V nekaterih državah, na primer v Veliki Britaniji, Španiji, na Danskem in Švedskem, so oglasi na javni televiziji zakonsko prepovedani, vendar pa je v teh državah vir prihodkov iz prispevkov ali davkov veliko večji, tudi zaradi večjega števila gospodinjstev.
Največ pripomb gledalcev in poslušalcev Radiotelevizije Slovenija gre na račun oglasnih oddaj in TV-prodaje, ki po mnenju številnih ne spadajo na javno radiotelevizijo. Po drugi strani pa je TV-prodaja uspešen poslovni model, saj je prav z njo uspel najbogatejši Slovenec Sandi Češko. Del gledalcev torej spremlja TV-prodajo in kupuje ponujene izdelke.
Gledalci in poslušalci opozarjajo tudi na vsebinsko, jezikovno in glasovno neprimernost oglasov. Kaj lahko RTV SLO stori, da zaščiti svoje gledalce pred vsiljivimi in vsebinsko neprimernimi oglasi? Kam se lahko gledalci in poslušalci pritožijo, kadar menijo, da kateri oglas krši oglaševalski kodeks? Kateri so najbolj priljubljeni oglasi in kako nastane dober oglas, bosta vedela povedati večkrat nagrajena ustvarjalca oglasov: Janez Rakušček in Aljoša Bagola.
Miša Molk, varuhinja pravic gledalcev in poslušalcev RTV Slovenija
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje