Agencija leta 2008 je poljski Change Integrated. Foto:
Agencija leta 2008 je poljski Change Integrated. Foto:
Portorož je ponovno gostil mednarodni oglaševalski festival. Foto: MMC RTV SLO

Festivala se je udeležilo in na njem tekmovalo 2.753 del iz 44 držav, glavno nagrado pa je podelil predsednik Republike Slovenije Danilo Türk. Za agencijo Change Integrated so se uvrstile agencije McCann Erickson iz Izraela, Saatchi & Saatchi iz Romunije, Demner, Merlicek & Bergmann in Lowe GGK Werbeagentur GESMBH, obe iz Avstrije.

Žirijo za TV, tisk, medije na prostem in radio so sestavljali:
- Bob Moore,
Publicis USA, predsednik
- Inrey Iliasov,
BBDO Moskva, Rusija
- Stefan Iordache,
Leo Burnett, Romunija
- Yaniv Melinarsky,
McCann Erickson, Izrael
- Daniel Růžička,
Young & Rubicam Praga, Češka
- Suna Tancig,
Original, Slovenija
- Victor Tognola,
Frama Film International, Švica
- Iwo Zaniewski,
PZL, Poljska
- Alexiner Zelmanovics,
Lowe GGK Dunaj, Avstrija

Slovenska bera na festivalu je takšna: ena članica žirije, dva zlata bobna, dva srebrna bobna in trije finalisti. Zlati boben sta tako dobili agencija Pristop za oglas “Weapon” za Amnesty Internation Slovenija (boben med TV-oglasi) in agencija Original za delo “Bright” za Maglite (boben med zunanjimi oglasi).

Podelili so tudi 16 srebrnih bobnov, med slovenskimi tekmovalci je enega prejela agencija Original za delo “Helmet” za Perro, drugega Uniportas in tretjega agencija Mayer McCann za delo “Flower” za knjigarno Vale Novak. Med slovenskimi udeleženci v kategoriji zunanji oglasi so tudi trije finalisti, in sicer spet Original in Mayer McCann ter studio ArnolVuga.

Letos novo uvedene nagrade za najboljšo izvedbo dela Temna Nike se veseli agencija Walker Werbeagentur iz Švice za letno poročilo za Fleurop. Najboljša produkcijska hiša pa je Kaspen iz Češke, pred romunskim Tandem Filmom in izraelskim McCann Movies. Slovenski Super16 je na 6. mestu.

Vsi finalisti Zlatega bobna bodo samodejno in brezplačno uvrščeni v tekmovanje drugega medcelinskega pokala The Cup.