



Vaša ocena: 



Ocena 3,5 od 28 glasov
Ocenite to novico!
Ljubljanskega župana Zorana Jankovića so obiskali predstavniki podmladkov SDS-a, SLS-a in NSi-ja ter mu simbolično izročili igro monopoli, zatem pa je vsebina pogovora ubrala svojo pot.
Po tiskovni konferenci, na kateri je Janković razglasil svojo namero o vnovični kandidaturi, so mu predstavniki pomladnih strank uvodoma dejali: "Božiček nam je namignil, da vam letos verjetno ne bo prinesel ničesar, saj ste celo leto lagali in zapravljali premoženje prebivalcev najlepšega mesta na svetu," zaradi česar so se odločili, da mu podarijo "družinsko igro, vašo najljubšo – monopoli, in upamo, da se boste v prihodnjem letu raje igrali s to igrico kot pa premoženjem Ljubljančanov in Ljubljančank."
V zameno prejeli vse podatke o zadolženosti in glasovanjih ter knjigo demokracije
"Najprej bi zelo jasno povedal, da ste pri svojih letih nevzgojeni, saj se starejšemu ne govori, da laže, ali pa mu morate povedati, kje se laže," jim je odvrnil župan ter nadaljeval, da si igro lahko sami kupijo, saj očitno nič ne vedo o ekonomiji. Zaradi tega, ker so se pripravili in najavili, pa jim je še sam podaril darila: izročil jim je namreč izvleček iz Uradnega lista, ki opredeljuje mogočo višino občinskih zadolžitev, uradni podatek o zadolženosti jubljanske mestne občine in pregled glasovanj vseh svetnikov o proračunih občine, iz katerih je razvidno, da sta svetnika NSi-ja predloge podprla.
Prav tako pa jim je kupil tudi knjigo Mira Cerarja Kako sem otrokom razložil demokracijo. "Knjiga je zelo poučna, mogoče jo preberete recimo s predsednikom SDS-a Janezom Janšo, kako se bo učil demokracije. In to se dela recimo v parlametnu ali pa v mestnem svetu, ne pa na ulicah," je nadaljeval ljubljanski župan.
V gornjem videoposnetku si lahko ogledate celotno srečanje, |
Predstavniki pomladnih podmladkov so mu nato očitali podarjeni in ekološko zelo potraten BMW, ki ga je Jankoviču brezplačno za leto dni posodila ena izmed ljubljanskih avtotohiš. "Nimate srca do Ljubljane, da bi se z BMW-jem dogovorili za kakšen drug avto, ki je čistejši," so dejali, župan pa jim ni ostal dolžan: "Bom povprašal vašo stranko za kakšno konjsko vprego."
"Protestiramo proti balkanskemu kavboju!"
Nato pa so se ga lotili z drugačnimi izjavami: "Mi smo Ljubljančani, gospod Janković ni bil rojen v Ljubljani!" in še naprej: "Protestiramo proti balkanskemu kavboju, ki ropa ljubljansko blagajno."
Janković jim je na to odvrnil: "Jaz sem čistokrven mešanec in na svoje starše sem ponosen in, dragi moj mladi kolega, staršev si ne izbiraš, in če mislite, da je pomembno to, kje je kdo rojen." "Važno je, kakšne navade ima, vi prikazujete do zdaj najslabše, kar jih je bilo v Ljubljani," so odvrnili podmladki. Janković je za trenutek ostal brez besed, nato pa odvrnil, da imajo sogovorniki problem doma, če jih niso lepo vzgojili.
Čez devet mesecev bodo lahko prepričevali proti džamiji in za etnično čisto Ljubljano
Poleg tega jih je spomnil, da so čez devet mesecev lokalne volitve, sami pa so mladi, z veliko volje in časa, "očitno tudi veliko prepričevalnih argumentov, in bodo z njmi hodili in prepričevali ljudi proti džamiji, za etnično čisto Ljubljano, torej samo za tiste, rojene v Ljubljani. Torej mora biti rojen v Ljubljani, ne pa na primer v Grosuplju."
3. januar 2010 ob 19:18
Mene bolj zanima kako so sploh našli pot do Mestne hiše?Verjetno jim je Stevie Wonder posodil svojga psa,ki ima vsaj približno primeren IQ.
2. januar 2010 ob 14:06
24. december 2009 ob 14:27
24. december 2009 ob 14:17
24. december 2009 ob 13:03
24. december 2009 ob 12:15
! ! !
24. december 2009 ob 11:57
Lahko kdo pomaga, da jih ne bomo pozabili ali se kdaj zmotili?
Za ta prvega piüe in je glasno povedal, da je Boštjan Furlan iz Slovenske ljudske stranke. Drugi je če prav slišim Perko (?) iz Slovenske Demokratske stranke.
23. december 2009 ob 20:58
23. december 2009 ob 19:47
23. december 2009 ob 17:48
Ali si kdaj slišal, kaj vse je počel in še počne dr, Bučar.
Prosim, če se zjasniš, je on od partizanšne, do osamosvojitve
aktiven.
Zvsem spoštovanjem do takšnih ljudi .
Ali je vse skupaj tudi laž ?
23. december 2009 ob 18:39
23. december 2009 ob 18:04
23. december 2009 ob 17:59
Velike povdarjene in nepovdarjene črke, mikošu zbrišejo blog takoj.
Ti si še kar gor, kot tedaj ko nesramo zmerjate in žalite, tudi ti si mikoša
žalil, ker on ni napisaj, da je bil v TO, ampak vedno povdarja svoj doprinos
k osamosvojitveni vojni. Napisal si še bol grobo, kot je bilo rečeno Jankoviču.
Dokazal sem ti kakšna je tvoja napaka pa nič, ker mikoš je kristjan in mora
odpustit vse vaše napake in zmerjanja, in tudi to, da je pod nadzorom.
Sramota za MMC., da sami sebe tud ne vidjo, kaj počnejo.
Mikoš ne laže in govori resnico, večkrat je že napisal cel potek, zaman.
Poiščite in si prečitajte, tudi to, koliko desetletij je bilo trdega
zavednega dela, da je iz Yuge izstopla in izšla SLOVENIJA.
Želi pa vsem dobro in zato podpira direktno resnico, žal takšna je žaljiva.
Žaljiva za lažnivce in prevarante in vas vse, ki ste resnico pozabili.
Kako razlagate to, dejanja so storjena, resnice onjih se ne sme povedat,
ker je žaliva, seveda za levico.
Koga na levici ?????? Tiste ki so na oblasti vendar.
23. december 2009 ob 17:51
Vaš podmladek morda res ne zna biti žaljiv, zato pa imate resnicoljubnega in poštenega predsednika. Čestitke za oboje.
23. december 2009 ob 17:48
Ne spuščam se v tvoje resnice in "resnice".
Menim, da si lagal o svoji partizanščini in aktivnosti ob osamosvojitvi.
O samo eni, ne o obeh. Sem trdno prepričan, glede na računico pač.
Pa brez zamere!
23. december 2009 ob 16:40
23. december 2009 ob 16:35
23. december 2009 ob 16:11
Ne laže in govori resnico, večkrat je že napisal cel potek, zaman.
Poiščite in si prečitajte, tudi to, koliko desetletij je bilo trdega
zavednega dela, da je iz Yuge izstopla in izšla SLOVENIJA.
Želi pa vsem dobro in zato podpira direktno resnico, žal takšna je žaljiva.
Žaljiva za lažnivce in prevarante in vas vse, ki ste resnico pozabili.
Kako razlagate to, dejanja so, resnice onjih se ne sme povedat, ker je žaliva.
23. december 2009 ob 16:09
Gre za velikega človeka z izrednim posluhom za malega človeka in še večjega Slovenca. Balkanski kavboj? - to pa res ne, to je bil Kramberger.
23. december 2009 ob 15:34
Opanković pa naj se vrne past ovce v Smederevo...
23. december 2009 ob 15:32
23. december 2009 ob 15:08
Malo seštej leta (če slučajno ni pretežko zate) in šele potem se hvali z zaslugami, razen, če nisi bil v partizanih - kot mnogi - s petimi leti starosti, v TO-ju pa verjetno s sedemdesetimi.
Mimogrede. Morda je res kje kakšen takšen domoljub, ampak resnici na ljubo, takšni se z zaslugami ne hvalijo v nasprotju s tabo in še nekaterimi ki jih iz dneva v dan gledamo in poslušamo. Od nekdaj pa velja - za prav vse - LASTNA HVALA, CENA MALA.
23. december 2009 ob 14:44
23. december 2009 ob 14:30
To, da delam isto kot janševi opranoglavci.. mogoče res v tem primeru.. In samo zavoljo enega cilja - končno imam na voljo primer iz sedanjosti, ki je popolnoma primerljiv s preteklostjo in ga lahko serviram na pladnju vsem stranem. Čisto iz znanstvenega razloga.
In vesel sem, da sem to napisal, pa me lahko označiš za morilca:)
brez zamere no
23. december 2009 ob 14:02
23. december 2009 ob 13:38
Lažnivci in tatovi lahko računajo z tem, da se jim čas izteka.
23. december 2009 ob 13:11
23. december 2009 ob 13:10
23. december 2009 ob 12:48
23. december 2009 ob 12:09
Praviš,da si bil partizan in tudi v TO leta 1991 takrat ko je bilo to
najbol porebno ČESTITAM !! tudi sam sem bil v TO in to od maja
leta 1991 pa vse do tedaj dokler še zadnji vojak JNA ni zapustil
Slovenije ! Trdiš tudi,da si trpel pod bivšem sistemu vrjamem ti
pa nisi bil edini,samo zakaj za vraga iz tvojih postov prihaja do
tolko sovraštva do drugače mislečih ?? Sam sem zelo miren
človek,ki v svojem življenju dolgem več kot 40 let še nikoli nisem
udaril nobene ženske še manj pa otroka !! Tudim tebi želim
samo vse najbolše in še mnogo let !
23. december 2009 ob 11:49
23. december 2009 ob 11:48
23. december 2009 ob 11:44
tip je na koncu, blodnjavost se stopnuje, hlevski hlapi so mu zamračili um.
23. december 2009 ob 11:42
Neumnosti klatiš, Bavčarja in Šrota je odplaknil val krize, Pahor jima ni naredil čisto nič.
23. december 2009 ob 11:40
Opraviti ima stanje v državi in še huje bo dokler bo ta nedemokratična komunističa oblast.Država je pred bankrotom in plačati bodo morali mladi.!
23. december 2009 ob 11:40
Še enkrat bribaj se za svojega župana ali pa županjo našega
pa pusti pri miru !!! Če imaš kakšne dokaze o njegovih ne-
čednih poslih ga prijavi zato primernim organom,ne pa,da
govoriš kar tako na pamet ! Vlada Boruta Pahorja pa je končno
začela delati red v tej državi,saj je odstavila kar dva tajkuna
Bavčarja in Šrota ,to ni uspeli niti vladi Ivana Janeza Janše !!
23. december 2009 ob 11:35
Daj no, umiri se malo. Smrkavci se resda nevzgojena svojat, ampak zaradi teha jih nimaš pravice obdolževati narodnega izdajstva. Razen tega, da slepo sledijo svojemu božanstvu in se pri tem obnašajo, kot da so jih krave v štali učile olike, niso storili nič takega, da bi jim lahko očital mindset nacistične kolaboracije.
Tvoja izjava je bila zelo podobna desničarski maniri, v kateri so vsi, ki niso z njimi komunisti, udbaši, sile kontinuitete ter stsalinistično-titoistični klavci nedolžnih civilistov. Samo da si ti obratno njih obtožil nacistične kolaboracije. Daj pomiri se in se ne obnašaj isto kot se obnašajo desničarski janševi opranoglavci.
23. december 2009 ob 11:35
Mikoša levičari tu na blogih označujete z KLERODOMOBRANCEM,
klerofašistom, in še nesramnejše, ki jih nebi pisal, zelo veliko je tega .
Človek je bil v partizanih več kot tri leta, ima vso dokumentacijo, pod
Jugo ZATIRAN, ker je ponosen kristjan in tudi eden od pomembnih
členov za osamosvojitev Slovenije.
Piše govori čisto resnico, pa je pod nadzorom na teh blogih, zaradi resnice.
Janković, ki bo na račun Ljubljane spravil Slovenijo na kolena, se mu resnice ne sme povedat v obraz, ker je pregrda.
Zanimivo je samo to, da on lahko počne vso to svinjarijo, povedat se pa ne sme.
Ne cela SLOVENIJA nebo bogatila Jankovića in njegovih jugomanir.
23. december 2009 ob 11:28
Podmladki, tega pa mi v tej državi, no, vsaj prestolnici ne bomo trpeli. Naredili bomo vse, da se taki pacienti ne boste mogli premikati po naših ulicah.
POMEMBNO:
Taki ljudje in taki karakterji, ki smo jih videli tukaj (podmladki), so se sprehajali po deželi Sloveniji pred in med 2. sv. vojno. Kaj mislite na kateri strani so bili? Na strani pogumnih?
To je popoln vpogled v karakter belogardistov, kako in na kakšen način so komunicirali z ljudmi, ter kakšnih potez so bili sposobni.
To je res fantje, to so ONI!
23. december 2009 ob 11:28
23. december 2009 ob 11:21
In kaj ima veze Pahor s temi nevzgojenimi otroki, ki so prišli župana dobesedno blatiti? A je Pahor vzgojil te podmladke iz SDSa, SLSa in NSija ali njihovi starši in seveda botri iz strank senior? :)
23. december 2009 ob 11:20
Očitno imajo smrkavci časa dovolj. Naj "skočijo" čez Karavanke, pa jim bodo hitro razložili kaj o Balkancih.
Cvetober desničarske pameti, tov.Mikoš; Ljubljana je glavno mesto republike Slovenije iz česar je verjetno celo tebi jasno, da je v Sloveniji. Zunanji dolg Slovenije ob koncu leta 2004 - GA PRAKTIČNO NI. Ob koncu leta 2008 dolg ZA 25 MILIJARD DOLARJEV VIŠJI. Kdo že je Sloveniji vladal od XII/2004 - XII/2008?
Zmerjajte Janševiki Jankovića s čemerkoli hočete - on je na svoji dosedanji poti nekaj ustvaril (vprašajte "stare" Merkatorjevce). Kaj pa ima za pokazati desnopolitična "Jugend", pa Mikoš, pa Sončna punčika - edini rezultat so prepiri med ljudmi.
23. december 2009 ob 11:16
23. december 2009 ob 11:11
Kdo bo plačeval pufe na račun katerih si bo Jankovič odebelil mošnjo ????
Verjetno ravno ta mladina, ki mu je upala povedat resnico v obraz !!!!!!!!!!
Bravo mladi, vas je treba spoštovat, ker upate rečt bobu bob, bravo !!!!!!!!!
Sramota je to, da Ljubljančani nasedate Jankoviću, ki je isti, kot Šrot in Bavčar,
če ni še mnogo slabši, mladi to vidijo in jim je dovol teh neumnosti.
23. december 2009 ob 11:09
In kje je sedaj g.Kos?
23. december 2009 ob 10:52
ponagajal računalnik !
-mikos-
Brigaj se za svojega župana ali županjo našega pa pusti
pri miru !! Če pa slučajno imaš kakšne dokaze o njegovih
nečednih poslih ga prijavi za to pristojnim organom !!
23. december 2009 ob 10:52
Bravo mladi? Ker so zlivali svoj gnoj na super kulturen način? Pri teh letih so se pred kamerami šli dejansko oni kavbojce in označevali župana z "balkanskim kavbojem", kradljivcem in lažnivcem? Dobesedno so se spustili na rasistični nivo in ga obsojali za etnično nepravega župana? A ti veš, da v tvoji demokratični državi take obtožbe brez kančka kuture in dokaza vodijo v ovadbe? Upravičene seveda, ker so ti tvoji mladinci, katerim ploskaš šli absolutno predaleč! Kritike so dovoljene, žalitve ne. Tvoj Janša bi jih že tožil, da mu izrečejo vse to, tukaj jim pa ploskaš. Ne rečem, lahko da ima mutne posle (pokažite mi župana, ki jih nima), vendar je to potrebno na političen način dokazati, ne na prostaški način to povedati. Sploh pa so zbrali še najlepši čas celega leta...2 dni pred božičnim večerom, ni kaj, če so danes taki...kakšni šele bodo čez 10 let, na volitvah.
LP
23. december 2009 ob 10:46
Kje si pa ti zdaj našel SNS njih ni bilo zdraven,bili so iz SLS-a,
NSI-ja in SDS-a ,res pa je bil glavni govorc iz podmladka SDS-a
še enkrat bom napisal,da so to sigurno učenci iz šole kjer je
učila Ljudmila Novak !! Tako grdih izjav ni zmožen izerči tudi
veliki Ivan Janez Janša toliko kulture pa le premore,da človeka
ne žali zaradi njegove nacijonalnosti !!
23. december 2009 ob 10:45
Res je...spominja na Hitlerjugend.
23. december 2009 ob 10:43
Kdo bo plačeval pufe na račun katerih si bo Jankovič odebelil mošnjo ????
Verjetno ravno ta mladina, ki mu je upala povedat resnico v obraz !!!!!!!!!!
Bravo mladi, vas je treba spoštovat, ker upate rečt bobu bob, bravo !!!!!!!!!
Sramota je to, da Ljubljančani nasedate Jankoviću, ki je isti, kot Šrot in Bavčar,
če ni še mnogo slabši, mladi to vidijo in jim je dovol teh neumnosti.
23. december 2009 ob 10:31
23. december 2009 ob 10:18
23. december 2009 ob 10:16
23. december 2009 ob 10:15
23. december 2009 ob 10:08
"A ti sploh veš, kako živijo oziroma bolje životarijo ostale občine na obrobju Ljubljane? A ti sploh veš, da so mesta, kjer nimajo vode in elektrike? A ti sploh veš, kakšne so šole na obrobju, kako slabo so opremljene, kakšne so ceste, kako slabo so vzdrževane?"
Za občine ne vem. Vem pa za ljudi, katerih življenje moram vsakodnevno spremljati, ker med njimi živim. V šoli smo se učili, /resda je tega že davno/, da je kmet steber slovenstva. Pred časom sem na TV z zanimanjem spremljala oddajo, v kateri se je predstavila znana in spoštovana Ljubljanska družina. Njihova hči je menda študirala antropologijo in naredila raziskavo o življenju plemena Navajo. Zelo zanimiva, lepa oddaja. Zdaj pa sprašujem: zakaj se podobne raziskave nihče ne loti in ne predstavi življenja "čistokrvnih" Slovencev na vasi? Mar je o tem novodobnem stebru že čisto vse znano?
To, kar in kakor so predstavili tile primitivci, je samo vrh ledene gore. Slabe ceste, nič vode in nič elektrike je manjši problem. To se da zgraditi. Ampak dokler bo med temi ljudmi veljal največji kup gnoja iz katerega teče gnojnica vse naokrog in zasmraja do nezavesti za vrednoto, pa "nateg" bratov in sester tako, da se pridobi zase vsa dediščina, pa reducirana veleskrb za ostarele, ki prejemajo penzione, pa onemogočanje šolanja otrokom, ker v šolo bojda hodijo samo tisti, ki niso za nobeno delo
Naj nekdo pobliže pogleda to življenje. In ne bo se čudil situaciji, v kakršni smo.
23. december 2009 ob 10:06
23. december 2009 ob 10:01
Dobro si nas zagovarjal in prvič po dolgih letih sem vesel da imamo takega župana...spet bom izbral tebe...
23. december 2009 ob 09:57
23. december 2009 ob 09:54
Ljudmile Novak iz NSI-ja ( kakršna učiteljica taki učenci !! ) kaj tako
neokusnega pa ni zmožen izjaviti niti Ivan Janez Janša !
23. december 2009 ob 09:44
No, kako je torej s tistimi pravimi problemi? Čakam, da mi poveš, katero so tisti pravi problemi, ki nas meščane tarejo in se jim Janković ne posveča dovolj.
23. december 2009 ob 09:42
Saj mi je jasno, kakšni so sogovorniki. Osebo pač poskušam za rokico pripeljati do točke, kjer se bom lahko brez nadalnjega lovljenja in ovinkarjenja spustil na predšolski nivo in stvari razjasnil kot v vrtcu - tako bolj za zabavo, kot karkoli drugega.
Pa hvala lepa za skrb :-)
23. december 2009 ob 09:40
Osebno mislim da bi v osnovni šoli morali prepovedati knjige, ki kažejo Slovence, kot hlapce, jih ponižujejo in potem dobimo izkompleksano mladino. Sedaj razumem zakaj so tisti, ki so večino šole prešpricali na visokih položajih, nimajo kompleksa manjvrednosti. Prosim ne mi replicirat osebno misel.
23. december 2009 ob 09:35
23. december 2009 ob 09:32
23. december 2009 ob 09:31
23. december 2009 ob 09:30
23. december 2009 ob 09:28
če nebi bilo to kar je moral Jankovič slišati
tudi še kako res, in pravično je da to ve.
Številni slovenci tako prisegate na pravičnost-resnico.
Zakaj, vendar je ta tako kruta, da se je nesme govorit ???
Ali zato ker popolnoma zlomi laž in lažnivca ?????
Kako vendar Šrota in Bavčarja na sodišče, zakaj vendar ??
Mislim, da zato, ker sta z preveliko požrešnostjo potopila
podjetja, ki sta jih prekomerno zadolžila, je tako ???
Kaj dela in je delal Janković, nič drugega in to z L jubljano, je tako ?
A on Janković pa lahko in z čigavim blagoslovom ?
Kdo bo te dolgove plačal, plačeval, ali se ima pravico vsaj oglasiti ???
Ta nastop mladih bo šel v zgodovino, kakor koli že povedali so resnico.
23. december 2009 ob 09:21
http://www.vest.si/2008/04/30/nestrpni-h
armonikas/
Po ogledu tega kratkega posnetka se človek kar malo zamisli...
23. december 2009 ob 09:13
Pa kako ne razumeš?? To so PRAVI problemi, ne pa NAPAČNI, ki jih rešuje Jankovič! Elita je poredna, uboga raja, ki nima za burek, za kar je definitivno kriv župan! Ne bodi nespoštljiv, bodi spoštljiv. Politična floskula sem, politična floskula tja. Lažeš, kradeš, bolhe ješ. Ni pomembno, da so politični wannabeji izvajali ksenofobijo in odkrito sovraštvo, ker ljudje stradajo!! Kako ne razumeš??
Mislim, da boš težko debatiral z nekom, ki je na povsem drugi ravni zavedanja, kot si sam. :)
23. december 2009 ob 09:13
Vendar problem ni v njih ampak v tistih ki so jih vzgojili, nagovorili in poslali k Jankoviču. Me res zanima kako bodo "botri" opravičili to neumnost.
Vse pohvale pa Jankoviču, ker se ni spusti na tako bedno nizek nivo. Sicer pa glede na to kaj vse zadnje čase poslošamo od nekaterih politikov in "politikov" v resnici ni čudno, da imajo tako bedast podmladek.
23. december 2009 ob 09:13
Seveda, in potem bi takim smrkavcem v OŠ, ko bi imeli polno glavo tega (saj ne, da pri svoji starosti niso dojemljivi za podkupovanje in zavajanje) lepo dodelila volilno pravico, češ naj oni izberejo, kako se bo v naslednjem mandatu volilo, medtem ko starejši ljudje, ki so svoje celo življenje delali v taki državi in plačevali davke, ne ti pa bi morali, ko bi se odločalo o volitvah, lepo biti tiho, edina pravica, ki jo imajo, je delo in plačevanje davkov, mladi, ki pa živijo na njihov račun, pa bodo odločali, kako se bo vodilo državo.....bolano!
23. december 2009 ob 09:06
Ojoj ... Saj sem si sam kriv, kaj se pa spuščam v debato z nekom, ki je sposoben pri polni zavesti zagovarjati prostaštvo, kot smo mu bili priča pri tem dogodku. "Pametnom dosta".
23. december 2009 ob 09:06
No, pa daj, razsvetli me, kateri pa so tisti pravi problemi, s katerimi se Ljubljančani soočamo? Do sedaj si nekajkrat rekla, da Janković ne rešuje tistih pravih problemmov mesta, ampak samo tiste, ki odgovarjajo eliti, nikoli pa nisi eksplicitno izpostavila niti enega tistih "pravih" problemov, ki naj bi jih p tvojem imeli Ljubljančani.
Torej, lepo prosim, povej mi, s katerimi problemi življenja v mestu Ljubljana se vsakodnevno soočam?
23. december 2009 ob 09:03
Dolgove, ki jih bomo težko odplačali, je mestu Ljubljana nakopala predvsem prleška vaška kmetica Viktorija Potočnik z nakupom SIB banke in z gradnjo vzpenjače, za katero je dala delati potvorjeno analizo trga, ki je predvidela, da se bo naložba v vzpenjačo mestu povrnila v 40 letih. To se seveda ne bo zgodilo, kajti vzpenjača še tekoče posluje z izgubo in kdor jo je dal graditi je to zelo dobro vedel.
Če si kdo zasluži zapor za nečedne posle je to prleška vaščanka Viktorija Potočnik.
23. december 2009 ob 09:02
23. december 2009 ob 08:59
Ne vem, zakaj se tako trudiš, da mi polagaš na tipke nekaj, kar nisem zapisala. In kot sem že prej zapisala, vse to s podmladkom ima svoje korenine nekaj časa nazaj in tisti, ki to spremljamo, vemo, da Janković nikoli ni šparal "jezika", ko je o njih govoril. Sedaj pa takšen vik in krik....no, sicer razumem, zakaj, sploh še, ko se je "star" novinar oglasil....
To o partiji to si ti dodal, vse ostalo je samo tvoje nakladanje in plod tvoje domišljije.
23. december 2009 ob 08:57
Roxdegaba, ne vem, zakaj se sprenevedaš zdaj v tem komentarju. Točno se ve, kaj si napisal v tistem, na katerega sem ti odgovorila.
Prav nič se ne sprenevedam. Napisala si, da mi ni nič mar za enakost med državljani slovenije in za stanje infrastrukture v drugih občinah. To ni res in tega nikoli nisem rekel. Drugim občinam privoščim dobro infrastrukturo in občanom teh občin privoščim tako lepo življenje, kot ga živimo v Ljubljani ali pa še lepše, če je to le mogoče.
Ampak ne na naš račun. Za razne vaške občine ne more skrbeti naš župan in vaška infrastruktura se ne more graditi in vzdrževati z našim, ljubljanskim denarjem. Zato pravim, da smo Ljubljančani drugorazredni državljani. Prebivalci vseh ostalih občin dajo svojo dohodnino svoji občini in njihov župan s tem denarjem upravlja in vzdržuje občinsko infrastrukturo. Ljubljančani pa lahko damo svoji občini samo dve tretjini svoje dohodnine, eno tretjino pa nam vzamejo in jo podelijo vaškim občinam, kjer so župani iz SDS. To je nepravično in nepošteno, tako kot je nepravičen in nepošten oče tega zakona Janez Janša, ki se je zelo trudil, da bi mestno občino Ljubljana čim bolj oškodoval, da bi Ljubljančani čim bolj nastradali.
K sreči smo za župana izvolili Zorana Jankovića, ki je dovolj sposoben, da vzdržuje in razvija naše mesto kljub temu, da nam je Janša ukradel denar.
23. december 2009 ob 08:50
Sunshine girl, bodiva poštena: seveda so floskule, ko dogodek, na katerem neki anonimni mlečnozobci s povsem neprimernim besednjakom napadajo demokratično izvoljenega župana glavnega mesta Slovenije, komentiraš s tem, kako so ljudje ubogi, elita poredna, za konec pa dodaš še dihanje z mestom in podobne prazne marnje. To ni nič drugega kot politični pamflet. Vsi imamo težave, eni večje, drugi manjše, vsakemu pa so največje njegove osebne. In to, moja draga, ne opravičuje načina, na katerega so se teli intelektualni podhranjenci lotili župana. Pri vsem skupaj pa zganjaš še demagogijo, ko polagaš besede v moja usta. Kje sem rekel, da ljudje nimajo težav? Seveda jih imajo. Ampak ti bi jih zdaj kar tako pavšalno obesila kar Jankoviču? Še dobro, da je vzpenjača na grad tisto pravo, kar bo rešilo stiske "neelite", ali pa nakup propadajoče banke in tako naprej. Govoriš neumnosti.
Za zadnji odstavek pa lahko rečem samo to, da sem kar malce šokiran. Ali ti v tem, da bi že osnovnošolčke učili o tem, kaj je prav in kaj ne v smislu politične ureditve in delovanja, ne vidiš vračanja v stare čase, ki jih takrat preziraš? Takrat so učili resnico o partiji, enem in edinem voditelju in niso sprejemali drugačnih pogledov. Bomo zdaj to vrnili? Konec koncev se, glede na delovanje g. Janše, temu niti ne bi čudil. S to razliko, da bomo pač vse skupaj zavili v demokratični celofan, pod katerim pa bo vsebina ostala ista kot v "svinčenih časih", ki jih tako z veseljem kritizira SDS in falanga. Sunshine girl - strašiš me.
23. december 2009 ob 08:48
Kdaj pa si bila nazadnje v Ljubljani, da toliko veš o težavah Ljubljančanov? Živiš na vasi in upam si trditi, da jaz kot rojen Ljubljančan, ki tu živim že vse življenje, vem več o težavah, s katerimi se soočamo ljubljanski meščani. Zato lahko tudi primerjam stanje pred pričetkom Jankovićevega mandata s sedanjim stanjem in ugotavljam, da je sedanje stanje veliko boljše. Če pa pri tebi na vasi gnijejo ceste in električna napeljava, potem pojdi kritizirat svojega vaškega župana, ki očitno ne skrbi za občinsko infrastrukturo, našega župana, ki dobro skrbi tako za vzdrževanje kot za razvoj mesta, pa pusti pri miru.
23. december 2009 ob 08:44
23. december 2009 ob 08:41
Moje pozjnavanje ali nepoznavanje težav v drugih občinah nima nobene veze s temo o kateri debatiramo. Janković je župan Ljubljane, ljubljanski volilci smo ga izvolili da upravlja z mestom Ljubljana. Druge občine imajo svoje župane.
Govoriš, kot da je infrastruktura v občini sveti Tomaž Jankovićeva skrb. Ni, občani občine Sveti tomaž so izvolili svojega župana, ki ga tudi plačujejo zato da se ukvarja s problemi te občine.
Tudi to, koliko je meni do enakosti, je v tej debati brezpredmetno. Govorimo o županu Ljubljane in njegovem delu v prvih treh letih mandata, tukaj nima nobena enakost nobene vloge. Jankovićeva naloga je, da z mestom dobro upravlja in naredi mesto boljše in bolj prijazno za meščane. To nalogo Janković odlično opravlja kljub temu, da mu je Janša poskušal zvezati roke z odvzemom tretjine prihodkov iz dohodnine.
Če je infrastruktura v tvoji občini slabo vzdrževana, potem kritiziraj svojega župana, ne našega.
23. december 2009 ob 08:38
dovoli le, da ti zapišem, da je potrebno ta dogodek gledati nekaj časa nazaj, kaj je do tega privedlo...in mislim, da Janković to ve, kar pa žal ne veš ti, Suma sumarum.
če so tebi floskule okrog tega, da pregivalci glavnega mesta imajo težave, potem spadaš med elito...tudi Janković se zaveda, da je premalo mest v vrtcih in pač gasi probleme z enimi mobilnimi vrtci....in podobno, da ne bomo tukaj predolgi....Ampak zanimivo, ti meniš, da prebivalci problemov nimajo....
no, da v vzgoji v zavedne državljane vidiš neke svoje strahove, je spet samo dokaz, da je vzgoja otrok v smislu spoštovanja vseh človekovih pravic nekaj, kar si lahko vsaka država in državljani samo želijo, kajti to je pot v dobro in odprto družbo, ne pa pot v družbo, kjer se bodo osebni interesi peljali skozi politične...
23. december 2009 ob 08:31
še dobro, da imajo probleme tudi občine, katerih župani so iz SD....da slišiš, kaj ti imajo ti za povedat, ne vem, kaj boš potem s temi komentarji.
Tvoje pisanje je na moč podobno tistemu, kar očitaš podmladku...
23. december 2009 ob 08:29
Moram ti priznati mojstrstvo. V par stavkih si sposobna naklamfati toliko neumnosti, polresnic in laži, da kar oči bolijo.
Podmladek je pa prišel nenapovedano in jim je pomešal štrene....
Iz posnetka se jasno sliši, kako Jankovič pove, da se je, glede na to, da so se mu podmpladki najavili, pripravil nanje s podatki in knjigo g. Cerarja. Kaj ti tukaj ni jasno?
Odnos župana do podmladka je bil izredno žaljiv in dokaz več, da ne prenesejo nobene kritike.
Odnos župana je bil žaljiv?! Zmerjajo ga z balkancem (čefurjem?), mu očitajo poreklo, izjavijo, da je balkanski kavboj, da laže in krade, da ne dela za Ljubljano ampak zase ... in potem je on "izjemno žaljiv"?? Si prepričana, da si povsem gladka? Mulci so imeli pripravljen ves scenarij kako se bo stvar odvijala, med tem ko je lahko Jankovič samo spontano odgovarjal. In vsa čast mu, da ni koga izmed njih okoli ušes za takšen način komuniciranja, sam nisem prepričan, da bi se lahko tako dobro zadržal.
Glavno mesto ni od Jankovića in njegovih podpornikov ...
Seveda ni glavno mesto od Jankoviča, ampak od Ljubljančanov in konec koncev vseh Slovencev, saj nas predstavlja v svetu kot glavno mesto. In je tebi jasno, da župana podpira OGROMNA VEČINA Ljubljančanov in da je z OGROMNO PREDNOSTJO zmagal na volitvah? Torej mu velika večina ljudi vseeno zaupa, kajne?
Volilna pravica v naši državi - to bi moralo biti že v osnovni šoli, da bi zrastli zavedni državljani, ki bi znali razločiti kaj je prav in kaj narobe ...
LOL!! Se ti zavedaš, kaj pišeš? Torej bi v šole vrnila predmet Domovinska vzgoja, da bi lahko otrokom tupila o tem, "kaj je prav in kaj narobe" - nekako tako, kot so to počeli v komunistični Jugoslaviji, ki jo desnica kao tako prezira? :) Pa naj še kdo reče, da Janša ni edini pravi preostali (prebarvani) komunist; njegovi podporniki to dokazujejo iz dneva v dan. Žalost.
Problem Ljubljane in prebivalcev glavnega mesta je v tem, da si ne znajo ali pa ne zmorejo prek tega sveta ljubljanskega izboriti svojih pravic. ni vse v velikih nakupovalnih centrih, kulturnih ustanovah, in vsem tistim, kar mali ljudje kmalu ne bodo več zmogli uporabljati.
Glavno mesto mora dihati s prebivalci, ne pa samo z elito.
Šolski primer, kako z veliko besedami povedati en prazen nič. Natresemo nekaj floskul o dihanju mesta, nekaj neresnic okoli mestnega sveta (ker volitve itak pri tem nimajo veze, a ne?), omeniti ubogo ljudstvo in poredne elite ... in imamo politični pamfletek ala SDS. Pohvalno, predlagam te za strankarsko tiskovno predstavnico. Morda podmladka?
Roxdegabba, še to ti naj zapišem, da je tudi podmladek SD nezadovoljen z delom Erjavca ravno zaradi tega, ker dela več za upokojence kot za mlade....
Res je, podmladek SD-ja je nezadovoljen z delom Erjavca, zato za danes pripravljajo vdor na njegovo tiskovno konferenco, kjer mu bodo izročili dudo in sprehajalno palico. Vmes ga bodo ozmerjali za okorelega upokojenca, komunajzarja, za nameček pa dodali še to, da človek s tako motečo govorno napačo tako ali tako ne bi smel biti minister. Nekako tako namreč izgleda normalna komunikacija v demokratični državi po vzoru ljudi ala sunshine girl.
Punca, jaz bi se na tvojem mestu zamislil. Tole tvoje klobasanje je namreč mogoče razumeti samo kot podporo ksenofobiji in nadaljevanje sramote, ki so si jo privoščili kao naši voditelji prihodnosti. Samo uapm lahko, da bodo vodenje države spremljali iz varne razdalje, kjer ne bodo morali narediti pretirane škode državi in njenim državljanom.
23. december 2009 ob 08:27
A ti sploh veš, kako živijo oziroma bolje životarijo ostale občine na obrobju Ljubljane? A ti sploh veš, da so mesta, kjer nimajo vode in elektrike? A ti sploh veš, kakšne so šole na obrobju, kako slabo so opremljene, kakšne so ceste, kako slabo so vzdrževane?
To so problemi drugih občin. Mi smo Jankovića izvolili in ga plačujemo zato, da upravlja z mestom Ljubljana in naredi življenje v Ljubljani lepše in bolj prijetno. Z vaškimi občinami naj se ukvarjajo vaški župani, to ni Jankovićeva skrb.
Če vaški župani kljub milijonom, ki so jih pokradli Ljubljančanom, ne morejo vzdrževati občinske infrastrukture, potem si izvolite druge župane, ne pa da pljuvate po Jankoviću, ki mestu Ljubljana in meščanom odlično služi.
23. december 2009 ob 08:23
Janković je takoj na začetku mandata potegnil nekaj potez, ki so koristile vsem Ljubljančanom in zaradi katerih je življenje v Ljubljani lepše.
Seveda, Ljubljančani si zaslužimo župana, ki bo delal v našo korist in po dolgem dolgem času končno spet imamo takega župana. Zoran Janković v primerjavi s svojimi predhodniki odlično dela. Vendar kdor dela, dela tudi napake in realistični meščani se tega zavedamo, zato njegove napake vržemo na tehtnico skupaj z vsem, kar je naredil dobrega. In za nas Ljubljančane Jankovićeve dobre poteze dobro premočno zmagajo.
Janković gre v nos samo vaščanom, ki ne morejo prenesti tega, da je življenje v Ljubljani lepo in da je sedaj med Jankovićevim mandatom postalo še lepše, medtem so ko njihova vaška življenja pod SDS in SLS župani brezvezna in prazna in to kljub milijonom, ki jih je Janša ukradel Ljubljančanom in jih dodelil občinam, kjer so župani iz SDS.
23. december 2009 ob 08:22
23. december 2009 ob 08:21
23. december 2009 ob 08:21
poglej, samo tebi( in še ene dvema) klofajo minuse, drugače so mnenja 98% proti takim izpadom( malo si poglej)
in ti take luzerčke podpiraš???
23. december 2009 ob 08:16
Ah, to z balkanskim kavbojem, bo že prebolel...koliko strupenih puščic je pa on usmeril v druge, v Janšo, to mu je "omiljena" tarča...
Jasno da bo Janković kritiziral Janšo, ki je mestni občini Ljubljana odvzel tretjino prihodkov iz dohodnine meščanov in tako iz Ljubljančanov naredil drugorazredne državljane. Janković je župan in njegova naloga je skrbeti za dobrobit meščanov Ljubljane, zato je tako rekoč njegova dolžnost, da kritizira potezo vlade, ki je oškodovala vse meščane Ljubljane.
23. december 2009 ob 08:15
23. december 2009 ob 08:11
Meni se Janković pravzaprav smili. Ah, to z balkanskim kavbojem, bo že prebolel...koliko strupenih puščic je pa on usmeril v druge, v Janšo, to mu je "omiljena" tarča...in vsakič, ko se loti ciljanja v to tarčo, se mi vse bolj smili....
23. december 2009 ob 08:08
Aha, torej to velja samo takrat, ko govorimo o levi koaliciji in Jankoviću. Ko pa oni to izvajajo za desne politike, pa o teh dveh točkah ni več duha in sluha.
Glej, najprej bodi do vseh enak, potem bo debata lažja. Je spomin na predvolilno kampanjo še preveč svež.
Govorimo o včerajšnjem dogodku v mestni hiši, ne o predvolilni kampanji izpred treh let. Pa tudi če bi govorili o tisti kampanji, kdaj je Janković vašega kandidata Arharja pavšalno in neargumentirano obtožil laganja? Janković je vodil pozitivno kampanjo, v kateri je govoril predvsem to, kako bo izboljšal življenje v Ljubljani, desničarji pa ste po drugi strani govorili predvsem o tem, kako je Janković Srb, balkanec, tajkun, kriminalec in podobno, se pravi v kampanji brez lastne vsebine ste protikandidata Jankovića poskušali osebnostno diskreditirati s pavšalnimi obtožbami, podtikanji in nacionalističnimi namigi.
Sicer pa se strinjam, da je nivo izražanja slovenskih politikov na obeh polih na razmeroma nizkem nivoju.
23. december 2009 ob 08:07
In še nekaj.. če že človeka pljuvaš in mu govoriš take bolane... mu vsaj v oči glej...
Zoki je car... sej verjetno ni čist čist... ampak kdo pa je v današnji politiki? On je vsaj kaj naredil...
23. december 2009 ob 08:07
In zato pravim, da je potrebno volilno pravico, če jo že imamo, pametno vnovčit....da se nam potem ne dogaja, da lahko samo gledamo in se čudimo, kam gre naša država....navzdol namesto navzgor. In če je večina starejših z volino pravico, in je z njihovimi glasovi razpadel cel pokojninski in zdravstveni sistem, kaj drugega rečt, kot to, da je nesmiselno, da odločajo tisti, ki nimajo pojma.
23. december 2009 ob 08:07
23. december 2009 ob 08:00
Problem Ljubljane in prebivalcev glavnega mesta je v tem, da si ne znajo ali pa ne zmorejo prek tega sveta ljubljanskega izboriti svojih pravic. ni vse v velikih nakupovalnih centrih, kulturnih ustanovah, in vsem tistim, kar mali ljudje kmalu ne bodo več zmogli uporabljati.
Glavno mesto mora dihati s prebivalci, ne pa samo z elito.
23. december 2009 ob 07:55
1. Če človeka obtožiš laganja, potem si svoje obtožbe dolžan argumentirti.
2. Eno najosnovnejših pravil lepega komuniciranja je medsebojno izkazovanje spoštovanja, pri čemer si ga starejši sogovornik a priori zasluži.
Aha, torej to velja samo takrat, ko govorimo o levi koaliciji in Jankoviću. Ko pa oni to izvajajo za desne politike, pa o teh dveh točkah ni več duha in sluha.
Glej, najprej bodi do vseh enak, potem bo debata lažja. Je spomin na predvolilno kampanjo še preveč svež.
23. december 2009 ob 07:53
Volilna pravica v naši državi - to bi moralo biti že v osnovni šoli, da bi zrastli zavedni državljani, ki bi znali razločiti kaj je prav in kaj narobe, ki bi zahtevali informacije, takšne neodvisne, ne pa plačane v medijih, ki bodo znali svoj volilni glas na volitvah vnovčiti v dobro sebe in vseh, ne pa le političnih strank.
Kar se Jankovića tiče, obojestranka podpora Zares in lista ter sprenevedanje kako so vsi neodvisni no to je bila največja laž.
23. december 2009 ob 07:53
Jankovič je sicer okorno artikuliral, ampak tistim, ki razumemo slovensko, je jasno, da je želel povedati tole:
1. Če človeka obtožiš laganja, potem si svoje obtožbe dolžan argumentirti.
2. Eno najosnovnejših pravil lepega komuniciranja je medsebojno izkazovanje spoštovanja, pri čemer si ga starejši sogovornik a priori zasluži.
In očitno nisi dojela, da to, kar so počeli kvizlinški mladiči ni bila nobena kritika, temveč je bil kupček pavšalnih in neargumentiranih obtožb. In prav imaš, prizor je bil res poučen, prav tako, kot so poučni komentarji, ki jih pišete ti in tebi podobni.
23. december 2009 ob 07:47
23. december 2009 ob 07:46
Odnos župana do podmladka je bil izredno žaljiv in dokaz več, da ne prenesejo nobene kritike.
23. december 2009 ob 07:42
Zdej bo torej janković usta zaprl vsakemu, ki si bo drznil izgovoriti kritiko, on predstavnik medijev je pa pokazal, da so mediji skupaj in da pišejo pač tako, kot se dogovorijo.
Podmladek je pa prišel nenapovedano in jim je pomešal štrene....sramota res, da Slovenci ne znajo poslušati in gledati s svojimi očmi....
Prizor je bil več kot poučen. bravo podmladek.
23. december 2009 ob 07:41
23. december 2009 ob 07:41
23. december 2009 ob 07:40
Namesto, da predlagajo rešitve in ukrepe samo obsojajo in žalijo vsepovprek.
Kar si zaslužijo je ena "VELIKA ZAUŠNICA IN OPRAVLJANJE JAVNIH DEL ZA 24 UR NA CESTAH V SREDIŠČU LJUBLJANE"
23. december 2009 ob 07:38
23. december 2009 ob 07:36
23. december 2009 ob 07:36
Predlagam, da dogodek uvrstite med najbolj negativne stvari v letu 2009. Nisem Jankovićev volilec, ampak gledati to, kar je bilo predvajano, je bilo pa neskončno mučno. Da mora mož zrelih let trem do skrajnosti nevzgojenim fakinom pred kamerami in vesoljno Slovenijo zagotavljati, da je na svoje starše ponosen?! In da je čistokrvni mešanec?! O moj Bog, kje živimo?
Sram, srh, mrzel pot...
Kje ste gospa Novakova, menda profesorica in vzgojiteljica, je danes videno rezultat vašega dela?
23. december 2009 ob 07:23
da sem mlajša, bi spravila skupaj vse mlade in vzela pravico glasovanja stari generaciji, ker to, kar ti počnejo, gre na škodo mlade generacije
No, to so manire in obnašanje nestrpnežev, kar volilno pravico vzet, hmm. Sončnica, če prihodnost pomladnih strank leži na plečih teh treh, potem pomladi sploh ne bo več.
23. december 2009 ob 07:13
Pokojninska reforma je v škodo mladim? Brez pokojninske in zdravstvene reforme boš čez 10 let vrgla 40% svoje plače za upokojence, 40% za zdravstveno, 20 za dohodnino in ostalo ti bo 10%. Meni že sedaj ostane borih 40% od denarja, ki je namenjen za mojo plačo in brez pokojninske in zdravstvene reforme bo samo še slabše in slabše.
Kar je Janković naredil v tem primeru ni noben izpad, ampak je razmeroma elegantna zaušnica paglavcem, ki so si izmislili nek beden provokatorski scenarij, da bi dobili publiciteto za svoje strankarske šefe. In po tvojem je tukaj janković naredil nekaj spornega?
Pa prej kritiziraj svojega vaškega župana in pusti našega na miru. Mi smo ga izvolili, mi ga p lačujemo in za nas dela.
Moje osebno prepričanje je, da vaščani itak čez vse ljubljansko bentijo samo iz fovšije - življenje v Ljubljani je pač lepše kot v Zgornji Kungoti ali v Artičah ali v kaki podobni zahojeni vuko***ini.
23. december 2009 ob 07:09
23. december 2009 ob 07:06
23. december 2009 ob 06:53
Nisem nikakršen goreč pristaš Zorana Jankoviča (v mojih očeh je podoben tajkun, kot vsi ostali najbolj znani), ampak tokrat so mladinci res brcnili v temo.
Za obisk pri tako izkušenem politiku je vendarle potrebno imeti malce več inteligence ali se je pač treba malo bolje pripraviti.
23. december 2009 ob 06:53
23. december 2009 ob 06:52
23. december 2009 ob 06:50
23. december 2009 ob 06:35
23. december 2009 ob 05:51
In potem se najde en Janković, ki bo govoril o morali in etiki, naj pošilja na študij svoje otroke in snaho, ki je vse pogosteje v rumenem tisku....ta tisk postaja torej merilo, koliko je kdo vreden v naši državi.....župan, ne ga srat - po domače slovensko povedano - razmisli raje o tem, kako počasi stopiti s trona, kamor so te postavili, da se ti ne zvrti od višine.
23. december 2009 ob 03:39
23. december 2009 ob 03:21
23. december 2009 ob 03:20
23. december 2009 ob 01:56
23. december 2009 ob 01:36
23. december 2009 ob 01:36
23. december 2009 ob 01:16
23. december 2009 ob 01:11
23. december 2009 ob 01:02
123spizdi, ja, me je sram da imamo tudi take loleke med politiki (še sploh ker so med desnimi), ampak za razliko od "levih" komentatorjev mi niti na kraj pameti ne pade da bi jih podpiral ali delil minuse tistim ki jih kritizirajo, medtem ko ste levi tako brez sramu in brez občutka za to kaj je prav in kaj narobe (da je le "prave barve"), da ste sposobni zagovarjat celo golobičeve laži in sprenevedanja ali pa Borutovo vodenje naše države. nekateri imamo očitno še vedno nekaj ponosa in načel na katerih stojimo in ne gremo prek tega pa četudi te loleke raztrgate. jaz bi jih iz politike brcnil. se jim prav vidi da so vsi trije ljubljančani...
23. december 2009 ob 00:59
-Zoran trenutno kot eden najbogatejših kapitalistov v naši državi ali boš tudi drugo leto prišel za 1. maj s Ferrarijem ali BMWjem pod Rožnik in nato gor množici delavcev z minimalcem in sindikatom držal govor o socialni pravičnost in podobnem?
-Zoran zakaj se je obnova predora pod Grajskim hribom tako zavlekla in bo dražja za 1,6 milijona evrov, ker sprva ni bilo načrtovano polaganje asfalta in namestitev razsvetljave? Mimogrede bi ga lahko vprašali še kako to, da bo obnova stala vrtoglavih 5mil evrov, če pa so podoben predor v Libanonu obnovili za desetino te cene. To je zatrdil strokovnjak za požarno varnost Andrej Čufer.
23. december 2009 ob 00:53
Resnično upam da bo opozicija nekoč boljša (tako v ljubljani, kot v državi), sam kaj ko očitno ne smrdi samo pri glavi ampak tudi pri repu
23. december 2009 ob 00:42
Bomo videli...
23. december 2009 ob 00:24
23. december 2009 ob 00:19
23. december 2009 ob 00:17
23. december 2009 ob 00:17
tu pa se razen to (na tvoj zadnji komentar), da je Jankovič reagiral nedostojno (mislim, da se je zelo dobro odzval na provokacijo, ki je ni sam izval), v celoti strinjam s teboj.
23. december 2009 ob 00:13
23. december 2009 ob 00:12
23. december 2009 ob 00:07
23. december 2009 ob 00:06
23. december 2009 ob 00:06
23. december 2009 ob 00:04
Težko razumljivo mi je, da pri SDS v prvo vrsto svojih bojevnikov postavijo nekoga, ki pride na plan s takšnimi nacionalističnimi izjavami. Še težje pa bom razumel, ko se bodo v tej isti stranki nato po volitvah čudili, da je Janković spet premočno zmagal ...
23. december 2009 ob 00:02
23. december 2009 ob 00:02
23. december 2009 ob 00:01
22. december 2009 ob 23:58
22. december 2009 ob 23:55
Bi pa rada izvedela za imena in priimke teh "junakov", da bom čez 20 let vedela, koga NE volit! Sramota za Slovence, sramota za njihove stranke!
22. december 2009 ob 23:52
BRAVO ZOKI!
22. december 2009 ob 23:50
Zoran Jankovič zmagal s K.O. v prvi rundi
tale posnetek si bom najbrž ogledal še nekajkrat, ker me res nasmeji
22. december 2009 ob 23:47
To, da pripadniki opozicije trenutno ne pišejo pomeni, da se ne strinjajo z načinom s katerim so se "mladi" lotili Jankovića.
Vse ima svoje meje in lepo je, da se tega vsi zavedamo.
22. december 2009 ob 23:46
22. december 2009 ob 23:46
22. december 2009 ob 23:46
da pa bi ti zapru lj v žico in vse ostale stvari, ki si jih napisal... to pa je stvar, ki je prav enako vredna obsodbe, kot so bile besede teh nevzgojenih mladih moči
22. december 2009 ob 23:45
malo malo premisli predno daješ take komentarje. Med drugo svetovno vojno so tvoji ideološki somišljeniki ubijali zavedne Slovence ker so se uprli največjemu zlu v zgodovini človeštva.
22. december 2009 ob 23:43
ZORAN 30 let se v Lj ni nič delalo, s teboj se končno premika naprej! Moje spoštovanje!
22. december 2009 ob 23:36
22. december 2009 ob 23:36
22. december 2009 ob 23:33
22. december 2009 ob 23:33
da grejo zganjat tak primitivizem in to še pred kamerami. pa verjetno so pričakovali, da bojo izpadli največji frajerji na svetu, pa so naleteli na mino, ki si jo bodo zapolnili svoje celo življenje. Bravo Zoki!!!! Sicer nisem iz Ljubljane, bi pa te volil če bi bil moj župan!!!
22. december 2009 ob 23:33
Žalitve na nacionalni osnovi niso le bedne, so tudi kaznive. Sicer pa sem vesel, da je podmladek desno-klerikalno-konzervativnih strank pokazal kakšen je.
Patološki primerki brez izjeme.
22. december 2009 ob 23:30
22. december 2009 ob 23:24
22. december 2009 ob 23:19
22. december 2009 ob 23:18
22. december 2009 ob 23:13
22. december 2009 ob 23:13
22. december 2009 ob 23:10
Ne morem verjeti, da so si fantje dovolili kaj takega...
22. december 2009 ob 23:04
Se ne postavljam ne na levo, ne na desno, pa me vseeno zanima če je kdo kdaj slišal SD-jev podmladek takole gobezdati :S Ne zaslužijo si drugega kot da jih kdo močno brcne v piščal, z Ljudmilo Novak in Janšo na čelu.
22. december 2009 ob 23:04
Njim je prav tako žal in verjamem, da je šlo za zelo dobro šolo. Upam, da so se kaj naučili ...
Najbolj ga pa seka predsednik SDM z "balkanskim kavbojem" .. jao, jao, jao! Se pa res vprašam, kje hudiča se najdejo taki.
Mi je pa všeč, da je tudi Janković izgubil živce, 2x, tako s "konjsko vprego" kot z "otroki" in dokazal, da je krvav pod kožo. Presenečenje, vsaj zame, ker sem smatral, da je bolj izkušen.
Glede demokracije pa samo to: tudi Janković ni prebral Cerarjeve knjige, ker če stigmatizira ulične proteste idr. oblike participacije ljudi, ni nič drugega kot antidemokrat.
22. december 2009 ob 23:03
se sprešujem ,jebela, a so res takik luzerji, al delajo pomladne stranke reklamo za zokija....
22. december 2009 ob 22:54
joooj jih je spucal.....idiotke
22. december 2009 ob 22:52
So bili, so in bojim se, da tudi bodo. Me prav zanima, ali se bodo matične stranke teh "pomladnih podmladnikov" ogradile od takšnega načina komuniciranja in od tako očitne ksenofobije. Nekdo bi jih moral poslati nazaj v šolske klopi.
22. december 2009 ob 22:49
22. december 2009 ob 22:47
Vsak, ki ima količkaj soli v glavi ve, da je tudi do nasprotnika potrebno imeti spoštljiv odnos, saj s tem kažeš svojo kulturo in inteligenco. Teli mulci so bili Sloveniji v sramoto.
22. december 2009 ob 22:46
ajooooj jih je zoki spucal-ajooj- luzerčkiiiii!!
22. december 2009 ob 22:43
Neverjetno... tocno na grega sem pomislil, ko sem gledal ta prispevek. To so gnoji vseh gnojec, primitivci najvecje sorte - gregec jih pa seveda podpira. S tem veliko pove o sebi.
22. december 2009 ob 22:41
Vidite moji dragi kolegi... TO so ti smrkavci na RTV portalu, najglasnejsi. Vidite, kaksne "argumente" imajo. Vidite, kako nestrpni so. Ne vem, ali je njihov propadel nastop smesen ali zalosten... se bom kasneje odlocil.
22. december 2009 ob 22:38
Sem mislil, da si le na kaksnem nivoju, a ce zagovarjas nacin komuniciranja taksnega podmladka, potem ti privoscim, da bos imel priloznost ziveti v drzavi , ki jo bodo nekocmorda vodili.
22. december 2009 ob 22:30
Čisto možno, da je omenjeni BMW nepijazen do okolja ampak nikakor ne verjamem, da se voditelji opozicije vozijo v kaj "čistejših" avtomobilih.
To je podobno kot če bi sam kadil in solil pamet drugim o nevarnosti kajenja
22. december 2009 ob 22:27
To je bilo na nivoju tračev. Enostavno brez besed sem ostal kako zelo odkrito nestrpni so nekateri
22. december 2009 ob 22:23
22. december 2009 ob 22:18
22. december 2009 ob 21:58
22. december 2009 ob 21:50
________________________________________
__
Ni prvič da Srbi žalijo Slovence s "konjušarji " , ampak Bora se je vsaj opravičil, od primitivca Jankoviča česa takega ni za pričakovati.
22. december 2009 ob 21:43