ministrica Julijana Bizjak Mlakar je presodila, da je to verjetno posledica verske svobode.

V letu 2014 so se na uradu za verske skupnosti registrirale Upasana - sanjava prostost duha, Čezvesoljska zombi cerkev blaženega zvonjenja, Evangelijska krščanska cerkev, Mednarodna skupnost Kairos, Verska skupnost enakih možnosti - VSEM in Krščanska koptska pravoslavna škofija Slovenije.

V Sloveniji je uradno registriranih 48 verskih skupnosti. V zadnjih letih se je registrirala le Mitrova gnostična verska skupnost (2012), pred njo pa po letu 2007 niso imeli nobene registracije.

Kulturna ministrica Julijana Bizjak Mlakar je menila, da je letošnji porast registracij novih skupnosti verjetno posledica verske svobode. V zvezi z namigi, da gre pri nekaterih za provokacijo in izigravanje zakonodaje, je odgovorila, da so te verske skupnosti zadostile zakonsko določenim pogojem. Po njenih besedah tudi ni mogoče, da bi se z registracijo nekateri želeli izogniti plačevanju davka na nepremičnine, ki so ga oproščeni nekateri verski objekti.

Direktor urada Gregor Lesjak pa večje število na novo registriranih verskih skupnosti pripisuje predvsem spremembi registracijskih pogojev. Z novelo zakona o verski svobodi se je namreč zapolnila pravna praznina, ki je nastala z razveljavitvijo strožjih meril za registracijo, ki so določali, da lahko skupnost ustanovi najmanj sto ljudi, ki morajo izkazati še deset let poprejšnjega delovanja, je pojasnil. Po lani sprejeti noveli lahko skupnost ustanovi deset ljudi brez dodatnih pogojev. "To, kar se zdaj dogaja, je pač logična posledica omilitve meril," je dejal Lesjak.

Ob tem je opozoril, da je tudi sedanje število registriranih verskih še vedno nenormalno, saj v Sloveniji deluje od 160 do 180 religijskih organizacij. Večina jih deluje kot društvo ali fundacija, registracija verske skupnosti jih očitno ne pritegne.

Lesjak pravi, da to kaže, da ustanova verske skupnosti še ni profilirana tako dobro, da bi služila svojemu namenu. "Vprašanja o tem, kaj je religija in ali je v religijskosti morda dopuščen, prepovedan ali celo zaželen humor, pa verjetno zdaj ne bova niti načenjala," je dodal direktor urada za verske skupnosti, ki upa, da se bo v prihodnjih letih registriralo še več verskih skupnosti, saj je institut verskih skupnosti namenjen temu, da ga ljudje uporabljajo.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
svabo
# 10.12.2014 ob 11:44
Vam predlagam, da dobro preberete 20 zapovedi čezvesoljske zombi cerkve. Saj veste, da so cerkvene skupnosti oproščene plačevanja davka iz naslova opravljanja svoje dejavnosti. V čezvesoljni zombi cerkev je vsako stanovanje vernika cerkveni objekt in svetišče.......Zelo navigani so bili tile pravniki ki so tole napisali. Zelo....
toleranca
# 10.12.2014 ob 11:52
Tudi SDS bi se lahko registrirala kot cerkev. Boga ( Ivana ) imajo, sredstva tudi , pa evangelij tudi !!
Nikec3
# 10.12.2014 ob 11:40
slabše kot v srednjem veku...

Ah... Konkurenca je vedno dobra stvar.
Ernesto
# 10.12.2014 ob 12:27
Če že 1300 let Slovenci prenašamo tisto smešno judovsko sekto, ki verjame v spočetje brez seksa, zanika evolucijo in je cvrla ljudi kot čevapčiče, ker so trdili, da je zemlja okrogla, bomo pa že prenesli še zombije...
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 11:48
Tile čezvesoljci imajo smisel za humor, saj se vidi da se vsem smeji, ko imajo obred.
zapatist
# 10.12.2014 ob 11:51
Najbolj mi je všeč Čezvesoljska cerkev blaženega zvonenja.

iz njenega statuta:

Temeljno poslanstvo naše cerkve je zvonjenje z svetim zvonom ter blagoslovljenim piskrom in ponvijo.
svabo
# 10.12.2014 ob 12:26
Zdaj pa še en post, ki je ključen za razumevanje konteksta, vsa po mojem. Čeprav mi je admin zbrisal en post, ker sem uporabil besedo anus (po SSKJ-ju) kot pridevnik k lastnemu imenu Juncker za kar seveda protestiram bom ostal konsktruktiven. Dejstvo je, da če se nas bo res veliko število neverjučih včlanilo v Zombi cerkev bo država prisiljena spremenit zakon o financiranju verskih skupnosti in sicer tako, da se bo uvedel davek na verske skupnosti in sicer tako, da ga plačujejo izključno člani teh verskih skupnosti. To je glavni cilj, zato vsak državljan, ki želi, da se končno uvede red v financiranje verskih skupnosti bo seveda postal član Zombi cerkve in sledil zapovedim in napotkom kako uveljavljati davčen ugodnosti. Če nas bo 100.000 bo to tista kritična masa, ki bo državo prislila da spremeni zakon o financiranju verskih skupnosti. Pol pa da vidm vse te luči po hribih ki svetijo gor v turne. Napuh bogatunstva....
Nikec3
# 10.12.2014 ob 11:57
Sicer pa ta čezvesoljska zombie cerkev zelo dobro pokaže kaj se zgodi, če želiš posvetenim (RKC) oprostiti davek.
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 11:50
Po njenih besedah tudi ni mogoče, da bi se z registracijo nekateri želeli izogniti plačevanju davka na nepremičnine, ki so ga oproščeni nekateri verski objekti.

Imate objekt za katerega ne želite plačevati davka?

Ustanovite svojo religijo. :)
mitjek
# 10.12.2014 ob 11:41
glavno da je piksna piva zraven :)

pa amen...
Mindmaster
# 10.12.2014 ob 12:19
a900

Ok vredu eno je verska svoboda drugo pa čista zajebancija.


Za razliko od "resnih" ver, ki verjamejo, da je bradati mož vstal od mrtvih, ali pa, da pridnega po smrti čaka 72 devic?

Ukine naj se financiranje verskih skupnosti iz državnega proračuna in uvede davek na verske skupnosti, ki ga plačujejo samo njeni registrirani člani, pa bo manj teh "zajebancij". Če registriran član ne plačuje davka, ga verska skupnost preprosto izključi. Me prav zanima, kakšni bodo potem deleži vernega prebivalstva.
toleranca
# 10.12.2014 ob 12:04
Navdušen sem nad zombi cerkvijo. Naj kleriki v RKC vidijo ,kaj pomeni, če folk res verjame, pa čeprav v znižane davke in priznane stroške !
zapatist
# 10.12.2014 ob 11:54
@alah
Neverujoči sedaj to pravico izkoriščajo

Če lahko to pravico izkoriščajo verujoči, zakaj je ne bi tudi neverujoči?
arogantnež
# 10.12.2014 ob 12:21
Sveta knjiga Čezvesoljske Zombi cerkve blaženega zvonenja, 3. člen
"Edini pravi komisar v Evropi je komisar Rex"
Nadsvečenik Rok, 7.maj, 1 leto Zombi štetja, 13 uro 47 minut po vstajenju.


Pa kaj si ti nor :D
SamoRes
# 10.12.2014 ob 12:19
verske skupnosti Ivana Puščavskega še niso registrirali?
svabo
# 10.12.2014 ob 13:40
zorbispoj
nikakor. Nihče ne sovraži krščanstva. Vendar tako kot krščani sovražijo davke je še toliko bolj sovražimo neverujoči. Glede na to, da se pa krščani med vsemi najbolj borite za tenko državo, da naj vsak plačuje svoje račune in skrbi, da plača odvoz samo lastnih iztrebkov, potem je pa logično, da bi vi morali biti prvi, ki navijate da svoje hobije plačujete sami. Ker kako bi pa zgledalo, da bi jaz za obisk svoje kapelce na Möltallu zahteval, da mi letno karto za Avsrijsko Koroško plačajo ostali davkoplačevalci. Tako zgleda realno, ko mi plačujemo vaš hobi obiskovanja sakralnih objektov.......
zapatist
# 10.12.2014 ob 12:19
@kozloduj

Kako boš preverjal iskrenost ustanoviteljev? Pojoča travica?

In ali meniš, da bi slovenski kler prestal ta preizkus?
zapatist
# 10.12.2014 ob 12:12
Ori nekaterih opažam nestrpnost do verujočih..c, c, c..
svabo
# 10.12.2014 ob 14:57
Kralj Matjaž
absolutno se strinjam, da mora obiskovalec plačevati vstopnino. S tem nima nihče problemov. Nekako imam pa občutek, da si rahlo v besu dodal še Aljažev stolp. Planinci niso nič krivi.
Imam pa nekako čudn priokus ko tole berem. Nekako ste vsi krščani največji komunisti. Ste verni ampak niste pa v to dovlj prepričani. Ker če bi bili res pravi verniki bi vam bilo pod častjo da vam vaš hobi plačujejo neverniki. To je očitno ta ostanek komunistične logike pri vernikih. Ker je vera "predraga" je fajn, da jo plačujemo vsi. Tudi neverniki..........Si pa želim, da bi verniki sami ugotovili, da je ta sistem financiranja nekorekten in bi sami predlagali spremembo. To bi bilo najbolj državotvorno dejanje in prav korak v smeri tenke države.
qwertz
# 10.12.2014 ob 12:50
Sem na brzaka preletel njihovo stran - Carji na kvadrat... parkrat sem se za rob mize prijel, da nisem od verske vznesenosti pod mizo padel... (LOL)
Wasabi
# 10.12.2014 ob 12:29
Dajmo podpret čezvesoljce, čas je, da politični vpliv dobi razum.
binbon
# 10.12.2014 ob 12:09
zdaj mora samo še nastat pobuda, da se nas ob naslednjem popisu prebivalstva čimveč izjasni za pripadnike zombi cerkev vere....
zapatist
# 10.12.2014 ob 12:00
Vprašanje, ki se bo lahko slej ko prej zastavilo pri izvajanju obredov Zombi Cerkve je povzročanje hrupa ob tolčenju po piskrih in ponvah.

Če se bo država na pritožbe napol oglušelih naključnih mimoidočih odzvala s kakšno prepovedjo, bodo lahko opravičeno vložili ustavno pritožbo glede diskrimanacije v primerjavi z katoliškimi zvonovi.
Nikec3
# 10.12.2014 ob 11:54
imajo B. Mlakar in drugi kar prav. Tem zombijem se že na obrazu vidi kako resna je njihova skupnost.

Obstajajo resne religije?
zapatist
# 10.12.2014 ob 12:03
@kozloduj
..... neverujoči ustanavljajo religijo??..... wtf........

To so tvoja podtikanja ali domneve..

Zakaj bi bilo bolj iracionalno verjeti v svetost tolčenja po blagoslovljenih piskrih kot v svetost jesti nke blagoslovljen košček kruha?
Ernesto
# 10.12.2014 ob 13:26
Sedaj se Rodetovim podanikom že rola od jeze, seveda pa ne bodo dojeli, da so zombiji parodija ravno na RKC in izkoriščanje luknje v zakonu. Vse verske skupnosti obdavčit pa konec, samo zombiji se lahko razpustijo, kaj pa RKC ;)
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 12:45
"Bodi Priden In ŽIvi Od Dela Svojih Rok..... Ne Jemlji Kreditov Ker Jih Ne Boš Mogel PoplaČAti... Saj Nisi DrŽAva Slovenija Za Katero Jamčijo Davkoplačevalci... Ali Pa Najdi Kakega Marsovca Za Garanta..."
Nadsvečenik Matjaž, 7.Maj, 1 Leto Zombi Štetja, 13 Uro 14 Minut Po Vstajenju
zapatist
# 10.12.2014 ob 12:35
@qwertz

Predvidevam, da moraš imeti doma vsaj en pisker in kuhovnico...
ZeK
# 10.12.2014 ob 12:18
a900

Ok vredu eno je verska svoboda drugo pa čista zajebancija.
Takoj po prebranem članku sem pogledal na spletno stran čezvesoljne zombi cerkve.Prebral sem njihov statut in ugotovil da je to čista zajebancija.
Tretja točka naprimer govori takole: Temeljno poslanstvo naše cerkve je zvonenje z svetim zvonom ter blagoslovljenim piskrom in ponvijo.

Pa ne moreš to registrirat kot uradno priznano versko skupnost od države no.


se zavedaš, kako globoko si užalil čustva vernikov te cerkve? :-)
nekaterim se pač zdi čista zaje****** verjeti, da je bil nekdo brezmadežno spočet.
ZeK
# 10.12.2014 ob 12:01
kob bo kdo dokazal, da je to kar on veruje dokazljiva resnica, potem lahko zahteva izbris teh novodobnih verskih skupnosti.

do takrat pa je verjetnost za obstoj katoliškega boga povsem identična verjetnosti obstoja svetega piskra.

omogočiti versko atkivnost vsem ali nobenemu!
svabo
# 10.12.2014 ob 13:44
kozloduj
žal se motiš. Nacističen ne fašističen. Tako plačujejo cerkveni davek v Nemčji ne v Italiji. Pač poglej verjetno se strinjaš, da ima Angelca vedno prav. Tudi kar se tiče cerkvenega davka kenede.
GORILA
# 10.12.2014 ob 13:42
ampak kolikor vem so cerkve javni prostori. to pomeni, da lahko jaz kateregakoli člana te cerkve obiščem in sem v njegovem stanovanju, hiši,... lahko tako dolgo kot hočem?

vprašaj kakšnega klošarja, kako je z dostopom in spanjem v katoliških cerkvah.
šurda
# 10.12.2014 ob 13:37
zorbpisoj
A se potem strinjaš tudi s tem, da se na enak način ignorira
tudi RKC ? Ali je tam kaj drugače, mogoče zaradi 2000 letne
tradicije !
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 12:40
Komisar Rex je res pravi komisar. :) :) :)
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 11:51
Po lani sprejeti noveli lahko skupnost ustanovi deset oseb brez dodatnih pogojev.

Vsaka slovenska velika družina naj ima svojo religijo svete solate. :)
izo
# 10.12.2014 ob 14:51
Kaj to pomeni, da smo Katoliški cerkvi na Slovenskem oziroma državi Vatikan "vrnili" kose "svoje" domovine ter drug kapital in vrednosti, na podlagi "fevdalističnih" zakonov, je to res ali si samo jaz tako domišljam, a to res velja?

bo kr držalo nekaj v tej smeri, naša "denacionalizacija", predvsem "vračanju" nepremičnin rkc-ju ipd sloni na zelo zelo krhkih temeljih, če se nežen z besedami. ampak o tem ne bomo kaj dosti slišali pri nas, je prepovedano..
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 13:11
Jaz pa govorim o pojavu, da ljudje, ki ne verjamejo v nič, ustanavljajo verovanja zaradi pravice same po sebi

Kako boš dokazal, da ti ljudje ne verjamejo nič?

kako boš vernikom dokazal, da verujejo?

Si ti poklican da sodiš o veri drugih ljudi?

BOOOMMMMMM!
pegas43
# 10.12.2014 ob 11:56
očitno imajo neke pravice ,ki se jih "splača" izkoristiti - razne nedotakljivosti s strani raznih organov in finančne ugodnosti (predvsem od države - krščanski župniki so za zgled !! )
Ivan Cankar
# 10.12.2014 ob 14:11
Pa njihov statut je kar zabaven, ni kaj razmišljam v vstopu
qwertz
# 10.12.2014 ob 14:04
tem ljudem vsak dan spremenita življenje sveta ponev in blaženi pisker... BOOOMMMMM
svabo
# 10.12.2014 ob 13:22
gorcin
zdravilo, ki deluje odvajalno proti strankam se imenuje DIREKTNA DEMOKRACIJA. Zaenkrat nam gre očitno še predober in ljudem se ne da dvignit riti. Čeprav platforma za direktno demokracijo je zelo preprosta in v krajevnih skupnostih v Mariboru že deluje. In rešitve za to so nakazali že na Islandiji, vendar so jih tam stranke spet zhebale. Tako da je potrebno proučit še napake iz Islandije. Vendar rešitev definitivno obstaja. Samo dovolj volje je potrebno. Ker verjetno je jasno, da v direktni demokraciji kriminalc ne bi bil zaprt na Pušči ampak tako kot se šika na Dobu.
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 12:46
Če najdeš marsovca lahko vzameš kredit, drugače ga ne smeš. :)

Pametni so tile. :)
zapatist
# 10.12.2014 ob 12:21
Hahaha
zapatist
# 10.12.2014 ob 12:09
@alah
Religija je načeloma nekaj kar se razvija relativno počasi in dolgotrajno.

Tako Jezus kot Mohamed sta imela že v času svojega življenja versko skupnost.

Gre za uvedbo novih trendov religioznosti zgolj samo zaradi načela enakopravnosti, ne pa zato, ker bi zato obstajali kaki tehtni razlogi za to.

Kateri tehtni razlogi so za to, da nekateri verjamejo v Budo, Jezusa, Alaha ali Višnjuja in da eden drugemu ves čas govorijo, da so v globoki zmoti, mi jih bo stala prekletstva?
zapatist
# 10.12.2014 ob 11:47
Hehehe..
DrMatilda
# 10.12.2014 ob 14:19
Kaj to pomeni, da smo Katoliški cerkvi na Slovenskem oziroma državi Vatikan "vrnili" kose "svoje" domovine ter drug kapital in vrednosti, na podlagi "fevdalističnih" zakonov, je to res ali si samo jaz tako domišljam, a to res velja?
Ernesto
# 10.12.2014 ob 13:39
@zorbpisoj
Nisi dojel poante, zombi cerkev je za veliko ljudi zanimiva, ker omogoča izkoriščanje luknje v zakonu na področju nepremičninske zakonodaje in dokazuje kako zgrešena je le-ta, verjetno bo ravno zaradi takih stvari država prisiljena ukrepati, kratko pa bo potegnila privilegirana RKC in že samo s tem bo namen te verske skupnosti upravičen.
qwertz
# 10.12.2014 ob 13:16
@alah.. po nadimku sodeč si pripadnik resne vere, ki pravi da pridne v raju čaka 72 devic
in potem si še upaš trdit da Pripadniki Čezvesoljska zombi cerkve ne verjujejo resno. aj aj aj.. malo razmisli sej bo šlo.
Binder Dandet
# 10.12.2014 ob 13:11
Če prav razumem, če se včlanim v Čezvesoljsko zombi cerkev, sem oproščen plačila nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Še kakšen drug prihranek?
nimivseeno1
# 10.12.2014 ob 13:00
to pomeni, da lahko jaz kateregakoli člana te cerkve obiščem in sem v njegovem stanovanju, hiši,... lahko tako dolgo kot hočem?

Pri tem pa zvoniti na piskre in zvonce. :)

»Dolžnost Vsakega Vernika Čezvesoljske Zombi Cerkve Blaženega Zvonjenja Je Zvonjenje Z Zvonovi Ter Ustvarjanje Blaženih Zvokov Z Ponvami In Svetimi Piskri.«
NadsveČenik Rok, 20. Junij, 1 Leto Zombi Štetja , 7 Uro 17 Minuta Po Vstajenju.
Kazalo