Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.3 od 30 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor
Borut Pahor je na novinarski konferenci predstavljal programska izhodišča. Foto: Denis Sarkič

Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj

Razmere zahtevajo ukrepanje vsakega posameznika
1. oktober 2012 ob 14:34,
zadnji poseg: 1. oktober 2012 ob 16:33
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Zdaj je zadnji čas za dogovor in složnost politike, ki nas lahko edino potegne iz krize, je poudaril Borut Pahor. Možnost dogovora je majhna, a je treba vztrajati, meni.

Predsedniški kandidat Pahor je izpostavil, da živimo poseben čas, ki zahteva narodno složnost. Takšen čas je bil nazadnje ob ustanovitvi naše države, je povedal in opozoril, da Slovenijo ogroža največja svetovna ekonomska kriza po drugi svetovni vojni. Premagamo pa jo lahko samo skupaj, je prepričan Pahor.

Zato je zdaj zadnji čas za dogovor za izhod iz krize, njegovo bistvo pa naj bo po besedah Pahorja podpora potrebnim reformam. Ob tem je opozoril, da bo napor uspešen le, če politika ne bo spodbujala predsodkov in zamer, zlasti tistih, povezanih s polpreteklo zgodovino.

Časa največ leto dni
Pahor domneva, da je časa za dogovor pol leta ali največ leto dni. Na vprašanje, ali vodji koalicije in opozicije Janez Janša in Zoran Janković zmoreta delovati skupaj, je odgovoril pritrdilno.

Pri dogovoru o skupnem naporu je bistvenega pomena krepitev pravne države in vere v pravičnost. Ta bo okrepila zaupanje v enakost, to pa upanje v smisel in moč narodne enotnosti, je še poudaril Pahor.

Pahor je sicer na novinarski konferenci predstavil tudi dosedanje dejavnosti v okviru predsedniške kampanje pod geslom Skupaj - spodbujamo drug drugega. O očitkih glede morebitnega dela na črno je pojasnil, da je dejavnosti opravljal s posebno pogodbo o prostovoljnem delu.

VIDEO
Pahor: Zdaj je čas za dogovor
A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
te-nej5
# 01.10.2012 ob 14:39
Ja. V zaporu.
Mindmaster
# 01.10.2012 ob 14:46
Prepričan je tudi, da vodji koalicije in opozicije Janez Janša in Zoran Janković zmoreta skupaj.

Igrati partije šaha na Dobu. Bom še enkrat napisal to, kar sem par dni nazaj, pa uporabnikom MMC ni bilo všeč, da sem jim postavil ogledalo:

Na predčasnih volitvah leta 2011 je 54.7% volivcev oddalo svoj glas dvema strankama, katerih prvaka se več ukvarjata z obtožnicami in sodišči kot z vodenjem vlade in prestolnice. Več kot polovica volivcev podpira kriminalce.

54.7%. Zamislite se. Ti lopovi se ne volijo sami.
šurda
# 01.10.2012 ob 14:51
Kot je omenil te-nej5 lahko Ivan Janez Janša in Zoran
Janković sodelujeta skupaj samo v "ČUZI", Ivanu Janezu Janši
se že sodi zaradi Mednarodne Korupcije, sledi še sojenje zardi
KRIVE ovadbe !, na Dunaj si niti kot priča NE UPA in skupaj s
svojim TV odvetnikom Francijem Matozem LAŽE Avstrijskem
sodišč, nekaj podobnega ga čaka tudi na severu evrope na
Finskem ( po nekterih podatkih bo celo med obtoženimi, bomo
videli ! )
Zorana Jankovića pa zgleda tudi čaka sodna dvorana, UPAM,DA
se bo redno udeleževal sojenja za razliko od Ivana Janeza Janše,
ki se VSEH SODIŠČ izogiba kot Hudič križa !
Mimogrede, ne en ne drugi NISTA PRIMERNA za predsednika
Slovenske vlade !
15-30
# 01.10.2012 ob 16:15
Zato je zdaj zadnji čas za dogovor za izhod iz krize, njegovo bistvo pa naj bo po besedah Pahorja podpora potrebnim reformam.

Vam, dragi Maneken, vključno s preostalimi 90 indijanci v gambling parlamentarnem salonu, skupaj z Majerjem, se je čas že zdavnaj iztekel....Ste blede kreature, nezmožne povezovanja, združevanja, solidarnosti, razumevanja in poštevanke....

Ob tem je opozoril, da bo napor uspešen le, če politika ne bo spodbujala predsodkov in zamer, zlasti tistih, povezanih s polpreteklo zgodovino.

Zopet izogibanje in soljenje pameti drugim. Realnost, Maneken, realnost?
Tvoj vranec je kot naročeno podivjal, razbil štalo, 3 BMW-je, vile, dreserja, na koncu pa butnil na tla še tebe. Se še spomniš?

Prepričan je tudi, da vodji koalicije in opozicije Janez Janša in Zoran Janković zmoreta skupaj.

To ni nobeno prepričanje, temveč navadno bleferstvo

Pri dogovoru o skupnem naporu je bistvenega pomena krepitev pravne države in vere v pravičnost.

Vero, takšno ali drugačno, je narod že zdavnaj izgubil in se sedaj pobira kot polomljen berač ter skuša doumeti, kaj se mu je pravzaprav zgodilo. Vere ni več, so jo rdeče kapice prodale - € $
Krepitev pravne države? Pravne države ni, razumeš?! Jo ni! Še Interpol, skupaj Z Združenimi narodi vred, bi potreboval cca 30 let, da bi vzpostavil pravni sistem v red.

Predsedniški kandidat Pahor je izpostavil, da živimo poseben čas, ki zahteva narodno složnost. Takšen čas je bil nazadnje ob ustanovitvi naše države, je povedal in opozoril, da Slovenijo ogroža največja svetovna ekonomska kriza po drugi svetovni vojni.

Ne, raje ne bom....

Še 1 mesec in nato upam, da Manekena odplakne zgodovina. Ostali sledijo..
Jezni Smrk
# 01.10.2012 ob 15:53
Sovražim hlapce.
Jethros
# 01.10.2012 ob 15:26
Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj

Seveda:
1. ven iz politike
2. sedeti skupaj na zatožni klopi
Binder Dandet
# 01.10.2012 ob 15:17
"Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj."

Kot olje in voda.
šurda
# 01.10.2012 ob 15:07
Jožine
Čakaj, no čakaj "kolega", sojenje Zoranu Jankoviću se še ni niti
začelo, za razliko od Ivana Janeza Janše, ki se mu že sodi, pa še
se mu bo, zaradi krive ovadbe !
Zakaj napadaš ( obrekuješ ) samo Zorana Janković ?
Bodi fer, in priznaj, da tudi Ivan Janez Janša NI PRIMEREN za
predsednika Slovenske vlade!
evo9
# 01.10.2012 ob 15:15
Pahor spet z diplomatskim mišljenjem,pogreša Jadranko Kosor.Janković in Janša sta z lahkoto skupaj ampak v ZAPORU.
Ruav
# 01.10.2012 ob 15:58
seronja je tale Pahor, naj se že spoka nekam, toliko sta skupaj z Janšo naredila slov.narodu !
Koperboy
# 01.10.2012 ob 15:22
Mindmaster: Res se je za zamislit. Tega še posebej ne morem vbiti v glavo ljudem, ki ne hodijo na volitve, imajo pa res dosti za povedat čez oblast, ki je takrat na vrhu. Vsak glas šteje. Kdor ne voli, nima kej govorit čez vlado, saj se sam ni bil pripravljen niti sprehoditi do volitev, da bi dal svoj prispevek k spremembam.
Sam sem volil SD, ampak še te ne bi več na naslednjih volitvah...izbira je res slaba.
dusan21
# 01.10.2012 ob 14:54
E moj Pahor, do konca politične kariere boš trosil neumnosti. Ti enostavno nisi za politika!
Ramus
# 01.10.2012 ob 18:09
"Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj"

In vi ste ta možnost kaj ne g. Pahor? Veliki odrešitelj, ki bo prijahal na belem oslu, kot rešitelj Slovenije. g. Janša in g Jankovič si bosta pa segla v roke, se objela in srečno bomo živeli do konca dni,... tako nekako sanjate z odprtimi očmi g. Pahor.

Zbudite se, nikoli ne boste predsednik R. Slovenije.
Ramus
# 01.10.2012 ob 18:01
"Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj"

Oprostite g. Pahor,... vaše obnašanje več ni mogoče opisati z naivnostjo, pač pa ste povsem zaslepljen in neobjektiven. Kot takšen pa ste bili povsem neprimerni za vodenje države, prav tako, ste povsem nesposobni za predsednika države. Če g. Jankovič in g. Janša kaj zmoreta skupaj, je to čiščenje zaporniških celic.
R2D2
# 01.10.2012 ob 17:15
Z Janezom lahko sodeluje samo Ivan
Nabolj priljubljen dialoh zanj je monolog !

Hoče vedno vladati pa kakorkoli .

Idealna bi bila tehnična vlada ...
Samo brez SDS v opoziciji
črnavest
# 01.10.2012 ob 16:54
krščanski socialist ali kaj? Janša ga je po enem licu, sedaj nastavlja še drugo ... ne razumem pa tudi poteze SD, ki ga je najprej zavrnila kot predsednika stranke, v isti sapi pa potrdila za svojega kandidata na predsedniških volitvah ...
največja komedija pa postane tedaj, ko se zavemo, da desnica računa nanj kot na svojega kandidata za boj proti predsedniku Turku, ker opozarja na njihove nedemokratične standarde
maxbernie
# 01.10.2012 ob 16:19
Borutu bi morali sezidati en takšen sanjski gradič, kot ga je imel Ludvik Bavarski. Ali pa posebej zanj narediti Trumanov šov, v katerem bi bil on predsednik vseh Slovencev.
Ruav
# 01.10.2012 ob 16:01
kako se dela pametnega, takrat, ko je bil v vladi naj ne bi lezel nekam Janši.
skupaj z Janšo sta Slovenijo pahnila v bedo.
Janša dela za svoje in klečeplazi pred Američani in Merklco, briga ga slov. narod !
petroceli
# 01.10.2012 ob 15:42
Ni lepo, da tako napišem, ampak po padcu s konja se mu je totalno zbrklalo v glavi.
orglar
# 01.10.2012 ob 16:55
Briga nas, če bi onadva zmogla.
realna slika
# 01.10.2012 ob 16:11
Zdaj je zadnji čas za dogovor in složnost politike, ki nas lahko edino potegne iz krize, je poudaril Borut Pahor

Borut nehaj, ker te ima narod poln kufer. Tvoja složnost s takratno opozicijo nas je pripeljala na rob, če ne celo malce čez rob, bankrota. Složnost se pojdi takrat, ko boš imel normalne ljudi okrog sebe, ne pa da se ti usajaš in hočeš složnost z Janšo.
Hej, Janša je individualist, ti si pa en smrkec!
Kolikokrat te je Janez že ugriznil??? Kolikokrat? Smrkec! Ti še vedno misliš, da je šlo za ljubezenske ugrize, ves narod pa ve, da te je peljal žejnega čez vodo! In ti, lovilec funkcij, boš tukaj nakladal?!
Koliko te pa narod ceni, in koliko ceni tvojega pajdaša, ti bo pa pokazal dr. Türk novembra, ko te bo iz političnega parketa nabrisal, če ne v prvem, pa v drugem krogu s tako razliko v glasovih, da boš rabil dve leti pavze, da boš sploh dojel!
KunteKinte
# 01.10.2012 ob 15:42
Prepričan je tudi, da vodji koalicije in opozicije Janez Janša in Zoran Janković zmoreta skupaj.
KJE?
Na Dobu :)
dharma
# 01.10.2012 ob 15:16
A s tem hočeš reči, da si oz. boš povezovalni predsednik?
Bambola
# 01.10.2012 ob 14:55
Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj

Vsi v parlamentu zmorejo. Bratje v korupciji!
šurda
# 01.10.2012 ob 17:08
Borut Pahor SD, po končani predsedniški kanpanji boš že
1000 občutil "ljubezen", ki jo do tebe goji en in edini Ivan Janez
Janša, ponovno boš kriv vsega, tudi danšnje višje trošnine na
bencin !, to se moraš zavedati !
Sodelovanje dveh takih "kalibrov" kot sta Ivan Janez Janša in
Zoran Janković je POGUBNO za samostojno Republiko
Slovenijo !
Toliko let si že v politiki, pa še vedno tako naiven, da te vsak, ki
ima pet minut časa ovije okoli svojega malega prsta !
Tvoja VELIKA PREDNOST pred ostalimi politiki je tvoja POŠ-
TENOS !, si zelo pošten, hkati pa tudi zelo naiven politik!
Srecko
# 01.10.2012 ob 16:55
Možnosti za dogovor so zdaj res neizmerne. Pred vsakim začetkom obravnave na sodišču se bosta lahko usedla skupaj in se ob kavici vse lepo dogovorila.
Micesar
# 01.10.2012 ob 16:45
Kako mi je lepo brati komentarje, ko vidim, da se počasi ljudje le začenjajo zavedati kakšne politike imamo! Vsi so samo koristoljubni hinavci!
zapatist
# 02.10.2012 ob 00:21
In to je to, kar ti večina Slovencev zameri.
Ta tvoj nestvarni, nerealni konformizem, ki na prvo žogo deluje lepo in pošteno, vendar v bistvu podpira vse anomalije v tej družbi.
Tvoja tako opevana spravljivost je spravljanje s svinjami,

Skrajni populizem press
Imejmo se vsi radi, saj smo dobri ljudje press
zapatist
# 02.10.2012 ob 00:04
In kako bi to zgledalo v praksi, Borut?
Da se dogovorita, da eden drugemu omogočita, da se policija in tožilstvo neha vtikat v njune rabote?
zapatist
# 01.10.2012 ob 23:36
Dragi Borut.
Ali res ne razumeš, da s takimi izjavami kažeš, da si dokončno izgubil stik z realnostjo?
zapatist
# 01.10.2012 ob 23:32
Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj

Bog nam pomagaj. Ampak temu se res že v nulo kegla.
Poziva dva mafijca da naj skupaj ustvarita mafijski kartel.
črnavest
# 01.10.2012 ob 19:31
kako se kar naenkrat za potrebe volitev spremeniš v nevtralnega človeka ... tale politika pa je res ku*ba
Neue Ekspres
# 01.10.2012 ob 17:54
Naivnost kot lastnost, nima nobene zveze s poštenostjo.
Pa še dober recept za vse lopove v Sloveniji:
Ko te dobijo moraš zliti čimveč gnojnice na svoje nasprotnike. Miroljubni slovenceljčki takoj stopijo vmes in prepoznajo, da ste vsi enaki. Bipolarnost v svetu, kjer je veliko veliko več polarnosti ni ravno dober spopad s problemi...
Ivo Lola
# 01.10.2012 ob 17:31
"Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj"

Ja, zmoreta. V arestu.
janroz
# 01.10.2012 ob 16:47
Saj že delujeta usklajeno, eden na desni, drugi na levi, tako, da se nihče ne izmuzne. Če ga ne nateg ne Janez ga pa Zoki. Ideja res ni napačna ampak za modele, ki nam krojijo usodo, je to utopično.
Pahor ve, da nima šans z resnimi temami, zato je ubral način "metanja bombic". Kaj mu drzgega preostane, vlogo klovna je itak že odigral že kot predsednik vlade.
scipio
# 01.10.2012 ob 15:23
Sami smo si krivi
mkrebs
# 02.10.2012 ob 11:37
"Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj"

Oprostite g. Pahor,... vaše obnašanje več ni mogoče opisati z naivnostjo, pač pa ste povsem zaslepljen in neobjektiven. Kot takšen pa ste bili povsem neprimerni za vodenje države, prav tako, ste povsem nesposobni za predsednika države. Če g. Jankovič in g. Janša kaj zmoreta skupaj, je to čiščenje zaporniških celic.

To bo menda nevtralen predsednik. Za narod že ne!
wu-pe
# 02.10.2012 ob 08:42
Together forever...
...na DOBU!
papiga
# 02.10.2012 ob 00:59
Zapatist prav imaš, Pahor vidi sožitje z Janšo tako, da se Janši pusti harati, on kot predsednii je bil in bo tiho in potem jasno ne more priti do nesogalsij.
Ni se oglasil ne za praporščake, ne ob jemanju pokojnin borcem, ne ob preimenovanju Vojašnice Franc Rozman Stane, ne ko so Pirjevca skenslali in ni smel govort po nalogu Janše,
niti ga ni bilo na Primorski ZAvedno proslavi. Vrgel se je s konja, da se ne bi zameril desničarskemu polu. Janši. Borut, ne maram vulgarnosti, zato naj ostane na treh ...
zapatist
# 02.10.2012 ob 00:54
Pahor: Možnost je majhna, a Janković in Janša zmoreta skupaj

Marš oba
stanolio
# 01.10.2012 ob 18:25
Škoda je poslušati takšne nemogoče zadeve, res je da moramo stopiti skupaj, samo ne tako da bo prva violina igrala koračnico ostali pa bi malo valčkali in ploskali korakanju po faši notah. Borut tako ne bo šlo, prva je ekonomija brez predsodkov ideoligije, ki jo nosite v glavah, tako Borut, kot Ivan Janez in Zoran. Pa RKC je treba nagnati iz vsake možnosti odločanja tako tisti, ki ste levi kot tisti ki ste desni brez pardona. Tudi sami veste da imam prav.
15-30
# 01.10.2012 ob 18:17
>TineB

+1

A vendar bi rad dodal naslednje; če zamenjamo bivše ter sedanje politične kruhoborce, jih moramo s nečim nadomestiti, čeprav bi bil narod še najbolj zadovoljen z brezvladjem. In kot si že omenil, so se naše politične elite s svojimi podganami razpasle od koruze in oliv, hmelja, železnic, mostov, tramov...pa vse do vlade RS.
In dobili smo glavno nagrado - korupcijo, prepredeno po vseh porah družbe.

Naslednje vprašanje je, kdo bo počistil nesnago, če je vse kontaminirano? Polde iz Besnice sigurno ne. Nekega zares čistega, neomadeževanega NPU, ki bi zares deloval v dobro pravice, ni. In sodstvo bi moralo slediti, a kaj ko je vse podkupljeno....
Kdo še zaupa našim inštitucijam? Katera inštitucija je neomadeževana?

Volitve; večina ljudi hodi delat da preživi, ne pa ustanavljat svoji strank, ja? Če so to nedeljo volitve in narod dobi na izbiro enako kot 2011, bo volil...kaj? Vem, da se lahko pojavijo druge opcije, a narod ne zaupa nobenemu več, še sosedu ne, kaj šele novim strankam.
Zato obkrožijo najmanjše zlo ali pa antipoda in kolo se zopet zavrti...

Naši politični kruhoborci oz. svetovljani in popotniki (Pukšič from Brazil) ne razumejo, da se je proces tako političnih, ekonomskih, geo-strateških sprememb na evropski, kot tudi na globalni ravni pričel že pred leti in se ga ne da več ustaviti. Naši politični veseljaki ne le da tega niso zmožni dojeti, ampak se vmes še vehementno razmetavajo s svojimi bolnimi rešitvami (stojijo na kupčku gnoja z megafonom v roki in tulijo eno in isto) in trkajo na emocionalno lokal patriotsko zavest ljudi, narod pa reven in zmešan. Rezultat je poguben

In če se v javnosti začne porajati in sprejemati mnenje, da je boljše, da pride t.i. trojica iz Bruslja, in tudi tega naši politični veseljaki ne zaznajo, potem je nekaj hudo narobe

Mi smo zboleli za družbeno-ekonomsko-politično ebolo.
testarossa123
# 01.10.2012 ob 18:11
Demokracija po Slovensko - SIOL-ovsko.......

http://www.youtube.com/watch?v=MhzzH2UgF
_c
ronzi
# 01.10.2012 ob 18:09
gospod Borut,na čem ste???? jaz bi tud probal..... :)
_tschlovek_
# 01.10.2012 ob 17:48
.... Samo neki.

Kolikar jaz vem, je bil zadnji čas za složnost slovenske bipolarnisti že leto nazaj.... koliko je od tega nič.... Hvala lepa..... Pa lahko noč Janezek.
Očitno bi mogli it vsi politiki na drogo, da bi se povezali in združili moči "feel the love" pa te fore iz parad...
Globlje
# 01.10.2012 ob 17:37
Ah, še en od njegovih "vizionarskih" nastopov, ko hoče "zediniti" Slovenijo. V demokraciji je normalno, da sta si pozicija in opozicija na nasprotnih bregovih. Opozicija kritizira vlado in jo s tem javno nadzoruje, vlada pa zaradi izogibanja kritike iz opozicije pripravlja toliko boljše in vnaprej usklajene predloge.To je ves point parlamentarne demokracije.
TineB
# 01.10.2012 ob 17:08
No, če bi bila le Janković in Janša problem, bi bilo vse povsem enostavno ... Problem je, ker sta okrog sebe nabrala preveč podgan. In če se znebimo dveh glavnih, bo pa kaka nadomestna stopila na njuno mesto.

Edina rešitev je totalna eliminacija takšnih strank s političnega prizorišča ... Skupaj z vsemi ključnimi akterji. Vsaj na nacionalni ravni. Rakom žvižgat so šle LDS, Zares, SNS, SMS itd. In lahko tja pošljemo tudi SDS, SD, Desus, PS itd, če se nam tako zahoče. Pa se nam?

Demokracija je preklemano zahrbtna zadeva, če je folk neumen.
TineB
# 01.10.2012 ob 17:04
Folk je tisti, ki lahko zahteva, da razni Kučani, Stanovniki, Janše, Jankovići itd izginejo iz političnega življenja.

"Pokopali" smo Katarinco in Gregija, pokopali smo Zmageca ... Se da, če folk tako hoče. A dejstvo je, da folk pač hoče Janšo in Jankovića v tem trenutku. In če je že tako, se strinjam, da je njuna DOLŽNOST in ODGOVORNOST, da potegneta to državo iz blata. A ker sta oba huda egomanijaka, nas boda s svojo ihto potegnila v brezno. In folk se bo čudil ...
TineB
# 01.10.2012 ob 17:01
@mindmaster

To tudi sam ves čas trdim: imamo takšno politično elito kot si jo sami izvolimo.

Če folk večinsko voli lopove in prevarante, drugi večinski del pa na volitve sploh ne hodi in se izmika odgovornosti, potem naj pač folk požre to, kar je sam skuhal oz zakuhal.

Politične elite niso kot starši, ki si jih ne moremo izbirati ... Imamo vso izbiro, Da jih ne volimo in da zahtevamo novo elite.

Ste že videli v SLO kdaj proteste na to temo? Jaz jih nisem. Pri nas folk materialističen protestira le za svoje dohodke, kadar so ti ogroženi ... Pa še to zelo redko.

Smo pač brezjajčen narod. In dokler ne bomo zarenčali, toliko časa nas bodo molzli. Domači faloti, ne tuji ... čeprav nam ti domači vseskozi v oči mečejo pesek, da so za vse tujci krivi.
Elena Pečarič
# 01.10.2012 ob 16:45
Vlada podpira invalidsko mafijo?
Zakaj se o tem sprašujemo? Ker pričakujemo konkretna dejanja, ki bodo ovrgla sume, da se to res ne dogaja. Vlada RS ob podpori koalicije v parlamentu brezglavo hiti z zamenjavo vseh možnih kadrov samo, da »bodo naši«, kompetenca ni pogoj, zahteva se le pravi ideološki naboj. Reševanje krize je v teh časih dovolj dober izgovor in sprašujemo vlado, zakaj se tega ne uporabi tudi za urejanje zadev, ki so nuja npr. povezane s Fundacijo za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij...
Elena Pečarič
Kazalo